Nieuwe collega

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
daan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 16:59

Nieuwe collega

Bericht door daan » za 16 okt 2010, 16:29

Dit verhaal is echt gebeurd.

Onlangs heb ik een nieuwe collega gekregen een leuke vent van 23 jaar en hij ziet er goed uit. Hij gedraagt zich altijd als een echte hetero en kijkt veel naar vrouwen en heeft het veel over zijn vriendin.
Hij komt vaak even met mij een praatje maken en wordt steeds opener over zijn ervaringen en ook steeds meer over zijn seks ervaring.
Ik ben open homo dus hij weet ook dat ik op mannen val.
Op een gegeven moment vroeg hij me of hij mijn type was.
Ik zei toen eerlijk dat dat het geval was.
Een paar weken later vertelde hij dat het uit was met zijn vriendin en dat hij de seks met haar erg miste. Tot mijn verbazing zei hij ineens dat hij er vaak over fantaseerde hoe het was om jezelf te kunnen pijpen. Meer en meer gingen onze gesprekken over seks
Op een gegeven moment vroeg hij wat ik het weekend ging doen. Ik vertelde dat ik zondags naar de sauna zou gaan.
Hij vroeg of hij mee mocht. Ik zei dan moet ik de plannen wijzigen want ik wil naar een seks sauna gaan.
Hij vroeg van alles hoe het daar toe ging. Ik vertelde dat het een bedrijf is met cabines waar je films kan kijken en er een sauna bij zit in de cabines kan je seks hebben met anderen, er draaien homo bi en hetrofilms. Komen er ook vrouwen vroeg hij. Heel soms zei ik van de 10 keer dat ik er geweest ben was dat 1 keer het geval.
Hij wilde wel mee. Dus zondag haalde ik hem met de auto op.
We gingen de kleedkamer in hij treuzelde erg met uitkleden ik stond al in mijn blootje hij had alleen zijn schoenen en shirtje uit. Om hem niet te frustreren besloot ik alvast de douche in te gaan.
Toen ik uit de douche kwam stond hij onder de andere douche en hij kwam met handdoek om er uit. Wat ik al zag, zag er goed uit.
We gingen de sauna cabine in helaas hield hij ook daar de handdoek om, ondanks dat ik mijn handdoek uitlegde en geheel naakt ging zitten.
Na 20 minuten lekker gezweet te hebben verdwenen we weer onder de douche.
Daarna bij het barretje wat drinken. En dan laat ik hem de rest van het gebouw zien.
Onder het mom dan kan je daarna je eigen gang gaan.
Na alles gezien te hebben wil hij naar een bifilm gaan kijken. Ga je mee vraagt hij, dus ik ga mee. Beide raken we opgewonden van de film en opnieuw begint hij over zijn fantasie over zichzelf pijpen. Hoe heb je het dan geprobeerd vraag ik, hij heeft voorover geprobeerd zijn pik in zijn mond te krijgen. Ik zeg je kunt eens proberen op je rug te gaan liggen en dan je benen over je hoofd gooien. Hij probeert het maar het lukt niet erg help me eens vraagt hij
Ik doe de deur dicht en til zijn benen op en help hem in de goede stand.
Zijn handdoek valt af en ik krijg een mooi zicht op zijn ballen, pik en anus.
Hoe we ook proberen hij komt niet verder dan dat hij met zijn tong zijn eikel kan likken.
Jammer zegt hij ik zou best een pik in me mond willen. Dan moet je hier even verder naar de glory hols gaan grote kans dat daar wel iemand een pik doorsteekt dan kan je die pijpen.
En dan ga jij zeker aan de andere kant staan zegt hij.
Nou nee ik begrijp dat je dat niet wilt dus dat respecteer ik.
Maar hij wil juist wel met mij zegt hij. Dan kunnen we het net zo goed hier doen zeg ik.
Ik doe mijn handdoek af. En houd mijn stijve voor zijn gezicht. Heel voorzichtig neemt hij mijn eikel een stukje in zijn mond.
Na een tijdje vraagt hij doe ik het goed.
Je pijpt als een vrouw die het eigenlijk vies vind zeg ik
Hoe moet het dan vraagt hij ik draai me om zodat we in standje 69 komen te liggen en neem meteen zijn pik diep in mijn mond. Hij kreunt van genoegen en probeert mij ook steeds dieper te nemen. Beide komen we heerlijk klaar.
We gaan weer even wat drinken daarna ga ik naar beneden en ga in de sling liggen.
Hij komt naar me toe en neukt me lekker in mijn kontje.
We hebben afgesproken om dit vaker te gaan doen.

Gesloten