Mijn Redder

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Mijn Redder

Bericht door Lucky Eye » wo 16 jun 2010, 04:20

Een verhaal van Luc Nes

Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.



MIJN REDDER

Die ochtend had ik me flink in het zweet gewerkt. Ondanks het feit dat het een paar graden onder nul was, had ik het toch behoorlijk warm gekregen met het zagen, kloven en opstapelen van een grote berg haardhout. Mijn ouders waren een paar weken op wintersportvakantie en mijn pa had me voor hun vertrek vriendelijk verzocht om de stapel weg te werken. Nu ben ik de beroerdste niet en daarom had ik me die ochtend flink staan uitsloven. Na het eten en een snelle douche besloot ik om toch ook nog maar eens te gaan genieten van de nu al een paar weken durende winter. Bij de sloot achter ons huis bond ik mijn schaatsen onder en al snel gleed ik over het ijs van het Noordwest-Overijsselse merengebied. Ik ben een goede schaatser en kende de omgeving op mijn duimpje. Daarom week ik al gauw af van de vaste routes om de wat rustigere plekjes op te zoeken. Hier kon je tenminste vrijuit schaatsen zonder steeds te moeten uitwijken voor een ander. Lange tijd ging het prima maar toen begon er wat lichte sneeuw te vallen. Geen probleem, dacht ik en schaatste verder. De sneeuwval werd echter snel heftiger en al spoedig zag ik geen hand voor ogen meer. Hoe bekend ik hier ook was, in deze omstandigheden kon ik me niet meer oriënteren en was ik de weg echt kwijt. Geluiden drongen vanwege de harde wind niet meer tot me door en zien kon ik al helemaal weinig. Bij een splitsing aangekomen koos ik om naar rechts te gaan. Ik struikelde over wat takken, gleed op mijn buik over het ijs en kieperde zo het ijskoude water in. Het leek me vast te pakken en naar beneden te trekken. Met armen en benen maaide ik om me heen, kwam weer aan de oppervlakte en riep instinctief om hulp: "Help, help!!!" Door de kou bevangen ging ik opnieuw kopje onder en toen werd het zwart om me heen.

In de grote angstaanjagende donkerte was er even een moment geweest van heerlijk aanvoelende warmte en toen niets meer totdat ik tot bewustzijn kwam en mijn ogen opendeed. Ik lag in een voor mij vreemd tweepersoonsbed onder een dik dekbed. Ik keek onder het dek en zag dat ik geheel naakt was. Ik ging rechtop zitten en propte een van de kussens in mijn rug. Nieuwsgierig keek ik de kamer rond. Het was er heerlijk warm omdat de houtkachel volop brandde. De kamer was aardig vol gestouwd met meubels en ik kreeg het idee dat het bed er eigenlijk niet hoorde. Waar was ik toch verdorie? Ik zou spoedig antwoord op mijn vraag krijgen want ik hoorde geluiden achter de deur. De klink zakte naar beneden en de deur ging open. Een man van tussen de 30 en de 40 stapte de kamer binnen. "Hé ben je eindelijk wakker?" vroeg hij. Ik knikte. "Ik heet Tobias en jij?" Ik vertelde hem dat ik Jeroen heette en stelde aansluitend meteen mijn vraag. "Je bent ergens vlakbij Vollenhove," zei Tobias. "Maar hoe kom ik hier?" Tobias pakte een stoel en zette die naast het bed. Hieruit concludeerde ik dat het waarschijnlijk een lang verhaal werd. En dat werd het. Tobias vertelde dat hij mij aan het eind van de middag van de vorige dag uit het water had gevist. Terwijl hij de laatste spullen van zijn erf naar binnenbracht, had hij een plons gehoord. Vlak daarna hoorde hij mijn hulpgeroep. Op zijn buik liggend op de kant had hij nog net mijn lange, zwarte haren kunnen beetpakken en me hieraan weer voorzichtig boven water getrokken. "Ik heb je naar binnengedragen en voor de kachel neergelegd. Deze meteen hoger opgestookt en daarna je natte kleren uitgetrokken en je droog gewreven. In een deken gewikkeld heb ik je voor de kachel laten liggen terwijl ik mijn buurman ophaalde. Hij is dokter en woont zo'n 500 meter verderop." Het was een werkelijk heroïsch verhaal. Tobias vechtend tegen de sneeuwstorm. Heen alleen en samen met de dokter terug. De arts had na onderzoek geconcludeerd dat ik een gezonde jongen was en me niets ernstigs was overkomen. "Houd hem goed warm de komende tijd," had hij gezegd. Daarna hadden beide mannen het bed uit de slaapkamer naar de woonkamer gebracht. Mij erin gelegd en ik had van dit alles niets gemerkt.

Terwijl Tobias zijn verhaal vertelde had ik genoeg tijd om hem op te nemen. Omdat ik op jongens val, heb ik er een gewoonte van gemaakt om hen (indien mogelijk) te observeren. Tobias was ongeveer net zo groot als ik (1.85m) en misschien ietsjes zwaarder. Ook hij heeft pikzwart haar maar terwijl ik het halflang tot in de nek draag, heeft hij stekeltjes. Hij had een knap gezicht met een kleine neus, helderblauwe ogen en brede, zwarte wenkbrauwen. Hij zag er best goed uit.

Tobias' verhaal was uit en ik vroeg hoelang ik nu eigenlijk geslapen had. Hij keek op de klok en zei: "Bijna 28 uur. Gisteren om vijf uur haalde ik je uit het water en nu is het 10 minuten voor negen 's avonds." Hij schoof zijn stoel weg en vroeg of ik wellicht iets wilde eten of zo. "Ja dat is prima. Maar eigenlijk zou ik me eerst graag even willen douchen, ik voel me hartstikke plakkerig van het zweet!" Tobias vond dit prima en sloeg het dekbed voor me terug. Ik zette mijn benen naast het bed maar toen ik wilde gaan staan, viel ik meteen ondersteboven. Tobias was er bliksemssnel bij en voor ik het wist lag ik weer languit op het bed. "Dat gaat dus nog niet," stelde hij vast. Hij liep naar het fornuis en schonk voor ons beiden een kop soep in. Het smaakte me uitstekend. Na het eten vroeg hij of ik wellicht door hem gewassen wilde worden. Ik vond het prima. Met een kom warm water, een handdoek en een washand zat hij even later op de rand van mijn bed. Ik lag languit en voelde de warme washand over mijn lijf glijden. Het was een heerlijk gevoel. Tobias vertelde dat hij verpleegkundige was geweest en met het wassen van mensen wel ervaring had. Toen hij de binnenkant van mijn dijbenen beroerde, merkte ik dat mijn piemel stijf begon te worden. Hij zag de erectie in wording ook en zei: "Geeft niets hoor! De dokter had toch al gezegd dat je een gezonde jongen was?" Ik lachte naar hem en hij naar mij. Na de wasbeurt stelde hij voor dat ik maar weer moest gaan slapen. Hij knipte het licht in de woonkamer uit en verdween. Ik viel vrijwel gelijk in slaap.

Ik droomde van de ijskoude duisternis die mij opnieuw opslokte. Ik zweette en woelde en werd plotsklaps wakker van mijn eigen gegil. De tranen liepen over mijn wangen maar door de tranen heen zag ik Tobias staan. Hij sprak sussende woorden tegen me: "Wees maar niet bang, het was maar een droom!" Ik trilde over mijn hele lijf en had behoefte aan iemand die me troostte. "Wil je niet bij me blijven?" vroeg ik hem. Ik schikte op en hij kwam bij me in bed. Hij trok me op zijn schoot, zorgde dat het dekbed om ons heen lag en wiegde me zachtjes heen en weer. Even was er een vage herinnering maar toen viel ik weer in slaap.

De volgende ochtend zag ik bij het ontwaken dat het nog steeds sneeuwde. Tobias stond bij het aanrecht en maakte het brood voor het ontbijt klaar. Hij was al geheel aangekleed. Toen hij hoorde dat ik wakker was, draaide hij zich naar me om en vroeg of ik voor of na het ontbijt wilde douchen. Ik koos voor het laatste. Hij wees me op de badjas die op het voeteneind van het bed lag en deze trok ik aan. Ik stond op en voelde me nog een beetje wankel maar dat verdween in een paar minuten. Aan het ontbijt legde Tobias uit dat het vanaf zaterdagmiddag onafgebroken sneeuwde. Telefoon en t.v. waren uitgevallen en bijna alle wegen waren onbegaanbaar. "Daarom," zo ging hij verder, "heb ik je gisteren ook niet gevraagd of ik iemand iets van je omstandigheden moest laten weten." Ik vertelde hem dat mijn ouders in het buitenland waren, ze toch niet zo vaak belden en bovendien niet verontrust zouden zijn als ik niet zou opnemen. We aten rustig af en toen ik hem vroeg waar de douche was, ging hij mij voor. Hij vroeg me nog wel of ik sterk genoeg was. Ik knikte en hij liet me alleen in de badkamer. Het warme water van de douche stroomde over mijn lijf en plotseling dacht ik weer aan hetgeen ik mij vannacht, toen Tobias mij troostte, had herinnerd. Ik zou hem er straks meteen naar vragen. Voor een grote spiegel die van plafond tot grond reikte, droogde ik me af. Ik bekeek mezelf en vond dat ik er met m'n 19 jaren goed uitzag. Dat mocht ook wel want ik bezocht regelmatig de sportschool voor wat krachttraining en deed daarnaast ook nog aan voetbal. Ik heb wat donkere lichaamsbeharing op armen, benen en borst waar ik best trots op ben. Ik trok de badjas weer aan en liep terug naar Tobias. "Zijn mijn kleren geschikt voor gebruik," vroeg ik hem. Ze waren nog niet helemaal droog en daarom liep ik met Tobias mee naar zijn kleerkast. Het tweepersoonsbed bleek uit zijn slaapkamer te komen want hij sliep nu op een luchtbed op de grond zoals ik zag. We bleken dezelfde maat te hebben en even later zat ik in de woonkamer gekleed in zijn kleren. We dronken koffie, lazen wat en speelden zelfs een spelletje schaak. Ik vertelde hem van mijn herinnering en hij zei: "Ja het klopt. Je herinnering is goed. De dokter had gezegd dat ik erop moest letten dat je warm bleef. Toen ik naar bed wilde gaan, keek ik nog even bij je en merkte dat je steenkoud was. De twee kruiken die ik in het bed had gelegd hielpen kennelijk niet echt en daarom ben ik bij je in bed gestapt en heb je met mijn lichaam verwarmd."

In de loop van de middag stopte het met sneeuwen en het KNMI voorspelde in het bulletin van vijf uur dat het in het gehele land droog zou blijven. Met lezen, praten en schaken brachten we de avond door. Toen het tijd werd om naar bed te gaan zei ik tegen Tobias dat we het bed best wel terug naar de slaapkamer konden brengen. Hij vond dat niet zo'n goed idee omdat de woonkamer toch veel warmer was. "Maar kom dan in elk geval bij mij slapen," sputterde ik tegen. "Het is toch belachelijk dat jij daar op de grond moet liggen!" Hij stemde hiermee in. Ik maakte het eerst gebruik van de badkamer en lag al languit toen hij weer de woonkamer binnenkwam. "Ik hoop dat je het niet erg vindt maar ik slaap altijd bloot," zei ik hem. Tobias knipte bij de deur het licht uit en stapte ook in bed. Eventjes raakte zijn lijf het mijne en ik kreeg het idee dat hij ook niets aanhad. Mijn jongeheer roerde zich van opwinding. Ik had wel vaker iets met een jongen gehad maar een hele nacht samen met een man in bed was me nog nooit overkomen. We praatten nog wat en gingen toen slapen.

Midden in de nacht herhaalde zich mijn nachtmerrie. De diepe, duistere kou strekte de handen naar me uit om me te grijpen. Ik vocht terug, sloeg en schopte om me heen en begon te gillen. Tobias was meteen wakker geworden en had zijn armen al om me heen geslagen. "Rustig maar, ik ben bij je. Er kan je niets gebeuren!" Zonder dat ik erom vroeg, trok hij me weer op zijn schoot. Ik vlijde mijn hoofd tegen zijn behaarde borst en liet me in slaap wiegen.

De volgende ochtend was ik als eerste wakker. Het was al licht, de houtkachel brandde nog gemoedelijk en voor ik uit bed stapte, bleef ik nog even kijken naar Tobias. Hij zag er werkelijk mooi uit. Zijn borst was lekker behaard, zwaarder dan die van mij en ook zijn armen zagen er heerlijk mannelijk uit. Jammer dat ik niet meer van hem kan zien, dacht ik bij mezelf. Ik zette het ontbijt op tafel, zette koffie voor hem en thee voor mij en maakte hem toen wakker. Hij schrok maar toen hij mij herkende lachte hij naar me. "Heb je verder goed geslapen?" Ik knikte. Hij stapte uit bed en nu kon ik hem in zijn volle glorie aanschouwen. Hij was echt mooi. Het allermooiste vond ik zijn grote pik die, hoewel in slappe toestand, toch behoorlijk lang was. Hoe groot zou die op z'n zondags zijn, vroeg ik me af. Tijdens het ontbijt gaf de telefoon plots een rinkeltje. Tobias nam de hoorn van de haak en kreeg de kiestoon te horen. "Hij doet het weer jongen. Als straks de sneeuwschuivers langs zijn geweest, kan ik een taxi voor je bellen zodat je weer naar huis kunt." Ik knikte maar wilde eigenlijk helemaal nog niet weg. Ik hoefde niet zo nodig. Na de afwas stelde Tobias voor om eerst met z'n tweeën te kijken of we wat sneeuw konden ruimen op het erf. We kleedden ons dik aan en probeerden de buitendeur te openen. De sneeuw was waarschijnlijk hoog opgewaaid want zelfs met gezamenlijke inspanning kregen we de deur niet open. Tobias opende een raam in zijn slaapkamer, stapte hierdoor naar buiten en met de sneeuwschep die ik hem aanreikte, haalde hij de sneeuw voor de deur weg. De deur kon nu weer open. Een tijdje lang waren we beiden druk in de weer. Af en toe stopten we even om uit te hijgen en tijdens een van die momenten vloog er plotseling een sneeuwbal langs mijn hoofd. Dit liet ik natuurlijk niet op me zitten. Snel bukte ik me om ook een bal te smeden maar ik werd volop geraakt door Tobias' tweede. Voor ik wist wat er gebeurde zat hij boven op me en wreef mijn gezicht in met de koude sneeuw. We rollebolden over het erf en toen ik hem eindelijk vastgepind had en schrijlings boven op hem zat klaar om hem in te peperen gebeurde er iets anders. Ik zei: "Tobias, als ik ooit iets voor je kan doen moet je het zeggen hoor. Ik wil alles voor je doen, niet omdat ik iets goed te maken heb, of als beloning, maar omdat ik je vriend wil zijn." Tobias keek me glimlachend aan en zei: "Vrij met me." Ik was totaal niet uit het veld geslagen, drukte mijn koude lippen op de zijne en liet mijn tong in zijn mond glijden op zoek naar de zijne. Zo lagen we daar een paar minuten te tongen in de koude vrieslucht. Eindelijk verbraken we de kus stonden op en liepen naar binnen. In de woonkamer, gooide hij nog snel een paar stukken hout in de kachel en daarna trokken we onze kleren uit en legden ons op het bed neer. Al snel drukten we onze lichamen dicht tegen elkaar aan en betastten we elkaar waar maar mogelijk. Ditmaal ging hij schrijlings op mij zitten en zoende hij mij. Hij liet zijn tong over mijn borst glijden en speelde met mijn tepeltjes die keihard waren. Ik kreunde zachtjes en merkte dat ik al keihard geworden was. Mijn stang drukte tegen zijn billen en hij vroeg: "Zou je me willen naaien. Ik heb dat al zolang gemist!" Ik vond het prima. Hij haalde een pakje condooms uit een laatje in de kast, keek nog even naar de houdbaarheidsdatum en ging op zijn rug liggen. Ik schoof een rubber om mijn pik, legde zijn benen over mijn schouders en drukte mijn geval tegen zijn gaatje. Eerst deed het waarschijnlijk wat pijn bij hem want ik zag een verbeten trek op zijn gezicht maar toen ik verder in hem gleed zag ik in zijn ogen het genot. Hij spoorde me aan dieper in hem te komen en met elke stoot zakte ik verder in zijn lustgrot. Toen mijn stamper er helemaal in zat begon ik hem ritmisch te naaien. Ik trok mijn zwaard terug en schoof hem opnieuw in de schede. Terwijl ik zo met hem bezig was zag ik hoe groot zijn eigen lul gegroeid was. Zijn lans reikte tot zijn navel. Ik concentreerde me weer op ons spel en neukte hem harder en harder. Ik durf gerust te zeggen dat ik hier goed in ben en wist de zaadlozing lang uit te stellen. Ons gekreun werd steeds heviger en toen spoot ik hem vol. Nog enkele keren bewoog ik me in hem heen en weer om me toen languit over hem heen te laten vallen. Onze tongen vonden elkaar opnieuw. We bleven lang zo liggen en genoten intens van elkaars warme lijven. Ik trok me terug uit hem en ging languit naast hem liggen. Tobias ontfermde zich meteen over mijn slappe. Hij verwijderde het condoom en zoog en likte net zolang aan mijn lid totdat hij weer begon te steigeren. "Kom," zei hij, "laat me eens zien dat je een echt gezonde jongen bent!" Ik begreep zijn hint meteen maar toen hij op handen en knieën op het matras ging zitten, plaatste ik mijn speer niet meteen tegen zijn gaatje. Hij moest me erom smeken vond ik. Met lange halen bewoog ik mijn natte tong heen en weer in zijn bilspleet. Drukte hard tegen zijn rozetje en bracht toen een vinger bij hem naar binnen. Hij kreunde diep en riep dat ik hem moest nemen. Hij kon me wat! Ik bracht een tweede vinger naar binnen en opnieuw riep hij om mijn harde pik. "Toe dan, steek hem erin. Ik wil hem diep in me voelen. Alsjeblieft?" Deze smeekbede haalde me over. Met een forse haal stak ik mijn staander diep bij hem naar binnen en begon hem meteen fors te neuken. Mijn ballen klapten hard tegen de zijne en dat wond me nog meer op. Ik nam geen gas terug maar bleef me zelf in en uit hem pompen. Veel sneller dan normaal spoot ik me leeg. Ik trok me meteen uit hem terug en ging op m’n rug hijgend naast hem liggen. Tobias legde zich naast me neer en aaide zachtjes over mijn borst. "Je bent geweldig jongen," fluisterde hij in mijn oor. Ik glimlachte naar hem en drukte een kus op zijn voorhoofd. Ik keek naar zijn onderbuik en zag dat zijn lul nog steeds keihard was, beroerde hem met een vinger en gleed langs de schacht naar beneden. "Hoe groot is hij eigenlijk," vroeg ik. Het antwoord was: “23 centimeter.” Wauw, ik had ze in diverse maten gezien en in me gehad maar zo'n reusachtig ding nog nooit. "Nooit problemen gehad als je iemand nam?" "Nee hoor, nog nooit." Hij zag mijn twijfel, trok me op zich en zei: "Probeer hem maar eens." Ditmaal trok ik een condoom over zijn penis, ging schrijlings op hem zitten en richtte zijn raket op mijn kutje. Het penetreren deed even zeer maar ik kon alles zelf controleren. Ik liet me voorzichtig over zijn paal naar beneden glijden en toen weer naar boven. Het voelde zalig zoals altijd. Tobias was het echter waarschijnlijk verleerd want al snel riep hij dat hij ging komen. Ik voelde hoe hij
zijn zaad in het condoom stortte maar ging niet van hem af. Zijn tepeltjes manipulerend, veroorzaakte ik een nieuwe erectie bij hem. Ik voelde hoe hij in mij opnieuw stijf werd. Opnieuw wipte ik op en neer op zijn joystick. Ditmaal ging het duidelijk beter. Zijn genotstokje verdween steeds dieper in me totdat hij helemaal in me zat. Het was puur genot wat ik voelde. Ik voelde me in de zevende hemel en bleef maar op en neer op hem gaan. Hij spoot opnieuw. Languit legde ik me op hem en begon hem te zoenen. We waren beiden volop bevredigd. We douchten ons, kleedden ons weer aan en aten een verlate lunch.

Toen ik van een toiletbezoek terugkwam, vertelde Tobias me dat hij een taxi voor me had besteld. Tegen vier uur reed hij voor en werd ik naar huis gereden. 's Avonds kon ik moeilijk in slaap komen. Vroeg in de ochtend stapte ik uit bed en pakte een reistas in. Al om acht uur belde ik een taxi. Deze bracht me terug naar Tobias.



©Lucky Eye, mei 2000
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.
lucky_eye2@yahoo.co.uk

Gesloten