Yorick deel 11 (slot)

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dijkje078
Berichten: 27
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 21:11

Yorick deel 11 (slot)

Bericht door Dijkje078 » vr 16 jan 2009, 22:16

‘Dirk-jan heeft het verteld, ook zijn rol hierin. Dat hij er spijt van heeft en dat ook tegen Yorick heeft gezegd. Hij heeft het mij verteld voor Yorick’s verjaardag, dat was voor mij de doorslag om mijn eigen plan te trekken. Ook het gesprek met jou Henk, dat ik voor me zelf en de kinderen moet opkomen heeft me geholpen. Wat William betreft, die is precies als zijn vader, hij negeert mij, maar waagt het niet tegen me in te gaan. Hij weet dat hij dan kan vertrekken, wat hij binnenkort toch wel zal doen. Hij werkt, heeft een vriendin en is op zoek naar een huisje’.

‘Jammer dat William hier niet voor gestraft wordt’, zei Marjon.

‘O, maar dat komt nog wel, zijn vriendin is zeer dominant en als ze getrouwd zijn, vertel ik haar de waarheid nog wel, alleen als ze er om vraagt. Al denk ik dat ze al het een en ander vermoedt. William heeft, zonder het te beseffen, weinig of niets bij haar te vertellen. Ze is slim, weet precies hoe ze hem kan krijgen waar ze wil. Wat dat betreft doet ze het veel beter dan ik. William denkt de vrijheid te krijgen maar dat zal hem nog tegenvallen! Als hij denkt dat alles ongestraft kan…. Ik gun hem niet wat ik heb mee gemaakt, maar misschien gaat hij nog nadenken en beseft hij dat het anders kan’.

‘Een koekje van eigen deeg, misschien wel de beste oplossing zo’, zei ik. ‘Zoals je weet, nadat ik hem had opgehaald bij je buurvrouw, ben ik met hem naar het ziekenhuis gegaan. Daar is Yorick onderzocht en zijn zijn wonden behandeld. Toen duidelijk was dat hij niet alleen geslagen maar ook verkracht was is er door de arts materiaal afgenomen voor een DNA onderzoek. Uit dat onderzoek bleek dat er twee verschillende sporen waren waarvan er één niet van een directe naaste kon zijn. Dus wat wij al vermoeden klopte’.

‘Ik wil dit Yorick graag zelf een keer vertellen, en ik hoop dat hij het mij vergeven kan. Zelf kan ik het mij niet vergeven en zal er mee moeten leven. Jullie ben ik zo verschrikkelijk dankbaar dat jullie hem een thuis hebben geven, een thuis dat ik hem niet kon en kan geven door mijn fouten’.

‘Yorick heeft het je nooit kwalijk genomen, hij heeft het je allang vergeven. Trouwens niet alleen wij maar ook Robin en Roel hebben hier een groot aandeel in gehad. Yorick is op de juiste tijd en plaats de juiste mensen tegen gekomen. Ik geloof niet dat alles zo is voorbestemd, maar wel dat als de nood hoog is er hulp komt van boven. Wij zijn heel blij dat we Yorick hebben kunnen helpen, hij is lief, zorgzaam, slim en hij komt er wel’.

-------

Het laatste schooljaar is bijna afgelopen, Max en ik staan er goed voor. In de winter had ik een te gekke wintersportvakantie met de hele familie. Max mocht ook mee. Samen een eigen kamer. Voor het eerst heb ik Max genomen en hij mij, als ik er aan terug denk krijg ik nog kippenvel.

Voor Max was het de eerste keer op wintersport, dus voor die tijd zijn we met Marcel een paar keer naar een kunstbaan geweest. Kon ik hem laten zien hoe “goed” ik was. Ook Max vond het prachtig. Na de kerst vertrokken we naar het zelfde hotel en kregen onze eigen kamer. Samen met Max weer naar de skiles, alleen jammer dat ik in een andere groep moest, maar voor een paar dagen was dat niet zo erg. Na de skiles gingen we nog met zijn allen bij het hotel skiën en dat maakte veel goed. Al snel kon Max ook een groep hoger en konden we samen in de zelfde groep.

Als we terug kwamen van het skiën dronken we met elkaar wat in de bar van het hotel waarna we allemaal een poosje naar onze kamers gingen. De badkamer was voorzien van een groot ligbad. Ik liet het bad vollopen en vroeg Max of hij er ook in wilde komen. Snel kleden hij zich uit en ging tegen over me zitten. Met mijn tenen begon ik over zijn benen te wrijven, langzaam hoger tot ik zijn ballen raakte. Max liet een zucht en zei dat ik door moest gaan, ik voelde zijn pik keihard worden.

Max draaide zich om en kwam met zijn rug tegen mij aan zitten, zachtjes streelde ik zijn buik, zocht zijn tepeltjes en draaide er met een vingertop omheen en voelde ze hard worden. Max legde zijn hoofd op mijn schouder en zocht mijn mond, snel vonden onze tongen elkaar en dreven weg in een heerlijke tongzoen. Met mijn hand ging ik naar beneden, op zoek naar zijn pik. Hij stond keihard en toen ik hem vastpakte ging er een rilling door hem heen. Langzaam begon ik hem af te trekken, het duurde niet lang of hij spoot zijn zaad in mijn hand.

Even lag hij stil tegen mij aan, hij draaide zich om en gaf me weer een tongzoen, wie het eerst stopte weet ik niet meer maar het was zalig. Max ging achter mij zitten en vond ook snel wat hij zocht, heerlijk speelde hij met mij tepeltjes en met de andere hand nam hij mij pik in zijn hand en trok mij heel zachtjes. Hier werd ik steeds geiler van en begon in zijn hand te stoten en kwam zalig klaar. Voldaan liet ik me tegen hem aan zakken.

Max voeg of ik wel eens aan dacht hoe het zou zijn om te neuken of geneukt te worden. Hier moest ik even over nadenken, eigenlijk wist ik het wel maar vroeg Max het zelfde. Ook hij moest even denken, even later voelde ik een vinger van Max door mijn bilspleet gaan. Toen hij bij mijn sterretje kwam veerde ik op, tjee wat was dat geil.

‘Mag ik doorgaan?’

‘Ja lekker’, zei ik.

Voorzichtig ging Max verder, nog een paar keer streelde hij mijn gaatje en voorzichtig drukte er een vinger in. Ik werd super geil en mijn pik stond weer keihard. Max nam hem weer in zijn hand en trok me langzaam af terwijl zijn vinger in het zelfde tempo in mij gaatje in en uit ging. Even later kwam ik klaar en hoe!

‘Was het lekker’, vroeg Max.

‘Super, bij jou ook proberen?’

Max ging voor mij zitten en zakte wat onderuit zodat ik er wat beter bij kon. Voorzichtig gleed ik met mijn vinger door zijn spleetje en als ik langs zijn gaatje kwam veerde hij op en zuchtte.

“Lekker”.

Steeds als ik langs zijn gaatje kwam duwde ik een klein stukje van mijn vinger naar binnen. Max rilde, zo lekker vond hij het. Na een poosje zocht ik zijn pik die keihard stond, ik trok zijn velletje helemaal over zijn eikel en trok hem zachtjes af.

Als ik zijn eikel bloot trok dan drukte ik mijn vinger helemaal in zijn gaatje en draaide mijn vinger dan rond. Max’s pik werd nog harder en aan zijn gaatje voelde ik dat hij ging komen en drukte mijn vinger nog dieper naar binnen. Max kronkelde van genot en het duurde niet lang voor hij heftig zijn zaad in het water spoot.

‘Lekker he?’

‘Als dit al zo lekker is hoe zal het zijn als je me neukt?’

‘Wil je dat dan?’

‘Weet ik niet, nu nog niet ik ben helemaal leeg’.

‘We hebben alle tijd dus we zien wel. Nu moeten we opschieten anders komen ze vragen waar we blijven voor het eten’, zei ik.

Na snel gedouchte te hebben zijn we naar beneden gegaan, Henk en Marjon waren er al maar Marcel was wat later. Toen we later samen in bed tegen elkaar lagen begon Max weer over hoe het zou zijn om geneukt te worden, of ik er nog over nagedacht had.

‘Ja, ik wil wel geneukt worden het lijkt mij dat je dan pas echt samen een bent’.

‘Zou jij mij willen neuken?’ vroeg Max.

‘Alleen als jij het echt wilt, en niet doet omdat ik het zou willen’.

‘Mag ik jou neuken, zou jij dat graag willen?’

‘Ja, ik wil het graag, ik wil je in mij voelen, dat lijkt mij super helemaal één te zijn’, zei ik.

‘Mij ook, maar het hoeft nu niet, alleen als we er aan toe zijn.’

‘Mijn idee, we zien wel wanneer het gebeurt.’

‘Zullen we gaan slapen?’ zei Max.

‘Ok, doe het licht maar uit’.

We gaven elkaar een heerlijke tongzoen en ik voelde Max weer hard worden.

‘Heb je nou nog zin?’.

‘Met jou naast me, altijd!’

Met mijn hand streelde ik zachtjes zijn pik, even later pakte hij ook mijn pik en begon zachtjes te trekken. Niet veel later kwamen we bijna tegelijk klaar. Even later waren we voldaan in een diepe slaap.

Zo ging de vakantie snel voorbij, skiën, samen in bad en drie dagen voor we naar huis zouden gaan ging het gebeuren. Toen we ’s middags terug kwamen van het skiën, wilde Max liever naar de kamer. Ik vond het prima, we kleden ons uit en doken onder het dekbed. Max kwam tegen me aanliggen, ik voelde dat hij hard was, hij begon te zoenen, een heerlijke tongzoen. Na dat hij zijn mond van mijn mond haalde ging hij likkend naar beneden. Bij mijn tepeltjes aangekomen nam hij die tussen zijn lippen een zoog er zachtjes aan, ik dacht dat ik gek werd van geilheid. Langzaan ging hij met zijn tong verder naar beneden, likte mijn navel, mijn pik stond keihard. Van mijn navel ging hij verder, likte over mijn eikel naar beneden en likte een voor een mijn ballen.
Even later nam hij mijn eikel in zijn mond en begon zachtjes te zuigen en mijn pik ging verder zijn mond in.

‘Max, stop ik kom klaar!’

Max ging door, ik wilde mijn pik uit zijn mond trekken maar hij hield mij tegen. Niet veel later spoot ik in zijn mond, Max slikte mijn zaad door en likte mijn pik helemaal schoon.

‘Was het lekker?’, vroeg Max.

‘Ja gaaf, dat je dat durfde’.

‘Ik wilde je proeven, man wat ben jij lekker!’

‘Vond je het echt lekker?’

‘Ja het is gaaf’.

‘Dan wil ik het ook proeven’, zei ik.

Ik gaf Max een tongzoen een proefde mijn eigen zaad, hier begon ik weer aardig geil van te worden. Net als Max likte ik zijn tepeltjes en zoog er zachtjes op, ik voelde ze keihard worden en Max kronkelde over her bed. Langzaan ging ik ook naar beneden en verwende zijn naveltje, en door naar beneden. Eerst likte ik zijn ballen nam ze een voor een in mijn mond en zoog er even op. Daarna likte ik zijn pik, trok het velletje terug zodat zijn eikel helemaal bloot was, likte het randje onder zijn eikel.

Max lag met gesloten ogen te genieten en kon bijna niet stilliggen. Nog een paar keer likte ik zijn pik en nam toen zijn pik in mijn mond. Max slaakte een diepe zucht en terwijl ik aan zijn pik zoog stootte hij zachtjes in mijn mond. Het duurde bij hem ook niet lang of hij riep dat hij ging komen.

“Laat maar komen ik wil jou ook proeven.”

Niet veel later spoot hij in mijn mond, ik probeerde zoveel mogelijk in te slikken maar bewaarde wat in mijn mond. Ik likte zijn pik schoon en ging op hem liggen en gaf hem een tongzoen waarbij ik wat van zijn zaad in zijn mond liet lopen. Hoe lang we gezoend hebben weet ik niet meer maar we waren allebei weer keihard en ik voelde hoe Max met zijn pik in mijn spleetje zat tegen mijn gaatje.

Max keek mij aan, ik zag in zijn ogen wat hij wilde en ik wilde het ook.

‘Max, wil je me neuken?’

‘Wil je het echt?’ vroeg hij.

‘Ik wil het nu, ik wil helemaal van jou zijn.’

‘Het hoeft niet als je niet wilt, of als je er bang voor bent.’

‘Max, als ik het nu niet doe dan durf ik het nooit meer. Laten we het proberen als het niet gaat kunnen we altijd stoppen.’

‘Ok, maar ik stop gelijk als ik je pijn doe’, zei hij.

Max stapte uit bed en liep naar de badkamer en kwam terug met een flesje olie.

‘Ik heb gelezen dat je eerst het gaatje moet oprekken en soepel maken dan gaat het veel makkelijker. Ga maar op je handen en knieën zitten’.

Max ging achter me zitten, in plaats van zijn vingers voelde ik zijn tong langs mijn gaatje gaan. Dat was een niet te beschrijven gevoel, zalig. Max likte mijn gaatje helemaal nat en probeerde zijn tong naar binnen te duwen. Na een poosje gelikt en gevingerd te hebben smeerde hij mijn gaatje in met de olie en probeerde er eerst een vinger en daarna twee vingers naar binnen te drukken, wat prima lukte.

Max ging op zijn rug liggen en smeerde zijn pik in met olie. Ik begreep wat de bedoeling was en ging met mijn benen naast zijn lijf boven zijn pik zitten. Max hield zijn pik rechtop en ik liet mij er langzaam overheen zakken. Toen zijn eikel mijn kringspier passeerde deed het even heftig pijn, maar na even gewacht te hebben gleed hij als vanzelf naar binnen. Voorzichtig ging ik weer omhoog en liet me weer zakken, dit voelde super. Steeds sneller ging ik op en neer nog even dan kwam ik klaar zonder mijn pik aan te raken, wat was dat geil. Ook Max begon te hijgen, ik voelde zijn pik in me dikker worden. Na nog een paar keer spoot Max mij vol, dat was voor mij het laatste stootje en kwam gigantisch klaar.

Uitgeput liet ik me over Max heen vallen en drukte mijn mond op de zijne en zoende heftig maar ging al snel over in een lome tongzoen. Na een poosje gleed zijn pik uit mijn gaatje. We keken elkaar aan we hadden beide tranen in onze ogen.

‘Dit was goed Max, het voelt zo gaaf. Zo moet het zijn’.

‘Het was veel beter dan ik kon dromen, Yorick ik houd van je. Veel meer dan ik kan zeggen’.

‘Max, ik nog meer van jou, weet je, door jou ben ik voor het eerst echt gelukkig. Weet je nog jouw verjaardag toen ik jou het kettinkje om deed en jij het bij mij? Toen zei je ook dat je van mij hield. Weet je dat je de eerste was die dat ooit tegen mij gezegd heeft? Zelfs mijn moeder zei het nooit’.

‘Dat meen je niet!’.

‘Nee, echt waar, maar toen ik naar huis fietste voelde ik me voor het eerst in mijn leven gelukkig’.

‘Yorick door jou kan ik pas helemaal me zelf zijn, me goed voelen en samen met jou kan ik de hele wereld aan.’

Ik gaf Max nog een heerlijke tongzoen.

“Kom we moeten zo gaan eten, zullen we maar samen onder de douche gaan,” zei ik, nadat we elkaar loslieten.

Even later toen we beneden kwamen keek Marjon ons aan. Toen ik naast haar zat vroeg ze fluisterend wat we hadden, we straalden volgens haar. Ik gaf haar een kus en zei dat we heel blij waren met hun en we het naar ons zin hadden. Volgens mij geloofde ze het niet en dacht ze het hare ervan.

Die zelfde avond hebben we de rollen omgedraaid en ben in Max klaar gekomen. Dit was net zo gaaf. We hebben de laatste dagen nog verschillende standjes geprobeerd, maar het fijnste vind ik als ik hem in de ogen kan kijken. Maar zoals aan alle dingen kwam er ook een eind aan deze vakantie.

We hadden een keus gemaakt voor onze studie, ik wou graag huisarts worden en Max wou de ICT in. Voorlopig bleven we thuis wonen, Henk en Marjon vonden dat prima. Zo konden ze wat meer gaan reizen en was er toch iemand in huis. Max en ik waren onafscheidelijk, deden zoveel mogelijk samen. Onze vrienden maakten er geen probleem van dat wij homo waren.

Van mijn “vader” heb ik nooit meer iets gehoord. Niet dat ik dat nog wil, maar hem uit de weg gaan, zal ik niet doen. Met mijn moeder heb ik nu goed contact, een enkele keer als hij er niet is ga ik met Max naar haar toe. Zij heeft Max ook geaccepteerd en is blij voor mij. Het gaat nu veel beter met haar nu ze voor zich zelf opkomt. Laatst heeft ze mij verteld wat er allemaal in haar leven is gebeurd, ik vond het verschrikkelijk om te horen. Nu begrijp ik wel hoe het allemaal zo gekomen is.

Met Robin heb ik nog steeds contact, alleen als vriend. Roel kom ik regelmatig tegen bij Henk en Marjon en we praten veel over psychologie, een bijvak tijdens mijn studie medicijnen.

Onze studie gaat voorspoedig, niet dat we zo braaf aan het studeren zijn. Nee, we doen volop mee in het studentenleven, meestal samen. Soms blijven we slapen in een studentenhuis als we te laat of te veel gedronken hebben. We hebben veel vrienden zowel homo als hetero.

Eindelijk, ik leef, ben gelukkig met Max, Henk en Marjon zijn mijn ouders geworden en noem ze mams en paps. Een paar jaar geleden wilde ik niet meer, zag ik het leven niet meer zitten. Gelukkig trof ik op de juiste tijd en plaats de juiste mensen, dit kan geen toeval zijn!

Yorick.

Gesloten