Yorick deel 9

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dijkje078
Berichten: 27
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 21:11

Yorick deel 9

Bericht door Dijkje078 » vr 16 jan 2009, 22:13

Max gaf me een kusje op mijn mond, ik voelde me rood worden en durfde Max niet aan te kijken.

‘Ik houd van je Yorick, al vanaf dat ik je voor het eerst op school zag ben ik verliefd. En ik voel dat jij mij ook leuk vind’.

‘Ik ben ook al heel lang verliefd op je maar durfde het niet te zeggen want ik was bang je kwijt te raken, dat zou ik verschrikkelijk vinden’, zei ik.

‘Nou ik wist het van jou ook niet, al hoopte ik het wel’, zei hij.

Voorzichtig gaf ik Max een zoen op zijn mond, even later pakte hij me vast en trok me op hem, zoende me op mijn mond en likte met zijn tong langs mijn lippen. Ik opende mijn mond en ik voelde dat Max zijn tong naar mijn tong zocht. Even speelde onze tongen met elkaar en wie het eerste stopte weet ik niet maar beiden moesten we naar lucht happen.

‘Max, wat gaaf is dit.’

Samen genietend lagen we naast elkaar, hand in hand.


‘Hoe moet het nu verder?’ vroeg Max na een poosje.

‘Weet ik niet, voorlopig tegen niemand iets zeggen, denk ik’.

‘Ja denk ik ook, ik weet niet hoe ik het thuis moet vertellen dat ik homo ben. Daar zullen ze er niet blij mee zijn. Misschien moet ik wel het huis uit’.

‘Volgens mij zijn jouw vader en moeder niet zoals bij mij. Ze zullen het misschien allang weten maar wachten tot jij het ze zelf vertelt’.

‘En hoe moet het bij jou dan, jij hebt al genoeg problemen gehad’.

‘Henk en Marjon weten het. Dat is de reden dat ik naar een andere school ben gegaan. Mijn vader had het de mentor verteld, die vond het nodig het alle ouders te vertellen.’

‘Wat een eikel! En Henk en Marjon, hebben die er geen probleem mee?’

‘Nee, en volgens mij vermoeden ze allang iets van ons, Marjon vind jou een leuke jongen’.

‘Gaaf, maar toch wil ik het voorlopig thuis niet vertellen, dat durf ik nog niet.’

‘Voor mij hoeft het voorlopig ook niet. We zien wel, laten we er eerst zelf maar aan wennen’.

Max, kwam op mij liggen en begon me weer te zoenen. Onze tongen zochten elkaar, Max was vurig. Ik voelde Max’s stijve tegen die van mij aan drukken. Een heerlijk geil gevoel. Langzaam schoof Max zijn stijve langs die van mij. Het duurde niet lang of ik spoot in mijn zwembroek. Even later voelde ik dat Max ook klaar kwam. We bleven nog een poosje zo liggen en keken elkaar verliefd diep in de ogen.

Na nog een lange zoen zijn we het water ingedoken om af te koelen en ons schoon te maken. We stoeiden nog wat in het water voor we met de boot naar huis gingen.
Max bleef bij ons eten, waarna we nog met z’n allen zijn gaan varen. Om tien uur moest Max naar huis, we spraken af om de volgende dag te gaan fietsen en ‘s middags naar het zwembad te gaan. ‘s Avonds zouden we bij Max thuis barbecueën.

Nadat Max weg was en voor ik naar bed wilde gaan pakte ik nog wat drinken in de keuken. Marjon kwam de keuken in en vroeg wat er gebeurd was.

‘Niets bijzonders’ ontweek ik, maar voelde me rood worden.

‘Volgens mij ben je verliefd!’ zei Marion.


‘Ja, maar durfde het niet tegen hem te zeggen, ik wist niet of hij het ook op mij was. Maar Max heeft gezegd dat hij verliefd op mij is,’ zei ik zachtjes.

Ze wachten mijn verdere antwoord niet af.

‘Nou, dan had ik het een poosje terug toch goed gezien, van jou wist ik het wel, zoals je naar hem keek, kon het bijna niet anders. Ik heb al meer gezegd; Max is een leuke jongen.’

‘Ze weten bij Max thuis nog niets, hij durft het ook nog niet te vertellen.’

‘Dat komt vanzelf wel goed.’ Marjon pakte me even vast en knuffelde me. ‘Jongen geniet er van, ik gun het je.’

De volgende morgen toen ik bij Max kwam was hij nog niet klaar. Zijn moeder lachte.

’Hij ligt nog op bed ga hem maar wakker maken dan maak ik brood klaar om mee te nemen.’

Toen ik zijn kamer binnen kwam lag Max nog te slapen. Voorzichtig kroop ik naast hem en gaf ik hem een kus op zijn mond. Verschrikt keek hij mij aan.

‘Ben je echt hier, ik dacht dat ik droomde dat je naast me lag’.

Al snel lagen we te zoenen.

‘Laten we oppassen voordat er iemand binnen komt want dan heb ik een probleem’, zei Max.

Snel stapte hij uit bed en ging naar de douche. Even later zijn we naar beneden gegaan en nadat Max zijn ontbijt op had zijn we met de fiets weggegaan. We fietsten naar een bos bij ons in de buurt waar we een rustig plekje uitzochten. Al snel lagen we weer te zoenen. Een poosje lagen we dicht tegen elkaar te genieten van de zon. Ik vertelde Max wat Marjon de avond ervoor had gezegd. Max schrok hiervan maar ik stelde hem gerust want Marjon had beloofd het tegen niemand te vertellen. Dat stelde hem gerust en hij vond het eigenlijk wel fijn dat zij het wist. Na een uurtje zijn we naar het zwembad gegaan, maar daar was het wel heel erg druk met het mooie weer. Om 5 uur zijn we maar naar huis gegaan. Bij Max thuis hebben we gebarbecued, wat heel gezellig was.

Het laatste weekend van de vakantie waren Henk en Marjon naar kennissen in Drenthe en zouden pas maandag terug komen. Max zou dat weekend bij mij blijven, dat was al afgesproken voor we het van elkaar wisten. Ik keek er nu heel anders naar uit, een heel weekend samen met Max!

Max was ‘s morgens al met zijn tas naar mij toe gekomen. Henk stelde voor om te gaan kamperen op een van de eilandjes. Er lag op zolder wel een tent. In de zomer mocht je op de eilandjes vrij kamperen. Ook de hond mocht mee, dan hoefden we daar niet voor thuis te blijven. Dit vonden wij een super idee, nadat Henk en Marjon vertrokken waren hebben we de boot ingeladen en zijn we na het huis te hebben afgesloten weggevaren.

Na een halfuurtje gevaren te hebben kwamen we bij ons “eilandje” waar gelukkig niemand was. Na het uitladen van de spullen en het opzetten van de tent zijn we eerst gaan zwemmen. Al snel waren we aan het stoeien en voelde ik de harde van Max tegen mijn been aan drukken. Voorzichtig gleed ik met mijn hand naar beneden en voelde zijn stijve die ik zachtjes streelde. Max begon te zuchten.

‘Lekker, Yorick.’

Ook zijn hand voelde ik langs mijn stijve gaan, al zoenend streelde we elkaars stijve.

‘Laten we uit het water gaan.’

We legden een paar handdoeken op het gras en lieten ons in de zon opdrogen. Na een poosje begon Max mij met zijn vingertoppen te strelen, hier kreeg ik kippenvel van.
‘Heb je het koud?’ vroeg Max.

‘Nee, het is zo lekker’

Langzaam ging hij lager, kwam bij de rand van mijn zwembroekje. Mijn pik werd keihard zo geil was het. Max draaide zich op mij en begon zachtjes met zijn stijve over die van mij te wrijven. Ik keek diep in zijn mooie blauwe ogen en zag dat hij het ook lekker vond. Even later kwam hij met een zucht klaar.

’Ga nog even door ik kom ook bijna’.

Na nog een paar keer met zijn pik langs de mijne kwam ik ook. Max liet zich op mij zakken en gaf mij een zoen. Ik beantwoorde dat gelijk met een heerlijke tongzoen. Na een poosje zo gelegen hadden kregen we toch honger, ik stelde voor om nog even te zwemmen en daarna wat eten klaar te maken. We hadden een gasbrandertje met een pan mee genomen zodat we ook wat eten warm konden maken. Ik maakte een blik soep open en deed het in de pan, na tien minuten konden we eten.

Voor de hond hadden we ook eten meegenomen wat hij al snel op had. Na het eten hebben we samen nog een poosje zitten praten, Max vertelde dat hij er moeite mee had het zijn ouders te vertellen. Zijn vader had al eens een opmerking gemaakt over homo’s en dat was niet positief. Zijn moeder had er volgens hem niet zo veel moeite mee. Ook op school zou het wel mee vallen want daar hebben ze een goed beleid voor. Ik vertelde hoe het op mijn oude school was geweest, waar ik helemaal genegeerd werd. Ook vertelde ik hoe de mentor er mee was omgegaan. Max kon het niet geloven. Hoe het bij mij thuis was heb ik hem nog maar niet verteld, dat komt nog wel.

Om negen uur zijn we nog een poosje gaan varen, het was nog warm, toen we terug waren zijn we even gaan zwemmen en daarna zijn we voor de tent gaan zitten. Om half twaalf zijn we maar naar bed gegaan, we hebben onze slaapzakken aan elkaar gerits zodat we dicht tegen elkaar konden liggen. Voor de hond hadden we een kussen mee genomen zodat hij bij onze voeten kon liggen. Het was heerlijk om Max zo dicht tegen me aan te voelen, al snel had ik weer een stijve. Ook bij Max voelde ik zijn pik groter worden. Ik deed een arm om Max en trok hem naar mij toe en kuste hem op zijn mond. Hij deed zijn mond open en mijn tong gleed bij hem naar binnen op zoek naar die van hem. Snel waren we heerlijk aan het tongen, ik voelde dat Max opzoek was naar mijn stijve. Zijn hand ging in mijn boxershort en daar pakte hij hem vast en begon zachtjes te trekken. Ook mijn hand ging opzoek en vond al snel de zijne, ik probeerde zijn boxershort om laag te trekken maar dat lukt niet erg. Max liet mij los en trok zelf zijn boxershort uit. Snel deed ik het zelfde, zo lagen we helemaal bloot tegen elkaar. Max had mijn stijve alweer vast en trok mij zachtjes af waar ik steeds geiler van werd. Bij Max deed ik het zelfde en hoorde hoe hij zuchtte, na een poosje begon hij in mijn hand te stoten. Het duurde niet lang of hij kwam klaar, even bleef hij stil liggen maar ging bij mij weer verder. Bij mij was het ook bijna zover na nog een paar halen van Max spoot ik op mijn buik. Na een lange zoen hebben we het opgeruimd met een paar tissues en zijn we in elkaars armen in slaap gevallen.

De volgende morgen werden we vroeg wakker van de hond die naar buiten wilde. Ik deed de tent open zodat hij eruit kon. Snel ben ik weer naast Max gekropen en gaf hem een zoen die overging in een lange tongzoen. Bij Max stond zijn pik weer keihard, net als die van mij. Max kwam op mij liggen en schoof zijn harde langs die van mij, het duurde niet lang voor we allebei klaar kwamen met een diepe zucht. Ik gaf Max nog een zoen en zei dat ik het water inging om me af te spoelen omdat ik stonk.

‘Je stinkt niet, je ruikt lekker geil,’ zei Max.

Maar hij ging toch mee het water in waarna we wat hebben gegeten. Het was een super weekend samen op het eilandje maar helaas moesten we zondagavond weer terug. Toen Henk en Marjon de volgende dag thuis kwamen vroegen ze hoe het geweest was.

‘Jammer dat we niet langer konden blijven, Max moest vandaag met zijn ouders mee naar de stad om spullen te koper voor school en ook nog schoenen en kleren’.

Dinsdagmorgen ben ik naar Max gegaan en zijn we samen gaan fietsen daarna hebben we nog een spelletje gespeeld op zijn computer. Voor het eten ben ik weer naar huis gegaan. Woensdags moesten we naar school om ons rooster en boeken te halen, daarna zijn we bij mij thuis nog wat gaan drinken.

Ik vond het jammer dat de vakantie was afgelopen, we zouden niet zoveel meer bij elkaar kunnen zijn of slapen. We zagen elkaar gelukkig elke dag wel op school en fietsten met een groepje er naar toe en ook weer naar huis. Soms bleef Max een poosje bij mij of ik bij hem, maar ik miste het samen slapen. Zo ging het een paar maanden zonder dat we echt samen konden zijn.

Op een vrijdag avond kreeg ik een sms’jes van Max, hij had thuis verteld dat hij homo was en dat ik zijn vriendje was. Zijn vader was er niet blij mee en wilde dat hij mij niet meer zou zien. Ik stuurde een sms’je terug dat ik hem wilde zien. Even later kreeg ik een bericht je terug.

‘Durf ik niet, mijn vader houdt me in de gaten en mag niet weg, zie je op school wel’.

Toen ik beneden wat drinken ging halen zag Marjon dat ik gehuild had.

‘Wat is er Yorick?’ voeg ze.

‘Max mag me niet meer zien’.

‘Waarom niet?’

‘Hij heeft thuis verteld dat hij homo is, en nu mag hij mij niet meer zien’.

‘Dat begrijp ik niet, een paar dagen geleden heb ik zijn moeder nog gesproken en die vond jou een aardige jongen en dat Max zo veranderd was en van een stille jongen nu vrolijk was. Uit haar woorden begreep ik dat zij vermoede dat er meer aan de hand was’.

‘Maar waarom mag ik dan niet meer met hem omgaan?’ vroeg ik.

‘Laat het maar even Yorick, ik denk dat zijn vader er nogal van geschrokken is. Ik denk dat het wel goed komt’.

Zondag’s ben ik niet mee naar de kerk gegaan ik wilde Max daar niet tegen komen hoewel ik hem heel graag wilde zien. Ik had niets meer van hem gehoord wel had ik nog een paar sms’jes gestuurd maar daar kreeg ik geen antwoord op. Maandagmorgen stond hij niet bij ons groepje om mee naar school te gaan, de anderen vroegen mij waar Max was. Hij is anders altijd op tijd.

‘Ik weet ik niet, hij zou gewoon naar school gaan, zijn telefoon staat ook uit,’ zei ik.

Ik maakte me zorgen, ik wilde hem zien, weten wat er thuis gebeurd was. Op school hoorde ik dat hij ziek gemeld was, maar dat geloofde ik niet. Gelukkig was het een korte dag en was ik op tijd thuis. Henk vroeg of ik Max nog gezien had.

‘Nee en hij was ook niet op school, zijn mobiel staat uit. De klassen leraar zei dat hij ziek was.’

‘Het heeft geen zin dat ik zijn vader bel, laten we ze maar de tijd geven om met elkaar een oplossing te vinden’.

‘Ik ben bang dat Max niet tegen zijn vader durft in te gaan.’

‘Als Max echt om je geeft vind hij wel iets om je te kunnen zien’.

‘Maar hij heeft zijn mobiel ook niet aan staan’.

‘Yorick, het komt best goed, maak je geen zorgen’.

‘Als ik zijn vader tegen kom zal ik eens vragen hoe het met Max is’.

De rest van de week was Max ook niet op school en stond zijn mobiel nog steeds uit. Vrijdagavond ging de telefoon. Marjon nam op het was Max’s vader die wilde komen praten. Marjon vond het prima en vroeg of Max ook mee kwam. Zijn vader zei dat het de bedoeling was. Ze zouden om 8 uur er zijn. Zenuwachtig liep ik door het huis is wist niet wat ik er van moest denken. Ik was bang dat het fout zou gaan en we elkaar helemaal niet meer mochten zien. Of erger, dat hij van school gehaald werd en naar een andere moest. Natuurlijk moest ik gelijk denken hoe ze er op mijn oude school mee omgingen.

Om 8 uur ging de bel en Henk deed open. Max’s vader en moeder kwamen binnen en even later Max. Ik schrok van hem hij was bleek en had dikke ogen en keek heel verdrietig. Marjon zag het ook en pakte me even beet en legde een arm om me heen, ik kon me maar net goed houden om niet te gaan huilen. Max ging naast zijn moeder op de bank zitten en ik ben naast Marjon gaan zitten. Na dat Marjon koffie had in geschonken begon Max’s vader.

‘Ik ben erg geschrokken toen Max vertelde dat hij homo was, dat heb ik niet aan zien komen. Dat hij ook nog een vriendje had maakte het dus voor mij extra moeilijk. In paniek verbood ik Max om met Yorick om te gaan. Max en ik kregen een enorme ruzie om maar ik wilde niet wijken. Ik wist niet hoe ik hier mee moest om gaan. Was teleurgesteld, kon mij het niet voorstellen. Max? Homo?’

Hij haalde even diep adem.

‘Max is boos naar zijn kamer gegaan en wilde niet meer met ons praten wat we ook probeerden. Hij wilde niet meer eten en niet meer naar school. Langzaam begon ik me af te vragen of ik wel juist bezig was, mijn vrouw was het ook al niet met me eens en zei dat ze dat allang vermoedde en er geen moeite mee had. Het liep zo hoog op dat ik alleen stond. Langzaam besefte ik dat ik alleen aan me zelf dacht en niet aan Max, ik verwachtte eigenlijk dat hij een goede baan, eigen huis maar vooral een gezin zou krijgen. We hebben er samen veel over gesproken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik Max’s geluk niet in de weg mag staan. Max weet wat hij wil daar is hij heel duidelijk in en zoals ik hem de afgelopen week heb gezien wil ik nooit meer. Met de dag zag ik hem wegkwijnen terwijl hij de laatste tijd zo was veranderd. Max, ik hoop dat je het me kan vergeven ik wil je eigen keuze niet in de weg staan. En als jij hier gelukkig bent Max, staan we helemaal achter je’.

Max’s moeder legde een arm om hem heen en knuffelde hem even.

Ik heb met verbazing zitten luisteren wat Max vader vertelde, dit had ik niet verwacht. Max stond op en gaf zijn vader een knuffel.

‘Sorry, pap dat ik anders ben als je verwachtte maar ik weet het van me zelf al heel lang,’ zei hij, ‘en ik hou van Yorick.’

Daarna kwam hij naar mij toe. Ik stond op en Max pakte me vast en sloeg zijn armen om me heen.

‘Ik heb je zo vreselijk gemist, was echt bang’.

‘Wat denk je van mij, ik was doodsbang dat ik je nooit meer zou zien’.

‘Jongens, ik weet dat ik het niet mag vragen maar willen jullie het rustig aan doen dan kan ik er een beetje aan wennen,’ zei Max’s vader.

‘Pap, we zijn nog helemaal niet van plan om het verder aan wie dan ook te vertellen, voor ons is het ook nieuw, maar ik wilde dat jullie, net als Henk en Marjon, het wisten’.

Marjon schonk nog wat in en we praten nog over de vakanties, na een poosje zijn Max en ik naar mijn kamer gegaan want ik wilde van hem alles weten wat er gebeurd was. Boven op mijn kamer pakte ik Max vast en gaf hem een kus. Max sloeg zijn armen ook om me heen en al snel voelde ik zijn tong tegen mijn lippen, ik opende mijn mond en onze tongen vonden elkaar in een heerlijke tongzoen.

‘Kut, wat heb ik dit gemist!’.

‘Ben blij dat het zo is afgelopen’.

‘Mijn vader is behoorlijk te keer gegaan, mijn moeder probeerde hem te sussen maar er was niet met hem meer te praten. Hij vond dat ik mijn leven vergooide, dat ik zo niet opgevoed was en dat ik maar dacht dat ik homo was. Het ergst was dat ik jou niet meer mocht zien, toen ben ik naar mijn kamer gegaan en heb ik niets meer gezegd. Mijn moeder probeerde nog met me te praten maar ik wilde niet. Heb drie dagen niet gegeten en ben mijn bed niet meer uit geweest. Ik zag het helemaal niet meer zitten, het hoefde voor mij niet meer, heb er over gedacht weg te lopen.’

Gesloten