De nieuwe tent deel 34

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo

De nieuwe tent deel 34

Bericht door Bingo » di 17 jan 2023, 16:18

De nieuwe tent deel 34
“Werkelijk Marcel jij ben te lief voor mij, kom hier dan krijg je een lekkere knuffel van mij” grijnst Frits.
De deur ging opeens open en sta Frankie in de opening en zegt “bah, Marcel jij bent al net zo erg als mijn broer, Ma was helemaal niet teleurgesteld maar vond het wel lief dat ik extra naar beneden kwam om haar een nachtzoentje te geven. Met een tik op mijn billen werd ik weer naar boven gestuurd, met de mededeling dat ik snel moest gaan slapen” zegt Frankie verergerd.
“Oeps, dan moet ik je moeder verkeerd hebben begrepen” schatert hij het uit.
Frankie rent hierop naar het bed van de jongens toe. Met een duik springt hij boven op de jongens en begint met Marcel te stoeien, Marcel is echter veel sterker dan Frankie en bovendien krijgt hij de hulp van Frits. Hier door was Frankie zijn slag al snel afgelopen en werd hij de kamer uit gewerkt met de mededeling “ga slapen jochie en laat ons met rust, dadelijk komt Ma nog naar boven en krijgt je kontje klapjes want het is al laat genoeg” speels geeft Frits hem lachend een trap tegen zijn billen aan.
Meteen daarop riep Petera naar boven“ is het nu eindelijk stil daar boven, of moet ik even boven komen. De buurjongens proberen te slapen, jullie weten verdraaid goed dat ze buiten slapen en dat hun nacht maar kort is!”
“Sorry Mams, maar Frankie wilde verhaalhalen waarom Marcel hem naar U heeft gestuurd. Daarbij vond hij het gewoon zielig voor U dat Frankie zomaar naar boven is gerent zonder welterusten te zeggen, hij vond dat Frankie dat niet kon maken” lacht Frits naar beneden.
“Oké, maar nu is het stil daar boven. Ik wil niets meer van jullie horen, is dat begrepen!”
Niemand zei er wat terug, daarop roept ze “is dat begrepen, geef antwoord pot voor drie”.
“Nou ja Ma, wat wilt U nu? of we geven antwoord of we houden ons aan U bevel dat U niets meer wil horen” proest Frits er uit.
“Ga slapen, daar hebben we het morgenvroeg wel over bij het ontbijt” zegt ze terwijl ze moeite moet doen om het niet uit te proesten van het lachen.
Eindelijk wordt het stil daarboven, Petera schenkt zich het laatste glas port in zodat de fles leeg was en morgen naar de glasbak kon gebracht worden ze wilde nog even het tv program afkijken. Dat heet dat ze dat van plan was, zolang ze nog wat in haar glas had maar dat lukte haar niet echt. Voordat het glas leeg was, was ze al in slaap gevallen op de bank. Ze schrok pas wakker toen de buren begonnen met het laatste restje inpakken van de auto, hierop besloot ze om naar haar slaapkamer te gaan en daar verder te slapen.
Ze hoorde Raymond kreunend zeggen “wat is het al tijd? ik ben moe en wil verder slapen”.
“Dat doe je dadelijk maar in de wagen, nu trek je eerst je kleren aan en ga daarna maar alvast in de auto zitten. Maar houd er wel rekening mee dat ook Mark en Mario plaats moeten hebben, dus jij gaat maar lekker in het hoekje zitten. Uit veiligheid heb ik het kinderslot erop gedaan!” lachte Maarten.
Het laatste wat Petera hoorde was het weg rijden van haar buren.
De volgende morgen werd ze wakker door het gestommel van Frits en Marcel “kijk de paashaas is dit jaar wel erg laat” schaterde Frits het uit.
“Hoezo paashaas! ik weet echt niet wat je bedoelt” zegt Marcel.
“Nou kijk, de Sint en Piet brengen geschenken daarna komt de Kerstman met geschenken en als laatste de Paashaas. Moet je eens kijken er staan drie tassen met etensspullen, natuurlijk komen die van de buren dat weet ik ook wel. Ze zijn te bang om ze mee te nemen op vakantie, dus moeten mijn moeder en wij die verbruiken voordat ze weg gegooid moeten worden. Dat is ieder jaar zo dat de buren hun etensspul bij ons neer zetten, wij deden het zelfde bij hun en zeggen dan dat de Paashaas is geweest” lacht Frits.
“Nou begrijp ik wat je bedoeld, kijk eens goed misschien zit er wel iets bij dat wij mee naar het strand kunnen nemen” grijnst Marcel.
“Wat ik zo zie zit er niets bij, of wil jij melk meenemen naar het strand. Het stuk kaas gaat natuurlijk zweten en de knakworstjes kunnen ook beter koel bewaard worden?” zegt Frits.
Maar ondertussen waren de buren mooi om half drie vertrokken ook de ander familie was iets of wat te vroeg vertrokken. De afspraak was drie uur, hun eerste stop zou net over de grens bij Venlo zijn. Daar zou dan ook Raymond over stappen naar de auto van Geert en Ben, Maarten en de rest stonden al te wachten terwijl Raymond het zich gemakkelijk had gemaakt door de zitplaatsen van Mark en Mario in te nemen en zich heerlijk languit te hebben uitgestrekte op de achterbank.
Even later kwamen ook Trees en Herman de parking op gereden, het eerste wat er werd gevraagd “en hebben jullie er zin in, het is nog een flink stuk rijden hoor. Trouwens waar is onze passagier vroeg Geert nieuwsgierig, ik zie hem nergens?”
“O die, die ligt nog te slapen op de achterbank van onze auto. Ik denk dat hij het niet gewend is om laat te gaan slapen, wij hebben geen kik van hem gehoord tijdens het rijden!” lacht Maarten en wijst met zijn duim naar hun auto.
Geert liep naar de wagen, daar zit hij Raymond uitgebreid liggen op de achterbank. Raymond had zijn sandalen uitgedaan, zijn blote voeten lacht als het ware naar Geert. Geert plukte een grassprietje en begon Raymond zijn voeten te kietelen en zei “nu die slaapt diep zeg, hij merkt niet eens hoe ik hem onder zijn voeten kietel”.
“Hè, zijn we er al?” vroeg hij toen hij eindelijk wakker werd door het gekietel van Geert.
“Nee jochie, we hebben nog ruim elfhonderd kilometer voor de boeg. We zijn pas op de eerste rustplaats en hebben net de grens met Duitsland gepasseerd, het is tijd voor jou om over te stappen naar onze wagen!” lacht Herman.
Raymond stapt uit en grijpt meteen in zijn kruis “oei mensen, ik moet toch snel pissen. Is hier ergens een toiletgebouw of moet ik het tegen een boom doen?”
“Daar is het toilet, ik zou het maar niet tegen een boom of struik doen. Als de politie het ziet zou het je zomaar eens vijfenzeventig euro kunnen kosten, dat is jammer van je vakantiegeld” zegt Maria.
“Dat is ook maar goed ook, ik zie liever worstjes op de barbecue dan uit de gulpen van een man of jongen” lacht Trees.
“Och, ik zie het anders best graag” flapt Raymond er uit terwijl hij te trappelen staat.
“Ga nu maar snel een plasje doen, dadelijk moeten we nog schone kleren voor je gaan zoeken” schiet Maarten het lachend uit.
En daarop rent Raymond snel naar het toiletgebouw, net op tijd haalt hij nog zijn plassertje uit zijn broekspijp om opgelucht zijn behoefte te doen. Ook de andere jongens gaan naar het toilet om te plassen en gaan naast Raymond staan, het was een grote pisbak zonder tussen wandjes. Dus als je rechts of links keek kon je zomaar de buurman zijn piemel zien “jeetje, jij heb echt grote nood man” zegt Mario terwijl hij ziet hoe Raymond figuurlijk bijna de muur weg pist.
“Ja, gisteren te veel cola gedronken denk ik” grinnikt Raymond naar Mario.
“Maar verklaar je eens nader, net vertelde jij dat je graag de piemel van een andere ziet. Jij hebt toch een vast vriendinnetje, waarom zie jij dan graag de piemel van een andere?” vraagt Mark hem.
“Dat is inderdaad waar. Maar zo weet ik of ik een grote, klein of middelmatig pikkie heb” grijnst hij.
“Daar hoef je echt niet voor naar een ander zijn piemel te kijken, als je gewoon kijkt naar de middelvinger van iemand dan zie je wat voor piemel die heeft. Ik bedoel in slappe toestand en dat gaat niet op bij iemand die een fluit bespeeld” lacht Mark.
“Nauw ik speel anders vaak met mijn fluit, maar daar is hij niet groter van geworden” zegt Ben die het verhaaltje van Mark ook had gehoord.
“Nee mallerd, ik bedoel een muziekinstrument zoals een dwarsfluit of gitaar!” lacht Mark.
Raymond keek Mark ongelovig aan, hij houdt zijn middelvinger op zijn piemel en zegt “warempel, bij mij klopt het kijk maar” en liet het aan de andere zien.
Echter toen de deur open ging verstopte hij zijn piemel weer snel in zijn broekspijp, er kwam namelijk een vreemde man het toiletgebouw binnen gelopen.
Terwijl we terug lopen naar de wagens vraagt Raymond opeens “Mark, hoe ben jij daar eigenlijk achter gekomen. Ik bedoel die theorie over de middelvinger en de lengte van iemand zijn piemel?”
“Nou, toen ik op het derde zat van het gymnasium was er een klasgenoot die daar een spreekbeurt over wilde houden tijdens biologie. Hij vroeg enkele klasgenoten of ze mee wilde werken aan een test, het waren een tiental jongens, ze moesten bij hem thuis komen en daar werd uitgelegd waar de test precies over ging. Nou iedereen dus ook ik waren er wel voor te vinden om hem te helpen, eenmaal thuis bij hem op de zolderkamer vertelde hij wat de bedoeling was. Je kunt wel begrijpen dat er in het begin jongens waren die niet meer durfde, de enkelingen die er geen probleem mee hadden lieten gelijk hun broek zakken en lieten de jongen opmeten. Door die jongens gingen ook de ander akkoord en lieten nog steeds twijfelend hun broek en onderbroek zakken, dus ik deed het ook. Maar bij mij ging het verkeerd, door allemaal die blote pikken te zien kreeg ik een stijve. Dat was natuurlijk lachen geblazen door de andere, Werner de initiatief nemer nam mijn pik zonder te vragen in zijn hand en begon me af te trekken. Ik was zo opgewonden dat ik heel al snel mijn kwakje op de vloer spoot, Werner nam een lapje en wreef de vloer schoon. Zonder wat te zeggen nam hij de maten op, het klopte inderdaad ook mijn middelvinger kwam overeen met mijn ondertussen slappe piemel”.

“Ben jij toen ook uit de kast gekomen?” vraagt Raymond aan Mark.
Nee niet direct, maar enige dagen later vroeg Werner gewoon openlijk waar de andere bij waren “en Mark heb jij er ook zo van genoten net als ik, mijn vriendje wie ik het verteld heb heeft er geen problemen mee, maar hoopt dat hij de volgende keer mag toekijken”.
“Met een hoofd als een rode tomaat heb ik toen bekent dat ik inderdaad homo ben ik, kreeg een applaus van de andere jongens en ben gelukkig nooit hiervoor gepest, daar heeft de klassenleraar voor gezorgd. Trouwens Werner heeft voor zijn spreekbeurt een dikke negen gekregen, de meisjes kijken vanaf dat moment eerst naar de handen van een jongen” grijnst Mark.
Toen ze bij de auto’s waren stapte Raymond over naar de andere auto en ging de reis door richting Basel, alles verliep voor spoedig bij Müllhausen stopte we op een parkeerplaats met restaurant de wagens werden weer volgetankt en ook wij zelf stopte ons vol met een heerlijke maaltijd. Bij het tankstation haalde beide chauffeurs nog snel even een vignet voor de Zwitserse autobaan, zo konden we door rijden tot aan de grens met Italië. Aan de grensovergang werden de tolkaarten voor de autobanen van Italië gekocht, zelfs de laatste kilometers verliep fantastisch het kon gewoon niet beter. Rond half acht stonden we al bij het geboekte hotel, hier zouden we een nacht blijven en morgenavond zouden we ingeboekt en al de hutten op de ferry betrekken die we tot vlak voor Bastia mochten gebruiken. Ja, Herman had alles tot in de puntjes geregeld.
Nadat we de hoognodige spullen op de kamers hadden gezet en onderling de kamers verdeel hadden liepen we gezellig het dorpje in bij een pizzeria vroeg Maarten “wie wil er pizza eten, ik betaal die omdat alles zo goed is gelopen vandaag”.
Iedereen had daar wel trek in en Raymond zei “ eigenlijk was ik van plan om vanavond te trakteren”.
“Weet je wat Raymond, jij mag vanavond een rondje wijn weggeven” ja, je hoeft niet zo vreemd te kijken, hier drinken zelfs kinderen van acht jaar al wijn en daarbij spreken die kindjes al vloeiend Italiaans lachte Maria.
“Ja hallo, die zijn hier geboren en het komt dus echt niet door de wijn hoor Maria” lachte Raymond.
“Nee, ik weet ook zeker dat ik zelfs na een hele fles wijn niet beter Italiaans en blij ben dat ik dan si senior kan en durf te zeggen” grijnst Mario.
“Ja, en daarna moet je weer overschakelen op het Frans trouwens wat wordt er op de ferry voor taal gesproken Frans of Italiaans?” zegt en vraagt Ben.
“Tja, dat is altijd een verrassing. De ene keer is het een Franse crew, en de volgende keer een Italiaanse” zegt Herman met een glimlach op zijn gezicht.
Ondertussen hadden we enkele tafels bijeen gezet en het ons gezellig gemaakt, tegen de ober zei Trees “na afloop zetten we alles weer netjes terug hoor, dat hoeft U niet te doen senior” en dat in het vloeiend en perfect Italiaans. ( Je kon aan alles merken dat hun vaker in Italië waren geweest)
Terug bij het hotelletje namen ze nog gezellig plaats op het terras, Raymond kon nu eindelijk een rondje wijn weg geven aan de liefhebbers of een kopje cappuccino die dat liever wilde hebben. Al met al werd het een gezellige boel, maar Raymond, Geert en Ben zochten al op tijd hun bed op.
Raymond had een doosje lucifers van de toog meegenomen en op de kamer haalde hij er drie uit en zei met een ernstig gezicht tegen Geert “ trek jij maar als eerste jij bent tenslotte de oudste daarna mag Ben er eentje trekken en wie de grootste heeft mag als eerste gaan douchen”.
“Meen je dat nauw werkelijk mannetje, Geert en ik douchen al zolang we ons kennen samen en volgens mij is deze douche hier zo groot dat we er zelfs alle drie tegelijk kunnen douchen” grijnst Ben met een brede glimlacht.
Zonder verder nog wat te zeggen of op antwoordt te wachten beginnen de jongens hun kleren uit te trekken en kijken afwachtend naar Raymond toen ze bloot waren.
“Wat is Raymond, heb je een extra uitnodiging nodig of moeten we je even uit de kleren helpen?” lacht Geert.
“Nee, nee dat kan ik zelf wel. Achteraf is het inderdaad belachelijk, vanaf morgen zien we ons bijna zes weken enkel nog maar bloot!” zegt hij met een rood kleurtje op zijn wangen.
“Wees maar niet bang hoor Raymond, we weten dat jij thuis een meisje hebt en dus niet zoals wij homo bent. Wij kunnen onze handen thuis houden, wij zouden enkel je rug kunnen wassen als jij dat tenminste zou willen?” grinnikte Ben.
“Ja hoor, daar heb ik niets op tegen. Ik help jullie zelfs mee bij jullie ruggen, als ik dat mag heet dat. Ik denk dat Laura dat vast niet erg vind, ik weet ook niet wat zij met haar vriendinnetjes uitspookt als ze op hun kamers zijn na het shoppen!” dat shoppen laat ik trouwens liever aan de meiden zelf over lacht Raymond.
“Daar heb je gelijk in, mijn nichtje heeft me ooit verteld dat ze elkaars kleren uit proberen en soms helemaal naakt bij elkaar staan in hun kamer staan. Dat is het voordeel van meisje zijn, als wij jongens dat zouden doen worden we meteen voor viezeriken of zelfs voor homo uitgemaakt wanneer de andere vrienden erachter zouden komen” zei Geert.
“Daar heb je gelijk in Geert, ik weet nog goed dat ik ooit samen met een klasgenootje elkaars zwembroekjes probeerde. Juist toen we naakt tegenover elkaar stonden kwam mijn zusje binnen gelopen, zoals gebruikelijk zonder te kloppen. Ze zag ons daar beide poedelnaakt staan en rende meteen naar de keuken om het aan mijn moeder te vertellen dat wij twee vieze dingen aan het doen waren” zei Raymond.
“En hoe reageerde je moeder daarop?” wil Ben graag weten.
“Ze kwam wel naar mijn kamer om polshoogte te nemen. En weer stonden we naakt om onze eigen onderbroek weer aan te doen na het passen, ze riep mijn zus erbij en vroeg wat ze gezien had. Een beetje pijnlijk was het natuurlijk wel voor ons als ze ons twee opnieuw bloot zag. Nou het zelfde als nu was haar antwoordt, ze stonden naakt tegenover elkaar en bekeken elkaar” en dat noem je vieze dingen doen lachte ze.”
“Ja, U dan niet?” vroeg ze verbaasd.
“Nee, op de eerste plaats vind ik het niet netjes dat jij zomaar bij Raymond de slaapkamer binnen loopt, en al zeker niet als hij bezoek heeft. Hoe vaak heb ik jullie twee meiden al niet samen bloot gezien terwijl jullie met je vriendinnetjes elkaars kleren aan het passen waren, heb ik er toen ook wat van gezegd dat jullie vieze dingentjes aan het doen waren en dat niet mochten?” lachte ze.
“Nou, nee eigenlijk niet mama” zei ze verlegen.
“Oké, en wanneer je broertje het zelfde doet als jullie twee meiden met je vriendinnetjes is het wel opeens vies?”
“Ja maar, zij hebben plassertjes en wij niet” had Annie gezegd.
“Ja, en jullie meisjes hebben een poesje of zeggen jullie al kutje?” grinnikte mijn moeder.
“Dat laatste mam” zei Annie met een blos op haar wangen.
“Ik vind dat jullie voortaan gewoon netjes moeten aankloppen en op antwoordt wachten, straks heeft hij een echt vriendinnetje of misschien wel een vriendje op bezoek en zijn ze samen bezig met de liefde. Ik weet zeker dat jij of Vera het ook niet leuk zouden vinden als Raymond dan zomaar pardoes de kamer binnen komt vallen, of denk jij van wel?”
“Vanaf dat moment zijn de slaapkamer privé vertrekken, de badkamer is een thema voor zich. Als iemand een vriend of vriendinnetje bij zich heeft wordt de deur op slot gedaan en is die dan op dat moment ook als privé verklaart” lacht Raymond.
“Dus met andere woorden, als jij onder de douche staat en zin heb om met je jongeheer te spelen. Dan zou het zomaar eens kunnen dat je moeder of zusjes uit het niets binnen vallen en je betrappen”? grinnikt Geert.
“Ja, maar dat is ook omgekeerd hoor. Niet verder vertellen hoor, maar ik heb mijn moeder ook wel eens betrapt hoe ze onder de douche met een vibrator bezig was. Ik was op mijn kamer bezig met huiswerk te maken en moest opeens heel dringend plassen, denkende dat een van mijn zussen aan het douchen was ben ik gewoon naar binnen gegaan. Daar stond ik dan oog in oog met mijn moeder, ze had dat ding bijna helemaal in haar kutje zitten”.
“Ga verder wat zei ze, ik word er opgewonden van!” lacht nu Ben op zijn beurt.
“Eigenlijk niets, ik heb gewoon sorry gezegd en mijn plasje gedaan. Later is ze nog even bij me geweest op de kamer en zei dat ze vergeten was dat ik boven mijn huiswerk aan het maken was, anders had ze zeker de deur op slot gedaan”.
“Hoe reageerde jij daarop?”
“Och Geert, ik heb gewoon gezegd, Mama dat geeft toch niets. U zou eens moeten weten wat ik al allemaal op internet heb gezien, hopelijk heeft U ervan genoten dat is toch het belangrijkste. Want aan Pap heeft U volgens mee niet veel meer, die heeft het te druk met zijn “werk” heb ik gegrinnikt.
“Wat heeft zij daarop gezegd” wilde Geert nog weten.
“Niet veel, ze heeft me een knuffel gegeven en bedankt voor mijn begrip. O ja, ze zei ook nog dat ik volwassen aan het worden was” en daar bij was dat thema afgesloten.
“Had jij dan al een vermoeden dat je vader niet steeds moest overwerken?”
“Ja, ik heb hem laatst gevraagd wat hij met al dat extra geld deed, want toen ik iets voor school nodig had toen zei hij dat er geen geld voor was. Maar gaan we nog douchen vandaag of blijven jullie me uitvragen” lachte Raymond en liep naar de badkamer.
In de badkamer werd het nog net geen waterballet, wel hadden we volop plezier tijdens het wassen van elkaars ruggen tijdens het douchen. Ook zag ik voor het eerst hoe de piemels van de twee jongens er stijf uitzagen, zelf werd ik er ook stijf van.
“Sorry jongens, ik kon er niets aan doen. Maar bij het zien van jullie stijve piemels werd ik ook stijf!” zei ik grijnzend maar natuurlijk ook verlegen.
“Dat is toch niet erg, Laura is ver weg en wij zeggen er niets van. Lukt het zelf of heb je hulp nodig, bij wijze van uitzondering willen wij je wel graag even helpen hoor. O ja, je wordt er niet homo van hoor, het is gewoon hulp onder vriendjes!” zei Ben glimlachend.
Zo stonden wij even later aan elkaars piemels te sjorren, Ben had Geert vast ik had Ben vast en Geert op zijn beurt had mij vast. Wat was dat lekker, vooral kneep Geert flink hard in die van mij. Zelf deed ik het altijd rustig en zachtjes en zo deed Laura het ook altijd, terwijl ik haar kutje stimuleerde. Maar hiervan genoot ik dubbel op, het duurde dan ook niet lang voordat ik tegen Ben zijn been spoot. Eerlijk gezegd ik was nog nooit eerder zo klaargekomen, nadat we allemaal klaar waren gekomen droogde we ons af en zochten het bed op.
Uiteraard lagen Geert en Ben bij elkaar in het tweepersoonsbed, Raymond lag ongeveer een meter van de jongens af in een eenpersoonsbed en zei lachend “welterusten mannen, slaap lekker en droom wat moois van mij. Maar hou het wel rustig, er zijn nog meer gasten in het hotel!”
Gelukkig konden we de volgende dag lekker uitslapen, de reis naar Livorno was toch vermoeiender geweest dan we hadden verwacht. Trees had gevraagd of het mogelijk was om later te ontbijten, omdat Trees, Herman en Geert al jaren vaste gasten waren was dat geen enkel probleem. Natuurlijk dacht de uitbater van het hotel, tot er mogelijk weer vaste gasten bij zouden komen omdat Maria, Maarten, Ben, Mark en Mario erbij waren. Wie weet zou zelfs Raymond zijn Moeder en zussen ook zo ver krijgen om voortaan zijn hotel op te zoeken.
De volgende morgen rond tien uur werden wij wakker, Raymond was al wakker en stond bij het open raam naar de haven te staren, toen hij merkte dat in het twee persoonsbed ook leven kwam draaide hij zich om en zei “och jongentjes, worden jullie ook eindelijk eens wakker?”
Geert en Ben hadden zo liggen woelen dat hun lakens naast het bed lagen “Ben jij al lang wakker Raymond, trouwens ook voor jou een goedemorgen gewenst. Maar zoals je ziet moeten we nodig naar het toilet” grijnzen de jongens met beide een flinke Odol.
“Goedemorgen mannen, ik had er voorheen ook last van maar ik ben al geweest. Ik moet zeggen na het douchen van gisteravond heb ik het nog eens dunnetjes over gedaan in gedachten tijdens het douche. Als jullie begrijpen wat ik bedoel!” lachte Raymond bij het zien van de stijve pikken van hun.
“Kom jij dadelijk ook douchen, of durf je niet meer na gisterenavond?” vraagt Ben hem.
“O jawel hoor, ik kom zelfs graag mee douchen. Maar Ben jij moet me toch even uitleggen, wat bedoelde jij gisteravond ermee dat ik geen homo zou worden dat snap ik eventjes niet?” zei Raymond heel luchtjes.
Samen lopen we naar de badkamer, ondertussen legt Ben vriendschappelijk zijn arm over de schouder bij Raymond en zegt “kijk er zijn veel jongens die denken dat ze meteen homo worden door samen met een vriend te gaan douchen wanneer ze bij elkaar logeren, laat staan als ze ook nog eens samen rukken ieder voor zichzelf of elkaar er bij helpen. Maar dat is natuurlijk niet zo, het zit in je aard of niet. Door samen te experimenteren wordt je echt geen homo hoor, mijn eerste schoolvriend dacht dat ook na onze eerste keertje rukken en samen douchen” legt Ben hem uit.
“Dat klopt inderdaad, toen ik het eens samen deed met een neef van mij. Dat is trouwens nog niet zo heel lang geleden, ik was net dertien of zo. We hadden er echt samen van genoten, Ab mijn neef heeft me daarna wel duizend keer verteld dat hij echt niet homo was. Ook al vond hij het heerlijk en dat hij dat best wel vaker wilde doen, ook samen met zijn vriendjes uit de buurt” lachte Raymond.
“En hebben jullie het nog vaker gedaan?” vraagt Geert.
“Nee, ik heb gezegd dat ik geen homo ben. Maar dat hij wel eens goed moest gaan nadenken, want volgens mij is hij wel homo. Ik beloofde hem dat ik het er met niemand over zou hebben, tevens zei ik dat ik het niet erg vond als het zo was. Jij bent het nu eenmaal of niet, zelf kan je er niets aan doen” dus Geert en Ben, dat je geen homo kunt maken weet ik al lang hoor.
“Heb jij je neef daarna nog gesproken?” vroeg Geert door.
“Nee, niet echt hij is het zwarte schaap geworden in zijn familie. Hij heeft verkeerde vrienden gekregen en verslaafd geworden aan drugs, eerst ging het nog maar de drugs werden steeds heftiger. Hij heeft zelfs zijn broertje en zusje beroofd van hun spaarcentjes, een keer kwamen om en tante terug van een weekendje weg. Bij aankomst was de hele woning overhoop gehaald, alle spullen van waarde waren weg. Nadat zijn ouders aangifte hebben gedaan en nieuwe sloten hebben laten plaatsen, schijnt hij voor geld seks te hebben gehad met iedereen die maar geld betaalde om aan die troep te kunnen komen. Hij is kort geleden overleden in zijn zestiende levensjaar, nooit hebben ze geweten of het een overdosis was geweest of AIDS” dus jongens praat er met niemand over, zeker niet in de buurt van mijn familie snikt Raymond.
“Nee Raymond, dat gaan we zeker niet doen. Maar kom op kerel, geniet van de komende zesweken en App vooral jouw Laura zo vaak mogelijk om te vertellen hoe jij er van geniet om in je blootje te kunnen rond lopen, zwemmen en te zonnen maar vergeet vooral niet te zeggen of schrijven dat je haar waanzinnig vermist” zei Ben.
“Dat ga ik zeker doen, hopelijk krijg ik mijn Laura ook zover om in het openbaar naakt te gaan bij het zonnen en zwemmen op het naaktstrand. Vooral als ze ziet hoe mooi bruin ik hopelijk ben geworden, zij zelf is namelijk ook een ijdeltuitje wat dat aangaat” lacht Raymond naar de jongens.
Na het douchen en afdrogen trokken we kleren aan, voor het eerst na het uitproberen trok Ben een van zijn nieuwe strings aan. Raymond schiet bij het zien daarvan in de lach en slaat op zijn been.
“Wat is er, heb jij nog nooit eerder een string gezien?” vroeg Ben hem.
“Sorry Ben, ik dacht dat jij aan het bezuinigen was. Voor een stukje stof en van achter enkel een veter, had jij niet meer geld om een complete onderbroek te kopen?” schaterde hij het volop uit.
“Weet je Raymond, als jij de volgende keer ondergoed gaat kopen kijk dan eens naar de prijzen. Hoe minder stof er gebruikt wordt hoe duurder een broekje word, maar ik neem aan dat je Mama het ondergoed koopt!” of zit ik er naast grijnst Ben.
“Weet je wat Raymond, ik heb er ook drie gekocht maar eentje vind ik niet mooi qua kleur. Nadat we eindelijk onze nieuwe tent hebben uitgeprobeerd en de vakantie voorbij is krijg jij die van mij, moet je eens kijken als Laura je daarin ziet. Ze zal niet meer van je billen af kunnen blijven” lacht hij en strijkt daarbij over Ben zijn billen en tot slot geeft hij er nog een flinke tik op.
Eenmaal aangekleed liepen ze lachend naar de eetzaal, daar stond een uitgebreid ontbijt klaar voor hen en de andere waren al volop bezig en wenste de langslapers een goedemorgen.
“Aanvallen jongens, of hebben jullie geen trek?” lacht Herman.
“Geen honger, wij hebben honger als een beer. Vooral zijn wij op zoek naar de eieren, die zijn goed voor de proteïnen. En die zullen we de komende weken zeker nodig hebben, Als wij lekker in onze nieuwe tent zullen slapen” grijnst Geert naar zijn Pa en geeft hem een knipoogje.
“Ja zegt Ben, ik hoop dat het campergedeelte heel ver van jullie af is. Zodat wij of in ieder geval jullie geen last hebben van ons” lacht hij.
“Ho, ho ik hoop dat ik jullie buurman ben op de camping, voor alle zekerheid heb ik me al oordopjes bezorgd” grinnikt Raymond.
“Nou en ik hoop dat jij tussen de twee huisjes je tentje moet opzetten” oppert Geert met een glimlachje.
Na het gezamenlijk ontbijt drinken ze op het terrasje nog een lekker cappuccino en over leggen ze wat ze de rest van de dag zullen doen, tot zeker acht uur moeten ze de dag vol zien te krijgen.
Herman stelt voor om te gaan proberen om vanmiddag al in te checken, wie weet lukt het wanneer ze een goedendag hebben zegt hij “het is best wel een leuke wandeling, zo direct langs de jachthaven en in het lekker zonnetje”.
Daar was iedereen wel voor te vinden, het zou leuk zijn wanneer ze de hutten op de ferry naast elkaar zouden hebben.
Onderweg naar de ferryhaven liepen ze langs de jachthaven, opeens riep Herman naar voor ons een vreemde “Hoi Anthony Como Ca?”
Hij groette terug en die twee kwamen in een goed gesprek, Herman vroeg aan hem wat ze konden doen want zo’n middag duurt lang.
Hij zei “huur mij en mijn boot in, ik laat je de mooiste plekken zien en ook gaan we naar een eilandje waar jullie lekker kunnen zwemmen. Dat eiland is van mijn grote baas, er komt niemand anders hij heeft mijn boot namelijk nodig om daar te geraken” hij wist tevens dat zijn vriend Herman nudist was en het liefst naakt zwom, net als zijn familie trouwens dus zullen de andere ook wel zo zijn” dacht hij.
“Een momentje Anthony, ik zal het de andere even vragen. Zelf vind ik het wel een mooi idee, nu afwachten wat de rest zegt” lacht hij.
Dus stelt hij de vraag aan de andere medereizigers!
Iedereen ging er mee akkoord, enkel Mario stelde de vraag “ Herman heeft die Anthony ook eten aan boord, na het zwemmen krijg ik altijd honger”.
Anthony zegt “si, si ik heb een barbecue aan boord, maar het eten moeten jullie zelf vangen. Waar ik jullie heen breng daar zit zoveel vis en polpo, ik weet zeker dat jullie niet zullen verhongeren”
“Hé, wat is Polpo, in godsnaam!” vraagt Raymond.
“Polpo is inktvis” legt Geert hem uit en kijkt vragend naar zijn Ma.
“Ja Geert, jij heb het goed onthouden van het vorig jaar. Maar ik denk dat ik jou na de vakantie toch extra Italiaans moet gaan leren vriendje” grinnikte Trees.
“Ho, wacht eventjes Geert is mijn vriend hoor moedertje. Of mag ik al Mam zeggen, dat zegt toch een schoonzoon tegen de schoonmoeder?” grijnst hij.
“Ja natuurlijk, als je eigen moeder niet jaloers word heet dat. Zo heb ik het gevoel alsof ik opeens twee zoons heb” en geeft Ben een knipoogje.
“Herman hoor je dat, als Geert tegen ons ook Pa en Mam gaat zeggen hebben we opeens vier zoons” zegt Maria gespeeld verschrokken.
“Kom op Maria, volgens mij sta jij al te lang in de zon. Als ik goed geteld heb, hebben we straks vijf zoons en een dochter tenminste als Mario in het spel meegaat” lacht Maarten.

Gesloten