Een vreemde (deel 11)

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Amexic
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Een vreemde (deel 11)

Bericht door Amexic » vr 22 apr 2022, 14:31

Een vreemde (deel 11)

Twee spinnende katers liggen tegen elkaar aan. Ik heb een knie tussen zijn knieën geschoven en concentreer me op zijn huid.
Ik tast tussen zijn benen en merk hoe hard hij is daar.  Ik ben dat vanzelfsprekend ook. Het mag dat we elkaar op die plaats voorzichtig raken al vermijd ik te stevig contact kwestie van het zaad binnen te houden. Die gelukzalige sfeer vasthouden, is wat delicaat.
Dus concentreer ik me op waar mijn handen Lukas aanraken.
'Your skin feels very soft, Tom.' spreekt Lukas gedachten.
Ik snap het. De vighta  heeft iets met mijn huid gedaan. Lukas' strelingen maken me bewust van zijn zalig zachte handen en van mijn huid van velours.  Eén arm heb ik onder hem, met die hand dwaal ik over zijn rug. De andere heb ik vrij om hem uitgebreid te strelen van aan zijn knieën tot zijn hoofd. Met mijn linkervoet geraak ik tot aan zijn knie.
'Ik heb je liever in het echt dan via e-mail.' fluistert Lukas me in het oor.
Zijn zoen is mals op mijn neus. Ik zie hoe binnenvallend oranje licht onze huid een speciale diepe glans geeft.
Deze dag mag nooit nacht worden.
'Ik heb je toch niet geforceerd hé met weeral een sauna? Normaal ga ik er om de paar weken in, in de winter wat meer.' zegt Lukas.
'Geen probleem. Het deed enorm deugd en ik ben in een geweldige stemming. Ik zou voor altijd in je armen willen liggen. De sauna staat daar los van. Je bent geen verre vriend meer nu je zo tastbaar aanwezig bent. Hier krijg ik niet genoeg van.'
'Jou wil ik altijd dichtbij. Dat spreekt voor zich. Binnen een paar weken ben je weer naar huis. Ik mag er niet aan denken.'
'Ik weet het. Waarom toch heb ik je ontmoet? Dichter bij huis de man van je dromen vinden, is praktischer.'
'Toen je hier arriveerde, dacht ik: we zien wel wat er gebeurt. Ik wilde me niet opdringen en zeker je hoofd niet vertroebelen. Een mislukte relatie doet iets met je. Jij had nog nooit een echte relatie. Ik moet voorzichtig met je zijn.
Ik ben al een tijdje alleen. Nu je hier bent, is het, zo voel ik het aan, vanzelfsprekend om met je te vrijen maar dat is het niet.  Het gebeurt gewoon en ik wil het niet tegenhouden. Het is maar een klein deel van wat ik wil. Ik wil je helemaal. Alles is daar een gevolg van. '
'Ik had wel een vriend.' zeg ik. 'Ik heb enkel een jeugdliefde ervaren heb die niet volwassen werd. Ze was daarom niet minder volwaardig.
Ik ben naar hier gekomen om je beter te leren kennen meer dan dat ik op vakantie ben. Het is serieus tussen ons. Je gaat mijn leven op zijn kop zetten.'
Ik omarm hem stevig. Ik zou hem veel lieve woordjes willen influisteren. 'I love you' klinkt veel te melig. Zwijgen is ook spreken.
Lukas handen graaien gretig maar geduldig over mijn huid. Lukas is beheerst, niet dat ik zelf wild ben. 
Toch drukt zijn kruis stilaan steviger tegen het mijne. Bewegingen komen vanzelf op gang, vinden een gezamenlijk ritme en golven door het waterbed. Ik overschrijd  het punt waar geen terugkeer mogelijk is. Seconden houd ik de adem in. Lukas is gestopt met schommelen.
Ik geniet na voor ik Lukas zal geven waar hij recht op heeft.
'Ik kwam eerst.' zeg ik haast verontschuldigend. 'Het is een eigenschap van me dat ik overal op tijd kom.'
'Samen moet je niet nastreven. Dat is onbelangrijk en het lukt bijna nooit.'
Ik kantel hem bovenop mij. Hij richt zich op, steunend op zijn handen. Mijn hand pakt zijn piemel die glibbert van mijn sperma. Gênant dat ik het niet weg veegde maar het glijdt goed. Hij duwt zijn heupen vooruit zodat ik hem in feite aftrek. Hij kijkt me wazig aan en zijn ogen draaien weg. Ik weet wat hij nu ervaart. Het maakt me blij dat zijn adem stokt en dat ik zijn natte warmte op m'n buik zie spatten. Het is vreemd hem zo van de wereld te zien verdwijnen met geopende ogen.
Ik laat hem op me liggend ontspannen.
'Ik zal het gastendoekje nodig hebben.'
Hij reikt er naar en veegt het meeste weg zodat de lakens zo proper mogelijk blijven.
Wanneer het plassen me gelukt is, staat hij al onder de waterstraal.
'Het is duidelijk dat je er nog steeds zin in hebt.' zeg ik als ik de douche instap.
Lukas staat weerom in volle bloei.
'Wat denk je van een tweede keer?'
'Wat een vraag?  Ik verdraag het niet je in deze staat te zien.'
Lukas kan me hard zien worden en grijnst.
Plagerig slaat hij met een hand naar mijn lid.
'Je antwoord is overduidelijk ja!'
Half afgedroogd belanden we dollend terug op het bed.
Lukas zit op zijn knieën over me en fixeert mijn polsen.
'Je moet niet voorzichtig met me zijn. Ik kan tegen een stootje. Laat zien dat je een man bent.'
'Twijfel je daar aan soms?'
'Nee dat niet. Maar ga je mij boven laten liggen? Of ben je mijn slaafje?'
Ik laat het me niet zeggen en probeer me vruchteloos los te wrikken vanuit ruglig. Wanneer hij zich plat op me legt en ook nog zijn voeten om mijn enkels wrikt, kan ik geen kant meer op.
Gelukkig ben ik minder gevoelig dan daarstraks en verdraag ik zijn pubis tegen de mijne zonder de drang om meteen te gaan lozen.
'Ik geef me over.'
Hij lost zijn greep op m'n handen zodat ik niet langer als een gekruisigd mannentorso lig te zieltogen.
'Zo beter? '
Hij fluistert het in mijn oor en bijt vervolgens onzacht in m'n oorlel.
'Daar ga je spijt van krijgen.' antwoord ik gespeeld kwaad.
Mijn benen zitten gefixeerd en hij zit stabiel op me. Ik heb de armen vrij, dat scheelt maar ik heb alle kracht nodig om hem uit positie te brengen.
Ik kan Lukas tenslotte in één beweging op zijn rug kantelen. Het is uiteraard geen gevecht om de sterkste.
'Ik ben je nu het paard, jij bent mijn ruiter.'
'Lukas!'
Ik pleeg zachtaardig geweld op hem. Het brengt me in permanente kortademigheid. Zijn handen vatten mijn billen en trekken me bij elke stoot naar zich toe.
Hij laat me op adem komen na mijn tweede bezoek aan de hemel. Ik leg me naast hem en hij veegt onze buiken schoon. Het is niet erg veel en alleen van mij afkomstig.
Nu wil ik dat hij van mij geniet. Ik ben slap maar hij is keihard gebleven. 
'Hoe wil je het?' Ik neem hem veelbetekenend in de hand.
'Zou je op je buik kunnen liggen?'
Ik doe het zonder aarzelen.
'En nu op je knieën zitten.'
Hij komt boven op me hangen.
Nu voel ik me een beetje kwetsbaar.
Ik mis ervaringen die Lukas wel heeft. Ludwig... dat is lang geleden. Het zit diep in mijn geheugen gegrift. O zo belangrijk is die 'kennismaking' geweest voor wie ik ben maar we waren ook onvolwassen en onwaarschijnlijk aarzelend.
'Voor mij is jongensliefde nooit hardhandig. ' zegt Lukas mijn mijmeringen afbrekend.
Ik begrijp vaag wat hij daarmee zou kunnen bedoelen.
De basis van zijn harde piemel zit in mijn bilspleet geparkeerd.
Ik ben geen doetje dat alles laat gebeuren toch ben ik verrast. Of ik hem kan vertrouwen?
We hebben niets afgesproken.
Dit is de situatie. Het is zijn beurt om te nemen. Ik wil hem genot geven.  Ik drijf op dat moment op mijn wolk tussen weerstand en verlangen.
Vaarwel schaamte, hallo volle overgave.
Hij heeft de handen om mijn buik gevouwen. Zijn warme adem, zijn tong die me achter de oren en in de nek likt, doet me een vorm van rust terugvinden. Kusjes maken ploffende geluiden tussen mijn schouderbladen. Zijn gladgeschoren kin daalt over mijn ruggengraat naar beneden. Het tintelt daar waar de takjes me te fel raakten. Mijn zintuigen registreren het met genoegen.
Ik laat toe dat hij mijn toegeknepen benen wat spreidt. Dat zit comfortabeler. Ik kijk door mijn ellebogen door hoe hij mijn ballen bespeelt. Hij is een gulle gever met gouden handen. Hij slaagt er in mijn slappe twijgje terug tot leven te wekken.
Oh... een derde keer? Waarschijnlijk  zijn er grenzen.
Lukas komt terug vol op me leunen. Ik kijk onderdoor op vier knieën netjes op een rij en ik ben inderdaad best wel stijf. Verder kan ik niets.
Ik ben toeschouwer.

Gesloten