De nieuwe tent deel 03

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo

De nieuwe tent deel 03

Bericht door Bingo » di 22 mar 2022, 16:33

De nieuwe tent deel 03

“Ja ik tenminste wel, ik vond het vooral mooi om eindelijk een bijna volwassene stijve pik te zien” grinnikt Bas.
“Hoezo, jullie zullen vast ook weleens een stijve krijgen, of niet soms?”
“Ja dat wel, maar als ik de stijve van Bram zie is het net of ik de mijne stijf zie staan” maar dat is nu eenmaal bij een eeneiige tweeling hé en daarbij wij zijn nog niet zover als jullie twee.
“Zijn jullie piemels dan even lang?” vroeg Geert.
“In slappe toestand wel, zoals jullie reeds hebben gezien, maar hij heeft echt de langste hoor als hij stijf is” zei Bas.
“Tja dat krijg je wanneer je iemand voor laat gaan bij de geboorte” schaterde Bram.
“Wacht maar, eens komt de tijd dat ik je ga verslaan al moest ik er bij jou een stukje vanaf snijden” grapte Bas.
Ik keek op mijn horloge en zeg “Jongens volgens mij zijn die ander half uur al lang om, wij willen geen gedonder met jullie ouders”.
Bram keek ook verschrikt op zijn horloge en zegt “shit, jij heb gelijk Ben het zijn er bijna twee geworden” ze bedankte zich en rende meteen naar hun huis.
Thuis aangekomen kregen ze de wind van voren “weten jullie hoe laat het is, Bram jij had toch je horloge bij je?”
“Ja Mam, maar doordat Ben ons heeft laten zien hoe je iemand veilig kunt scheren waren we de tijd helemaal vergeten dus eigenlijk was het Ben zijn schuld”.
“Bram het is niet netjes om je neef de schuld te geven”.
“Maar vertel even in het hoe het gaat, straks moet ik het bij een van jullie doen en dan weet ik niet hoe het moet” zegt oom Albert.
In het kort werd verteld dat de gene wie geschoren werd, het beste een stijve had als de voorkant aan de beurt was.
“Dus als ik het goed begrijp hebben jullie Geert gezien met een stijve?”
“Ja nou en, ik heb Bas ook wel eens stijf gezien en hij mij ook, wat doet U nu zo preuts toen we vroeger samen in bad gingen had U toch ook wel eens een stijve plassertje als we per ongeluk tegen die van U stootte tijdens het wassen?”
“Ja maar dat was wat anders, dat bleef in onze familie, ik weet zeker dat jullie ook bij Mama wel eens stijven hadden in bad”.
“Dat klopt Pap, maar Ben heeft ons gewoon geleerd hoe je iemand intiem scheert, en het is gebleken dat daarbij een stijve piemel het beste hulpmiddel was”.
Bij ons in de tent ging het er gezellig aan toe ik had enkele blikjes bier stiekem mee genomen van mijn ouders mocht ik wel eens bier drinken de wet was toen nog niet zo streng maar ze zagen het liever niet, Geert vertelde dat hij zich had geschaamd voor de jongens vanwege zijn stijve pik.
“Dat is toch normaal als een vreemde aan je pik zit, ik weet zeker dat als ik nu met je tepels ga spelen je weer stijf wordt”.
“Dat weet ik ook zeker, ik ben enorm gevoelig wat mijn tepels aangaat en wordt daar meteen opgewonden van”.
“Geert zullen we nog even bij de beek gaan zitten, de zon schijnt daar nog volop en mijn blik is leeg?”
Ik had namelijk bij onze aankomst een katoenen tas met de blikkenbier erin in het water gehangen zodat ze lekker koel bleven.
“Ja dat is prima Ben, ik lust er nog wel eentje hoor”.
Net toen we bij de beek waren en het nieuw blik bier in de hand hadden kwam oom Albert aanlopen hij zei “jongens dat was ik helemaal vergeten om te vertellen, de twee jongens van ons slapen vannacht onder de veranda. Dus als jullie naar de wc moeten kunnen jullie via die deur naar binnen, een plasje kunnen jullie gewoon in de beek doen. Maar wat zie ik daar hebben jullie bier en jullie ouders vinden dat goed?”
Met een betrapt gevoel en een schaamrood gezicht zeg ik “Nu eigenlijk weten ze niet dat we vier blikken hebben meegenomen, ze weten wel dat we soms bier drinken maar ze zien het liever niet”.
“Nou ik heb niets gezien, maar hou het wel netjes hoor ik wil geen gedonder hebben met je Vader Ben”.
“Oom Albert, die jongens zijn die niet bang om buiten te slapen?”
“Dat hebben ze al vaker gedaan en vergeet niet dat onze Boris ook buiten slaapt dat is een goeie waakhond”.
“Maar is het dan wel veilig als wij vannacht naar binnengaan?”
“Nee hoor hij heeft jullie al gezien tijdens het eten, die weet nu dat jullie goedvolk zijn. En Bram en Bas zijn er ook nog, die zullen vast wel wakker worden wanneer ze jullie horen”.
“Maar jongens nog en fijne avond en maak het niet te laat, de jongens zullen jullie wel op tijd wakker komen maken. Trouwens mijn complement Ben, Geert ziet er verzorgd uit nu hij geschoren is” lacht hij vriendelijk.
“Een toffe gast die Oom van jou”.
“Ja, ik heb het altijd al goed met hem kunnen vinden, hij is mijn lieveLings Oom de twee Ooms van moederskant zijn ook niet verkeerd hoor maar Oom Albert is de beste”.
“Dat geloof ik je graag Ben, maar het was ook een goed idee om het bier in de beek te hangen. Ik zelf was daar nooit opgekomen”.
Ik Lachte om die complementen die ik vandaag kreeg had en liet me languit in het gras vallen, Geert volgde mijn voorbeeld.
Wij begonnen wat te stoeien met elkaar net zolang tot ik op een gegeven moment boven op hem lag, ik ging rechtop zitten aan iedere kant een been en met mijn achterwerk op zijn buik ik kon niet met mijn knieën op zijn arm drukken “Jee, ik ben de winnaar en kan nu doen met jou wat ik wil” zei ik blij.
“En wat is de winnaar van plan om met mij te gaan doen?”
“Ik ga eens kijken of jij werkelijk zo opgewonden raakt, als ik jou tepels bewerk ga bewerken”.
Gelijk greep ik zijn tepels vast en begon er zachtjes in te knijpen, daar na ging ik er mee rollenen trok ik er zacht aan pijn wilde ik hem niet doen daar had ik hem te lief voor en ja hoor ik voelde Geert zijn stijve pik tegen mijn onderrug aandrukken. Met mijn rechter hand ging ik naar achteren en nam zijn stijve vast, voorzichtig trok ik zijn voorhuid naar achteren en kneep zacht in zijn eikel.
“O ja Ben, ga door kreunde hij ik vindt dit toch zo lekker man je mag gerust wat harde te werk gaan op dit moment ben ik je seks slaafje”.
“Wat gaan we nu krijgen, gaat de slaaf de meester zeggen wat die moet doen?”
Op Nieuw begon ik in zijn tepels te knijpen maar dit keer wel wat harder dan voorheen, hij begon nog harder te kreunen ik was al bijna bang worden dat ze het in huis zouden horen. Dus besloot ik om te stoppen, maar hield hem wel op de grond gedrukt.
“Liggen blijven beviel ik hem, ik wil wat anders gaan uitproberen ik ben tenslotte de meester of niet soms?”
Geert speelde het spelletje mee en knikte onderdanig. Ik draaide me om en zat nu met mijn billen richting het hoofd van Geert, ik maakte mijn vingers nat en wreef daarmee over de eikel van hem terwijl ik met mijn gezicht steeds dichter bij zijn pik kwam. Opnieuw begon hij te kreunen als een gek, ik wist hoe gevoelig een eikel kon zijn maar zelf liep ik al een tijdje met ontblote eikel in mijn onderbroek en genoot ervan hoe die langs het stof scheurde.
“Het doet hopelijk toch wel pijn hé slaafje?”
“Ja meester, heel erg pijn ik hou het bijna niet meer vol”.
“Dan zal ik er maar een kusje op geven”.
Meteen kuste ik de eikel van hem, ik proefde een zoete druppel voorvocht de smaak van mij zelf kende ik al maar die van Geert vond ik toch echt lekkerder. Ik opende nu mijn mond helemaal en nam zijn pik bijna helemaal in de mond, met mijn tong ging ik open neer langs zijn schacht maar ook de eikel kwam niets te kort hoor.
Geert hield het niet meer en smeekte “Ben stop dadelijk spuit ik me leeg in je mond!” dat dit nou juist mijn bedoeling was wist hij niet.
Ik ging natuurlijk door, ik kreeg klappen van hem op mijn billen maar die deden me niets. Dat maakte me nog geiler en hierdoor ging ik nog harder op en neer , het duurde ook niet lang meer en toen spoot Geert mijn mond vol met zijn nectar. Geert wist niet meer wat er was gebeurt hij was compleet van de wereld, kreunend lag hij in het gras bij te komen. Terwijl hij lag bij te komen speelde mijn tong met zijn zaad in mijn mond, ik liet het door mijn hele mond gaan en genoot intens van zijn nectar.
Toen hij eindelijk weer terug was van zijn reisje vroeg hij “wat heb jij in godsnaam gedaan Ben, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt?”
Ik Trok hem naar me toe en drukte mijn mond op die van hem ook kneep ik in zijn neus, hierdoor moest hij wel zijn mond openen. Meteen liet ik een deel van zijn zaad in zijn mond glijden, maar niet alles want ik wilde er ook nog wat van genieten.
Geert verslikte zich bijna en vroeg “wat was dat Ben?”
“Dat was jij, nu weet je ook hoe jij smaakt, maar ik vond het lekker en hoop dit nog vaker te doen, jij ook hoop ik?”
“Smaak jij ook zo?”
“Ik vind me zelf niet zo lekker als jou Geert, maar smaken verschillen. Jij weet nu hoe het moet en als jij het wilt uitproberen ga je gang”.
Gelijk liet ik me op mijn rug vallen mijn pik stond knoert hard omhoog, even sloot ik min ogen afwachtend wat er komen zou. Lang hoefde ik niet te wachten, want ik voelde gelijk dat mijn pik werd vast gepakt, mijn velletje werd naar achteren getrokken en ik voelde ook de natte vingers van Geert die mijn eikel beroeren. Even later voelde ik de tong van Geert over mijn eikel gaan, net zoals ik had gedaan likte hij erover en niet veel later zat ik in zijn mond.
“O ja, jij hebt goed opgelet slaafje, verwen nu je meester maar eens heerlijk, ik waarschuw je wel als ik ga spuiten” kreun ik verder en genoot met volle teugen.
Ik voelde dat het niet meer lang zou duren voordat ik klaar kwam, dus waarschuwde ik hem rijkelijk op tijd. Maar Geert bleef doorgaan, schijnbaar was ik een goede leermeester met de nadruk op meester. Mijn tenen begonnen te krommen, ik voelde hoe mijn zak ineen kromp mijn lichaam begon te trillen en met een gesmoorde kreet spoot ik me leeg in Geert zijn mond. Nu bleek dat ik werkelijk een goed meester was geweest, hij deed echt precies het zelfde wat ik had gedaan. Terwijl ik bijkwam liet hij mijn zaad door zijn mond gaan, zijn tong speelde er gewoon mee.
Ik gaf hem een klap op zijn schouders, daardoor slikte hij alles in en zei “wat heb je nou gedaan ik wilde jou ook laten proeven Ben?”
“Dat hoefde echt niet, ik weet hoe ik smaak en weet zeker dat jij veel lekkerder was dan ik. Ik heb me al zo vaak geproefd, dus kan ik met een gerust hart zeggen dat jij lekkerder bent dan je meester, maar als jij dat niet geloofd dan laten we de tweeling wel beslissen” lachte ik.
‘Jij denkt toch niet dat ze ons met hun monden gaan bevredigen?”
“Nee joh, natuurlijk niet het was maar een grapje, ik vind ze trouwens nog veel te jong voor zoiets. Laat ze maar lekker onbekommerd in hun blootje rond lopen, daar hebben ze meer als genoeg aan”.
“Dat klopt het zijn echt aardige jongens, ze zien er leuk uit maar zoals jij al zei nog veel te jong om iets te laten ontdekken”.
Ik stond op en ging bij de beek staan, daar richtte ik mijn natuur tot rust gekomen pik naar het voorbij kabbelend water ook Geert kwam naast me staan en deed het zelfde.
Ik zei “even een wedstrijdje ver pissen doen ik ben best wel benieuwd wie er het verste komt?”
“Oké ik tel af” lacht Geert.
Op commando startte wij met het pissen, Geert was duidelijk de winnaar ook al had ik het gevoel dat ik op knappen stond.
“Kom laten we maar gaan slapen” stiekem was het al best laat geworden.
“Moeten we ons niet eerst even gaan wassen?” vroeg Geert.
“Dat doen we morgenvroeg wel, ik denk dat wij wel schoon genoeg zijn geworden na die duik in dat ijskoude beekwater”.
“Ja daar zit wel wat in, maar het was wel je eigenschuld hoor” grinnikte hij.
“Hoezo mijn schuld ik zei alleen dat jij je moest afspoelen, dat jij dan zo dom bent om in de beek te vallen daar kon ik toch niets aan doen?”
“Ja, ja en dat die twee jou hebben geholpen was ook toeval hé” mopperde hij gespeeld.
“Ik wilde je nog geholpen hebben om er uit te komen, maar die twee duwde mij er ook in, maar ja gelukkig had ik hun wel vast dus moesten zij er ook aan geloven. Volgens mij hoor ik ze nog steeds gillen toen ze in dat koude beekwater vielen”.
“De stoeipartij er na was ook best wel leuk, wij hebben met zijn alle flink gelachen” zegt Geert.
In de tent zag hij dat ik een staaflamp gecombineerd met een TL lamp had opgehangen, ook had ik de slaapzakken aan elkaar geritst.
Hij keek me aan en zei “dat met die lamp is een goed idee, maar waarom zijn de slaapzakken aan elkaar geritst?”
“Nou kijk, stel dat het vannacht koud gaat worden dan kunnen we elkaar warm houden of wilde jij een pyjama aan trekken vannacht?”
“Jij hebt zeker ook de film gezien over die bergbeklimmers, zij werden overvallen door een sneeuwstorm en door het samen ritsen van hun slaapzakken hadden ze het overleefd?”
“Dat klop Geert die had ik ook gezien, maar zeg nou eens zelf dit is toch veel knusser zo lekker dicht bijeen liggen te slapen en zou het koud worden dan kruipen we lekker tegen elkaar aan?”
“Maar ik ga wel achter jou liggen hoor, dan weet ik zeker dat jij van mijn tepeltjes afblijft” zei Geert.
“Mij best hoor, maar jij moet dan wel stil blijven liggen wat wanneer jij je omdraait dan lig ik weer achter jou. Toch zal ik je geruststellen als ik me aan jou pik mag vasthouden dan krijg ik het warm genoeg hoor”.
“Altijd beter dan mijn tepels, je weet nu dat ik daar stijf van wordt”.
“Och ik krijg hem toch wel hard hoor, vooral nu jij net als ik helemaal kaal bent het voelt zo lekker glad aan”.
“Licht uit en slapen jij geile beer” zegt hij wanhopig.
“Neem jij nu werkelijk het roer over, ik was toch jou meester?” lach ik.
“Ik muiter, dat deden ze vroeger toch ook, als we morgen de tijd krijgen dan neem ik jou eens onderhanden want ik heb nog een verrassing voor jou, en nou slapen”.
“Oké Mama, ik kroop achter hem en gaf ik hem een kusje in zijn nek en zei welterusten lieverd”.
“O nee mannetje, fijn voor me gaan liggen en mooi je handjes thuis houden”.
Ik draaide me gespeeld boos om en stoot mijn billen tegen die van hem aan.
“Er kon nog net een slaap lekker vanaf”.
Geert keek over zijn schouder en vroeg “ben jij nu boos Ben?”
“Ik slaap en ben niet boos, ik kreeg alleen opeens weer zin in een pilsje”.
“Over een uurtje is het al pinksterzondag, volgens je oom zouden we al vroeg wakker worden gemaakt door de tweeling dus slaap nu eindelijk”.
“Alleen als ik je mag vasthouden, egaal waar dan ook”
“Oké vooruit dan maar, hij pakte mijn hand vast en geleide die tussen zijn benen door naar zijn ballen en kneep toen zijn benen dicht , tot zo ver en niet verder slaap lekker”.
“Wat ben jij een flauwerik Geert” zei ik maar ondertussen liet ik wel zijn ballen zachtjes door mijn hand rollen.
“Hou nou op Ben, ik wil nu echt gaan slapen wie weet hoe laat of eigenlijk hoe vroeg Bram en Bas hier zijn” kreunde Hij.
“Oké, oké jij je zin” ik trok mijn hand tussen zijn benen weg en draaide me op mijn andere zijde.
En inderdaad het duurde niet lang of wij twee waren in een diepe nachtrust verdwenen, in de slaap draaide Geert zich om en kroop hij dichter naar mij toe. Ik voelde hoe zijn piemel tegen mijn billen duwen en hoe hij tevens een hand om mijn buik sloeg, ik liet hem maar begaan want het voelde echt lekker en opnieuw verdween ik dromenland. Ik weet niet meer om hoe laat, maar ik werd opnieuw wakker dit keer door de drang om naar het toilet te moet voor een grote boodschap dus liep ik naar het huis om naar de WC te gaan.
In de beurt van de veranda hoorde ik dat Boris zacht begon te grommen, ik kende Boris al een hele tijd en toen hij merkte dat ik het was kwam hij kwispelend naar mij toe gelopen.
Na de begroeting zei ik “goed zo Boris goed op gelet, maar zoals je ziet ben ik het maar je vriendje Ben” en aaide hem over zijn kop waarna hij tevreden terug liep naar zijn slaapplekje.
Op de veranda zag ik de jongens liggen, ze hadden hun lakens weg getrapt, vermoedelijk in hun slaap het was er ook erg benauwd de veranda was aan tweekanten dicht gemaakt dus de warmte van gisteren bleef er goed hangen. Poedel naakt lagen ze lepel lepeltje op een tweepersoons luchtbed, Bas had zijn arm en een been over zijn broer geslagen. Ik liep naar binnen toe om mijn behoefte te doen, toen ik klaar was ging ik weer naar buiten de jongens lagen nog steeds hetzelfde Bij me zelf dacht ( Bas is vast bang dat Bram weg gaat ). Terug bij de tent kroop ik weer naast Geert maar liet het de slaapzak open liggen, ik keek even op mijn horloge die naast mij lag ik deed die altijd af voor het slapen en zag dat het pas zeven uur was.
ik drukte me lekker dicht tegen hem aan, maar hij werd er wakker van en zei “wat heb jij een koude en natte voeten Ben”.
“Sorry Geert, maar ik kom net terug van het huis ik moest opeens naar de WC, en het gras is nogal nat door de dauw maar slaap nog eventjes verder het is pas zeven uur” en ik kroelde met heerlijk tegen hem aan.
Nadat Geert mijn voeten had weggeduwd vielen we toch weer in slaap, maar niet voor lang om half negen werden we wakker gemaakt door Bas en Bram.
“Hé luilakken, Ma laat vragen of jullie nog komen ontbijten vandaag het is al half negen. Zo ja dan moeten jullie echt opschieten, Ma ruimt altijd om negen uur de tafel af, wie daarna komt heeft pech gehad zegt ze altijd”.
Snel kwamen wij in actie ik zei “ga maar zeggen dat we eraan komen, een paar boterhammetjes lusten we wel hé Geert”.
Nog voordat ze weg waren rende we al naar de beek om onze ochtendplasje te doen, dat wij beiden een stijven hadden van hier tot ginder interesseerde ons niet de nood was veel te hoog. De jongens bleven nog even staan kijken hoe wij met zwiepende lullen naar de beek rende, proestend liepen ze naar huis om hun moeder te eggen dat we eraan kwamen. Na het plassen gooide we snel wat water in onze gezichten, en rende ook naar het huis waar de moeder ons al stond op te wachten.
“Zo jongens, goed geslapen in de nieuwe tent of hebben jullie het laat gemaakt gisteravond?”
“Nee hoor, want Oom Albert had ons gewaarschuwd dat die twee boefjes ons wel eens vroeg wakker zouden maken, mar dat viel dus tegen” Lachte ik.
“Als ik hun had laten gaan hadden ze al om half acht bij jullie aan de tent gestaan, maar dat had ik hun verboden lachte Tante Margot. Maar eerst even een complement Geert, dat ziet er inderdaad mooier uit dan gisteren dat moet ik zeggen. Maar vertel eens wat willen jullie drinken bij het ontbijt thee, koffie of liever verse melk die melk hebben de jongens al extra gehaald bij de buren?”
“Bij de buren vroegen Geert en ik bijna in koor?”
“Ja glunderde Bas, sinds ongeveer halfjaar hebben wij nieuwe buren gekregen. Ze hebben een paar koeien en geiten ook hebben ze kippen en vooral een mooie groot paard, waar ik op mag rijden wanneer ik dat wil”.
Bram echter trok zijn neus op en zei “wat je maar leuk vind, die beesten stinken en dat paard is niets voor mij”.
“Maar die verse eieren en hun melk vind jij wel lekker, net als straks hun eerste kaas klaar is. Maar nee meneertje zit liever op de tractor en hoopt dat jij eens mag rijden”.
“Genoeg jongens laten we het gezellig houden, steeds dat gebekvecht van jullie. Maar vertel wat willen jullie drinken?”
“Doe ons maar lekker die melk, en als het mag later een kopje koffie” lach ik en knipoog naar Bas.
Toen de moeder naar binnen was zei ik “Bas ik vind het ook leuk om paard te rijden, op school lachen ze er wel om en zeggen paarden is iets voor meiden. Maar ze moesten eens weten hoe het is als je tijdens het rijden door de wrijving een heerlijke stijve pik kan krijgen”.
“Dat klopt inderdaad Ben, dat heb ik ook vaak vooral als we in galop rijden”.
Bram tikt tegen zijn voorhoofd en zegt “jullie zijn niet goed snik, met mijn hand krijg ik ook een lekkere stijve”.
De Moeder komt net naar buiten met een kan melk en ziet dat Geert en ondertussen ook ik heerlijk boterhammen aan het smeren zijn. “Gezonden jongens zijn jullie, het doet me goed om te zien dat het jullie smaakt maar hou wel nog plaats voor de barbecue vanmiddag Oom Albert heft extra veel ingekocht”.
Al s ik mijn mond leeg heb zeg ik “dat komt vast goed, dadelijk gaan we in de beek wat zwemmen en stoeien, daar krijgen we altijd honger van”.
“Mogen wij met jullie mee?” vragen ze bijna smekend.
“Van ons wel hoor als het van jullie Mam mag tenminste, het is jullie tuin tenslotte”.
“Ik vind het goed, maar wel uitkijken dat de buren jullie niet zo in je blootje ziet rond lopen en stoeien”.
“Och Mam, die weten het allang, laatst zei de buurvrouw nog dit ik me niet extra eerst moest aankleden als ik s’ morgens melk en eieren kwam halen. hun kinderen weten niet wat die kinderen van hun hebben maar volgens hun hebben jullie onze kleinkinderen betoverd” lachte de buurvrouw.
“Nu dan moet ik toch maar eens snel een praatje gaan maken de buren, ze mogen natuurlijk geen last van ons ondervinden?”
“Mam als Pap nu werkelijk zoveel heeft ingeslagen, waarom nodigt Uw ze niet uit v oor de barbecue van vanmiddag. Zal ik even snel naar hun toegaan en het vragen of wilt U het eerst even met Pap overleggen?”
“Dat lijkt me wel beter jongen, ik weet niet of ze het erg vinden als wij ook ontbloot zijn?”
“Dat denk ik niet, maar U kunt het beter even vragen ook al zijn ze niet preuts wat dat aangaat”.
“Kom op jongens onze tent roep ons hij wil op de foto”.
“Hoezo op de foto wil Bram weten?”
“Dat heb ik jullie neef Mark beloofd, hij was benieuwd hoe de tent er uit ziet voor het geval dat er te weinig vrije chalets zijn op het park. Hij wil zijn klasgenoot meenemen naar Corsica, maar eigenlijk is het al overbodig Matt gaat niet mee met ons dus drie chalets is voldoende Geert en ik slapen liever in de tent”.
“Een chalet is toch veel mooier dan een tent, of niet soms? zei Bram.
“Klopt een tent is inderdaad primitiever, maar wel hebben wij dan meer met de natuur te doen, echte naturisten gaan voor de natuur en het simpele behelpen daar in ” zei Geert. “
“Inderdaad ze komen op voor de bomen, planten en natuurlijk ook voor de dierenwereld, ze willen de natuur zoveel mogelijk ontzien en in tact houden” vulde ik Geert aan.
“Jee Mannen wat hebben jullie dit mooi verwoord, ik vraag Pap straks of ik me mag aansluiten bij zo een organisatie” snikte Bas bijna hij kon zijn tranen nog net bedwingen.
“Zien jullie wat voor mietje mijn broer is, Ik ga liever voor motorsport zoals motorcross of in een auto op onverharde crossbaan” grinnikte hij.
“Liefde voor de natuur heeft niets te maken met mietje zijn, het is meer het gevoel hebben voor de natuur. Trouwens ik wil je wel eens zien dat jij aan een of andere cross meedoet, jij wint zelfs en jij komt in adamskostuum uit je auto of van je motor. Wat zal het publiek lachen man, vergeet niet natuur is naakt iedereen is zo geboren, daarbij ben jij ook liever naakt toch?”
“Ja, als je het zo bekijkt dan klopt het wel, maar ik mag toch ook een sport gaan beoefenen”.
Natuurlijk zegt Bas “ga surfen of kanoën, zwemmen dat deed je toch altijd zo graag ik weet niet wat er nog voor mogelijkheden zijn. Maar laat de natuur met rust, je kinderen zullen je er dankbaar zijn Bram”.
“Jezus, jullie lijken wel milieu apostelen te zijn, maar goed ik ga erover nadenken. Maar nu eerst een duik in de beek dat mag toch nog wel hoop ik”.
“Ja natuurlijk, wel uit kijken dat je geen visjes de grond in drukt” lacht Geert en sprong met een salto in de beek.
Gelijk volgde de anderen allemaal, het werd een gestoei van heb ik jout aan. Zelfs na een korte tijd voelde we het koude water niet meer maar opeens werden we verstoord door Oom Albert.
“Zo jongens lekker de eetlust aan het opbouwen voor vanmiddag, maar niet overdrijven want wij hebben onverwachts bezoek gekregen en jullie mogen drie keer raden van wie, jullie raden nooit wie dat het zullen zijn”.
Ik eerst zei Bas “eens even nadenken, oké laat ik een gokje wagen het zijn onze buren”.
“Hoe kom je daarop jongen?”
“Nou heb ik gelijk of heb ik echt gelijk” schatert hij.
“Ja inderdaad, maar hoe kom je daar op, het zouden de laatste zijn die ik zelf zou verwachten?”
“Nou heel eenvoudig Pa, het was namelijk mijn voorstel aan Mam. Wij moesten van haar opletten dat onze buren ons niet in ons blootje in de beek zouden zien stoeien en zo, daarop heb ik Mam duidelijk gemaakt dat de buren er totaal geen problemen me hebben” we waren ondertussen uit het water gekomen en Bas legt zijn natte hand lachend op de schouder van zijn Pa.
Oom Albert was enkel gekleed in een sportbroek en schreeuwde “jongens wat is dat koud zeg, hoe houden jullie het uit in dat koud water?”
Ondertussen waren we in een kringetje rond om hem gaan staan en liepen steeds dichter naar de beek toe.
“Och Pap, als je er eenmaal in bent valt het best wel mee” en meteen duwt Bram zijn Pa het water in.
Natuurlijk gingen ook wij mee het water weer in, we begonnen met hem te stoeien. Ik weet niet wie van hun het was maar of Bas of zijn broer trok Oom Albert zij broek uit, zo stond hij net als wij helemaal bloot in de beek.
Het lukte hem om uit het water te kruipen, op de kant schreeuwde hij opnieuw “kijk nou eens hoe koud het is en hield zijn duim en wijsvinger ongeveer een centimeter of vijf uit elkaar, veel groter is mijn nu kleine Albertje niet meer”.
Hij raapte zijn sportbroek van de grond en zei “het barbecueën gaat niet door ik doe het in ieder geval niet, dan zal Geert en Ben aan de slag moeten! en liep gespeeld boos weg.
Geert riep hem lachend na “oké, maar het opruimen mag U zelf doen hoor”.
Hij draaide zich om en maakte toch lachend met zijn hand een beweging van, rot maar op etertjes.
“Zo Pap heeft zijn kleren voor vanmiddag al aan” grinnikt Bas.
“Hé wat zit er eigenlijk in die tas die in de beek hangt” wilde Bram weten.
“Och dat, dat zijn spullen die gekoeld moeten blijven, we wisten niet dat we hier zo gastvrij ontvangen zouden werden. Dat kregen we pas onderweg te horen van jullie Oom Maarten. Dus hebben we uitvoorzorg wat spullen van huis meegenomen, zoals een pakje kaas en dergelijke” stammelde Geert.
Gelukkig geloofde ze dit, als ze de blikken bier zouden zien, dan weet ik zeker dat ze daarvan wilde proeven want zo nieuwsgierig zijn zeker wel. Nadat we ons hadden afgedroogd liepen we gezamenlijk naar het huis, de barbecue stond al klaar toen wij arriveerden.
Geert schudde gelijk zijn hoofd en zegt “laat de expert maar zijn gang gaan, want zo wordt het niets” het vuur moet op de juiste wijze worden opgebouwd.
“Hoe bedoel jij dat Geert?” vraagt oom Albert geïnteresseerd.
Kijk zegt hij “Het houtskool komt als eerste op de bodem, daar tussen in komen een paar aanmaak blokjes die steek je aan. Meteen leg je de houtskoolbriketten er boven op, niet gaan waaien met het een of ander, gewoon laten branden. Barbecueën heeft zijn tijd nodig, als ik soms zie hoe mensen met een gas barbecue aan de gang gaan, dan wordt ik gewoon niet goed. Binnen een paar minuten ligt het vlees erop, een uur later zijn ze klaar met het barbecueën”.
“Waar blijft dan de gezelligheid” wilde Bas weten.
“Die is er in mijn ogen niet, ik heb het meegemaakt dat onze buren en ik op het zelfde moment begonnen te barbecueën , toen mijn vuur eindelijk klaar was ruimde de buurvrouw al bijna de tafel af”.
“En dan hebben we het nog niet eens over de smaak, werden we onderbroken door de buurman. Houtskool geeft een heel andere smaak aan het eten”.
“Dat klopt inderdaad, op het houtskool vuur kan je heerlijke kruiden strooien . Die treken wederom heerlijk in het vlees” beaamt Geert de buurman.
“Kijk aan we hebben het hier met een echte chef barbecueën te maken” lacht hij en slaat Geert op zijn schouder.
Ze stelde zich zelf voor als zijnde Clara en Ruud, ondertussen was Geert de keuken in gegaan om naar het vlees te kijken wat Oom Albert had gekocht.
Margot keek hem verwonderd aan en vroeg “wat is er Geert heb je iets nodig?”
“Ja, waar vind ik de gekruide, dan kan ik een mooie marinade maken, het vlees hoeft er echt niet lang in te liggen. Als we klaar zijn dan zal ik U enkele recepten geven daar moet het vlees soms een nacht in liggen zodat het goed in het vlees trekt. Maar deze zijn voldoende om er even doorheen te halen, natuurlijk beter was als het even meer tijd had om er in te trekken. Maar ik denk dat het me wel zal lukken, zeker als U rode wijn in huis heeft”.
“Jij lijkt werkelijk op een chef-kok, maar de rode wijn is dat wel wat voor de tweeling ze zijn pas elfjaar hé”.
“Geen enkel probleem, door de hitte van het vuur vergaat de alcohol en blijft enkel de smaak over”.
Ondertussen was ik ook de keuken in gelopen en zag meteen waar Geert mee bezig was.
Ik zie een schort hangen en trek die over, gelijk begin ik hem te helpen met de marinades.
Hij keek me eerst iets verwonderd aan en zei “heb jij hier ook ervaring mee?”
“Ik heb mijn oudste broer vaak over zijn schouder gekeken en heb daar veel van geleerd en vooral heeft hij me ook tekst en uitleg gegeven” maar ik ben geen echte chef hoor daar komt veel meer bij kijken grapte ik.
Zo leerde we heel wat van elkaar, hij had heerlijke recepten die ik nog niet kende en zo was het bij mij ook, hij kreeg de recepten die ik van mijn broer had.
Geert ging even buiten kijken hoe het stond met het vuur, daar zag hij hoe Oom Albert en Margot heerlijk in hun blootje aan een wijntje zaten. De buren hadden er helemaal geen probleem mee, zelf waren ze wel nog gekleed.
“Oké mensen, het eerste vlees kan er op. “Het eerste zullen heerlijke gemarineerde kippen filets zijn, de marinade is afkomstig van Ben zijn broer maar zelf heeft hij er wil iets aan toegevoegd dat blijft wel geheim” lachte hij.
Ik was zover dat ik ook eindelijk uit die heette keuken naar buiten kon, het vlees lag heerlijk in de marinade en deed de rest wat het moest doen.
Geert bleef maar de kip filets maar steeds omdraaien “waarom doe jij dat Geert, dadelijk worden ze nog misselijk?” wilde oom Albert weten.
“Kijk nu ze mooi rondom zijn dicht geschroeid blijft het vlees lekker mals van binnen, bij veel mensen is het kippenvlees heel droog. Dat komt doordat het vocht uit de filets kan ontsnappen en zelfs je vuur kan kapot maken, daardoor moet je steeds maar briketten bleven bij leggen”.
“Daar heeft onze barbecue meester gelijk in, kippetjes aan de spies worden ook altijd even dicht geschroeid voordat ze aan de spies worden geprikt. Dat heet als de grillmeester een goeie is en verstand heeft van wat hij aan het doen is” valt Ruud Geert bij.
“Maar hoe weet jij dit allemaal Geert, heb jij een cursus of zo gevolgd?”
“Nee maar ik heb bijna alle programma’s gezien van ‘wie wordt de grillmeester van het jaar’ en gevolgd, daar steek je vel van op” Ruud o sorry, ik mag toch wel Ruud zeggen hoop ik?
“Natuurlijk mag dat, zou jij er problemen mee hebben kan je nog altijd Oom ervoor zeggen maar van mij hoeft dat niet hoor”.
“Maar jullie twee zeggen maar fijn Oom en Tante, ik vind dat jullie er nog te jong voor zijn om ze met de voornaam aan te spreken” zei Margot tegen Bas en Bram.
Halverwege de middag kreeg ook Ruud het te warm en zei “als jullie het niet erg vinden dan ga ik ook uit de kleren, de zon meent het goed vandaag” en hij keek hierbij in het bijzonder naar zijn vrouw.
“Je weet dat ik dat niet meer doe sinds ze mijn ene borst hebben geamputeerd, maar jij doet maar gerust wat je wil lieverd” zei Carla.
“Dat moet je zelf weten Carla, we zijn onderons en de jongens zijn dat wel gewend hoor. Vorig jaar op vakantie stond er een stel naast ons waar de vrouw haar been was geamputeerd na een ongeval met een tram, zij vertelde dat er nog nooit iemand vragen over had gesteld meestal begon ze er zelf over te praten dus de jongens zijn wel wat gewend” Margot tegen haar.
“Nou als dat het geval is, dan doe ik ook graag mee. Wij gingen al jaren naar het naaktstrand, maar nadat mijn borst weggenomen is durfde ik het niet meer.
“Gewoon gaan meid, je moet gewoon lak aan de andere hebben, hoofdzaak is dat ze er op tijd bij zijn geweest voordat er uitzaaiingen zijn geweest. Tenminste dat hoop ik voor jou en je gezin, wat met uitzaaiingen valt niet te spotten maar wat vertel ik jou jij weet er alles van” toch Carla?
“Ja, gelukkig ben ik nu helemaal schoon zoals men dat noemt. Mijn dochter stond erop dat ik naar de dokter ging, zelf dacht ik dat het wel mee zou vallen” maar dat was dus niet zo zegt ze

Gesloten