Senne en Lucas - na Beltring - Deel 2/2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucas
Berichten: 5
Lid geworden op: do 19 aug 2021, 21:38
Vul het getal in: 123

Senne en Lucas - na Beltring - Deel 2/2

Bericht door Lucas » wo 20 okt 2021, 19:00

Senne en ik zijn de volgende morgen als eerste wakker. Compartiment volledig open om uit te luchten, aan de waterbidon onze opvouwbare wasbakjes vullen, wassen en tanden poetsen. Lewie en Liese slapen niet meer; denk ik, maar blijven toch nog wat liggen. Ook Senne en ik gaan eventjes terug op de slaapzak liggen, fijn om zo te ontspannen na die stressvolle week. We blijven naakt zodat we elkaar kunnen strelen; Senne in mijn armen zoals toen in Beltring. Rondom ons henen horen we de camping wakker worden. De zon staat reeds lekker warm, dat beloofd voor vandaag! Vogeltjes fluiten in de bomen en Senne geniet met een hele brede glimlach van mijn vingertoppen die zijn lichaam strelen, kietelen. Mooier kan het niet worden.
Ontbijt halen Senne en ik in de cafetaria en we mochten gerust treuzelen: meisjes hebben naar het schijnt langer nodig om wakker te worden en zich klaar te maken.
Koffie, croissants met boter en gelei en chocobroodjes. Vier potjes yoghurt en appels. Het ontbijt eten we gezeten in het malse gras voor onze tent. Lewie en Liese zijn in minimum kledij, Senne en ik in ons blootje. Op de kampeerweide zelf zijn er meerdere jongens die nog naakt zijn met het ontwaken. Meestal de jongere. Aangezien wij naakt zij ook echt fijn vinden en er nog heel jong uitzien, zijn wij dat ook.
“Fijne nacht gehad, jongens?” Liese schraapt het laatste beetje uit het kleine potje aardbeiconfituur.
Senne en ik bekijken elkaar. “Oh ja! Heel fijn.”
“Wat waart gij aan het doen, Lucas, dat mijn broerke zo hard klaar kwam?” Lewie grijnst. “Niet gewoon hem aan het aftrekken denk ik?”
“Jawel, aftrekken heb ik Senne ook gedaan.” Ik verstop mijn plotse erectie onder het kartonnen bordje met de gedachte aan gisteren, en Senne doet dat zo te zien ook. “Daarna, ehm, heb ik hem gepijpt.” Het schaamrood stijgt me naar het hoofd, Lewie en Liese lachen.
“De eerste keer dat jullie pijpten?” vraagt Liese nieuwsgierig.
“Ja, en strak mag Senne dat bij mij doen”, grijns ik breed. “Dan is de stand één-één.”
Lewie proest in zijn koffie van de lachbui!
“Maar neen,” lacht Liese, “tegelijk! Soixante-neuf!”
“Tegelijk pijpen? Gaat dat?”
“Maar ja, hebben wij gisteren ook gedaan. Of ja, ik heb Lewie gepijpt en Lewie mij gebeft. Van het fijnste wat er is om te doen. Probeer het straks maar.”
Straks? Ik heb nu al goesting. Maar het zal moeten wachten …

Vandaag gaan Lewie en Liese hun eigen weg, Senne en ik de onze. In de voormiddag huren we mountainbikes en daarmee het bos in, een bewegwijzerd parcours. ‘s Middags een croque-monsieur in de cafetaria. Het leuke aan een jongerencamping is dat zowat iedereen in zwemkostuum is en daar wordt door niemand een probleem van gemaakt. Dus geen gedoe met altijd maar omkleden om te gaan eten of zo. Ook niks volwassenen om de teugels te strak aan te houden, want zelfs zonder volwassenen is alles rustig en netjes. Of ja, geen oudere volwassenen want Lewie en Liese bijvoorbeeld zijn ook volwassen. Daarna naar het zwembad. Een heel groot grasveld rondom, afgezoomd met bomen waaronder we in hun schaduw kunnen gaan liggen. Overal liggen koppeltjes. Een jongen met een meisje. Sommigen liggen wat aan elkaar te frunniken, strelen elkaar of zoenen wat. Een paar meisjes liggen topless, maar niemand naakt. We wandelen naar het verste hoekje, want een koppeltje jongen-jongen hebben we nog niet gezien. Vrienden van elkaar wel, ge merkt het verschil. Maar twee jongens waarvan ge zoud denken dat ze een koppeltje zijn? Neen. We leggen onze handdoeken, spurten naar het zwembad en ravotten er op los in het frisse water!

Als we na een uurtje ravotten terug naar de handdoeken gaan, die er nog steeds liggen, zijn er al een heel deel anderen bij komen liggen. Het kortste bij ligt een koppeltje dat lief met elkaar bezig is. Iets ouder als Lewie en Liese. Aan de andere kant een groepje meisjes van zoiets onze leeftijd, misschien wat ouder. We gaan op onze handdoeken liggen, handen onder het hoofd en babbelen wat. Genieten van het zon-schaduwspel dat de blaadjes van de bomen over ons spelen, en waarmee ze onze ogen plagen.
“Lucas?”
“Ja?”
“Hebt gij er spijt van, dat ge nu ook homo zijt?”
“Neen.”
“Waarom niet?”
“Omdat als ik voor de meisjes zou zijn, ik niet verliefd op u zou zijn.” Uiteraard praten we zachtjes. De anderen kunnen ons niet horen want zo kortbij liggen ze ook weer niet.
“En gij, Senne?”
“Iedereen doet alsof we ‘anders’ zijn, alsof we niks waard zijn. Alsof we vuil zijn.”
Senne is dan inderdaad ook al vele langer van geweten dat hij voor de jongens is. Wat het op school gaat geven als ze er achter komen dat Senne en ik een koppeltje zijn, dat valt nog af te wachten …
“Soms wou ik dat ik het niet was. Dat ik juist evenveel vrienden had als gelijk u. Dat ik naar de meisjes kon kijken en dat ik dan normaal zou zijn.”
Senne is een tijdje stil. “Maar ik ben niet normaal. Ik ben ‘anders’.”
“Wij zijn niks ‘anders’, Senne. Wij zijn gewoon jongens. Kijk maar, we hebben een normale piemel!”
Senne moet lachen.
“Mama dacht, dat als we niet naar Beltring geweest zouden zijn, dat ik dan niet verliefd op u geworden zou zijn.”
“En wat hebt ge dan gezegd?”
“Dat als we niet naar Engeland geweest zouden zijn, we elkaar in het bos wel afgetrokken zouden hebben, als we aan het meer gaan zwemmen.”
Senne proest het uit.
Ik draai me op mij zij, steun op mijn ellenboog en streel Senne heel zachtjes over zijn borst. Alleen met de vingertippen. Heel langzaam, heel teder. “Ik hou van u, Senne. Heel erg veel.”
Senne heeft zijn ogen gesloten, een glimlach van oor tot oor en maakt zachtjes ‘mmm’ geluidjes van genot.
Spijt van om verliefd te zijn op Senne? Neen, ook al betekend dat, dat andere vrienden me zullen laten vallen.
De meisjes langs ons zijn aan het giechelen, het koppeltje aan de andere kant zoent er op los. Senne een zoentje geven, op zijn borst. De goesting is er absoluut zeker; deels als antwoord op zijn vraag, het spijt hebben homo te zijn. Sinds ik het van mezelf aanvaard heb, is mijn liefde voor Senne pas helemaal open gebloeid. Die is er altijd geweest, maar dan onderdrukt. En toch is er de angst om die zoen te geven, omdat homo zijn anders is. Niet aanvaard. Het koppeltje speelt verder met elkaar. Zij zit schrijlings bovenop zijn buik, hij streelt de hare en haar bovenbenen. Heel erg duidelijk staat het tentje in zijn strakke zwembroek en niemand zegt er iets van. Waarom wel? Senne heeft ook een erectie maar niet zo zichtbaar, omdat zijn piemel plat opzij tegen zijn buik ligt. Een nat plekje laat zien waar zijn eikel is. Ook ik heb een erectie. Die is niet zichtbaar omdat mijn zijkant zo kort tegen Senne ligt. Weer die vlinders in mijn buik. Ik streel zijn borst en schouders, zijn hals en wangen. Zijn navel is het verste naar beneden dat ik hier, zo open en bloot, durf gaan. Senne glimlacht zo gelukzalig! Zijn hart klopt onder mijn vingers. Een redelijk snel tempo zelfs en ook zijn ademhaling is versneld. Het natte plekje op zijn zwemshort is groter geworden en zijn piemel schokt lichtjes. Tijd om te stoppen voor er een ongelukje gebeurd!
De zoen op zijn borst. Vol gevoelens voor hem. Een zoen die barst van de liefde. Senne slaakt een zucht.
De meisjes beginnen te lachen. Zouden ze om ons aan het lachen geweest zijn? Mijn rug was naar hun toe, dus moeilijk te zeggen.
Senne richt zich ook op een ellenboog, streelt mijn borst. “Ga gij nu maar liggen”, fluistert hij.
Ik rol me op mijn rug met de armen boven het hoofd, sluit mijn ogen en geniet.
De meisjes beginnen harder te lachen, het stoort me omdat het hoongelach lijkt. Voor ons? Met dat Senne en ik van rol verwisseld zijn, hebben ze nu goed zich op ons. Eerst konden ze alleen mijn rug zien, nu duidelijk dat Senne mij aan het strelen is.
“Ontspan u maar”, fluistert Senne. “Die stoppen seffens wel.” Ook hij had dus door dat het gelach over ons ging. “Gewoon niet op reageren.”
“Seffens doen ze ‘het’ nog.” Horen we één van de meisjes fluisteren, de rest barst in lachen. “Kijk die stijve eens …”
Senne en ik bekijken elkaar. We hebben alletwee een erectie, maar die is niet echt zichtbaar.
“Zo in dat spannende broekje …”
Geen van beiden hebben we een spannend broekje aan. “Ze hebben het over die aan de andere kant van ons”, fluistert Senne. Hij heeft gelijk.
Ik kijk naar het groepje meisjes en wuif even. Ze giechelen en wuiven terug. Goed, misschien dat het giechelen over ons was dan, maar daar valt mee te leven. Senne gaat verder met de verwenning en ik geniet met volle teugen.
Het is al laat in de namiddag als ik wakker word; Senne ligt neven mij te slapen met een arm om me heen. Een zoentje op zijn schouder. Tijd voor het avondeten en dan naar de douche.

Als we van het douchen terug in de tent komen, zijn Lewie en Liese reeds hier. Ze liggen in hun slaapcompartiment dat volledig open staat. Is ook gezelliger zo, want gesloten zijn die maar krap. Ze zijn naakt en waren denk ik druk met elkaar aan het spelen. Eigenlijk kunnen we ons compartiment ook open laten. Is fijner omdat er meer ruimte is, en van één compartiment kunt ge toch niet in de andere kijken omdat de ingangen langs elkaar liggen.
“Fijne dag gehad, jongens?” Vraagt Liese een beetje hees.
“Best!” Antwoord Senne enthousiast. “Maar het beste moet nog gaan beginnen zeker?”
“Oh, wij zijn al lang bezig hoor!” Knipoogt Lewie naar zijn broertje.
Senne staat reeds naakt, een paar seconden later ik ook, streelt mijn schouders en geeft er een zoentje op.
We volgen het voorbeeld van Lewie en Liese en laten het compartiment open. Bij elkaar binnen kijken gaat toch niet. Uit hun compartiment komen reeds de geluiden van over elkaar kronkelende lichamen, zoentjes en gekreun.

“Ik heb een ideeke”, zegt Senne. Hij zit op zijn knieën, deze uit elkaar gespreid. Zijn stijve piemel staat mooi fier rechtop. “Kom ook zo zitten. Korter. Nog korter, tot tegen mij.” Hij duwt zijn bekken vooruit en ik volg zijn voorbeeld. Onze piemels raken elkaar. “Nog wat korter …” Hij neemt allebei onze piemels in zijn hand. Onze piemels tegen elkaar in zijn hand, een heerlijk warm gevoel. De zachte kant van onze piemels tegen elkaar, dat voelt echt heerlijk! Hij giechelt en begint langzaam te masturberen, onze twee piemels tegelijk in zijn éne hand.
“Oh, Senne! Oh!!” Hemels. Dit is veel intenser dan onze piemels tegen elkaar wrijven. Ik hol mijn rug volledig en steun met mijn handen op mijn hielen want het evenwicht bewaren is wat moeilijker. Senne doet met zijn vrije hand hetzelfde.
“Mag ik eens?” Senne knikt en ik neem over.
“Oooh, dat voelt nog zaliger!” roept Senne uit. Zijn mond hangt open. “Maar nu ikke terug, ik wil ons laten klaarkomen.”
Langzaam hervat Senne de masturbatie; onwillekeurig maken we beiden zachte neukbewegingen, het voelt hemels!
Ieder schokje dat Senne’s piemel maakt, voel ik tegen de mijne. En zo ook andersom. We zien het aan elkaars gezicht. Senne’s hand is nat van het voorvocht hetgeen de masturbatie zeer leuk maakt, alles glijdt zalig. Lewie en Liese hebben duidelijk hoorbaar geslachtsgemeenschap en kreunen er op los. Kleine kreetjes, Liese begint klaar te komen; een roep, ze komt klaar! Ook Lewie komt klaar met hortende kreunen.
Zelf ben ik het klaarkomen aan het tegenhouden, ik wil dat tegelijk met Senne doen. Hij ademt zwaar, heeft moeite met zich te concentreren onze twee piemels stevig tegen elkaar te houden en tezelfder tijd ze af te trekken. “Ooooh!” roept hij. Zijn piemel begint fel tegen de mijne aan te schokken en daarmee begint de mijne dat ook te doen, tegenhouden gaat niet meer. “Oh, Senne!” zucht ik. Hij blijft onze piemels tegen elkaar aanhouden terwijl we beiden klaarkomen. Het spuitende schokken van zijn piemel voelt zalig tegen de mijne. Senne voelt alles zelfs nog eens feller in zijn hand, en ons beider sperma vloeit er over. Her en der op ons buik en borst kleeft wat sperma, het meeste echter op de bovenbenen en de oude sprei. Senne laat onze piemels los, ze blinken van het sperma.

Het beetje sperma op zijn borst is onweerstaanbaar voor mij en wordt met een zoentje opgezogen. We leggen ons neer op de sprei en ik zoen mijn weg naar beneden. Zijn buik, zijn schaamplekje en zijn piemel. Ik trek zijn velletje helemaal naar beneden en lik het sperma van zijn piemel.
Senne draait zich in een betere houding, neemt mijn piemel vast en doet hetzelfde. Ook hij heeft de woorden van Liese deze morgen onthouden: allebei tegelijk! De juiste houding vinden ging als vanzelf! Het is een beetje zoeken hoe het juist moet, maar we zijn elkaar aan het pijpen. Een ongelooflijk gevoel, het is juist of mijn piemel in een oventje zit, zo warm! Heerlijk speelt hij met zijn tong rond mijn eikel terwijl hij langzaam op en af beweegt met zijn mond. Ik doe hetzelfde bij hem. Weer diezelfde vraag: is het voorvocht wat uit zijn piemel komt, resterend sperma of al nieuw sperma? Af en toe schokt zijn piemel op en af en komt er meer vocht uit. Zachte kreungeluidjes, zachte geluidjes van heerlijkheid, zachte geluidjes van genot.
“Wij gaan ons douchen.” Hoor ik Lewie zeggen.
Ik antwoord niet want het is onmogelijk te stoppen Senne te verwennen. Senne denkt er juist hetzelfde over want ook hij antwoord niet.
“Jongens?”
Nog altijd heeft geen van ons twee de goesting te antwoorden. Het voelt heerlijk om Senne zo te verwennen, en het voelt heerlijk om zo door Senne verwend te worden. Ik antwoord niet alleen al uit schrik dat Senne dan ook stopt, en denkelijk denk Senne er zo ook over. Alhoewel ik pas klaargekomen ben, is mijn punt van geen terugkeer redelijk vlak bij. Aan de bewegingen van Senne te oordelen hij ook. We merken het van elkaar, want daar kennen we elkaar goed genoeg in, en het windt ons alleen maar feller op. Er is geen denken aan dat we stoppen!
Gestommel uit het andere compartiment. “Ah, daarom antwoorden jullie niet …”
Senne gaat klaarkomen, zijn gekreun en bewegingen verraden dat. En dan natuurlijk het feit dat zijn broer ons juist zo gezien heeft. Maar we doen door; mijn punt van geen terugkeer is daar en ik kreun terwijl ik blijf proberen Senne te pijpen.
Liese giechelt. “Kom,” zegt ze tegen Lewie, “aankleden.”
Senne verstijft helemaal, kreunt enorm met zijn lippen nog steeds rond mijn piemel en komt klaar. Ook ik kom klaar. Zijn sperma loopt over mijn lippen en kin maar toch weet ik een deel door te slikken. Het is niet zo gemakkelijk als dat sperma naar binnen spuit. Ook Senne heeft wat moeilijkheden.
Helemaal klaargekomen likken we de restantjes op en krijgen een applausje van Lewie en Liese.
Ik veeg het sperma van mijn kin, maar Senne is reeds daar met een zoen en zijn tong. Een tongzoen. We zoenen en kronkelen nog even over elkaar alvorens we breken en elkaar aankijken. Dat aftrekken en dan het pijpen, het hevigste wat we al gedaan hebben.
“Gaan jullie mee douchen?” Horen we Liese zeggen. Ik streel Senne’s borst, kan er geen genoeg van krijgen. Hij zoent me nog eens. “Kom, we gaan mee”, fluistert hij in mijn oor. “Daarna kunnen we nog wat spelen, maar dan zijn we toch al proper.” Hij heeft gelijk. Hier en daar hangt opgedroogd sperma op ons, en dat voelt niet zo plezant. Dat is dan het nadeel van homo zijn; bij Lewie en Liese is er geen verspild sperma op hun lichamen te zien. Alles zit bij Liese binnen, denk ik dan.

Douchen en eventjes iets gaan drinken in de grote feesttent. Zin om te blijven hangen hebben we echter niet! Het is de tweede en laatste avond kamperen; Lewie en Liese zullen nog graag wat willen knuffelen, Senne en ik ook.
De kleren van Lewie en Liese gaan op een hoopje voor hun compartiment, de onze voor de onze. De sprei plooien we op. Deze is nog wat nat van het sperma en nu zijn we juist fris en proper. Gewoon nog wat knuffelen voor we de slaapzak in kruipen. Wat strelen, wat zoenen. Genieten van onze lichamen tegen elkaar.

Liese kreunt ritmisch. Een zacht gekreun en het blijft aanhouden. Ook Lewie kreunt af en toe. Hebben ze dan toch nog seks? Het gekreun van Liese wordt wat luider, nog steeds in hetzelfde ritme. Af en toe een luidere ‘ah!’
“Zijn ze terug bezig?” fluistert Senne giechelend in mijn oor.
“Ik zal eens loeren, ons hebben ze toch ook gezien.”
De compartimenten zijn nog steeds niet gesloten dus ik loer om de dubbele scheidingswand heen. Ik verwacht onmiddellijk terug gefloten te worden, maar beiden hebben ze hun ogen dicht. Ik trek me terug en durf niet te veel te zeggen uit schrik dat ze anders ophouden. Ik grijns naar Senne en gebaar hem mij te volgen.
Zo stil we kunnen sluipen we uit ons compartiment en gaan op een anderhalf metertje of zo van de hunne op het grondzeil zitten.
Lewie en Liese hebben terug seks! Lewie ligt op zijn rug, Liese zit schrijlings over hem en beweegt langzaam op en neer, heen en weer. Geslachtsgemeenschap. Als Liese hoog genoeg gaat is Lewie zijn piemel goed zichtbaar, alvorens die weer in Liese haar spleetje verdwijnt. Beiden kreunen ze er op los.
Liese heeft haar rug hol staan en haar borstjes steken mooi vooruit. Lewie streelt haar billen.
Ik kijk naar Senne, zijn mond hangt open, neem hem rond zijn schouders, trekt hem tegen mij aan en zachtjes streel ik zijn mooie gladde borst. Weerom: neen, geen meisjesborsten voor mij.
Hun seks versnelt, Liese kermt het uit. Alles rond haar spleetje is kletsnat en de seks maakt sopgeluidjes. Ik voel het voorvocht langs mijn piemel naar beneden glijden. Senne heeft de zijne in zijn hand, maar masturbeert niet.
Liese werpt haar hoofd helemaal achterover, haar lange haar hierdoor bijna tot aan haar billen. “Ah!” roept ze luid. “Aah!!” Ze spant haar hele lichaam en een rilling gaat zichtbaar door haar henen. Ze kreunt luid en komt klaar. Ook Lewie ligt met holle rug, spieren volledig gespannen en kreunt het uit.
Liese ontspant tenslotte, buigt voorover en zoent Lewie, die nu op zijn ellenbogen steunt om de zoen te ontvangen, op zijn lippen. Ook al hebben ze beiden daarnet hun ogen open gehad, ze hebben ons niet zien zitten.
Ik por Senne aan en gebaar; we geven een applausje.
Ze schrikken zich rot; wij krijgen verwensingen en een hoofdkussen naar ons hoofd geslingerd en duiken lachend en proestend terug ons compartiment in.

Beide compartimenten zijn dicht geritst. Het is buiten goed donker aan het worden, tijd voor te slapen. Na de ‘voorstelling’ van daarnet zijn we zo erg opgewonden dat we besluiten nog eens Liese haar soixante-neuf te doen. Wordt dat dan een soixante-dix? Aftrekken is geen optie omdat we onszelf en de slaapzak proper willen houden.

Senne en ik zijn weer als eerste wakker. Wasbakjes vullen aan de waterbidon, wassen en tanden poetsen. Ook nu weer blijven we naakt zodat we nog leuk wat in elkaars armen kunnen liggen, strelen en genieten van het samenzijn.
En ook nu weer mogen we het ontbijt bij elkaar gaan scharrelen, eens Lewie en Liese wakker zijn, omdat meisjes meer tijd nodig hebben als jongens. De buit is juist hetzelfde als gisteren, veel keuze hebben ze niet in die cafetaria.
“Om vier uur komt uw pa ons halen,” zegt Lewie met zijn mond vol beboterde croissant. “Dus dat betekend dat we die zeker om twee uur al mogen verwachten.”
We zitten buiten in het zonnetje op het gras, vlak voor onze tent, het ontbijt binnen te spelen. Senne en ik zijn weer in ons blootje, de kartonnen borden bedekken de piemeltjes.
Een groepje meisjes van onze leeftijd is ons al drie keer gepasseerd, waarschijnlijk hopend dat die bordjes eindelijk weg gaan. Niet dat er geen andere jongens naakt zijn deze morgen. De derde keer wuifden ze eventjes. Ik wuifde terug en Lewie barstte in lachen uit. Tsja, ze kunnen niet weten dat Senne en ik samen zijn hé. Ik denk dat ze alle tenten afgaan, juist op zoek om naakte jongens te kunnen zien.
Ik kijk er enorm tegenop om terug naar thuis te gaan en ben tijdens het ontbijt dan ook een heel pakje stiller als normaal. Dit kampeerweekendje was zo fijn! Thuis zal het alleen maar grommeles en stress zijn. Ik ben echt niet klaar om weer met papa samen te zijn. Om weer te moeten aanhoren dat ik een ‘kontenneuker’ ben.
Senne pookt me in mijn zij. “Lucas, lachen!” We liggen ondertussen languit in het gras, steunend op onze ellenbogen, de kartonnen bordjes nog steeds als bedekking.
Ik zucht en haal mijn schouders op.
“Lucas, we hebben nog een halve dag samen!” Hij leunt naar me toe en zoent mijn wang.
De zoen beurt me ietwat op. “Een halve dag is niet veel …”
“Dat kan heel veel zijn! Hangt er gewoon van af wat we gaan doen.” Senne grijnst van oor tot oor.
De positie van de bordjes moeten we daardoor wat aanpassen, en we hebben er lol in die zo proberen te balanceren dat onze stijve piemels niet zichtbaar zijn. Een spelletje dat we eventjes puur voor de pret aanhouden; zo min mogelijk met de handen aanraken, positie van de bovenbenen is alles!
Het groepje meisjes komt voor de vierde keer voorbij, giechelt en wuift nog eens.
Ik wil terug wuiven; Senne graait mijn bordje weg en spurt lachend de tent in.
Ik hoor de meisjes in de lach schieten, maar ben reeds Senne in de achtervolging! Nu ja, die hebben gezien wat ze wilden zien; waarschijnlijk zelfs in een interessantere toestand als waarop ze gehoopt hadden.
De slaapzak waarachter Senne zichzelf probeert te beschermen sleur ik uit zijn handen en neem hem beet. Hij kan niet meer stoppen met lachen terwijl ik hem tegen de grond worstel en ook ik ben aan het lachen van het plezier. We rollen over elkaar, proberen de andere tegen de grond geduwd te krijgen en te kietelen. Senne grijpt naar mijn stijve en trekt een paar keer voordat hij zich tegen een kietellawine moet verdedigen. We kunnen niet stoppen met lachen en worstelen er op los; Senne heeft er een wedstrijdje van gemaakt om de andere af te trekken. Liese supportert voor hem, Lewie voor mij. In ons compartiment heb ik hem tenslotte klem. Ik lig op mijn rug met Senne’s rug tegen mijn borst. Met mijn benen houd ik de zijne in een houdgreep. Met links houd ik beide zijn armen in bedwang, wat mij zeer moeilijk valt omdat Senne echt wel sterk is, en ik met rechts hem probeer te masturberen. Niet langzaam, niet zachtjes, niet teder en liefdevol, maar echt aftrekken om hem klaar te laten komen!
“Ik denk dat ik mijn broertje ga zien klaarkomen!” Lacht Lewie.
En hij heeft gelijk! Senne lacht en roept het nog steeds uit maar ik ken zijn lichaamstaal maar al te goed, zijn punt van geen terugkeer is vlakbij, en weet dat hij verloren heeft.
Hij stopt met lachen, spant al zijn spieren, duwt zijn hoofd achterover tegen mijn schouder en kreunt het uit! Dat fijne gevoel in mijn hand als het sperma kloppend door zijn piemel spuit. Ik voel het neerkomen op mijn linkerarm, waarmee ik Senne’s twee armen nog steeds tegen zijn borst gedrukt houd. Ik laat Senne rustig klaarkomen en daarna een beetje bekomen. Heel zachtjes en teder masturbeer ik hem na, dat heeft hij graag. Een zoentje op zijn schouder.
“Vooruit, Senne!” Roept Liese als hij een beetje bekomen is, “pak hem!”
Senne draait zich om, grijnst van oor tot oor en ik krabbel van onder hem uit.
Mijn beurt om al lachend en roepend Senne te ontwijken, worstelen om uit zijn greep te blijven en mijn stijve piemel beschermen tegen zijn wilde pogingen die af te trekken. Maar de uitkomst van dit spelletje is al bekend, zeker daar ik echt ook wel afgetrokken wil worden. Maar dat betekend niet dat Senne er geen moeite voor moet doen! Het is heerlijk klaarkomen, maar ik verkies toch langzaam en teder.

Voormiddag nog wat ravotten in het zwembad, echt stevig ravotten. Senne had gelijk, een halve dag kan zeer lang duren als ge het de moeite waard maakt. Een laatste keer croque-monsieur (veel keuze hebben ze in de cafetaria echt niet), dan naar de tent om alles op te ruimen. Lewie en Liese gaan naar de balie de laatste dingen in orde maken, Senne en ik breken de tent af. We zijn in ons blootje. Veel volk is er niet op de kampeerweide en verderop zit een groepje jongens voor hun tent, eveneens naakt. Zelfs een paar meisjes hebben we al naakt gezien op de kampeerweide, dus het maakt niks uit; het is heel erg fijn zelfs, maar Lewie en Liese doen niet mee en lachen dat wij tweetjes volgend jaar dan maar naar een nudistencamping moeten gaan.
We liggen langs elkaar in het gras, ons hoofd steunend tegen de lange saucisse die de ingepakte vierpersoonstent is. Het groepje meisjes van deze morgen is niet meer te zien; anders hadden ze hun hartje kunnen ophalen. Zonder erectie deze keer natuurlijk.
“Zou uw papa gekalmeerd zijn?”
“Neen, dat denk ik niet.”
“Zoud ge mogen komen spelen thuis?”
“We kunnen altijd gaan zwemmen in het meer, ze hoeven niet te weten dat we samen zijn.”
Ik zou hem zo graag op zijn borst strelen, maar met dat we naakt zijn is dat niet zo een goed idee.
Lewie en Liese zijn terug. “Kom, jongens, aankleden. We gaan op het terras op uw pa wachten, Lucas.”
De cola’s kregen niet eens de tijd om op te warmen, papa was anderhalf uur te vroeg.

Het zonnetje schijnt door het dakraam van mijn slaapkamer. Ik lig in mijn blootje op bed wat uit te rusten. Daarnet klaargekomen van nog eens een lange trektocht. Heel fijn klaargekomen, maar niets in vergelijking met als dat Senne er echt bij zou zijn. Sinds we terug zijn van kamperen heb ik hem niet meer mogen zien wegens huisarrest. Op mijn slaapzak waren opgedroogde vlekken sperma aanwezig. Papa heeft er speciaal achter zitten zoeken en me voor alle vuile rotte vis die er is uitgescholden; we zijn nochtans zo voorzichtig geweest met er die sprei over te leggen. Het is tijdens dat laatste partijtje worstelen dan gebeurd. Mijn leugen dat het van een natte droom was werd niet geloofd en papa’s woede ontstak helemaal. Mijn oor suist nog van de klap die ik er tegen kreeg. De slaapzak moest ik in de vuilzak stoppen, het moest maar eens sperma van Senne zijn! En dat zou inderdaad heel goed kunnen.
Thuis is het dus grote ruzie. Spanningen, stress. En allemaal mijn schuld. Papa wil me gewoon niet aanvaarden zoals ik ben. In zijn ogen is zijn zoontje een mislukkeling. Een ‘janet’. Een ‘kontenneuker’. Hij schaamt zich rot om mij. Mama verdedigt me maar voert een verliezende strijd.
Normaal gezien zouden we over een paar dagen voor acht dagen naar Bretagne gaan. Vakantie, papa zijn verlofperiode. Met zoveel stress in huis zal daar niets van komen.
Papa heeft al voorgesteld dat ik hier blijf, ik ben toch al oud genoeg, zodat zij ontspannen op reis kunnen. Zodat hij geen stress krijgt van mij te zien. Mama is er tegen en vindt dat ik mee moet; ‘we zijn een gezin, maakt niet uit dat er éne anders is’. Zelfs die woorden doen me pijn. Ik ben zoals ik ben. Van een meisje houden gaat niet, voor mij zal het altijd Senne zijn.
Er wordt op mijn slaapkamerdeur geklopt. Papa zal het niet zijn want die wilt me niet zien. Anje heeft me niets te zeggen omdat ik de oorzaak ben van alle wrevel in huis. Het kan alleen maar mama zijn. Senne zou ik kunnen hopen, maar papa bijt liever een stuk uit de tafel dan dat Senne hier thuis ooit nog binnen komt. Mama klopt nog eens, ik had immers niet geantwoord. Door het open dakvenster is de auto hoorbaar die weg rijdt, papa is dus weg!
Na het aftrekken heb ik liggen huilen en mijn ogen doen er nog een beetje zeer van. Mama hoeft me zo niet te zien en dus weer antwoord ik niet.
“Lucas, mag ik binnen? Papa is weg.”
Ik heb zin in niks en niemand en dus weer antwoord ik niet; weer een paar tranen om weg te vegen.
“Moet ik een handdoek mee brengen voor ik binnen kom?”
Haar lachje is geforceerd, maar ik vind het wel een goede ijsbreker.
“Neen,” kraak ik, “maar wacht effe, ik ben in mijn blootje.”
“Dat doet niks”, zegt mama en ze komt binnen.
Ik blijf op mijn bed liggen, armen onder mijn hoofd en draai mijn gezicht weg van haar, zodat ze de tranen niet ziet. Gelukkig heb ik geen stijve en al het sperma van daarnet is netjes weg gekuist. De propjes toiletpapier liggen onder bed om straks door het toilet te gaan spoelen.
Ze komt neven me zitten, op de rand van het bed. We zeggen een tijdje niets.
“Papa is een beetje in de war”, probeert ze tenslotte.
“Die haat mij!”
“Neen. Maar hij heeft tijd nodig om te begrijpen dat gij anders zijt.”
Weer dat woord: ‘anders’. Senne haat dat woord ook.
“Waarom ben ik dan zo erg gestraft? Huisarrest tot we op vakantie gaan!”
Weer is het even stil.
“Omwille van het sperma in mijn slaapzak? Of is dat maar een excuus dat hij gebruikt zodat ik Senne niet meer kan zien?”
Weerom die stilte.
“Was het echt door een natte droom?” Vraagt mama heel kalm.
Weerom een lange stilte. Een stilte die alleen door mij doorbroken kan worden. “Neen, we hebben ...”
“Hebben wat?”
“Ge weet wel …”
“Zeg het maar. Dat gaat u goed doen om dat te zeggen.”
Erger als het thuis is kan het toch niet meer worden, maar ik wil bijvoorbeeld het woordje ‘pijpen’ niet gebruiken. Dat klinkt te erg. En wat we allemaal gedaan hebben was meer dan wat aftrekken alleen. Maar ik weet niet welk woord er op te plakken. Of ja, misschien wel: ‘seks’. Maar is dat helemaal juist? Want behalve seks was er liefde, heel veel liefde!
“Ik weet het niet. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, hoe het juist noemt.”
“Ik geloof u.” Ik voel haar hand op mijn borst en zachtjes streelt ze deze. Heel kalmerend. “Jullie hebben met elkaar gevreeën, zoals twee geliefden doen. Genoten van elkaars lichaam en seks met elkaar gehad.”
Mijn piemel gaat rechtop staan bij de herinneringen. “Ja, maar niet dat waar gij nu aan denkt. Dat doen we niet, dat is vies. Het was geen natte droom. Senne en ik hebben seks met elkaar gehad.” Weer een paar tranen.
Mama is een heel tijdje stil.
“Ik ben blij dat ge eindelijk de waarheid zegt. Waarom hebt ge gelogen?”
“Omdat ik schrik had dat papa mij ging aframmelen. Of Senne iets ging aandoen.”
Voor het eerst sinds het gesprek kijk ik haar aan.
“Oh, Lucas”, zegt ze, als ze mijn gezicht ziet.
“Ik wil niet mee op vakantie!” Snik ik uit. “Gaan jullie maar. Dan hebben jullie geen ruzie en voel ik geen stress van bij papa te zijn. Dan kan die ook kalmeren en die wilt toch niet dat ik mee ga.”
Mama antwoord niet, wat op zich antwoord genoeg is.
“Gaat ge dan opnieuw met Senne, ehm, seks hebben, als wij weg zijn?”
Ik schuif er nog mijn hand over, maar zo stijf als hij opnieuw recht gaat staan, is een hand niet voldoende. Ook een antwoord op zich …

---

Voor Senne en mij waren het acht zorgeloze dagen. Spelen, ravotten, fietsen, zwemmen. Bij mij thuis waren we naakt, heerlijk vrij! Zelfs in de achtertuin want niemand kon ons daar zien. Heel veel liefde. In het zonnetje liggen knuffelen en genieten van in elkaars armen te liggen. Avondeten deden we iedere dag bij Senne thuis, daar stond zijn moeder op. En dan een uurtje of twee daar blijven. Een spel, wat babbelen of een filmpje op de televisie. Senne zijn mama is echt fantastisch. We mochten gewoon ons zelf zijn; als ze een filmpje wou kijken, lagen wij in elkaars armen op de zetel en het was de normaalste zaak van de wereld (gekleed uiteraard). En natuurlijk, iedere avond, bij mij thuis in bed, seks. Neuken niet. Datgene waar mijn ouders zo een afkeer van hadden en waarvan ze overtuigd waren dat we het deden, deden we niet.

Zelfs nu, tien jaar later, doen we dat nog steeds niet. We zijn nog altijd samen. Soms is er wel eens onenigheid, maar nooit echte ruzie. Daarvoor houden we te veel van elkaar. Papa heeft nooit aanvaard dat Senne en ik een koppel zijn en hij schaamt zich diep voor ons. Mama heeft er mee leren omgaan en aanvaard Senne in haar leven. De mama van Senne is mijn tweede mama geworden en mijn grootste bron om moed uit te putten. Zonder haar steun en vertrouwen waren mijn hogere studies niet gelukt. Lewie en Liese zijn getrouwd en hebben een zoontje en een dochtertje, waarvan wij ieder een fiere peter zijn. Kerstmis bij Senne’s ouderlijke thuis is altijd één groot en vrolijk feest! Senne is zelfstandig schrijnwerker en ik een bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau.

Deze twee verhalen zijn als een paar grappige anekdotes begonnen, toen Senne de foto’s van Beltring terug vond. Kleine anekdotes werden het volledige verhaal, omdat het toch het verhaal is hoe wij uiteindelijk een koppeltje werden. Na die acht dagen thuis, immers, was onze liefde zo vol en puur dat ik tegen papa durfde ingaan en zeggen dat hij Senne maar beter kon aanvaarden, want we zouden voor altijd bij elkaar blijven.

Oh ja, Senne kreeg zijn eerste schaamhaartjes op zestien en een half, ikke op bijna achttien. Uiteraard hebben die nooit de kans gekregen te groeien. Zijn buik en borst zijn nog steeds zalig mooi strak en glad, geen haartje te bekennen, en bij mij hetzelfde. Nog steeds liggen we vaak in elkaars armen, elkaar over de borst strelend, gelijk toen die eerste keer te Beltring.

Alleen onze eigen namen zijn juist, de andere zijn veranderd.


Op deze site geplaatst, omdat we toen aan verliefdejongens.nl heel veel gehad hebben ...
Het verwonderde ons dat het nog bestaat :-)

Gesloten