Senne en Lucas - na Beltring - Deel 1/2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucas
Berichten: 5
Lid geworden op: do 19 aug 2021, 21:38
Vul het getal in: 123

Senne en Lucas - na Beltring - Deel 1/2

Bericht door Lucas » wo 20 okt 2021, 18:58

Senne zijn vijftiende verjaardag. Ik heb voor hem een nieuwe slaapzak en een bouwmodeldoos van een Land Rover op 1/24ste gekocht, van de centjes die ik met een baantje in de sporthal-cafetaria verdien.
Thuis weten ze nog steeds niet wat ik voor Senne voel. Senne, langs de andere kant, heeft het wel al aan zijn mama en broer verteld en dat draagt bij tot de zenuwen om naar zijn feestje te gaan. Hoe gaat zijn mama reageren? En zijn broer?
Ik ga achterom en ben zo te zien de laatste aanwezig. Senne en zijn mama, zijn broer Lewie en die zijn lief Liese. Lewie en Liese zijn achttien jaar. Een papa is er niet meer. Die is weg gegaan toen Senne pas geboren was. Meer volk is er niet, Senne heeft heel weinig vrienden omdat hij ‘anders’ is.
“Lucas!” roept Senne als ik het poortje open doe. Hij spurt naar me toe en slaat zijn armen om mijn hals. “Krijg ik geen drie kussen voor mijn verjaardag?” Grijnst hij. Ik kijk naar de anderen, ze kijken ons aan. “Ze weten het hoor, van ons.” Hij duwt zijn neus tegen de mijne. “Dus ge kunt me kussen.”
Het voelt vreemd aan, met al die ogen op ons. Maar evenzo: “gelukkige verjaardag, Senne!” Ik geef hem zijn drie kussen, Senne grijnst van oor tot oor.
Zijn mama duwt me een bord met een stuk zelfgemaakte kaastaart in mijn handen, en een groot glas cola. “Fijn dat ge gekomen zijt Lucas, Senne keek er zo naar uit! Hij had enorme schrik dat ge niet zoud durven komen. Dat ge plots schrik had gekregen van ons!”
“Zijt ge dan nu niet kwaad op mij of zo?”, vraag ik heel bedeesd.
“Maar Lucas, waarom wel?”
“Ge weet wel …”
“Senne is dolgelukkig, echt dolgelukkig, dat jullie een koppeltje zijn. En ik ben ook heel erg blij dat jullie dat zijn, want Senne zou nooit gelukkig geweest zijn met een andere jongen, dat weet ik zeker. Hij heeft altijd al zijn ogen op u laten vallen. En gij komt hier al zo lang, ge zijt al bij de familie hoor.”
De verpakking van het grootste pak wordt in flarden gescheurd, “hah, ne nieuwe slaapzak! Cool, want broer wilt dat we mee gaan kamperen over twee weken!”
“Maar Lucas!” Zegt zijn mama. “Dat had echt niet gehoeven, wij hadden wel een nieuwe gekocht. Senne heeft verteld waarom die in Engeland gebleven is en ik was echt niet kwaad hoor.”
Mijn kin ligt op de grond, dat moet wel.
“Dat die in de beek gerold was met het inpakken en dan zo fel stonk dat die achtergelaten is?” Vraagt ze een beetje ondervragend. Mijn reactie doet haar vermoedelijk vermoeden dat er een ander verhaal is.
“Eh, ja, ja”, lieg ik “Dat water was niet zo proper. Allemaal modder.”
Senne’s hoofd is tomaatrood en ik haal opgelucht adem. Even dacht ik dat Senne echt alles verteld had …
De bouwdoos wordt even hartelijk onthaald. Ik heb dezelfde, dan gaan we die fijn tezamen bouwen.

Er wordt gelachen en gezongen, spelletjes gespeeld en een waterballonnengevecht tegen Lewie en Liese. Ik heb geen zwembroek bij maar mag er eentje van Senne lenen. Als de waterballonnen op zijn, ravotten we er op los tot een stuk in de namiddag.
Liese is in bikini. Of ja, een paar streepjes stof want het is echt wel een heel mini-bikini. Ze is een heel schoon meisje, echt waar! Lewie heeft geluk met haar, want ze is nog eens heel lief en geestig ook. Toch zou ik Senne voor geen goud ter wereld voor een meisje gelijk Liese willen ruilen. Als ik naar Lewie kijk, kan ik me ongeveer wel een beeld vormen over hoe Senne over een paar jaar zal zijn. Lewie is groot en sportief, ook heel leuk en geestig en, fijn om te zien, nog altijd bijna geen lichaamsbeharing. Een gladde borst en buik en nog geen baard of snor. Een heel klein beetje haar op zijn benen en dat is het. En meisjes scheren hun benen ook, dus: neen, geen meisjes voor mij.
Als we allen in het gras liggen vraagt Liese het verhaal, over hoe Senne en ik een koppeltje geworden zijn. Het wordt verteld door Senne zijn mama, zijn broer en door onszelf natuurlijk. We kennen elkaar al zolang als we ons kunnen herinneren. Het echt alleen samen kunnen zijn te Beltring was natuurlijk de doorslaggever, maar alle details van wat daar gebeurt is vertellen we uiteraard niet.
Lewie en Liese liggen tegen elkaar tijdens de vertellingen. Dan eens de armen om elkaar, dan eens een kusje geven, over elkaars huid strelen. Alé, echt lief zijn met elkaar. Senne komt tegen mij aanzitten, zijn hoofd op mijn schouder. Waren we alleen geweest, ik zou niet twijfelen om hem met dezelfde liefde te beantwoorden. Ik durf niet goed en voel me redelijk ongemakkelijk.
Zijn mama merkt het. “Lucas, gij hebt het er nog wat moeilijk mee, om te laten zien dat ge van Senne houdt waar anderen bij zijn?”
Ik knik van ‘ja’.
“Lucas, hier zijt ge bij familie. Ja, familie. We weten dat jullie heel veel van elkaar houden, Senne is er helemaal vol van en sprak over niks anders toen jullie een paar dagen geleden uit Engeland terug kwamen. Houd gij evenveel van Senne als hij van u houdt?”
Weer knik ik van ‘ja’.
“Neem elkaar dan maar eens goed vast, gene schrik hebben. Echt goed vast. Niemand van ons gaat u raar bekijken, echt niet.”
“Kijk, zo!” lacht Liese. Ze drukt Lewie tegen het gras, buigt voorover en ze kussen elkaar hartstochtelijk.
Ik kijk naar Senne. Een enorme glimlach speelt zijn gelaat. Hij streelt met zijn hand mijn borst en duwt zijn neus weer tegen de mijne. Mijn hart klopt gelijk gek.
“Kus me”, fluistert hij, en hij duwt zijn lippen tegen de mijne. Een lange, heerlijke zoen. God, wat heb ik hier naar verlangd! Liese haar voorbeeld … Ik streel Senne’s borst en duw hem zachtjes tegen het gras. Hij grijnst enorm. Mijn hand ligt op zijn steeds sneller kloppende hart; een zoen zoals Liese voordeed. Senne trekt mij verder tegen zich aan; onze lichamen tegen elkaar. Een zoen die blijft duren. Senne’s keiharde piemel drukt tegen mijn buik, niet dat de mijne ook maar iets minder stijf is!
“Jongens. Jongens. Hallo!”
Als we de zoen breken en terug recht gaan zitten krijgen we een applausje, wat gejoel van Lewie en Liese en een “Voilà, was dat nu zo moeilijk?” van zijn mama. Alle drie, merk ik, doen ze moeite niet naar de tentjes in onze zwemshorts te kijken. Ze hadden gelijk in ieder geval, ik voel mij een heel pak beter en ben een enorme stap korter bij het van mezelf kunnen aanvaarden.

Alles is opgeruimd, de afwas gedaan. Lewie fietst Liese naar thuis, Senne zijn mama gaat koffie drinken bij de buurvrouw.
“Waar laat ik uw zwembroek?” vraag ik Senne.
“In de wasmand maar, ze zijn groen van in het gras te spelen. Ik kom mee.”
In de berging, neven de wasmachine, staat hun wasmand. Senne doet de zijne uit en staat grijnzend klaar mijn van hem geleende aan te nemen.
“Wat als uw mama plots terug komt?” Senne staat met een stijve en ik heb er ook eentje.
“Dat duurt nog zeker twee uur als ze hierneven is, die wilt altijd alles van mama weten wat er gebeurd is. Doe maar uit hoor.” De zwembroeken verdwijnen in de wasmand. “Kom,” giechelt Senne ondeugend, “naar boven!”
De slaapkamerdeur gaat dicht, Senne veegt onze kleren, die we op bed gelegd hadden, op de grond, neemt me vast, geeft me een zoen op mijn lippen en duwt me op bed. Ik heb er evenveel goesting in als hem en laat alles gebeuren. Hij komt tegen me liggen en we zoenen.
“En als uw broer terug komt?”
“Die is bij Liese thuis juist hetzelfde aan het doen als wij”, grijnst hij breed.
“Wilt ge echt aftrekken nu?”
“Ja.” Zucht hij. Hij neemt mijn polsen en legt mijn armen boven mijn hoofd, drukt zijn bekken tegen het mijne en geeft een heerlijke tongzoen.
Ik klem mijn benen om de zijne terwijl hij zijn bekken zachtjes tegen het mijne op en af beweegt. Onze piemels wrijven tegen elkaar. Ik word helemaal week, passeer mijn punt van geen terugkeer en kom klaar.
Senne verbreekt de tongzoen, kreunt en komt ook klaar. We likken het sperma van elkaar af en zoenen elkaars ganse lichaam. Als hij schrijlings op mijn bovenbenen gaat zitten staat zijn piemel mooi recht vooruit naar mij gericht, een kans die niet voorbij mag gaan en langzaam begin ik hem te masturberen. Heel zachtjes, want als hij pas klaargekomen is, is zijn piemel heel gevoelig. Hij steunt zijn handen op mijn onderbenen en laat me mijn gang gaan. Mijn linkerarm heb ik onder mijn hoofd, zodat ik goed zicht heb op hoe zijn velletje langzaam op en neer schuift over zijn mooie natte blinkende eikel, waar het vocht al uit vloeit. Nieuw voorvocht? Resterend sperma? Eigenlijk weet ik het niet; we zouden toch eens tegoei moeten opzoeken hoe alles van de piemel werkt. Als er voldoende vocht is smeer ik er zijn hele piemel mee in, zodat die goed glad wordt.
Senne kreunt zachtjes en maakt piepgeluidjes, Hij is kletsnat van het zweet. Zijn rug staat helemaal hol waardoor zijn borst mooi vooruit steekt. Zijn borst, zo mooi strak en glanzend. Neen, geen meisjesborsten voor mij. Zachtjes blijf ik hem verder masturberen. Zijn piemel begint lichtjes op en af te schokken en het voorvocht komt er rijkelijk uit. Zijn ademhaling versneld; zijn punt van geen terugkeer is vlakbij. Mijn piemel, waartegen Senne’s zakje steunt, ligt kletsnat tegen mijn buik, zo stijf als hij maar kan zijn. Net zoals die van Senne, wipt hij op en neer. Senne kreunt hard en spant al zijn spieren; “Ooh, Lucas!!”
Datgene wat ik zo graag voel, voel ik; het sperma dat door zijn warme kloppende piemel spuit. Op mijn buik, op mijn borst, in mijn gezicht en zelfs in mijn haren! Zijn laatste beetje sperma valt op mijn piemel, op mijn eikel. Graag had ik gehad dat Senne mij zou aftrekken, maar dat laatste was mij te overweldigend en ook ik kom klaar. Ik wrijf mijn hand door al dat sperma op mijn borst, streel er mee over Senne’s borst, richt me op en lik zijn borst weer zuiver. Ik duw hem op zijn beurt tegen het bed en leg mijn lichaam op het zijne, het sperma kleeft tussen ons in. Ik zoen hem op zijn lippen, in zijn hals en op zijn kleverige borst; laat mijn tong er over glijden. Senne klemt zijn benen om me heen en streelt mijn rug en schouderbladen. We zoenen en kronkelen over elkaar heen, we zijn spekglad van het sperma en het zweet en kunnen niet meer stoppen met elkaar te vrijen.

“Zijn jullie nog boven?” Klinkt het in de traphal.
Senne en ik zijn aan het uitrusten van onze vrijpartij. Zalig in elkaars armen. Het sperma en zweet zijn aan het opdrogen wat niet zo gezellig is, maar we liggen te zalig om ons daar iets van aan te trekken. Mijn schoenen en sokken staan aan de achterdeur, dus ze weet dat ik nog hier ben.
“Ja, mama!” Roept Senne. “We gaan ons nog effe douchen!”
“Doe maar, het zal wel nodig zijn dan zeker?”
“Ehm, ja!”
Een zalig warme douche; elkaar inzepen met de douchegel.
“Wist uw mama dan wat ge wou doen?”
“Ja, ze vroeg of ik na het feestje alleen met u wou zijn. Ik zei ‘ja’. Dat was goed voor haar, maar we mochten niks doen waar we nog niet oud genoeg voor waren.”
“Wat dan?”
“Ik denk dat ze neuken bedoelde.”
“Wilt gij dat doen?”
“Neen, dat lijkt me vies, denk ik. Gij?”
“Neen, ik denk ook dat dat vies is.”
“Goed geamuseerd, jongens?” vraagt zijn mama vrolijk als we gekleed en fris gewassen naar beneden komen. Senne krijgt een zoen op zijn hoofd en ikke ook! Ik zie mijn mama echt niet zo vrolijk zijn als Senne en ik thuis seks hebben, en al zeker niet dat ze Senne een zoen geeft!
“Uw mama weet het nog niet van Senne, denk ik?”
“Neen, maar ik ga het deze week proberen te zeggen. Maar ik weet niet hoe.”
“Wilt ge dat ik eens met Marie praat?”
“Neen. Ik vind wel een manier. Maar wel als papa niet thuis is, want die vermoord me denk ik …”
Ik krijg weer een zoen op mijn hoofd.

De regen klettert op het dakraam van mijn slaapkamer. Ik lig in mijn blootje op bed wat uit te rusten. Ik ben graag in mijn blootje, heel graag. Met een heel deel vrienden een stevig partijtje gevoetbald en gewoon door gedaan toen het begon te regenen. Kletsnat thuisgekomen en onder de modder. Een warme douche en dan tegen mama gezegd dat ik wat op bed ga liggen. Strakjes moet ik gaan opdienen in de cafetaria van de sporthal; een feestje tot iets na middernacht. Het geluid van de regen maakt me slaperig.
Thuis heb ik nog steeds niets gezegd over Senne en mij. Thuis wordt nooit over liefde en relaties gesproken. Thuis lijkt dat zelfs niet te bestaan tot grote ergernis van Anje, mijn één jaar oudere zus, die telkens vieze blikken krijgt als ze over jongens of vriendjes begint. Papa praat de laatste tijd zelfs niet meer met me, maar hij is dan ook wel altijd laat thuis van zijn werk. Alleen mama heeft het er eens met mij over gehad. Dat was een paar maanden geleden, toen ze me betrapt had met aftrekken. Mijn eigen schuld!
Ik masturbeerde nog maar pas en deed dat met de deur van mijn slaapkamer dicht, waardoor ik het kraken van de trap niet gehoord had. Gelukkig was ik nog lang niet klaar om klaar te komen. Mama is toen neven me op bed komen zitten en heeft lang gesproken over relaties en liefde en me uitgevraagd of er al een meisje in mijn leven was.
Een paar dagen geleden, een paar dagen na Senne’s verjaardagsfeestje, lag ik zo in de knoop met mezelf dat ik het echt wou vertellen aan mama. Maar ik had schrik om het aan te brengen. Ik was me op bed met mezelf aan het amuseren toen ik mama door de op een kier staande deur de trap hoorde opkomen. Mijn eerste reactie was om vlug een short aan te trekken en achter mijn bureel wat aan de modelbouw te gaan zitten. Maar toen dacht ik ‘als ik me weer laat betrappen, dan vraagt mama er misschien opnieuw achter’. Maar ze kwam mijn kamertje niet binnen. Moest ze door de kier geloerd hebben dan had ze me op bed kunnen zien liggen, spelend met mezelf. Raar om te zeggen, ik was teleurgesteld dat ik niet betrapt was.
Het kletteren van de regen op mijn dakraam doet me terugdenken aan die laatste nacht in Beltring. De hevige vrijpartij in mijn tentje toen het zo aan het stormen was. Mijn piemel smeekt om aandacht en krijgt die. Heerlijk langzaam en teder, een lange trektocht gaat het worden.
Al zeker bijna een uurtje ben ik me aan het masturberen. Mijn hele lichaam schreeuwt om klaar te komen, maar ik wil dat nog niet. Ik lig véél te heerlijk en voel me absoluut zalig. Mama is een kwartiertje geleden boven geweest en weer mijn kamertje niet binnen gekomen, had ik ook niet meer verwacht. Als ze zelfs niet door de op een kier staande deur binnen loert, dan zal het haar wel niet interesseren wat ik allemaal doe. Nog eventjes voor het orgasme mag beginnen, nog eventjes.
Weerom het kraken van de trap, mama komt naar boven, wandelt voorbij mijn deur en gaat hun kamer binnen. Het klaarkomen is echt niet meer ver af. Mijn ademhaling versneld en een lichte film van zweet spiegelt op mijn lichaam. Mijn buik, piemel en hand kleven van het voorvocht en zijn plezant glad. Mijn linkerhand verwent mijn borst, zoals Senne dat ook zo graag bij hem heeft. Senne, oh, Senne. Waart gij nu maar hier …
Het punt van geen terugkeer! Mijn hele lichaam spant zich, het sperma zit klaar er uit te spuiten. Het hoofd achterover in het kussen gedrukt, een paar laatste keer trekken en dan het velletje helemaal naar achteren. Ik kreun, alles lijkt te beginnen draaien; orgasme. Sperma! De beloning van meer dan een uur masturberen, een geweldig orgasme en ik kreun het uit! Op mijn buik en borst, in mijn hals en op mijn gezicht. Op mijn schouders. Ik kreun van de zaligheid; “Oh, Senne …”
Helemaal klaargekomen sluit ik mijn ogen, streel door het sperma op mijn borst en blijf zo eventjes nagenieten, bekaf. Mijn vingers laat ik doorheen het gladde sperma spelen. “Oh, Senne …”

Als ik naar mijn borst wil kijken om het resultaat te zien, bemerk ik mama in de deuropening en verstijf. Beiden weten we niet wat zeggen.
Na een tijdje van stilte verbreekt ze die. “Hebt ge iets om u mee af te vegen?”
Ik knik van ja en neem het rolletje toiletpapier van het nachtkastje.
“Dat gaat echt niet helpen. Wacht effe …” Ze komt terug met een handdoek en komt neven mij zitten, op de rand van het bed. “Hier, pak maar.”
Langzaam wrijf ik mij proper. Dit is nu echt wel heel erg betrapt zijn. Het is wat ik aanvankelijk wilde, maar niet op deze manier. Echt niet.
“op uw sleutelbeen nog, links. En dan uw linkerwang.”
Als laatste mijn piemel, mama blijft toekijken.
“Ge fantaseert over Senne als ge u aftrekt?”
Ik doe mijn mond open om iets te zeggen, maar er komt geen geluid uit.
“Ik heb u zijn naam horen zuchten toen ge klaarkwam.”
Weer wil ik iets zeggen en weer komt er geen geluid uit mijn mond.
“Ik hoorde u kreunen en kwam kijken wat er was. Ik heb u zien klaarkomen. Senne moet heel veel voor u betekenen als ge zo klaar kunt komen.”
Een paar tranen over mijn wangen. Ik wil rechtop zitten, maar mama duwt me terug tegen de sprei.

Ik blijf lange tijd stil. Mama streelt me zachtjes over mijn been. “Ik hou nog steeds van u, Lucas. Echt waar. Daar moet ge gene schrik voor hebben. Papa en ik hebben altijd al gevreesd dat ge voor de jongens zoud zijn, omdat ge altijd maar bij Senne bleef. Weet Senne dat ge ook verliefd op hem zijt?”
Ik slik de krop in mijn keel door en weet een ‘ja’ te kraken.
“Van wanneer?”
“Van in Engeland”
“Wat is er dan gebeurd in Engeland?”
De gedachte daaraan zet mijn piemel terug stijf rechtop. Ik leg er mijn hand op, maar zo stijf als die is heeft het geen zin hem te verstoppen.
Mama kijkt er naar, maar zegt niets. Nog steeds streelt ze mijn been.
“Ik ben ook altijd al verliefd geweest op Senne gelijk hij op mij, en omdat we in Engeland samen waren, …” Ik slik nog eens een krop door en besluit alles maar te zeggen. “We hebben samen wat plezier gemaakt. Dat hebben we nog nooit eerder gekunnen of gedurfd. Maar dat wouden we allebei al lang. We hebben samen afgetrokken. Ik was heel blij dat Senne dat ook al kon. Hij is er zelfs al eerder mee begonnen als ik! Ook elkaar afgetrokken. En dan verliefd geweest met elkaar.” Ik kijk mama aan. “Ge weet wel, wat kussen en strelen en zo …”
“Jullie waren dan naakt, bij dat alles? Jullie zijn ‘zo’ - ze gebaard hoe ik er uitzie, links en rechts nog wat restjes sperma - ” met elkaar geweest?”
Ik slik nog eens en knik van ‘ja’. Dat lijkt me eigenlijk toch wel heel erg logisch. “Het was niet gewoon aftrekken en dan klaar en gedaan, we zijn echt verliefd op elkaar. Echt verliefd. Ik heb geprobeerd om naar de meisjes te kijken, echt lang geprobeerd. Maar het is altijd Senne geweest. Daarom dat we zo goede vrienden zijn omdat we verliefd op elkaar zijn.”
Het is een tijdje stil in mijn kamertje, mama blijft zachtjes mijn been strelen.
Ze kijkt naar mijn piemel en glimlacht lichtjes. “Ik was pas achttien toen ik mijn eerste schaamhaartjes begon te krijgen.” Zegt ze zachtjes. Zo te zien hebt ge dat van mij.
“Senne heeft er ook nog geen.”
“Ah? Dat ziet ge nochtans niet vlug bij een jongen. Dan horen jullie misschien echt wel samen. En, Lucas?”
“Ja?”
“Als ge u op bed aftrekt, doe dan de deur dicht. Ik heb u al een paar keer zo zien liggen, door de kier. Wat als Anje voorbij komt en u zo ziet?”
“Anje masturbeert haar eigen ook al hoor …”
“Hebt ge haar dan al gezien?”
“Neen.”
“Dat komt omdat ze haar deur dicht heeft als ze dat doet.”
Ik lach. We weten heel goed wanneer Anja haar ’s avonds masturbeert; als ze klaarkomt slaakt ze altijd een diepe harde zucht. Zou ze dat zelf wel weten?
“Ga u maar douchen en uw garçonskleren aandoen, Als Anje terug is eten we en dan moet ge naar de cafetaria. Dezenavond praat ik met papa, het is beter dat gij dan niet hier zijt.”
We staan op. De tranen rollen over mijn wangen bij die laatste woorden van mama en ik begin te bibberen.
“Oh, lieverd!” zegt ze, en geeft me een kus op mijn voorhoofd. “Ik hou van u, jongen, en zal dat altijd blijven doen. Ik praat wel met papa.”

De week na mijn bekentenis was een hel. Papa is heel erg teleurgesteld in mij en steekt dat niet onder stoelen of banken. Buitenshuis mag er niet over gesproken worden en doen we of we van niets weten, alsof ik nog steeds op zoek ben naar een leuk meisje. Senne mag niet naar thuis komen en ik mag niet naar Senne. De drie daagjes kamperen die er aankomen heb ik echt nodig want ik barst zowat van de stress. Mama zegt dat het papa goed zal doen als ik even van thuis weg ben, zodat hij alles op een rijtje kan zetten.
Eerst mocht ik niet gaan, maar aangezien ik alles zelf betaal van mijn baantje heeft hij toch toegestemd, als ik me tot dan tenminste gedraag en niet met Senne omga.
Lewie en Liese zitten in de volleybal en papa is één van de coaches van het dorpsteam. Het is ook omdat hij ze kent en weet dat ze een oogje op Senne en mij zullen houden omdat hij dat vraagt, dat de toestemming voor te kamperen geen flagrante ‘neen’ was.
Anje vindt het dan weer schattig dat haar broertje een homootje is. Maar ze vergist haar toch in te denken dat ik dan stereotiep daarin ben. Ook Senne is dat niet.
Mama houdt haar eigen op de achtergrond als papa thuis is, maar eens die op zijn werk is krijg ik al eens een knuffel. Ze is een heel pak liever met mij geworden sinds mijn bekentenis, alsof ze er op zat te wachten. Alsof ze het verwachtte.

Tot mijn grote verbazing is het papa die Lewie, Liese, Senne en mij naar de camping zal rijden. ‘Ik wil nog een goed woordje met Lewie praten, als we daar aangekomen zijn’, is zijn uitleg.
“Die hoeft niet mee,” gromt hij als ik mijn iglotentje in de koffer wil steken. “Jullie krijgen een grote tent van de ploeg mee.”
Ik kijk hem verbaasd aan.
“Vierpersoons,” zegt hij, “met twee aparte tweepersoonscompartimenten. “Ge denkt toch niet dat ik Senne en u alleen in een tentje laat?”
Dat is onnodig wreed. Zelfs de mama van Senne en Lewie staat met haar hand over haar mond. Lewie staat ook met zijn mond open; hij en Liese zullen net zo graag alleen geweest zijn als Senne en ik. Allen kijken we hem aan.
“Raf!”, zegt mama.
“Het is dat, of dit hele kamperen gaat niet door. En dat is mijn laatste woord. Hij wijst naar Senne en mij; “ik wil niet dat die twee gaan liggen neuken.”
Ik ontplof. “Dat gaan we ook niet doen! Dat is vies!”
“Wilt ge gaan kamperen?”
“Ja!”
“Houdt dan uw waffel!”

De tent staat recht. Ehm, die om in te slapen, niet een ander soort tent want daar is het nog wat te vroeg voor. Ik ben enorm aangeslagen door papa zijn gedrag en ben er nog steeds niet goed van. Het opzetten van de tent heeft me gelukkig rust bezorgd. Een tent die ik niet kende, een uitdaging om die recht te zetten zonder plannetje of iets. Een niet al te grote tent met inderdaad twee aparte binnen-compartimenten voor in te slapen. Ook de voortent is een apart compartiment. Het wordt stralend schoon weer en toch heb ik extra stormlijnen gespannen. Het in de grond hameren van de stalen haringen deed me deugd.
Ik zit op mijn knieën bij de laatste haring. Senne komt achter me zitten, slaat zijn armen om me heen en streelt mijn schouder. Een zoentje in mijn hals.
“Gaat het terug wat?”
“Ja, een beetje.” Net zoals mij heeft Senne zijn T-shirt al uit. Heerlijk om zijn huid tegen de mijne te voelen. Ik laat de hamer los en streel Senne’s armen. “Ik hou van u, Senne.”
Senne geeft weer een zoentje. “Ik ook van u.”
Alles de tent in. Lewie en Liese nemen het linker compartiment, Senne en ik het rechter. Als de luchtmatrassen opgeblazen zijn, verbind ik ze weer aan elkaar en met de slaapzakken doe ik iets waarvan Senne’s kin neervalt: ik rits ze aan elkaar! Eén grote slaapzak. Speciaal voor gekocht zodat we dat konden. Geen koude voeten meer.
“Wow!”, zegt Lewie als hij dat ziet. “Willen we ruilen?”
“Sorry, Lewie, maar die houden we echt zelf”, grijns ik.
Hij herkent de oude sprei die in het hoekje ligt. “Toch niet tegen de koude zeker?”
“Neen, echt niet. Raadt nog eens?”
Hij beziet ons; alletwee hebben we een grijns dat het niet normaal is.
“Ah. Ge weet dat jullie niet mogen van uw pa hé. En ik moest daar op letten! En weet ge wat ik daarop te zeggen heb?” Hij steekt zijn middenvinger omhoog en meer moet er niet gezegd worden. “Ik ben er ook echt niet happy mee, met deze tent. Echt niet! Dat was niet de afspraak en heel gemeen van uw pa! En hij heeft zelf gereden zodat we toch niet stiekem de andere tenten konden mee nemen. Liese en ik hadden ook heel graag seks gehad hoor!”
“Dan doen we dat toch gewoon!” Liese kijkt koppig. Ze kijkt een beetje vals naar Senne en mij, maar herpakt haar. “Sorry, jongens. Het is niet jullie fout. Hebben jullie er iets op tegen als wij seks hebben?”
“Neen.” Zeggen Senne en ik samen.
“Goed, wij ook niet als jullie dat hebben. En of we nu samen in één grote tent liggen of dat onze kleinere tentjes neven elkaar stonden, we zouden elkaar toch wel een beetje gehoord hebben.”
Mijn zwartgalligheid maakt plaats voor euforie! Twee nachtjes met Senne samen. Twee héérlijke nachtjes met Senne samen.

Het is al later in de namiddag en vandaag blijven wij vieren samen. Twee tegen twee tennissen (ik kan er niks van), zwemmen in het buitenzwembad en jeu des boules. ’s Avonds niet zelf koken maar naar de cafetaria. Douches zijn er ook. Zes kotjes en twee familiedouches. Senne en ik zepen elkaar goed in, compleet opgewonden want seffens kunnen we samen zijn!

En dan is het zover! Er zijn allerlei avondactiviteiten op de camping, maar die kunnen ons nikske schelen! Lewie ritst de tent dicht. Er zijn vlinders in mijn buik, enorm veel vlinders in mijn buik. Mijn piemel doet pijn van de stijfheid en is reeds nat. Hier staan we dan alle vier, verlegen.
“Ga ik er dadelijk drie rechtop zien staan?” Grapt Liese.
Een grapje, maar het ijs is gebroken. Lewie trekt als eerste zijn T-shirt uit, hij zal niet meer kunnen wachten.
Ik gooi mijn sandalen uit, mijn T-shirt en mijn korte broek. Alleen onderbroekje nog aan.
In zijn haast trekt Lewie zijn onderbroek een stukje mee naar beneden. Zijn stijve piemel floept er uit en hij grabbelt zijn onderbroek terug naar boven.
Ik kijk hem aan en om hem niet in de verlegenheid te stellen, ga ik compleet naakt. “Dat is er al eentje”, grap ik naar Liese.
Senne houdt het niet meer, aan zijn gezicht zie ik dat hij er helemaal klaar voor is en aan zijn piemel ook. Senne, Lewie en ik staan naakt.
“Ge vroegt er drie, ge krijgt er drie”, grijnst Lewie en geeft Liese een zoentje.
Ik zie geen schaamhaar bij Lewie en verheug me er al op dat Senne en ik, als we achttien zijn, ook nog kaal zullen zijn. Met dat Liese dan maar ook helemaal naakt gaat zie ik bij haar wat stoppeltjes. Ze scheert haar schaamhaar weg. Een tweede blik op Lewie toont ook een deel stoppeltjes, maar niet veel.
“Ik dacht dat ge voor mijn broerke waart?” grapt Lewie die me betrapte op hem aan te kijken.
“Ja, maar ik was aan het zien hoe dat wij er later zullen uitzien.” Lewie zijn piemel is echt wel een stuk groter dan die van Senne of mij. Langer en dikker. Ook een vele langere zak, maar dat vind ik dan weer niet zo schoon. Liever de ronde zakjes die Senne en ik hebben.
“Senne ziet er juist hetzelfde uit als Lewie, toen wij voor het eerst seks hadden.” Lacht Liese. “Het is eigenlijk heel erg leuk om te zien!” En ze lacht naar Senne. “Maar nu wil ik Lewie voor mij!” Ze gaat tegen hem aan staan en zoent hem. Ze lachen, kijken even naar ons, en gaan hun compartiment in.
Senne zoent mij in mijn hals. Ik draai mij om. We zoenen elkaar. Uit Lewie zijn compartiment klinken al heel wat zoengeluidjes en gegiechel.
Compartiment dicht geritst. De oude sprei over onze slaapzak. Senne buigt zich over mij, zoent me op mijn lippen. Zijn piemel raakt de mijne en ik voel zijn nattigheid.
“Oooh, Senne!” De stress van de afgelopen week ontlaadt zich en ik kreun het uit! Klaargekomen zonder dat we iets gedaan hebben.
Senne giechelt.
Ik haal mijn hand door het sperma op mijn borst, wrijf Senne’s piemel er mee in en begin hem te masturberen. Ik rol om zodat Senne op zijn rug ligt, dat geeft me beter spel hem te verwennen. Aan zijn gezicht is te zien dat hij dadelijk gaat klaarkomen.
De geluiden hierneven kan ik niet echt thuisbrengen wat ze aan het doen zijn. Wat licht gekreun en gepiep. Ook Senne is aan het piepen, zo geil als hij maar kan zijn. Hij is het klaarkomen aan het tegenhouden, of toch serieus aan het proberen. Met links knijp ik plagend lichtjes in zijn zakje; zijn ogen gaan groot open, hij spant zijn spieren, kreunt luidop en komt klaar.
Senne streelt mijn schouders terwijl ik zijn borst proper zoen en lik. Ik heb geen oren meer wat er neven ons gebeurd, ik weet wat ik nu wil doen en langzaam maar zeker nadert mijn doel. Zijn borst, zijn buik. Ik hou zijn piemel in mijn hand en lik zijn mooie gladde schaamplekje. Ik lik het helemaal vrij van sperma, Senne giechelt van genot. Ik trek zijn velletje helemaal naar onderen en lik zijn eikel; Senne haalt diep adem. Ik lik weer zijn eikel en laat mijn tong er rondjes rond draaien. Mijn lippen sluiten zich rond Senne’s piemel en ik zuig me naar beneden; Senne kreunt het uit. Ik pijp Senne. Op het Internet gezien. Op en af over zijn piemel, met mijn tong zijn eikel verwennend.
“Oh, Lucas, oh whaw! Zaaalig!” Gegiechel uit het andere compartiment, ik doe voort en weet dat dit nog een tijdje kan, want Senne is juist pas klaargekomen. En het is nog plezant om te doen ook!
Senne begint te kronkelen en maakt lichte neukbewegingen met zijn bekken. Zijn ademhaling begint te versnellen en hij kreunt regelmatig. Alle tekenen dat zijn punt van geen terugkeer vlakbij is. Op het Internet hebben ze het over ‘slikken of niet’. We hebben al vaker elkaars sperma geproefd, dus het wordt zeker ‘slikken’.
Zijn ademhaling stokt, Het punt van geen terugkeer. Hij kreunt enorm, spant al zijn spieren; “Lucas, ik kom! Ik ga komen! Oooh!!” Zijn sperma spuit in mijn mond, ik verschiet alhoewel ik er op voorbereid was. Het is glad en zijn piemel floept even uit mijn mond. Ik herpak en slik het sperma door, niet dat er een andere keuze was! Moeilijker als ik dacht.
Senne ligt uitgeput te hijgen, kletsnat van het zweet. Ik streel zijn mooie gladde borst en kijk hem in zijn ogen.
“Lucas, dat was fantastisch!”
“Seffens moogt gij dat bij mij doen”, lach ik. Een zoen die een tongzoen wordt.
Heerlijk over elkaar kronkelen. Zoenen, strelen. Onze lichamen, onze piemels, wrijven over elkaar. Kreun en zoengeluidjes. Niet alleen maar bij ons, ook bij ons neven waar ze denk ik geslachtsgemeenschap hebben. Ik krijg mijn tweede orgasme, het sperma tussen onze twee over elkaar vrijende lichamen in; we kunnen niet meer stoppen.
Liese kreunt ritmisch, feller en feller en komt zo te horen heerlijk klaar. Lewie volgt een paar seconden later.

Terug naar de douches, het is nodig. Fris gewassen en tanden gepoetst, in elkaars armen verstrengeld in de slaapzak. Heel zachtjes strelen we elkaar en vallen zo in slaap.

Gesloten