Senne en Lucas - Beltring - Deel 2/2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucas
Berichten: 5
Lid geworden op: do 19 aug 2021, 21:38
Vul het getal in: 123

Senne en Lucas - Beltring - Deel 2/2

Bericht door Lucas » za 04 sep 2021, 20:27

Zaterdag. De vierde en voorlaatste dag van de tentoonstelling en onze zesde op de camping. Senne en ik hebben bijna de ganse dag aan de arena gezeten. Dat is een soort van groot weiland-amfitheater met aarden wallen waar de toeschouwers op kunnen zitten, waarin de voertuigen laten zien wat ze kunnen. Ook waren er voorstellingen en shows, re-enactment en car-crushing met tanks! Het was een zeer druk programma en we hadden het beste plekje al uitgekozen, lang voordat het grote publiek toestroomde: onder de enige boom die op de aarden wal staat. Zo hadden we op het heetste moment van de dag volop schaduw. Want heet is het geweest! Het enige wat we aan hadden was een zwemshort en een groene stoffen legerhoed. En goed ingesmeerd met zonnecrème natuurlijk! Een rugzak propvol drinken en lekkers en ons dagje kon niet stuk. Af en toe loempiakes halen aan één van de kraampjes of een ijskreem aan het karretje. Eén bleef achter om de plekjes te bewaken natuurlijk, want er waren meer dan genoeg onvriendelijke volwassenen die ‘deze twee jongentjes’ wel even weg probeerden te stoten. We kregen gezelschap van andere jongens van rond onze leeftijd. Nog Belgen, Nederlanders, Duitsers, Fransen en Britten, zelfs lokale jongens die via het bos de show binnenglipten. Volwassenen mochten er niet bij.
Op het einde van de dag zeer goed bij gebruind, gans plekkerig van het zweet dat bedekt is met een goed zichtbaar laagje zand en stof, opgeworpen door de voertuigen en tanks.

De dagjestoeristen gaan naar huis en de War & Peace Show maakt zich op voor een avond vol festiviteiten! Organisatie en kampeerders only.
Geert en de zijnen zijn uitgenodigd in de Glenn Miller tent. Alleen maar geallieerde militaire uniformen uit de Tweede Wereldoorlog toegelaten, of burgerkledij van toen. Geert is kapitein in het echt en mag dus zijn Britse re-enactment kapiteinsuniform aandoen. Ivo is een Luitenant en Maarten een sergeant. Tom heeft burgerkledij omdat hij niet in het leger is. Omdat Senne en ik ook ons beste gegeven hebben met het opbouwen van de tentoonstelling, zijn we gevraagd om in de tent voor garçon te spelen. Er zijn nog een heel deel jongens van onze leeftijd voor dezelfde rol en kostuums voor ons uit die tijd. Maar we bedanken vriendelijk voor de eer. Dat is éne sigarettendoemp daarbinnen, bah! We waren dezemiddag al gaan kijken.
“Lucas en ik zullen ons best wel amuseren hoor,” zegt Senne heel enthousiast. We gebruiken het avondmaal aan onze picknicktafel. “Er is genoeg te doen en zien op het terrein en de antieke kermis blijft zelfs tot middernacht open!”
“Best”, zegt Geert en het valt op dat hij een beetje teleurgesteld is. “Het is een leuke kans voor jullie om iedereen te leren kennen, maar ergens hebt ge wel gelijk, de ganse avond opdienen is ook weer niet ‘je dat’. Maar jullie weten niet wat jullie gaan missen hoor.”
“Kom,” zegt hij tegen de anderen, “we gaan ons douchen en dan terug naar hier voor ons ‘galakledij’ aan te doen.”
“Wij komen ook mee douchen!” zegt Senne zeer gehaast. We kijken allemaal een beetje verbaasd. “Ehm, dan is dat al gebeurd want we hangen vol zand en stof van de arena.”
De haast waarmee Senne dat zei, verraad zijn intenties. Ik kijk hem aan en zie zijn ogen blinken. Schitteren! Geert en de zijnen zullen tot ver na middernacht aan het feesten zijn in de Glenn Miller tent. Senne’s grijns is zo breed dat al zijn tanden blinken. Mijn piemel word zo hard als hij maar kan zijn, heel vervelend met alleen maar die zwemshort aan; dezenavond gaan Senne en ik elkaar aftrekken!

Het is overvol in de douches. Hele lange wachtrijen voor de éénpersoonskotjes. Zeer velen zijn uitgenodigd voor het galafeest in de reusachtig grote Glenn Miller tent, eigenlijk het hoogtepunt van de War and Peace-Show, en iedereen wilt proper en fris ruikend daar naartoe gaan of naar de andere festiviteiten op het terrein. En wij tweetjes willen natuurlijk ook proper en fris zijn als we ons gaan amuseren want onze huid is ruw van het zand dat er aan kleeft.
Maar de wachtrijen voor die kotjes zijn lang, veel te lang. “We kunnen anders straks terugkomen”, zeg ik tegen Senne. “Als de feesten bezig zijn. Dan zal het hier wel leeg zijn.”
“Neen!” zegt Senne koppig. “Als we tegen dan terug in onze tent zijn wordt het al donker. Dat wil ik niet! We gaan bij Geert in de grote douche ons wassen.”
Dat is bijzonder dapper van Senne! We hebben nog steeds alleen maar de zwemshort aan en beiden verstoppen we onze erectie. Ikke achter de tas met douchegel, shampoo en twee handdoeken en washandjes, Senne achter twee zuivere zwemshorts. We zijn zo opgewonden over wat we strakjes gaan doen; iedere keer we elkaar aankijken kunnen we maar aan één ding denken waardoor onze piemels fier rechtop blijven staan. Verleden keer zijn we al goed bekeken geweest in de gemeenschappelijke douche, en toen hadden we maar een halve stijve. Wat gaat dat geven met een keiharde erectie? Want hij wordt er niet slapper op, oh neen! We hadden gehoopt op één van de éénpersoonsdouchekotjes, maar die wachtrijen zijn veel te lang.
We leggen ons spulletjes bij die van Geert en de zijnen op een bankje en Senne trekt zijn short uit. Hij kijkt me smekend aan, pakt washandje, douchegel en shampoo en gaat naar Geert en de zijnen toe, onder de douches. Hij doet geen poging meer zijn keiharde piemel te verstoppen, dat heeft toch geen zin als ge u gaat douchen. Ik kan niet anders dan hem ongelooflijk bewonderen voor zijn moed. Er wordt reeds gejoeld en gefloten en een superbehaarde dikzak maakt vunzig lachend masturbatiebewegingen in de lucht. Senne stapt onbevreesd door, gaat neven Geert staan en begint met het zand van de arena uit zijn haren te wassen. Ik zie zijn gezicht, hij heeft het heel moeilijk met al dat uitgelach rondom hem. Grote mensen zouden beter moeten weten! En waarom zegt Geert niks tegen die pummels! Ik schaam mij enorm dat ik Senne zo laat staan, trek mijn short ook uit, snel naar Senne toe en geef hem een dikke knuffel, zodat hij weet dat hij er niet alleen voor staat. Rondom ons een oplaaiend gelach, gejoel en gefluit door dat gebaar en dan toch nog eindelijk een Geert die tot bedaren roept. Ik kijk naar Senne die zichtbaar opbeurt, een glimlacht speelt zijn gezicht. Wat de anderen zeggen en denken kan ons niks meer schelen. Seffens in de tent gaan wij elkaar liefhebben. Ik kijk naar Senne, naar zijn erectie; er is geen enkele kans dat ik hier tijdens het douchen terug een slappe krijg!

Geert en de zijnen zijn juist van onze kampeerplaats vertrokken en blijven weg tot ver na middernacht. Ik ben er zeker van dat ze weten wat we gaan doen. Zelfs terug op onze kampeerplaats konden we maar met heel veel moeite onze erectie verstoppen en het zal wel zichtbaar geweest zijn dat Senne en ik zo geil waren als maar kon zijn en meer dan ongeduldig zaten te wachten tot ze vertrokken.
“Veel plezier op de kermis seffens!” zei Geert en hij keek me recht naar mijn zwemshort. Duidelijk stond daar een goede erectie. Hij knipoogde en stak zijn duim omhoog.
Als ze uit zicht zijn rennen Senne en ik onze tent binnen. Ik rits de buiten- en binnentent dicht en als ik me omdraai staat Senne al in zijn blootje, zijn piemel zo stijf als hij maar kan zijn. Mijn short vliegt ook op onze hoop kleren. We kijken naar elkaar. Als ik moest kiezen tussen Senne en een meisje, nou, het zou iedere keer Senne zijn hoor! Een mooie gladde strakke borst om heerlijk te strelen, ik weet niet of ik meisjesborsten wel zo interessant zou vinden. En dan natuurlijk die piemel. Meisjes hebben dat niet. Een piemel is zo leuk om mee te spelen! Hard en zacht tegelijk en hemels om te masturberen. Heerlijk om dat sperma te zien spuiten.
“Lucas, wilt ge mij nog eens zo strelen? Met uw vingertoppen. Dan voelt zo fijn. Ge moogt alles strelen, echt alles. Maar me nog niet aftrekken want ik ben zo kort op klaarkomen dat ik dat jammer zou vinden als dat aftrekken maar heel kort duurt. Als ge wilt. Asjeblieft?”
Ik ga op Senne af en speel mijn armen rond zijn schouders. Zijn huid is heerlijk zacht door de douchegel. Ik streel zijn schouders en geef een zoentje op zijn rechter, gevolgd door een zoentje in zijn hals. “Ga maar liggen”, fluister ik hem in zijn oor.
Senne giechelt en gaat op zijn rug liggen, ik plooi zijn armen boven zijn hoofd en spreid zijn benen wat. Zijn hele lichaam om te strelen, maar dan ook zijn hele lichaam. Een beetje voorvocht glanst aan zijn eikel. Wat een mooi zicht om Senne zo te zien liggen! Naakt, glad. Geen spiertje haar. Gladde armen en benen, gladde oksels en schaamstreek. Een mooi glad gezichtje. Van mijn klas ben ik de enige jongen die ook nog zo is, de rest van de jongens hebben reeds overal beharing. Echt niet schoon. Ik zie zijn hart kloppen, streel er over met mijn vingertoppen en geef er een zoen op. Senne giechelt. Verschillende plaatsen op zijn lichaam mogen een zoentje van mij ontvangen.
Ik hou van Senne, altijd al gedaan. Ik heb altijd al van hem gehouden omdat ik ook op de jongens val, maar dat heb ik mij altijd uit mijn hoofd gepraat. Moest ik voor de meisjes zijn, misschien zou ik dan bij de jongens horen die hem pesten. Maar ik heb hem altijd aanvaard zoals hij is, omdat ik zelf ook zo ben. De realiseer ik mij nu.
Ik lig op mijn zij neven hem als ik met zijn verwenning begin. Zijn borst, daar hou ik toch zo van om te strelen. Zijn buik, lies en benen. Terug naar boven, zijn hals, wangen, oksels en armen. Alles is zo zacht en glad! Senne voelt heel warm aan. Terug naar beneden. Zijn borst die ik altijd extra aandacht geef, dan zijn buik en mijn favoriete plekje van hem: zijn schaamstreek. Nog zo mooi glad! Wat een zonde dat we hier haar op zullen krijgen. Ik hoop echt dat het nog vele jaren zal duren eer het zover is. Intussen dus maar goed genieten nu het nog steeds glad is, en ik streel dan ook met heel veel liefde dit zachte plekje. Zo wil ik me zijn plekje voor altijd kunnen herinneren, voor als we later behaard zullen zijn. Dan verder naar beneden. Ik streel met mijn vingertoppen zijn lies en raak zijn zakje. Opzettelijk. Ik streel er heel zachtjes over, Senne kreunt van genot en begint lichtjes te zweten. En dan recht naar boven, zijn piemel. Ik streel met mijn vingers over Senne zijn piemel! Oh, het verlangen om die nu al vast te nemen. Maar Senne wou dat nog niet. Mijn eigen piemel staat zo hard als hij maar kan zijn en het voorvocht parelt er uit. Ik streel Senne’s piemel! Ik streel de onderkant van zijn piemel (die nu uiteraard bovenaan ligt) en speel met mijn middenvinger om zijn toompje waardoor zijn piemel op en neer begint te schokken. Senne kreunt het uit! Ik streel zo zacht ik kan over zijn natte eikel, zijn piemel wordt zo stijf dat Senne bijna jankt van de pijn.
Hij ademt diep in en spant zijn spieren, zijn punt van geen terugkeer is juist bereikt! Zijn mond en ogen gaan groot open. Ik streel zijn piemel een laatste keer en laat mijn vingers over zijn eikel rusten; Senne komt met een hele harde kreun klaar.
Zijn sperma spuit tegen mijn vingers, krachtig. Het sperma dat tussen mijn vingers heen spuit beland op zijn borst. Zijn eikel is spekglad van het spuitende sperma, ik streel er met mijn vingers door. Heel zachtjes streel ik zijn eikel en toompje terwijl het laatste beetje sperma er uit spuit. Mijn vingers druipen van Senne’s warme sperma! Ik word helemaal week en kom zelf ook klaar. Mijn sperma spuit tegen Senne op, maar die ligt nog te veel in de zevende hemel om zich daar ook maar iets van aan te trekken. Ikke trouwens ook hoor!

We moeten even bekomen van het klaarkomen, het was heftig! We hebben ieder een keukenhanddoek opgeofferd om ons proper te wrijven en dit keer ook voldoende water om onze dorst te lessen. Senne’s hoofd ligt tegen mijn borst en ik streel heel zachtjes de zijne. Ik probeer me meisjesborsten voor te stellen, twee borstjes waar ik dan over zou moeten strelen. Ik weet het niet hoor, een jongensborst is zo mooi strak en glad en stevig! Meisjesborsten zeggen me niets; meisjes zeggen me niets. Ik bekijk Senne’s naakte lichaam terwijl ik het zachtjes overal streel, echt overal; neen, jongens zijn echt vele schoner dan meisjes. Alleen jammer dat we overal haar gaan krijgen, maar dat kunnen we afscheren. Meisjes moeten trouwens ook scheren, dus dat maakt niks uit.
Datgene waarvan ik zei dat als ik het zou doen, ik pas echt zeker zou weten dat ik homo ben: Senne aftrekken! Ja, als ik dat doe, dan weet ik het echt helemaal zeker. En ik wil dat doen, oh, zeer zeker, ik wil Senne aftrekken ook al betekend dat bekennen tegen mezelf dat ik homo ben. Ik ga Senne aftrekken, nu!
“Senne?”
“Ja?”
“Zijt ge klaar voor het volgende?”
Hij giechelt en zijn piemel wordt terug zo stijf als die maar kan zijn. Heel grappig om die zo van slap naar stijf te zien groeien. Weer iets wat ge bij een meisje niet kunt zien. “Oh ja, helemaal klaar! Maar het is eigenlijk mijn beurt om u klaar te strelen, ook zonder aftrekken.”
“Ik weet het, maar ik wil u aftrekken Senne, ik wil u echt aftrekken. Ik heb daar zo een goesting in dat kunt ge u niet voorstellen. Ik wil u aftrekken en uw sperma door uw piemel voelen spuiten. Ik wil dat voelen, ik verlang daar enorm naar en gij kunt mij daarna ook aftrekken als ge wilt.”
Senne ligt me met open mond aan te kijken. “Oké.” Zegt hij een beetje verbaasd.
Ik neem onze hoofdkussens, ga er met mijn rug tegen liggen en gebaar Senne tussen mijn benen te komen zitten. Ik sla mijn armen rond hem heen en trek hem mee achterover. Senne in mijn armen, gelijk als verleden keer en hij nestelt zich weer helemaal knus. Zijn rechterbeen over het mijne; zo kan ik goed aan zijn zakje want dit is het moment dat ik zo graag wil dat gebeurt: ik ga Senne nu echt masturberen. Ik ga hem aftrekken en het sperma door zijn piemel voelen spuiten! Er is niets meer dat mij tegenhoud of Geert en de zijnen moesten nu plots terugkeren. Ik streel weer eerst zijn borst, daar hou ik zo van. Dan zijn strakke buik, zak af naar zijn lies, streel zijn zakje en speel een beetje met zijn balletjes door mijn vingers. Ik streel zijn piemel en Senne kreunt heel zachtjes van het genot. Ik neem zijn piemel in mijn hand, trek het velletje helemaal naar beneden en sluit mijn vingers rond zijn piemel. Zachtjes en langzaam begin ik Senne te masturberen, hij kreunt het uit. Ik heb de stap gezet! Ik ben gay. Ik ben een homo. Ik ben mijn lieve Senne aan het masturberen en we genieten er beiden ongelooflijk van! Iedere oneffenheid in zijn piemel voel ik onder mijn vingers doorglijden; de aders. Zijn piemel is zo stijf als het maar kan, en toch voelt die zo ongelooflijk zacht. En warm! Vocht vloeit er uit, en zo ook uit de mijne die enorm gestimuleerd wordt omdat Senne er met zijn rug tegenaan ligt te kronkelen. Ik geef Senne een zoen in zijn hals. Met rechts masturbeer ik hem, nog steeds zachtjes en langzaam, met links streel ik zijn hele lichaam met extra aandacht voor zijn zakje. We baden allebei in het zweet want het is nog altijd zeer warm in de tent, zeker met dat we die volledig dicht houden. Mijn buik, borst en zijn rug glijden over elkaar alsof ze met olie ingesmeerd zijn. En daartussen mijn keiharde piemel. Ik richt zijn piemel lichtjes naar boven, totdat die naar het plafond wijst, onderwijl natuurlijk blijf ik hem langzaam aftrekken. Voor mezelf vind ik dat een fijn gevoel geven, maar niet te lang. Senne vind het blijkbaar ook plezant, want hij begint piepgeluidjes te maken. Voorvocht, of nog resterend sperma, vloeit over mijn vingers en ik gebruik het om zijn piemel heerlijk glad te maken. Hij streelt mijn benen en dat voelt zalig. Een zacht gevoel.
Zijn ademhaling versnelt en ik versnel het masturberen langzaam mee. Hij kreunt en maakt lichtjes op- en neergaande bewegingen met zijn bekken, hetgeen mijn piemel alleen maar erger stimuleert. Graag was ik niet klaargekomen als ik Senne laat klaarkomen, zodat Senne mij nog kan aftrekken want daar heb ik uiteraard ook een enorme goesting in! Maar dat is ijdele hoop want alles is zo kletsnat rondom mijn piemel en dat glijd zo enorm heerlijk, dat ik me aan het afvragen ben of ik al eerder dan Senne zal klaarkomen.
Zijn ademhaling stokt. “Ooh, ik ga klaarkomen! Oowaa, het is fel! Fel!!”
Datgene wat ik zo graag wou voelen, voel ik. Ik heb Senne’s piemel heerlijk vast als het sperma naar buiten spuit. Mijn linkerhand ligt op zijn borst en wordt mee nat. Ik voel zijn piemel in mijn hand op en neer schokken en het sperma naar buiten spuiten. Zijn piemel is zo erg warm, en zo echt keihard stijf! En toch zo heerlijk zacht tegelijk. Hier ga ik vannacht een natte droom van hebben! Ik kreun en kom ook klaar, maar natter en gladder als het daar was kon het al niet meer worden.
We zijn uitgeput en blijven zo liggen. De hitte in de tent speelt zeker een grote rol in dat we zo uitgeput zijn! Onze piemels zijn terug wat aan de slappe kant. We zijn toch al twee keer klaargekomen! We strelen elkaar en spelen met onze vingers door het zweet en sperma. Hij heeft zich omgedraaid en is zeer zacht mijn borst aan het strelen, hetgeen een heerlijk gevoel is. Hij geeft er een zoentje op, ook al is die kletsnat. Ik streel zijn schouders en rug, een heerlijke ontspanning. We blijven een poosje zo liggen en genieten van elkaars lichaam.
Ik voel Senne zijn piemel terug stijf worden tegen mijn bekken. Hij kijkt me in mijn ogen, schuifelt tegen me aan en zoent me op mijn lippen. Ook mijn piemel staat terug trots overeind. Ik kijk in zijn ogen, sluit de mijne en zoen hem terug. Op zijn lippen. Nog een keer. Onze armen verstrengelen zich als we elkaar vasthouden en strelen. We zoenen, onze lichamen kronkelen over elkaar. Zo zacht! Senne is zo zacht en warm. Zalig als we zo een volledig lichaamscontact hebben. Onze stijve piemels wrijven langs en over elkaar. Ondanks de keukenhanddoeken zijn we nog steeds een beetje kleverig, maar het nieuwe zweet lost dat op. Ik ben een homo, Senne is mijn geliefde. We zijn heel lief met elkaar, we vrijen. We hebben seks? Is dit al seks of nog niet? Ik weet het niet maar dat doet niks, dit voelt te zalig om me daar nu druk over te maken.
Senne is achter mij gaan liggen en streelt met zijn rechterhand mijn borst, met links mijn zakje. Ik heb mijn benen open zodat hij goed zijn gang kan gaan. Met rechts gaat hij lager en lager; een zoen in mijn hals. Senne streelt mijn piemel. Eindelijk! Ik draai me helemaal knus in zijn armen, voel zijn piemel in mijn rug en laat me verwennen. Senne, mijn lieve Senne, begint me te masturberen! Zeker weten kan ik een derde keer klaarkomen, zo geil als nu ben ik nog nooit geweest en ik kreun het dan ook uit!
“Laat me klaarkomen, Senne, oh, alsjeblieft, laat me klaarkomen. Ik wil klaarkomen!”
Met links streelt hij mijn hele lichaam, juist gelijk ik bij hem gedaan heb, en met rechts masturbeert hij mij. Langzaam en zachtjes. Ik had niet gedacht dat zijn hand rond mijn piemel zo warm zou aanvoelen.
Ik kronkel en kronkel, helemaal verloren in de verwenning. Het enige van Senne dat ik strelen kan zijn zijn benen. Ik voel vocht uit mijn piemel lopen en Senne speelt met zijn duim over mijn eikel, dat vocht zo er over uitsmerend. Hij blijft me masturberen en dan is er dat o zo zalige gevoel, dat gevoel dat er vanbinnen vanalles gaat gebeuren; het punt van geen terugkeer. Senne merkt het en giechelt. Mijn hoofd lijkt vanbinnen te draaien en ik kreun het uit! Sperma! Senne heeft mij doen laten klaarkomen, Senne heeft me klaar getrokken! Hij houdt mijn piemel vast terwijl het sperma er uit spuit. Ik voel het op mijn buik en borst neerkomen; er gaat een siddering door Senne’s lichaam en hij komt klaar tegen mijn rug. Senne’s sperma spuit tegen mijn rug, aan mijn orgasme lijkt geen einde te komen.
Dat. Was. Abnormaal. Heerlijk!
Ik draai me om, kijk Senne in zijn ogen, kruip wat hoger en zoen hem op zijn lippen. Een zoen die lang duurt, want we hebben de tongzoen ontdekt! We kronkelen over elkaar en strelen elkaars lichaam. Zoenen elkaar waar we maar kunnen, maakt niet uit of we daar onder het sperma hangen of niet. We proeven het sperma, likken het van elkaars borst en vrijen tot we echt stik maar dan ook stik op zijn!

We liggen in een hoopje op elkaar uit te rusten. Echt stik op. Het is pikkedonker ondertussen; hoe lang zijn we eigenlijk bezig geweest?
“Lucas?”
“Ja?”
“Houd ge van mij?”
“Ja.”
“Maar echt houden dan hé.”
“Ja, Senne, echt houden van u. Helemaal echt.”
“Verliefd?”
“Ja, verliefd.”
“Dus ge zijt ook gay?”
“Ja, ik ben gay. Ik ben heel erg verliefd op u. Eigenlijk altijd al geweest, maar ik wou dat niet omdat ik dan gay zou zijn.”
“Lucas?”
“Ja?”
“Ik denk dat we terug naar de douches moeten zenne …”

‘Pof-pofpof’. Hoor ik klinken. Ik lig in het malse mos van thuis het bos. Senne zit schrijlings op mijn bovenbenen, zichzelf te masturberen. Ik heb er prachtig zicht op.
‘Pof-pofpof’. Senne komt klaar en zijn sperma land op mijn borst.
‘Pof-pofpof’. Ik schiet wakker, voel het sperma uit mijn piemel spuiten.
‘Pof-pofpof’. “Hei, jongens, slaapkoppen! Zijt gullie nu wakker?”
Een natte droom. “Ja, Geert we zijn wakker!” Senne geeuwt en strekt zich uit. Ik gooi de bovenste slaapzak van ons af en zie dat Senne en ik onder mijn natte droom hangen.
“Komen jullie dan?”
“Eh, neen, nog niet, ik heb juist een natte droom gehad!”
Buiten is het even stil, daarna barsten ze in lachen uit; Senne wrijft door mijn sperma dat tegen zijn buik kleeft.
“Ooh, nu moet ik ook”, kreunt hij en komt klaar in zijn hand.
De reserve keuken handdoeken hebben we gisteren onder de douche uitgespoeld en zijn proper, maar hangen buiten over de draad te drogen. De douches waren gisterenavond zeer laat zo goed als verlaten. Alleen een paar dronkaards die onder de douche lagen te klagen en een paar anderen. We konden gewoon in de gemeenschappelijke staan, dat was gemakkelijker en we hadden toch geen stijve meer.
Mijn piemel, buik en hand zijn nat van het sperma. Ik kijk de tent rond, maar er is niets meer waarmee we ons kunnen schoonwrijven. Alles, ook onze washandjes en handdoeken, hangt buiten op de draad. “Shit!”
Ik rits de tent open, Geert en de zijnen zijn reeds aan het ontbijten.
“We hebben verschillende keren tegen de tent geklopt, maar jullie wouden precies niet wakker worden. Goed geamuseerd gisterenavond?”
“Ehm, ja. Jullie ook?”
“Zeker weten! Wat verstopt ge onder uw hand?”
Ik besluit gewoon de waarheid te zeggen. “Een stijve piemel die vol sperma hangt van die natte droom.”
Weerom barsten ze in het lachen uit en ik lach mee. Ik wrijf mijn hand aan mijn bovenbeen proper zodat ik alles van de draad pakken kan. Geert en de anderen hebben ons in de douches toch al met een stijve gezien, dus het maakt niks meer uit. Het sperma op mijn piemel, buik en nu bovenbeen moeten ze er maar bij nemen.
“En Senneke, is die al op?”
“Ja, maar we gaan ons eerst wat proper maken en wassen.”
“Heeft hij dan ook een natte droom gehad?”
“Neen, hij is klaar gekomen toen hij het resultaat van de mijne zag.”
Weerom een lachbui.
Senne en ik kuisen ons af, wassen ons, poetsen de tanden en gaan in zwemshort naar buiten om mee te ontbijten. Het is reeds goed warm buiten! De laatste dag van de War & Peace Show. Velen vertrekken vandaag al, wij vertrekken morgen in de voormiddag.
Vol overgave vertellen Geert, Maarten, Tom en Ivo over de feestelijke avond in de Glenn Miller tent, en zo te horen hebben wij inderdaad wel het één en ander gemist! Maar dat zou het toch niet hebben kunnen halen met wat Senne en ik in de plaats hebben gedaan.
“En jullie, vraagt Tom, wat hebben jullie allemaal gedaan? Naar de kermis?”
Iedereen kijkt naar mij. Ook Senne. Ze weten wat we gedaan hebben, daar ben ik zeker van. De tekenen waren er gisterenavond maar al te duidelijk. Gewoon de waarheid zeggen.
“Gewoon, we zijn hier gebleven en hebben wat gespeeld.”
“Gespeeld?” vraagt Tom met opgetrokken wenkbrauwen.
“Ja. Ge weet wel, gewoon, met elkaar gespeeld.”
“En welke spelletjes dan?”
Ik kijk naar Senne. “Gelijk verleden keer toen ge ons zag.”
“Oh, dus gewoon hetzelfde?”
Ik kijk weer naar Senne; een heel flauw glimlachje speelt zijn gelaat en zijn ogen blinken. “Neen, dit keer hebben we ook elkaar afgetrokken.”
Onze vier metgezellen komen haast niet meer bij van het lachen.
“En was het plezant?”
“Oh ja!” zeggen Senne en ik bijna in koor, waardoor onze metgezellen bijna de slappe lach krijgen. Bij Senne en mij is er iets allesbehalve slap, met dat wij hongerig terugdenken aan gisterenavond.

Ook vandaag is het weer bloedheet!
Gisteren nodigden een paar jongens van hier, die bij ons onder de boom zaten, ons uit om vandaag mee te komen zwemmen in de River Medway. De Medway is het grote broertje van de Tudeley Brook, waar we onze tenten hebben staan. ‘Via de bossen die grenzen aan de War & Peace Show, ben je er zo en er komt bijna geen kat’, wisten ze te vertellen. ‘Juist voor de kleine sluizen is een houten brug van waar af je in de rivier kan duiken. Af en toe een plezierbootje want die sluizen moeten door de bestuurders van de bootjes zelf met de hand bediend worden.’
We twijfelen om te gaan, het showprogramma is toch bijna hetzelfde als gisteren, maar willen ons plaatsje onder de boom niet te vlug afgeven. Vandaag, echter, is er zoveel volk op de show af gekomen, dagjestoeristen, dat het ons te druk wordt. De volwassenen zijn agressiever om dat plaatsje in de schaduw van ‘those two little pricks’ te bemachtigen. Een grote behaarde naar zweet stinkende ton blubbervet komt bijna op onze voeten zitten en smijt zijn rugzak tegen onze benen. Hij stinkt zo erg dat we het gewoon opgeven. We rapen onze spulletjes bij elkaar, doen onze sandalen aan en gaan naar dat bruggetje waarover die jongens gisteren vertelden. ‘Het is redelijk gemakkelijk te vinden’, zeiden ze. ‘Eens in het bos gewoon rechtdoor tot aan de rivier, en dan naar links. We zouden het niet kunnen missen!’ En we hoeven we maar op het geroep en gejoel af te gaan want die jongens zijn zich daar duidelijk aan het amuseren.

Het water is héérlijk koel! We zijn met zeven jongens, de jongste is twaalf en de oudste vijftien. Ik heb gezegd dat ik zoals Senne veertien ben omdat ik geen zin had de oudste te zijn, en iedereen gelooft het. We ravotten in het water en springen van de brug de rivier in. Zo erg laag is dat brugje nu ook weer niet, maar eens gesprongen is die angst verdwenen en wilt ge nog eens! Het zijn allemaal lokale jongens, die via het bos de War & Peace Show weten binnen te dringen. En buiten ons komt er inderdaad bijna geen kat. Het leukste heb ik nog niet verteld: we zwemmen naakt! Alle zeven. Het lijkt hier wel volkomen van de buitenwereld afgezonderd. Voor een stijve hoeven we geen schrik te hebben, het water is daar fris genoeg voor. De jongen van twaalf en die van vijftien zijn zoals Senne en mij ook nog helemaal glad. De drie andere jongens, twee van dertien en eentje van veertien, hebben reeds een klein bosje schaamhaar staan.
Eén keer kwam er een plezierbootje. Drie jongens liepen naar de sluis en bedienden deze. Een kwartiertje later kon het bootje zijn weg vervolgen én die jongens waren ieder tien Pond rijker. De mevrouw op het bootje had duidelijk plezier met naar ons te kijken, en de meneer vond het bijzonder grappig.
Het middagmaal werd op de War & Peace Show gehaald: loempiakes en bakjes noedels. Daar ging een goed gedeelte van die dertig Pond naar toe. Na het middageten wat rusten op het gras en een wedstrijdje: Iedereen een stijve piemel. Wiens piemel als eerste slap begon te worden, moest al het afval van de maaltijd naar een vuilbak aan de arena brengen. De jongen van vijftien, die het spel voorstelde, verloor.
Senne en ik zijn de War & Peace Show reeds vergeten, hier aan en in het water ravotten is gewoon veel te plezant! In de namiddag zijn er meer passanten, veelal bezoekers van de show die op het ruisen van de rivier afkomen en ons vanop de brug gadeslaan; kijken naar naakte jongentjes. We schamen ons dan ook niet om bij hun op de brug te klauteren en vanaf de reling in het water te springen. Sommigen willen zelfs met ons op de foto! “Jolly local lads!”, zeggen ze dan. Thuis moeten we dat toch niet proberen hoor, om naakt in een riviertje te gaan zwemmen en dat de grote mensen dat leuk vinden; aan één van de plassen bij ons in het bos lukt dat dan weer wel, maar daar komt niemand.
Het is waarschijnlijk niet nodig om te zeggen dat Senne en ik ons rot aan het amuseren zijn.

’s Avonds is het drukkend warm. Maar dan ook echt drukkend en drukkend warm. Senne en ik zijn aan onze tent en warmen over het gasvuurtje balletjes in tomatensaus op. We verschoten toen we terug op de camping kwamen: deze is voor meer als de helft leeg! In onze hoek staat bijna niemand meer. Onze gezellen zijn reeds veel te laat voor het avondmaal en dus zijn we al maar begonnen, misschien eten ze bij kennissen. Het is zo drukkend warm dat het zweet van ons af parelt. Omdat toch bijna iedereen weg is zijn we in ons blootje. We zijn de ganse dag naakt geweest aan het water en met deze drukkende hitte hebben we écht geen zin om onze short aan te houden. De passanten maken vrolijke opmerkingen of geven een duim omhoog gestoken. Het gaat serieus onweren vannacht!
De lucht is bijna zwart van de wolken, onze metgezellen zijn nog steeds niet terug. Ik leer Senne hoe en waar extra stormlijnen te spannen. Het slaan van de stalen haringen, het lussen en knopen van de glij-ogen en hoe deze te spannen. Onze eigen tent, en die van onze metgezellen. Een warme wind steekt op, een zalig gevoel op onze naakte lijfjes na die plekkerige hitte. De buurman vraagt of we ook bij hem wat extra lijnen kunnen spannen, hetgeen we doen. Zijn iglotentje is een goedkoop ding, als het echt gaat stormen doorstaat die het niet en zal open scheuren. Ik leg een deel lijnen kruiselings over zijn iglo aan, die hopelijk de tentstokken verhinderen te fel uit elkaar te trekken.
Het waait reeds hard. Onze gezellen zijn nog steeds niet terug. Alles wat buiten staat sleuren we hun tent in, die is groot genoeg. Ik maak een ring aan de beugel van hun ritssluiting en veranker deze in de grond met een stalen haring. Dan kan de tent niet open waaien. Ze hoeven die haring maar uit de grond te trekken. Onze tent heb ik aan de binnenkant een oogje, waarmee ik de rits kan vast zetten om hetzelfde te voorkomen.
Naar de douches gaan zien we niet meer zitten: tegen dat we terug komen is het misschien aan het stormen. Tussen de wagens en de bomenrij wassen we ons en poetsen onze tanden. Gek, de hele tijd naakt buiten gezeten, zelfs de buurman in ons blootje geholpen, maar voor ons te wassen verstoppen we ons. Dat zal wel zo ingebakken zijn zeker?

De eerste regendruppels vallen neer. Vette dikke regendruppels die ‘plop-plop’ geluiden maken op het gras en een tromgeroffel op de tentzeilen. Nog steeds geen spoor van Geert en de zijnen. Het is drukkend warm! We hebben ons net gewassen en toch plekken we weer van het zweet. De regen is warm. We blijven eventjes in de regen staan omdat het zo fijn aanvoelt, maar met dat de wind toch wel fel begint te waaien besluiten we ons tentje binnen te gaan. Ik heb die liever dicht, zodat de wind ze niet uit elkaar trekken kan. Ook de buurman verwittig ik dat hij zijn tent moet sluiten, anders kan deze openscheuren. Ik kijk nog even naar de toegangsweg; geen spoor van Geert en de zijnen.
‘Zip’, ritssluiting dicht en beugel door de ring. De lussen over de rits aangetrokken. De wind kan deze niet openkrijgen of open scheuren.
“Wordt het een felle storm?” vraagt Senne een beetje bedeesd.
“Ja, ik denk een hele felle. Maar ons tentje is goed verankert hoor, iedere lus heeft drie lijnen uit elkaar gespreid, en de lussen zelf heb ik over de koepel verbonden, zodat de tent zelf niet kan openscheuren. Ge hoeft geen schrik te hebben, mijn tentje is heel goed en heeft al zo een storm meegemaakt. Onze buurman heeft een rommeltentje en zal denk ik in zijn auto moeten gaan slapen.”
Senne is niet erg gerust. “Was Geert er maar.“
“Ik ben er”, zeg ik, en neem Senne in mijn armen.
Hij kijkt mij in mijn ogen en geeft me een zoen op mijn lippen. “Ja.”

We liggen op ons ‘bedje’ en heel teder streel en masturbeer ik Senne. De storm is goed bezig. De regen stort neer op ons tentje en de wind doet het heen en weer schudden, sleurend aan de stormlijnen. Binnen is het echt verstikkend warm, maar de buitentent open zetten kan geen sprake van zijn! Als Senne klaar komt streel ik door het sperma op zijn borst en vermeng het met het zweet. Met mijn hand zo plekkerig masturbeer ik hem na, zoals hij steeds met zijn eigen doet als hij klaargekomen is, dat vind hij zalig! Ik zoen zijn kleverige borst en mijn favoriete plekje van hem. Had ik toen geweten wat pijpen was, dan had ik dat zeker gedaan!
Senne draait zich om, zoent mij op mijn lippen en zijn hand zoekt zich een weg naar beneden. Heerlijk streelt en masturbeert Senne mij, zo zalig zacht en langzaam! Mijn schouder en hals overlaad hij met zoentjes. Het sperma spuit tot op mijn gezicht. Senne legt zijn lichaam tegen het mijne en we experimenteren verder met de tongzoen, het sperma kunnen we proeven. Onze lichamen kronkelen tegen en over elkaar en met onze stijve piemels doen we dat zelfs nog eens apart waardoor we voor de tweede keer vanavond klaarkomen; onze borst is spekglad van het sperma. Dit is seks. Iets anders kan het niet zijn. Senne en ik hebben seks met elkaar en kunnen gewoonweg niet meer stoppen! Bloedheet is het in de tent; buiten brult de wind en stort de regen met bakken uit de lucht. Heel af en toe een donderslag. Het windt ons enorm op. We liggen gans kletsnat bezweet en gans vol sperma. We strelen en zoenen, masturberen elkaar en wrijven het sperma helemaal uiteen door met onze lichamen zo tegen en over elkaar heen te kronkelen. Bijna iedere zoen is er het zout van het zweet dat wel uit ons lijkt te stromen, bijna iedere zoen is er die intrigerende smaak van sperma en laten we onze tong over elkaars borst glijden.
We weten dat Geert en de zijnen terug zullen komen en dat de kans bestaat dat ze niet zien hoe hun tent vergrendeld is. We weten dat ze ons dan zullen zien. Dat Geert dan misschien zelfs onze tent binnen komt. We weten dit allemaal. En toch kunnen we niet stoppen met vrijen. Het gevoel van onze lichamen tegen elkaar is gewoon te overweldigend, we doen door. We doen door tot …

‘Pof-pofpofpofpofpof!!’
”Lucas! We kunnen ons tent niet binnen!”
“Hand onder het zeil doorsteken en de pin uittrekken!”
“Wat?”
“Hand onder uw deurzeil steken en de pin uit de grond trekken!!”
“Komt dat doen!”
Ik kijk naar Senne. Hij is compleet oververhit en zo geil als hij maar kan zijn, volledig kletsnat van het zweet en sperma en ik zie er juist hetzelfde uit. Ik wil echt niet dat Geert nu bij ons naar binnen komt. Ik ga naar buiten, verschrik me enorm van welk een ravage de storm al aangericht heeft op de camping, sluit onze tent en roep naar Senne om de rits te blokkeren en de lussen over de rits te spannen, zodat die niet kan openscheuren want het stormt vreselijk! De lucht is inktzwart, de wind giert en de regen stort omlaag. In mum van tijd ben ik kletsnat, het is juist of ik terug in de River Medway ben. Of eh, tsja, kletsnat was ik al, maar dan niet van de regen. Een voordeel is dat de regen het zweet en het sperma grotendeels van me afspoelt en ik er terug een beetje presentabel uitzie. Ik steek mijn hand onder hun deurflap en trek de pin uit de grond, rits de deur open en zeg iedereen zo snel mogelijk naar binnen te gaan. De tent komt reeds bol te staan van de wind die naar binnen beukt en sleurt aan de stormlijnen. Ik ga mee naar binnen en rits de tent dicht. Zij hebben geen lussen om de ritslengte te beveiligen, ik hoop echt dat de ritssluiting tegen zulk een storm opgewassen is! Geert, Maarten en Ivo mogen dan militairen zijn, ik weet meer van tenten en kamperen af dan hun drieën tezamen. Een echte scout hé!
Geert en de zijnen zijn door en doorweek en ik moet het water uit mijn haren persen opdat ik terug iets kan zien, want het blijft in mijn ogen lopen.
Ze beginnen hun natte kleren uit te trekken, Tom en Maarten staan reeds naakt; niet iets dat ik aantrekkelijk vind. Door de regen is mijn stijve in ieder geval een heel pak minder stijf, en de film van zweet en sperma die op mijn huid hing is ook grotendeels verwaterd. Maar niet helemaal! Sperma wast ge niet zomaar van u af zonder goed te wrijven.
Ik zit op mijn knieën neven de sluiting; Geert bekijkt mijn naakte lichaam van onder tot boven, mijn stijve wordt alweer terug stijver daardoor. Verstoppen doe ik hem niet. “Jullie tweetjes zijn wel heel serieus met elkaar bezig hé?” Vraagt hij.
Ik wend mijn ogen af en knik langzaam van ‘ja’. Ik voel een paar tranen opwellen door de schok van het besef en hoop dat het niet opvalt doordat mij gezicht kletsnat is van de regen.
Geert hurkt neven mij en geeft een duwtje tegen mijn kin zodat ik hem recht aankijk. Een paar tranen rollen over mijn wangen. “Zijt gij dan ook zoals Senneke?”
Ik wacht even, en knik dan weer langzaam van ‘ja’. Nog een paar tranen.
“Maar dat wist ge nog niet totdat ge nu met Senne kon samenzijn, juist?”
Weer knik ik langzaam van ‘ja’.
Geert fluit tussen zijn tanden door. “Wilt ge dat ik eens met uw ouders spreek daarover?”
Ik schud mijn hoofd van ‘neen’.
“Houd ge veel van Senne?”
Ik knik weer ‘ja’.
“Dat hadden wij op de club al wel door hoor. Niks om u over te schamen. Hoe jullie twee altijd zo fel bij en met elkaar zijn.”
Dat verbaasd mij, en Geert leest het van mijn gezicht.
“Oh ja hoor. We spraken er wel eens geregeld over. Het was gewoon een kwestie van tijd vooraleer de vonk helemaal zou overslaan. En gisteren in de douches was het wel helemaal duidelijk, daar had ge ballen voor nodig om ‘in jullie toestand’ Senne zo een knuffel te geven. Ga maar terug naar hem. Dit is de laatste avond, profiteer er maar van maar niks te zot hé! Aftrekken is oké maar niks meer. We laten u uitslapen want dat hebt ge verdient met zo de tenten vast te zetten. Op weg naar hier liggen er ik weet niet hoeveel tenten weg- of omvergeblazen en we vreesden voor jullie en de tenten. Goed gedaan, jongen.” Hij wilt zijn hand op mijn schouder leggen, kijkt er eens goed naar en bedenkt zich. “Eh, ik denk dat er iets van u op uw schouder hangt, lacht hij.”
Ik moet hierdoor ook terug wat lachen, wrijf met mijn hand mijn schouder zuiver en kijk er naar. Restantjes sperma. Mijn piemel staat zo keihard als hij maar kan staan, zeker door die douche-opmerking van Geert. “Sorry. Maar, eh, dat kan evengoed van Senne zijn hoor.”
Dat breekt in ieder geval het ijs en iedereen barst in lachen uit.
Ik leg hun de geïmproviseerde sluiting uit, keer door de stortregen terug naar mijn tentje en na deze gesloten en beveiligd te hebben duw ik, het water van me afdruipend, een zenuwachtige Senne zachtjes tegen ons ‘bedje’, geef hem een dikke zoen op zijn mooie kletsnatte en nu zoute borst, neem zijn piemel in mijn hand en begin aan het plezier om hem nog maar eens te laten klaarkomen.

De War & Peace Show is gedaan. Senne en ik staan buiten aan de reling van de “Maersk Dunkerque”, een Ferryboot van Norfolkline, onderweg van Port of Dover naar Port de Calais. Senne staat achter mij met zijn armen rond mij heen en zijn kin over mijn rechterschouder. Met zijn wang duwt hij tegen de mijne aan. Ik heb zijn armen vast. Over een paar dagen is hij jarig. Ik denk dat ik hem een nieuwe slaapzak koop, en voor mezelf ook maar eentje. En dan gaan we kamperen …
“You boys really are close with each other eh?” vraagt een Engelsman ons. Met één hand moet hij zijn hoed vasthouden. De zoute wind is krachtig, de golven matig ruw. Hij kijkt ons heel vriendelijk aan en ik moet dan denken ‘Zou hij ook een homo zijn?’
“Yes, sir. We really are very close with each other. Very close ...”

Gesloten