Zwart -9

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Zwart -9

Bericht door Kevin-K » do 04 jul 2019, 08:35

Zwart - Deel 9 (slotdeel)


Zodra ik mijn ouders zie loop ik naar ze toe. Ze zitten gezamenlijk aan de bar. ‘Ah, daar ben je.’ Begroet me moeder me. Ik knik alleen. Met een hese stem zeg ik: ‘Ze kunnen elk moment binnenlopen. ’Pff, wat ben ik zenuwachtig, wat nou als dit niet zal gaan zoals ik hoop dat het zal gaan? Mijn moeder lacht naar me. ‘Kom, dan gaan we alvast aan een tafel zitten, die daar heb ik gereserveerd voor ons.’


Mijn ogen zijn dicht maar ik voel licht op mijn oogleden schijnen. Ik knijp mijn ogen verder dicht, kreun klagend en draai me op mijn zij. Weg van het licht. Plots besef ik me dat ik niet in mijn eigen bed lig en ik open mijn ogen. De plek naast me is leeg. Ik probeer aan het licht te wennen en knipper met mijn ogen en draai opnieuw op mijn rug. Waar is Mees? Hoe laat is het? Met mijn ogen scan ik door de kamer. Geen Mees, geen klok. Ik draai met moeite naar het nachtkastje en pak mijn telefoon. Half twaalf!, jemig. Ik kom overeind en ga met mijn rug tegen de muur zitten. Huh?, ik til de deken iets op en zie mijn slappe lul tussen mijn benen. Waarom ben ik naakt? Plots komen de herinneringen van vannacht op mijn netvlies. Mijn handen gaan onder de dekens op tast op zoek naar mijn boxer maar ik kan hem zo snel niet vinden. Ik staak mijn zoekpogingen als ik de deur van de slaapkamer open zie gaan. Mees verschijnt glimlachend in de deuropening. Hij heeft een shirt en een boxer aan en zijn haren zijn half nat. Die boxer komt me bekend voor. ‘Goedemorgen slaapkop’ zegt hij lachend terwijl hij naar zijn bureau loopt. Hij pakt een dienblad en loopt naar me toe. Op het dienblad ligt een ei, twee boterhammen met worst en een glas verse jus d’orange. Verbaasd maar ook dankbaar kijk ik naar hem. Hij reikt het dienblad aan en ik zet hem op mijn schoot. Hij gaat bij me op het bed zitten en kijkt me grijnzend aan. ‘ik wil je bedanken’
‘Bedanken?’ vraag ik als ik een slok heb genomen van de jus.
‘Ja, vandaag zouden we naar familie gaan maar omdat jij nog sliep hoef ik niet mee! Haha’
‘Nou graag gedaan.’ Zeg ik balorig terug.
‘Ik heb net gedoucht en daarna beneden gekeken, maar iedereen is weg. We hebben het rijk alleen.’ Op het moment dat ik wat wil zeggen gaat mijn telefoon. ‘Shit’ zeg ik terwijl ik onhandig met het dienblad op mijn schoot mijn telefoon zoek. Mees ziet hem eerder dan ik en pakt hem en geeft hem aan me. Het is mijn moeder. ‘Met Joey’ neem ik op. Terwijl ik een kort verslag van de geweldige avond geef aan mijn moeder zie ik Mees opstaan, zijn shirt uittrekken en zijn kledingkast induiken. Terwijl k hem al bellend bekijk weet ik waarom die boxer mij bekend voorkomt. Dat is die van mij! ‘Dus Joey, om twee uur verwachten we je op de zaak.’
‘Ja mam,’ hoorbaar zuchtend, ‘tot straks.’ En dan hang ik op.

‘Tot straks?’ vraagt Mees aan me terwijl hij nog enkel in mijn boxer voor me staat.
Ik haal mijn schouders op. ‘Eén van de meiden is ziek en het is super mooi weer en dus personeel tekort. Ik moet vanaf twee uur werken.’ Mees kijkt teleurgesteld maar dan wijs ik naar mijn boxershort.’ Die is van mij.’ Vol bewondering glijden mijn ogen over zijn geweldig mooie lijf.
Mees grinnikt maar negeert mijn opmerking. In plaats daarvan krijgt hij plots een serieuze blik in zijn ogen. ‘Eh, over vannacht...’
De spanning schiet in mijn lijf, fuck, de manier waarop hij dat zegt. Heeft hij spijt? Ik slik de brok in mijn keel weg. ‘Ja?’
Mees loopt rood aan. ‘Ik vind je echt leuk.’
Op mijn beurt word ik rood en vecht tegen de tranen. Nog nooit heeft iemand mij dit gezegd. Na alles wat ik heb meegemaakt betekend dit onbeschrijflijk veel voor me. Met een schorre stem antwoord ik hem. ‘Ik vind jou ook echt leuk Mees.’ Dan zie ik Mees zuchten van opluchting. Om de spanning te doorbreken wijs ik opnieuw naar mijn boxer. ‘Je hebt nog steeds mijn boxer aan.’
Een leuke glimlach verschijnt op zijn gezicht en met een gespeelde verbaasde toon: ‘O?’
‘ja, uit doen.’ zeg ik gespeeld verontwaardigd.

Terwijl ik naar Mees kijk zet ik het glas jus aan mijn lippen en drink deze leeg. Opeens verschijnt er een twinkeling in Mees zijn ogen en langzaam draait hij zich om. Met zijn rug naar me toe haakt hij zijn duimen in de band van mijn boxer en heel langzaam gaat deze naar beneden. Centimeter voor centimeter verschijnt zijn gespierde kontje. Hij is mooi en haarloos en dan valt de boxer op de grond. Mees stapt uit de boxer en kijkt over zijn schouder. Met een geile blik in zijn ogen draait hij zich langzaam om. Ademloos kijk ik toe smachtend naar de voorkant. Ook al heb ik hem in mijn hand gehad en zijn eikel in mijn mond en zelfs zijn sperma heb opgeslikt, ik heb hem nog niet kunnen zien. Op het moment dat Mees is omgedraaid kan ik mijn ogen niet van zijn lid afhouden. Een mooie half harde lul met getrimd schaamhaar en kale ballen… Hij raapt de boxer op en houdt hem in één hand omhoog. ‘Kom maar halen.’

Ik grijns en zet het dienblad opzij. Langzaam komen mijn benen onder de dekens vandaan en zet ik ze op de grond. Expres nog een deel van de deken over mijn kruis. Ik zie Mees gespannen kijken dan langzaam sta ik op. De deken glijdt bij mijn kruis vandaan en mijn hand hou ik er nu voor. Ik sta op en zie Mees staren. Mijn hand beweegt zich traag opzij en ik zie zijn ogen vergroten. Langzaam stap ik op hem af. Mijn lul, half opgezwollen, beweegt heen en weer met elke stap. Valk voor hem kijken we elkaar zwijgend in de ogen. Mijn hand gaat naar zijn nog steeds opgestoken hand waarmee hij mijn boxer nog altijd vasthoud. Ik pak zijn hand vast. Daar staan we volledig naakt, mijn hand in zijn hand, mijn ogen glijden over zijn lichaam en zijn ogen glijden over mijn lichaam. Tegelijkertijd glijden onze ogen terug naar boven en we vangen elkaars blik. Tegelijkertijd zetten we een stap vooruit, tegelijkertijd bewegen we onze hoofden naar elkaar, tegelijkertijd kantelen we onze hoofden en dan raken onze lippen elkaar aan. Een tinteling raast door mijn lijf als onze tongen elkaar zacht raken.

We verdwalen in een passievolle zoen. Mijn handen glijden over zijn rug naar zijn kont en ik druk zijn lijf tegen de mijne. Beide zijn we hard geworden. Na een minuut of twee, wurmt Mees al zoenend een hand tussen ons in en pakt mijn lul vast. Ik kreun en verbreek de zoen. Samen kijken we omlaag. We kijken toe hoe Mees langzaam mijn voorhuid over mijn eikel laat glijden en weer terug. Uit mijn eikel parelen bij elke beweging druppels voorvocht. ‘Wat is hij groot!’ zegt hij vol bewondering.

Ik pak zijn hand vast en hij laat mijn lul los. Ik zet stappen naar achteren en trek hem met me mee. Bij het bed aangekomen ga ik zitten met Mees voor me. Zijn harde paal welke kleiner is als de mijne maar zo verschrikkelijk mooi smeekt bijna om mijn aandacht. Ik grijp hem vast en mijn hoofd beweegt naar voren. Direct neem ik een bal in mijn mond en zuig er zacht op. Dan glipt deze uit mijn mond en lik ik zijn schacht van beneden naar boven. Ik hap zijn eikel tussen mijn lippen en mijn tong bewerkt zijn eikel. Ik kijk al pijpend naar boven en vindt Mees zijn blik. Zijn blik is gefronst, zijn mond half open en kreunende geluiden komen eruit. Mijn hand glijdt van zijn heup naar zijn bilnaad en een vinger zoekt zijn ster. Ik masseer zijn ster en Mees begint harder te kreunen. Plots pakt hij mijn hand vast en trekt hem naar boven. Hij neemt twee vingers in zijn mond en maakt ze goed nat met zijn speeksel waarna hij mijn hand weer loslaat. Direct zet ik een natte vinger tegen zijn ster en masseer opnieuw. Dan voer ik de druk van mijn wijsvinger op en deze schiet naar binnen. Ik trek mijn vinger terug en stop met pijpen. Ik kijk hem geil aan terwijl ik mijn vinger opnieuw nat maak en nu mijn hand tussen zijn benen breng. Nu oefen ik druk uit met twee vingers en wonder boven wonder schieten deze soepel naar binnen. Zijn keiharde lul maakt schokkende bewegingen voor mijn ogen zonder dat ik hem aanraak. Mees legt zijn hand op mijn schouder en duwt me zacht naar achteren. Ik begrijp wat hij bedoelt en klauter verder het bed op en laat me op mijn rug glijden.

Opnieuw kijkt Mees bewonderingswaardig naar mijn fier overeind staande lul en klimt op het randje van het bed. Hij buigt voorover en pakt mijn harde lul vast. Zachtjes likt hij over mijn eikel en opnieuw gaat er een siddering door mijn lijf. Plots hapt hij toe en begint me te pijpen. Zijn hoofd gaat op en neer, steeds verder verdwijnt mijn lul in zijn mond. Ik kreun hard van genot, geen reden om me in te houden. ‘O Mees, dit is zo lekker.’ Hij stopt en grijnst. ‘Ja?, doe ik het goed?’ Ik knik. ‘Ja, het is veel lekkerder dan wanneer ik het zelf doe.’ Even kijkt Mees me verbaasd aan. Dat is waar besef ik me. Hij weet niet dat ik er zelf bij kan. Snel leg ik een vinger op mijn mond om te gebaren dat hij stil moet zijn en dan draai ik mijn vinger rond. Hij begrijpt mijn hint en draait zijn lichaam. Zijn stijve lid bungelt boven mijn hoofd en snel hap ik toe. Ook Mees hapt toe en zo liggen we elkaar in standje 69 elkaar te pijpen. Al snel wordt het Mees te veel en kan hij niet anders dan mij loslaten. Ik voel zijn lul harder worden en ik hef mijn hoofd. Zijn lul verdwijnt geheel in mijn mond en dan volgt een explosie. Straal na straal sperma vult mijn mond. Moedwillig slik ik alles door. Als hij helemaal leeg is laat hij zich naast me vallen en hijgt even.

Direct draai ik me om en kom ik tegen zijn rug aan te liggen. Ik duw mijn lul tussen zijn billen en maak zijn hele bilnaad nat met mijn voorvocht. Mijn hand glijd naar voren en ik pak zijn lul vast welke nog steeds keihard is. ‘hmm, kan jij nooit genoeg krijgen?’

Mees draait van me af en duwt me op mijn rug, hij komt op me liggen en zoent me. Onze lijven schuren over elkaar. ‘Van jou krijg ik nooit genoeg.’ Zegt hij geil tussen twee tongzoenen door. Opeens richt hij zich op en positioneert zich boven mijn lul. Achterlangs pakt hij mijn lul vast en zakt met zijn heupen. Hij leidt mijn eikel tegen zijn ster aan. Mijn ogen worden groot. ‘Weet je het zeker?’ Zijn antwoord is duidelijk. Hij sluit zijn ogen en zakt. Ik voel zijn kringspier wijken en plots floept mijn eikel naar binnen. Een luide kreun schiet uit Mees zijn mond. Met een geile blik, open mond en vochtige lippen kijkt hij me aan terwijl hij zich langzaam laat zakken. Doodstil blijf ik wachten, langzaam maar zeker verdwijnt mijn lul centimeter voor centimeter in zijn strakke kont. ‘Waar wacht je op, neuk me!’ roept Mees.

Direct begin ik te stoten. Beide kreunen we. Dit is hemels maar blijkbaar gaat het niet hard genoeg voor Mees. Hij laat mijn lul uit zijn kont glijden en gaat op zijn knieën naast me zitten. Razendsnel kom ik overeind en ga achter hem zitten. Ik duw mijn eikel opnieuw tegen zijn ster aan en deze glijdt direct soepel naar binnen. Ik begin te stoten, steeds harder en harder. We kreunen, mijn heupen petsen tegen zijn kont. Zweet parelt op mijn voorhoofd terwijl ik tekeer ga in zijn kont. Plots vallen we voorover. Hij ligt plat op zijn buik. Ik zet mijn handen naast hem en richt me op. Zonder te wachten begin ik opnieuw te stoten. Mijn orgasme kan ik niet meer uit stellen. Ik ga komen en schreeuw dit uit. Ook Mees lijkt een nieuw hoogtepunt te bereiken en na nog een paar stoten voel ik mijn orgasme. Ongecontroleerde stoten volgen en hard kreunend kom ik klaar. Uitgeput stoot ik nog heel even door maar laat me dan op Mees vallen.

Even later glij ik uit hem en van hem af. Er heerst stilte, het enige geluid wat de kamer nog vult is ons gehijg. Na enige tijd komt Mees weer in beweging. Hij draait zich om en kijkt naar me. We kijken naar elkaar. We grijnzen en we lachen. Dan kijkt Mees tussen ons in en ik volg zijn blik. Op het matras zie ik de resten van zijn tweede zaadlozing. Zijn lul welke nu weer slap is glinstert ook nog van zijn sperma. We kijken elkaar weer aan. We zeggen niks, onze blikken zeggen immers genoeg. Na een minuut of twee vraagt hij me opeens. ‘Kan jij jezelf pijpen?’ Ik knik en begin te lachen, te lachen door zijn blik. Hij gelooft er geen snars van. Ik ga anders liggen, met mijn hoofd naar de muur en gooi mijn benen in de lucht en zet ze boven mijn hoofd tegen de muur aan. Mijn slappe lul bungelt boven mijn hoofd en ik kantel hem iets maar neem hem niet in mijn mond. Daarna maak ik me weer lang en lig weer op mijn rug. Mees kijkt me nog steeds ongelovig aan. ‘Jemig, ik ben jaloers.’ En dan begint hij te lachen en ik lach met hem mee.

Als we zijn uitgelachen zegt Mees. ‘Ik heb net gedoucht maar kan wel weer. Zullen we samen douchen?’
Snel kom ik overeind en zoek mijn telefoon. Kwart voor één. Shit, ik moet echt opschieten. ‘Ja oké, maar wel snel. Ik moet echt gaan.’ Mees kijkt teleurgesteld maar zegt er verder niks van. We klimmen van bed en ik volg hem naar de douche. Ondertussen kijk ik naar dat heerlijke kontje. Resten van mijn sperma glinsteren op zijn been.

De douche is niet bepaald ruim, behoorlijk krap zelfs met zijn tweeën maar dat deert ons niet. Al zoenend zepen we elkaar in. Mijn lul staat alweer overeind ook al is mijn eikel erg gevoelig. Af en toe plaagt Mees me door hem vast te pakken en me zacht af te trekken. Ik kan hier zo eeuwig met hem blijven staan maar ik moet er nu echt uit. Ik draai de douche uit en pak een handdoek welke Mees heeft klaargelegd. Als we droog zijn gaan we opnieuw naar zijn slaapkamer. Ik wil mijn boxer pakken maar Mees houdt me tegen en geeft snel een nieuwe boxer van hem. Ik lach om hem maar vind het wel oké. Daarna gaat het snel. We zijn snel aangekleed en snel doe ik mijn haar in model.

Wanneer we even later bij de voordeur staan heeft Mees mijn boterhammen in zijn hand. Ik lach naar hem terwijl ik mijn jas aandoe. Ik pak de boterhammen aan en leg mijn hand op de klink van de voordeur.
Mees legt een hand op mijn hand en houdt me tegen. ‘Joey?’
Vragend kijk ik hem aan.
‘Wil je verkering met me?’
Een warm gevoel glijdt door mijn lichaam.
‘Ja Mees, ik wil graag verkering met je.’ Ik zoen hem, nog heel even vinden onze tongen elkaar.
‘Ik moet nu echt gaan.’
Zuchtend geeft Mees antwoord. ‘Tot morgen.’
‘Tot morgen.’
Ik snel me naar de bushalte en zie hem aan komen rijden. Ik kom ongetwijfeld te laat op werk maar dat maakt me nu niks uit. In de bus zie ik mijn eigen weerspiegeling in het glas. Ik glimlach en ik zie dat ik straal. Na nog geen vijf minuten piept mijn telefoon. “Ik mis je!”
Ik lach hardop en een oude vrouw kijkt verbaasd om. Ik negeer haar en app Mees terug: “Ik jou ook, ik kan niet wachten tot morgen.”
Daarna bel ik mijn moeder. ‘Mam, ik zit in de bus richting huis. Twee uur ga ik denk niet halen maar ik ben er zo snel mogelijk!’ Nadat ik haar duidelijk hoor zuchten krijg ik een kribbig antwoord terug. Als ik het telefoongesprek heb beëindigt en mezelf wederom in de spiegeling zie van het glas zie ik dat ik nog steeds straal. Niet gek ook. Deze dag kan gewoon niet meer stuk!

Bezweet kom ik om half drie bij het restaurant aan. Man, wat heb ik gerend van de bushalte naar me huis. Ik heb me supersnel omgekleed en daarna op de fiets gesprongen en geracet naar werk. Ik hijg nog even als ik mijn fiets op slot zet. Maar als ik binnenkom neem ik toch nog even de tijd om naar mijn telefoon te kijken. Ik heb een foto opgestuurd gekregen van Mees. Het is een foto die hij heeft gemaakt van zichzelf poserend in alleen (mijn) boxershort voor de spiegel. “Hij zit erg lekker” Staat erbij en ik glimlach erom. Zie ik dat goed?, ik zoom in op de boxer en zie dat hij duidelijk opgewonden is. Man, wat heeft die jongen een libido. Direct voel ik het bloed naar mijn lul stromen. “hmm, je maakt me geil” stuur ik terug. Dan berg ik snel mijn telefoon op en loop het restaurant gedeelte binnen.

Mijn vader zie ik nog niet maar zodra ik mijn moeder heb gevonden krijgt zij ook mij in het vizier. Direct loopt ze op me af en ik zie in haar blik dat ze toch wat geïrriteerd is. ‘Sorry mam, dat ik zo laat ben.’ Zeg ik snel als ze binnen gehoorafstand is.

‘Ik word hier niet blij van Joey, ga maar snel aan het werk, hup, Merel helpen.’ Ze draait zich om en wil weglopen. ‘Mam,’ zeg ik en ze draait zich om en kijkt me vragend aan. Ik stap op haar af. Omhels haar. ‘Ik hou van je mam.’ Direct laat ze me los en kijkt me verwonderd aan. ‘Waar komt dat vandaan?’ vraagt ze me een oprechte glimlach. Ik haal mijn schouders op en geef haar dan een knipoog. ‘Ik ben verliefd mama en ik heb verkering.’ Lachend draai ik me om en loop van haar weg.
‘Joey!,’ roept ze en ik kijk over mijn schouder. ‘Ik ben blij voor je en ik hou ook van jou.’


Op het moment dat mijn ouders en ik aan een tafeltje zitten en net drinken voorgeschoteld krijgen van Merel zie ik Mees binnenlopen. Zijn ouders volgen hem op de voet en ik zie Mees mij zoeken. Snel sta ik op en steek een hand op als begroeting. Mees glimlacht als hij me ziet en hij komt op mij af lopen. Hij geeft me een kus op mijn lippen in het bijzijn van onze ouders. Ze lachen er alle vier om, daarna begroeten ze elkaar hartelijk en kan de kennismaking tussen onze toekomstige schoonouders plaatsvinden.

Ik voel me herboren, ik voel me sterk, ik ben gelukkig. Eindelijk, mijn leven is kleurrijk![\b]

Gesloten