Zwart -8

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Zwart -8

Bericht door Kevin-K » do 04 jul 2019, 08:31

Zwart - Deel 8

 

Ik kom aan bij het restaurant van mijn ouders. Inmiddels gieren de zenuwen door mijn lijf. Eenmaal binnen kom ik tot de conclusie dat mijn regenpak niet alle regen heeft kunnen stoppen. Gelukkig heb ik een extra set leuke kleren bij me. Ik kleed me helemaal uit tot mijn boxer en trek het nieuwe setje aan. Daarna stijl ik mijn haar opnieuw en ga de keuken van het restaurant in. Als eerste kom ik de nieuw aangenomen chef-kok dhr. Cocinar tegen. Ik begroet hem uitbundig met “Goedemiddag kok Cocinar” (Cocinar is toevallig Spaans voor kok). Hij lacht naar me en daarna loop ik door. Als ik het restaurant gedeelte binnen kom krijg ik een appje binnen. “We hebben de auto geparkeerd, tot zo.” Snel mijn ouders zoeken!


Nadat ik het berichtje heb gestuurd zie ik direct twee blauwe vinken verschijnen maar een antwoord blijft uit. Na een paar minuten leg ik met een diepe zucht mijn telefoon weg. Ik drink mijn cola op en ga naar het toilet om mijn blaas te legen. Als ik terugkom zie ik dat hij meerdere berichten heeft teruggestuurd.
“Eerst wil ik zeggen dat je absoluut geen sorry moet zeggen. Ik snap het echt wel”
“En Joey, gast, we zijn vrienden. Je kan altijd met me praten hierover.”
“O, en dan nog wat. Je gaat morgen gewoon mee en dan slaap je gewoon bij mij!”
Ik lees zijn berichtjes nog een keer en een warm gevoel stroomt door mijn lijf en direct stuur ik terug:  “Bedankt, wat je zegt betekend meer voor me dan je denkt.”
“Enne, bij jou slapen?”
“Ja, kan best, mijn moeder vindt het prima”
“Je hebt het al gevraagd?”
“Natuurlijk”
“Maar waar slaap ik dan?”
“Ik heb een tweepersoonsbed weet je nog”
“Haha, bij jou in bed? Weet je dat zeker?”
“Haha, waarom niet?”
“Wil jij met een homo in bed liggen?”
“Haha, is toch spannend”
“Haha, ik moet wel eerst nog even checken of ik niet hoef te werken en of ik mag van mijn ouders.”
“YESS, dat betekend dus een ja!”
“Haha, wie weet.”
Na dit laatste berichtje leg ik mijn telefoon weer neer, ik kan me niet inhouden en spring overeind. Een spontaan vreugdedansje volgt en dat zonder muziek op de achtergrond! Snel bel ik mijn moeder maar die neemt niet op. Logisch natuurlijk. Ach ik spreek haar straks voordat ik begin met werken wel even.

Vol goede moed ren ik naar boven en kleed ik me om voor werk. Als een razende fiets ik naar werk en daar aangekomen ga ik nog vol adrenaline naar binnen. Zodra mijn moeder me ziet kijkt ze verbaasd en daarna loopt ze op me af. ‘Wat ben je vroeg jongen.’
‘O, is dat zo? Mam,’ ik klink erg enthousiast; ‘Vind je het goed als ik morgen ga stappen met vrienden van school?’
‘Huh?, eh.’ Mijn moeder zag deze vraag niet aankomen.
‘Ja, ik kan slapen bij Mees dus hoef ik niet alleen naar huis.’
‘Sst, niet iedereen hoeft je te horen hoor.’ Zegt ze lachend.
Ik loop rood aan, vanwege de enthousiasme praat ik wel heel hard. Nerveus wacht ik op een antwoord. 'Nou maar natuurlijk mag je gaan stappen jongen. Leuk zelfs. Ik regel wel vervanging voor je morgen.’
‘Super mam’ spontaan pak ik haar vast en geef ik haar een knuffel. Daarna ga ik direct aan het werk en ik word nagekeken door mijn moeder die glimlachend haar hoofd schudt.



Zaterdagmiddag, ik sta bij de bus met een kleine tas met tandenborstel, schoon ondergoed en kleren voor vanavond. Ook al was Mees super enthousiast en nodigde hij me ook direct uit voor het avondeten ben ik toch wat nerveus. Na het stappen blijf ik bij hem slapen in één bed! Ik, Joey de homo bij Mees de hetero, de jongen waar ik stiekem verliefd op ben! Voordat ik naar de bushalte ging heb ik mezelf nog even afgetrokken in de hoop dat dat de kans op een erectie te krijgen een stuk kleiner is wanneer ik bij hem in bed lig. Maar goed, ik moet me er gewoon overheen zetten!
Trouwens, ook op de app werd enthousiast gereageerd dat ik meega. Sowieso zijn Chris, Sanne, Anna en Jelmer van de partij.

Bij het huis van Mees aangekomen doet hij direct de deur open. Een vriendschappelijke omhelzing volgt waarna we al gezellig pratend naar binnen lopen. ‘Goedemiddag mevrouw’ zeg ik beleefd zodra ik de moeder van Mees zie. ‘Zeg nou gewoon Jeanette, dat heb ik al eerder gezegt. Anders voel ik me zo oud. Welkom jongen, over een uurtje gaan we eten.’

Even later zitten we op de slaapkamer van Mees, zijn slaapkamer zit op de zolder en is eigenlijk best ruim. We roddelen een beetje over de rest. Gewoon heerlijk ouwehoeren. Het uurtje vliegt om en al snel worden we geroepen om te eten. Tijdens het eten praten we gezellig met zijn allen. Naast de ouders van Mees zit ook zijn jongere zusje en broertje aan tafel en het is erg gezellig. Na het eten drinken we nog even koffie met zijn allen en praten we nog wat. Normaliter zit ik altijd samen met Mees op zijn kamer als ik hier ben maar nu zien ze hun kans. Ze zijn geïnteresseerd in me en vragen onder andere ook over het restaurant van mijn ouders. Uiteraard nodig ik ze uit om een keer te komen eten en dan sta ik erop om ze hoogstpersoonlijk te bedienen. Dit lijkt ze erg leuk en ze beloven om zeer binnenkort te reserveren.

Rond de klok van negen uur gaan we naar boven om ons om te kleden voor vanavond. Op de slaapkamer open ik mijn tas en haal mijn kleren voor vanavond tevoorschijn. Een shirtje met daarover een sportief overhemd en een grijze skinny jeans. Ik leg alles klaar op mijn bed en kijk om, Mees heeft zich al helemaal uitgekleed tot zijn boxer en staat met zijn rug naar me toe in zijn kledingkast te kijken. Een warm gevoel glijd door mijn lichaam, ja ik heb hem al een paar keer zo gezien in de kleedkamer na gym maar dit is anders. Nu in zijn kamer, een gespierde rug, een heerlijk kontje welke mooi aftekent in zijn strakke groene boxer en daar onder onbehaarde benen. Ik hoor hem wat zeggen maar ik versta niet wat, ik ben betovert. Plots draait hij zich om en in een reflex trek ik mijn trui en shirt in één keer uit. ‘Joey, ik vroeg wat jij vindt wat ik aan moet trekken.’
‘O sorry, ik hoorde niet wat je zei.’ Met ontbloot bovenlichaam ga ik naast hem staan en samen kijken we in zijn kast. Ik pak een mooie strakke donkerblauwe broek en een strak wit shirt met coole print. Dan pak ik een leuk sportief vest en zeg. ‘Hier, trek dit aan. Dat staat je goed.’ Hij glimlacht naar me. ‘Oké, als jij het zegt. Jij hebt er immers kijk op.’

Ik bloos en draai me zonder wat te zeggen om en trek ook mijn broek uit. Expres blijf ik met mijn rug naar hem toegekeerd omdat mijn lul niet helemaal slap meer is. Ik heb geen stijve maar aan de voorkant zit toch een redelijke bobbel. Snel trek ik mijn skinny jeans aan en even later ook mijn shirt en het sportieve overhemd. We praten nog wat en dan gaan we samen een verdieping lager naar de badkamer om een lekker luchtje op te doen en ons haar in model te brengen. Kortom, we maken ons klaar voor de avond.

Vlak voor tien uur vertrekken we, Mees pakt zijn fiets en gaat erop zitten. Ik spring achterop en zo fietsen we de stad in. Na tien minuten komen we waar we hebben afgesproken en terwijl Mees zijn fiets op slot zet kijk ik om me heen. Een stukje verderop zie ik Chris met zijn vriendin Anna staan. Ik steek mijn hand op en zij zien ons ook. Met Mees naast me lopen we naar ze toe. ‘Jij mag straks terugfietsen’ zegt Mees nog licht nahijgend van de inspanning.



We hebben lol, iedereen is er en we lachen heel wat af. In de disco staan we rond te kijken, te drinken, te praten en af en toe ook te dansen. Nu ben ik niet echt een danstalent maar dat zijn er wel meer niet dus gelukkig valt dat niet op. Op een gegeven moment staan we even wat te drinken bij de bar en dan spreekt Sanne me aan. Ze buigt haar hoofd vlak bij mijn oor om boven de muziek uit te komen. ‘Jammer dat je op jongens valt Joey.’
‘Haha, waarom?’
‘Omdat ik je een lekker ding vindt.’
‘Ja dat snap ik wel.’  Antwoord ik balorig. Direct krijg ik een por in mijn zij. ‘Maar als je een lekker ding zoekt… Is Mees niks voor jou?’ Direct kijkt ze me verbaasd aan en een grote glimlach verschijnt op haar gezicht. ‘Dus jij vind Mees een lekker ding?’ Ik schrik en denk “betrapt” en direct begin ik te blozen. ‘Haha Joey, rustig maar, ik kan wel een geheimpje bewaren.’
‘Fijn, dank je.’ Ik glimlach. ‘Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.’ Dan haalt ze haar schouder op. ‘Twee jaar geleden hebben we een tijdje verkering gehad maar hij heeft het uitgemaakt.’
‘O sorry, dat wist ik niet.’
‘Geeft niet hoor, ik ben erover heen.’ Plots begint ze weer te stralen. ‘Ik heb een idee!, zullen we samen op mannenjacht gaan?’
Ik barst in lachen uit. ‘Ben je gek, ik ga hier niet verkondigen dat ik homo ben.’ Dan wordt Sanne op haar schouder getikt door Anna en stapt Mees op me af. ‘Hadden jullie het over mij?’ Ik knik glimlachend. ‘Ze vindt het jammer dat ik op jongens val omdat ze me knap vindt!’ Als reactie lacht hij. ‘Maar toen zei ik dat als ze een leuke jongen zoekt ze ook bij jou kan zijn.’ Zo, dat is eruit denk ik bij mezelf. Hij kijkt verbaasd en wil wat zeggen maar dan ben ik hem voor. ‘Je had niet verteld dat ze je ex is.’ Hij haalt zijn schouders op en zegt dan: ‘Ze is niet echt mijn type.’ Plots pakt Sanne me bij mijn bovenarm en trekt me mee. ‘Kom, dan gaan we een jongen voor mij zoeken!’ Schreeuwt ze boven de muziek uit. Lachend laat ik me met haar meevoeren.

Met de grootste lol speuren wij de discotheek af maar na een tijdje geven we het op. Ze is simpelweg wel erg kieskeurig en als ze al wat leuks ziet durft ze weer niet. We lachen, gieren en brullen. Als we bijna terug zijn bij de anderen geef ik aan dat ik eerst naar het toilet ga. Met een grote glimlach leeg ik mijn blaas in het urinoir. Als ik vervolgens mijn handen was zie ik mezelf glunderen in de spiegel. Dit is echt de avond van mijn leven. Als ik het toilet uitkom staat Sanne op mij te wachten. Vragend kijk ik haar aan. ‘Wat is er?, mis je me?’

Ze lacht naar me terug. ‘Heb je wel eens met een meisje gezoend?’ Ik snap niet waar ze heen wil en schud mijn hoofd. Plots trekt ze me naar haar toe en ik sta tegen haar aan. Ze kust me op mijn lippen en direct trek ik me terug. ‘Nee Sanne, geen goed plan.’ Verbouwereerd kijkt ze me aan en wil wat zeggen. Maar ik schud mijn hoofd, ‘Kom, we gaan terug naar de rest.’ Ze loopt met me mee en al snel zijn we terug bij de anderen. Ik zeg natuurlijk niks van het voorval tegen de rest maar toch heb ik er geen goed gevoel bij. Mees ziet het direct aan me. ‘Wat is er?’ Snel tover ik een geforceerde glimlach tevoorschijn. ‘Niks’
Aan zijn ogen zie ik dat hij het niet geloofd. Zichtbaar zucht ik en fluister in zijn oor. ‘Straks’
Mees knikt en laat het rusten.

Het blijft zeer gezellig maar om een uur of twee komt stelt Mees voor om naar huis te gaan. Aangezien wij niet de eerste zijn die weggaan en ik ook zeker niet de laatste hoef te zijn die gaat vind ik het eigenlijk wel prima. Het is mooi geweest zo.
Na afscheid te hebben genomen van de anderen waarbij ik Sanne een vriendschappelijke knuffel heb gegeven gaan we weg. We zeggen niet zoveel terwijl we naar de fiets lopen want we zijn allebei wel even blij om uit het lawaai te zijn. Bij de fiets aangekomen haalt Mees hem van slot en geeft dan de fiets aan mij. ‘Alstublieft meneer, zou u mij naar mijn woning willen brengen?’ Lachend pak ik hem aan. ‘Ik had gehoopt dat je toch had besloten om mij een lift te geven.’
‘Haha, ik ben niet gek.’

Net zoals de heenreis doen we ook over de terugreis 10 minuten. Zodra Mees de fiets in de schuur heeft gezet gaan we naar binnen. We doen gelijk onze schoenen uit en sluipen naar boven, heel zachtjes gaan we de badkamer in om onze tanden te poetsen. Als we klaar zijn gaat Mees alvast naar boven en leeg ik nog even mijn blaas. Als ik bovenkom en door de slaapkamer in wil lopen komt Mees net naar buiten. ‘Ik ga ook nog even plassen’ fluistert hij. Mees heeft alleen nog zijn boxer aan. Ik dwing mezelf hem in het gezicht aan te kijken en niet om mijn blik over zijn hele lichaam te laten glijden. We passeren elkaar dus in de deuropening en dit is krap waardoor we contact maken. Ik laat niks merken en razendsnel ontdoe ik me van mijn kleren en ga in boxershort in het tweepersoonsbed liggen met mijn handen achter mijn hoofd gevouwen. Mijn telefoon heb ik op het nachtkastje gelegd en alvast op stil gezet. Even later komt Mees terug. ‘Ik denk dat niemand wakker is geworden. Wil jij het nachtlampje even aandoen?, dan kan het licht uit.’ Ik druk hem aan en Mees doet het grote licht uit, komt dan naar me toe en zegt zacht. ‘Nu opschuiven, ik lig het liefst aan deze kant.’ Ik schuif opzij en brr, hier is het matras nog koud. Mees stapt in bed. ‘lekker warm, dank je.’ Ik grinnik en geef hem een por. Mees lacht ingehouden en zegt: ‘Slapen?’
‘Ja, slapen.’ Dan knipt hij het licht uit en liggen we stil, op onze rug in hetzelfde bed. Het is pikdonker en ik zie werkelijk niks. Ook is het muisstil, het enige geluid wat ik hoor is het rustige ademhalen van Mees.

Toch val ik niet snel in slaap, het is vreemd. Ik lig hier in alleen een boxershort naast Mees die ook alleen een boxershort aan heeft. Het voelt gewoon raar. Met een zucht draai ik me op mijn zij, rug naar Mees.
‘Kan je niet slapen? ‘ fluistert Mees na een minuut of vijf.
‘Nee, ik kan me niet herinneren dat ik ooit bij een ander heb geslapen en nu lig ik met jou in één bed.
Hij grinnikt. ‘Het had erger gekund.’
‘Hoezo?’ vraag ik zacht.
‘Je had ook bij Sanne in bed kunnen liggen.’
‘Haha, ze probeerde me te zoenen.’
‘Wat?’
‘Ja echt, ze is een leuke meid maar echt zo gek als een deur. Toen ik uit de wc kwam wilde ze zoenen. Waarom heb jij het uitgemaakt met haar?’
‘Ik was niet verliefd.’
‘Maar waarom had je dan überhaupt verkering?’
‘Ik weet niet, gewoon, groepsdruk denk. Anna had ons gekoppeld.’
Stilte… Mees zucht. ‘Mag ik je iets vragen Joey?’
Ik ga op weer mijn rug liggen. ‘Ja natuurlijk.’
‘Vind je me knap?’
‘Je kan ermee door’ grinnik ik.
Nu krijg ik een por in mijn zij.
‘Hoe ziet jouw droomjongen eruit?’
Ik geef niet direct antwoord, het lijkt alsof hij iets wil zeggen of vragen maar het niet durft, ik vind deze situatie maar ongemakkelijk. Maar hij is mijn beste vriend.
‘Mees, draai er niet om heen. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
‘Eh, hoe wist jij dat je eh homo bent?
Bam, deze vraag had ik niet verwacht. ‘Pff ik weet niet, ik denk dat ik het gewoon altijd heb geweten. Meiden hebben me echt nooit echt geïnteresseerd. Seksueel tenminste. Hoezo?’ Ik weet dat ik doordram maar misschien is dat de enige manier… Mees zucht weer, ik hoor zijn ademhaling veranderen, oppervlakkiger. Lijkt meer emotie in te zitten.
‘Gewoon, ik.., ik bedoel jij…’ Hij snikt en ik schrik ervan, ik draai me weer op mijn zij maar nu naar hem toe en leg een hand op zijn schouder. Mees verrekt geen spier en haalt weer diep adem en een lange zucht volgt. ‘Sinds ik jou ken Joey… Ik bedoel, ik beschouw je als super goede vriend maar… ik, ik krijg je gewoon niet meer uit mijn hoofd. Je maakt een gevoel bij me los die ik nog nooit bij iemand heb gevoeld.’
Ik kan mijn oren niet geloven, fluistert hij nou dat hij eigenlijk meer voor mij voelt dan vriendschap? Is hij verliefd op mij? Wat moet ik nu doen, wat moet ik nu zeggen? Dan hoor ik mezelf zeggen. ‘Geef mijn telefoon is alsjeblieft’
‘Hoezo?’
‘Dan laat ik je zien hoe mijn droomjongen eruit ziet.’

Ik laat mijn hand van zijn schouder glijden en stiekem mis ik dat simpele fysieke contact nu al. Mees draait op zijn zij en ik hoor hem met zijn hand zoeken. In het pikkedonker reikt hij me mijn telefoon aan. Ik ontgrendel hem en staar in het licht van mijn scherm. Ik knipper met mijn ogen om even aan het licht te wennen en zoek dan de foto die ik aan hem wil laten zien op. Als ik de foto heb twijfel ik of ik dit wil laten zien, doe ik hier wel goed aan? Zucht, ik draai mijn telefoon naar Mees zijn gezicht toe. Door het zwakke licht vanaf mijn scherm zie ik nu vaag zijn hoofd. Hij knijpt zijn ogen een paar keer dicht, net als ik moet hij wennen aan het licht. Dan worden zijn ogen plots groot en valt zijn mond iets open.
‘Dat is mijn foto.’
‘Ja, die stuurde je me op de dag dat ik je leerde kennen.’
Het scherm valt uit en het is weer donker. ‘Ben ik ….’
Ik onderbreek hem. ‘Ja, jij bent mijn droomjongen.’
Het blijft even stil, ik voel een lichte paniek opkomen. Heb ik het verkeerd geïnterpreteerd?

Plots komt Mees in beweging, ik zie niet wat hij doet maar plots voel ik een hand op mijn schouder en deze glijdt langzaam naar mijn nek. Plots voel ik zijn ademhaling, hij komt vlak bij mijn hoofd. Ik sluit mijn ogen en blijf doodstil liggen. Heel zachtjes voel ik plots zijn neus tegen mijn neus, hij kantelt iets en dan raken zijn lippen mijn lippen. Hij kust me zachtjes en automatisch kus ik terug. Ietsjes trekt hij terug en dan voel ik opnieuw zijn lippen. Ze gaan iets open en automatisch volg ik zijn voorbeeld. Mijn tong gaat op zoek en bijna direct is er contact. We beginnen onze tongen om elkaar heen te draaien en ik raak geheel in extase. Ik ga helemaal op in de tongzoen. Geen idee hoelang we aan het zoenen zijn maar plots laat hij los en gaat, volgens mij, weer op zijn rug liggen. Heel even twijfel ik maar dan besluit ik dat het nu of nooit is. Ik kruip naar hem toe en ga half op hem liggen, mijn hoofd boven zijn hoofd en ik geef een kus op zijn lippen die hij direct beantwoord. Dan volgt er een nieuwe intense tongzoen. Mijn hand glijdt over zijn arm naar beneden en ik bereik zijn hand. Ik hou hem vast en hij mij, zachtjes knijpt hij in mijn hand. Ik laat zijn hand weer los en glij terug naar boven. Ik aai over zijn mooie borstkas richting zijn buik. Een lichte kreun ontsnapt uit zijn mond. Ik verbreek de zoen en zoen hem in zijn nek, mijn hand daalt ondertussen verder af. Bij de band van zijn boxer stop ik even. Mijn mond verplaatst naar zijn borstkas en zodra ik een tepel heb gevonden bijt ik er zacht in. Mees kreunt zacht en ik laat zijn tepel los, ga terug omhoog en zoen hem weer waarna onze tongen opnieuw in gevecht raken. Mijn vingers glijden onder de band van zijn boxer en ik glij met mijn vingers door kort getrimd schaamhaar. De lul van Mees schuurt over de rug van mijn hand. Al zoenend heft Mees opeens zijn heupen iets op en trekt met één hand onhandig zijn boxer naar beneden. Direct grijp ik de stam van zijn keiharde lul vast en begin hem af te trekken. Mees kreunt en verliest de controle over zijn tong. Ik verplaats mijn hoofd opnieuw naar zijn borstkas en al trekkend zuig en bijt ik zachtjes in een tepel. Al na twee minuten voel ik Mees nog harder worden en hij mompelt bijna onverstaanbaar dat hij gaat komen. Zonder aarzeling duik ik omlaag en in het donker sluit ik mijn lippen om zijn eikel. Precies op dat moment begint hij te schokken en wordt mijn mond gevuld met zijn zaad. Volleerd vang ik alles op en slik het door. Nog even zuig ik de laatste restjes uit zijn eikel en kruip dan omhoog. Mees hijgt na van zijn orgasme dus ik laat hem even met rust en ga naast hem op mijn rug liggen.

In het pikkedonker staar ik in het niets en luister naar de nahijgende Mees. Na een minuutje komt hij in beweging en voel ik zijn hand over mijn borstkas strelen. ‘Nu is het jouw beurt’ fluistert hij geil in mijn oor en zuigt vervolgens zachtjes mijn oorlel in zijn mond. Zijn hand glijdt over mijn keiharde paal welke nog verstopt zit in mijn boxer. Hij streelt de volle lengte en wrijft over de natte plek in mijn boxer waarachter mijn eikel bevind. ‘O, wat is die groot.’ Mompelt hij zachtjes maar vol bewondering in mijn oor. Zonder wat te zeggen kantel ik mijn hoofd en kus zijn lippen. Direct voel ik zijn tong mijn mond binnendringen en als antwoord hef ik mijn heupen en trek mijn boxer een stuk naar beneden. Direct pakt Mees hem op zijn beurt vast en trekt me heerlijk af. Ondertussen voel ik zijn nog steeds harde lul tegen mijn been. Wow, kan hij nog een keer?’ vraag ik me af. Lang kan ik hier niet over nadenken want ik voel op mijn beurt mijn orgasme komen dus geef ik dit aan. Direct daalt Mees af en kust alle plekjes die hij tegenkomt. Hij komt net op tijd bij mijn lul aan want met een ingehouden harde kreun kom ik klaar op het moment dat ik zijn lippen tegen mijn eikel voel. Ik spuit veel en Mees blijkt niet volleerd te zijn want ik voel mijn sperma langs de stam van mijn lul lopen. Maar Mees laat zich niet kennen en neemt de tijd om alles op de tast schoon te likken.

Even later kruipt hij omhoog en kust me. Hijgend kus ik zijn lippen terug. Ik hoor Mees glimlachen en opnieuw drukt hij zijn stijve lul tegen me aan. ‘Nog een ronde?’ vraagt hij.
‘Vijf minuutjes.’ Antwoord ik hijgend. Mees legt zijn hoofd op mijn schouder en zijn hand op mijn snel op en neergaande buik. Langzaamaan zakt mijn ademhaling maar mijn oogleden zijn zwaar. Ik ben uitgeput en hoewel ik vecht tegen mijn slaap kan ik het niet helpen. Ik val in een diepe slaap.

Gesloten