Zwart -3

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Zwart -3

Bericht door Kevin-K » zo 23 jun 2019, 07:52

Zwart – deel 3

Na nog vijf minuutjes fietsen kom ik op mijn bestemming, de flat. Ik parkeer mijn vaders fiets en zet hem op slot. Er komt een oudere mevrouw aanlopen en ik volg haar door de schuifdeur. ‘Goedemiddag’ zegt ze vertwijfeld. ‘Goedemiddag mevrouw,’ zeg ik vriendelijk en opgewekt terug. Samen wachten we op de lift. Als deze zijn deuren open doet laat ik de mevrouw vriendelijk als eerste instappen. Ze drukt op het knopje 10, ik druk op het knopje 16 en glimlach nogmaals vriendelijk naar de oude vrouw. In de lift pak ik mijn mobiel, op mijn scherm zie ik twee gemiste oproepen en een what’s app berichtje van mijn moeder “Joey waar ben je?”. Ik negeer het en stop de telefoon in mijn jaszak.

 

Maandag, met wallen onder mijn ogen kom ik aan op school. Man, wat heb ik slecht geslapen. Ik kon gewoon de slaap niet vatten. Ik had afgesproken met Paul dat ik zou bewijzen dat ik mezelf kan pijpen. Hoe zou ik dat moeten gaan doen? Uiteindelijk bedacht ik dat ik me dat ik het beste een filmpje zou kunnen laten zien want dan hoef ik niet voor hem uit de kleren. Ik ben vannacht zelfs gelijk een filmpje gaan uitzoeken en heb er één gevonden. Nu nog bedenken wanneer en hoe ik het aan hem laat zien. Maar eerst kijken of hij zich aan de afspraak houdt.

 

Ik loop de gang in, vandaag beginnen we met Engels, prima vak die ik met gemak aankan. Met de meute loop ik door de gangen, zoals altijd val ik niet op. Voor het lokaal zie ik Paul bij zijn vrienden staan, hij ziet me lopen en even hebben we oogcontact. Hij geeft een onopvallend knikje en wendt daarna zijn blik af en mengt zit weer in het gesprek met zijn vrienden. Mooi, denk ik bij mezelf.

Nadat ik op mijn plek ben gaan zitten en het juiste boek voor mij heb gaap ik nog even. De leraar begint met een mededeling maar ik luister maar half. “dus vrijdagmiddag vervallen alle lessen” hoor ik hem plots zegen. Er klinkt gejoel door de klas. Ik glimlach, geen idee waarom de lessen vrijdagmiddag uitvallen maar mij zal je niet horen klagen.

 

De rest van de week vordert gestaag. Ik leef in de schaduwen en Paul laat mij links liggen met uitzondering van elke morgen een onopgemerkt knikje mijn kant op. Werken hoef ik pas vrijdag weer dus heb alle tijd om te gamen en huiswerk te maken. Kortom, mijn leven is als vanouds en zo ben ik op mijn gelukkigst.

 

Donderdagavond, ik zit op mijn kamer en plots piept mijn telefoon. Het beeldscherm licht op en ik zie dat Paul mij een berichtje heeft gestuurd. Hoe komt hij aan mijn nummer denk ik nog maar dat is een domme gedachte. Ik sta gewoon in de groepsapp van de klas. Ik lees het berichtje. “Hey Joey, moet je nog werken van het weekend?”

Direct antwoord ik. “Hey Paul, sowieso morgenavond. Jij ook?”

“Ja”, en dan stuurt hij erachteraan “Morgenmiddag hebben we vrij, vind je het leuk om samen te gamen? Ik wil wel is zien hoe jij America’s Army speelt!”

Een benauwende gedachte, Paul in mijn huis, in mijn domein. Zie ik dat wel zitten? Aan de andere kant is het misschien wel gewoon gezellig. Er komt nog een berichtje binnen maar het is alleen een vraagteken.

“Ja, is goed. gezellig” app ik terug.

“Leuk man. Dan ga ik vanuit school eerst naar huis om mijzelf om te kleden en dan kunnen we daarna samen naar werk?”

“Goed plan! Tot morgen.”

“Waar woon je eigenlijk precies?”

Nadat ik mijn adres heb gegeven merk dat ik glimlach maar dan plots besef ik wat dat ook kan betekenen. Direct word ik nerveus en bedenk een plan. Hoe het morgen ook mag lopen, ik moet ervoor zorgen dat ik mij op mijn gemak voel. Op het bureaublad van mijn computer maak ik een nieuw mapje welke ik “school” noem. Daarin stop ik het reeds uitgezochte filmpje. Dan pak ik mijn webcam en positioneer hem zo dat ik zicht heb op mezelf en op Paul als hij morgen naast mij zit. Dan zoek ik mijn spycamera op en positioneer hem in de andere hoek van de kamer. Deze is draadloos en staat in verbinding met mijn computer. Ik zorg dat deze niet opvalt en dat je hem dus alleen ziet als je weet dat deze er staat. Ik test het beeld en ben tevreden als ik mijn hele kamer duidelijk in beeld heb. Daarna ga ik mijn kamer toch maar een beetje opruimen. Als ik klaar ben zit ik op de rand van mijn bed en kijk tevreden mijn kamer rond. Morgen alleen nog even de bureaustoel uit mijn vaders werkkamer pakken zodat Paul ook kan zitten en dan ben ik er klaar voor…

 

De volgende morgen ben ik toch nerveus. Paul begroet mij wederom in de gang met een onopvallend knikje en laat mij daarna mijn gang gaan. Hoewel we maar 3 uurtjes les hebben lijkt het wel 8 uur te duren. Elke minuut op de klok kijk ik weg. Als eindelijk de bel gaat haast ik naar huis. Uiteraard zijn mijn ouders al weg en snel ga ik naar mijn kamer. Ik kleed alvast om voor werk en daarna zet ik de bureaustoel van mijn vader waar ik hem wil hebben. Ik check nogmaals mijn camera’s en ben tevreden met het resultaat. Ik zet ze op opnemen maar zorg ervoor dat ze op de achtergrond draaien zodat het Paul niet zal opvallen dat er wordt opgenomen. Precies op het moment dat ik klaar ben gaat de bel van de voordeur. Ik haast mij naar beneden en doe open.

‘Hey Joey’ zegt hij en hij steekt zijn hand uit.

‘Hoi Paul’ zeg ik opgewekt en schud zijn hand.

Het verbaasd mij maar ik voel weinig tot geen zenuwen, totaal op mijn gemak. Glimlachend naar Paul vraag ik wat hij wil drinken. Even later lopen we samen naar mijn kamer, Paul kijkt geïnteresseerd om zich heen en valt van de ene verbazing in de andere. ‘Wat wonen jullie groot man, echt gaaf!’ Op mijn kamer kijkt hij zijn ogen uit. ‘Jemig, ik wou dat ik zo’n grote kamer had! De mijne is ongeveer de helft en die moet ik delen met mijn broertje!’

Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren, ik ben dit immers niet gewent dus ik glimlach alleen maar. Ik nodig hem uit om te gaan zitten en start America’s Army op. Even later zit ik te gamen en zie ik in mijn ooghoeken dat Paul gebiologeerd mee zit te kijken. Tussen de rondes door praten we gezellig, bespreken tactieken en weet ik wat al niet meer. Na een poosje vraag ik of hij ook wil spelen en dat wil hij graag. ‘Ik zal nog wat te drinken pakken.’

Als ik terugkom zie ik hem verwoed klikken, zijn gezicht staat gespannen en ik moet erom lachen. Dan wordt hij blijkbaar neergeschoten en even kijkt hij verontwaardigt. Hij ziet dat ik lach en lacht dan mee.

‘Je zei laatst dat je ook Battlefield V speelt, dat heb ik altijd al is willen zien man.’

Ik grijns. ‘Dan spelen we dat toch even!’

 

Zo vordert de middag en de tijd tikt voorbij. Op een gegeven moment kijkt Paul op zijn horloge en schraapt zijn keel. Ik kijk hem vragend aan. ‘We moeten straks gaan werken.’

Ik haal niet begrijpend mijn schouders op. ‘We hebben toch nog wel even?’

Hij grijnst. ‘We hadden een afspraak weet je nog?’

Ik slik een brok weg. ‘Ja klopt.’ Zeg ik zacht. Onvoorstelbaar maar ik had er niet meer aan gedacht en zonder wat te zeggen sluit ik het spel af. Paul voelt de spanning en legt even een hand op mijn schouder. ‘Joey, het blijft tussen ons, echt.’

Nerveus glimlach ik even naar hem. ‘Oké’

‘Ik moet nog even pissen, waar is de wc?’

‘Tegenover mijn slaapkamer is mijn badkamer, daar kan je pissen.’

‘Jouw badkamer? Heb je een eigen badkamer?’

Ik knik alleen maar.

‘Nou, oké, ik ga even pissen, dan kan jij je rustig klaarmaken.’ Paul wacht niet op antwoord en loopt mijn kamer uit. Hij verwacht natuurlijk om mij live te zien maar dat kan hij vergeten denk ik bij mezelf. Snel kijk ik nog even naar de webcam en zie dat die goed staat. Ik zet het van te voren uitgezochte filmpje klaar en wacht nerveus tot hij terug is. Zodra Paul mijn slaapkamer weer inloopt kijkt hij verbaasd. ‘Eh, je hebt je kleren nog aan?’ Ik tover een nerveuze glimlach tevoorschijn en zeg met een schorre stem. ‘Ga zitten.’ Paul luistert naar wat ik zeg en ik gebaar naar het scherm. Snel leg ik mijn trillende hand op mijn muis en stuur de wijzer naar de play knop. ‘Heb je het gefilmd?’ hoor ik hem achter mij vragen. Ik knik alleen maar en druk op play.

 

Ik verschijn helemaal naakt met enkel nog een boxershort aan in het scherm, mijn lul is stijf en tekent duidelijk af in mijn boxer. Ik kijk toe hoe ik mezelf betast en hoor een zachte kreun door de speakers komen.

Mijn hart bonkt in mijn keel, ik durf niet om te kijken naar Paul en staar naar het scherm. Paul is stil, kijkt waarschijnlijk gebiologeerd naar het scherm. Als ik vervolgens zie hoe ik mijn boxer langzaam naar beneden trek en mijn stijve lul tevoorschijn zwiept hoor ik Paul ”wow” mompelen. Door deze reactie voel ik de spanning al wat van mijn schouders glijden en krijg ik het zelfs wat warmer.

Op het scherm draai ik om terwijl ik uit mijn boxer stap, mijn haarloze blote bolle kontje komt mooi in beeld. Ik ga op de rand van mijn bed zitten en leun op één elleboog. Mijn vrije hand speelt met mijn ballen terwijl ik zwoel in de camera kijk.

Ondertussen voel ik mijn lul harder worden in mijn broek. Ik word altijd geil als ik zo mezelf zie maar nu Paul meekijkt geeft dat een extra geile lading.

Inmiddels zie ik op het scherm dat mijn hand de schacht van mijn lul heeft omvat en mezelf langzaam aftrek. Mijn voorhuid glijdt over mijn eikel en terug en mijn eikel begint te glinsteren van het voorvocht. Ik ga rechtop zitten en buig mijn hoofd naar voren. Ik zie hoe ik over mijn eikel lik. Ik kijk weer even naar de camera en maak mijn lippen nat met mijn tong. Dan buig ik opnieuw en neem mijn eikel in mijn mond. Na een klein minuutje laat ik mijn eikel los en zie ik mezelf iets hijgen van opwinding. Ik zie mezelf opstaan en de camera pakken waardoor ik even uit beeld verdwijn. Ik zet hem in het raamkozijn boven mijn bed met de lens schuin naar beneden, gericht richting mijn hoofdkussen. Dan verschijn ik opnieuw in beeld, ik ga op mijn rug op bed liggen en Paul en ik kijken nu van bovenaf. Mijn benen gaan omhoog en mijn voeten komen tegen het glas. In beeld zie je mijn keiharde lul voor mijn mond. Mijn lippen omsluiten opnieuw mijn eikel en langzaam komt mijn hoofd omhoog waardoor mijn harde staaf steeds verder in mijn mond verdwijnt.

 

Smakkende en zacht kreunende geluiden komen uit de speakers naarmate mijn eigen pijpbeurt vordert. Inmiddels zit mijn lul harstikke knel in mijn broek. Zou Paul hier geil van worden? Ik durf nog niet te kijken, maar dat maakt ook niet uit. Ik film tenslotte stiekem hoe hij toekijkt dus ik kan het later gewoon terugkijken. 

 

Vlak voordat ik klaarkom laat ik mijn lul uit mijn mond glijden en ga ik weer languit liggen. Alleen mijn hoofd en borst zijn nog in beeld maar het is wel duidelijk wat er gebeurd. Met gesloten ogen en een iets wat vertrokken gezicht kreun ik en begin licht te schokken. Dan kom ik klaar en schiet het sperma op mijn borst. Even hijg ik en dan komt mijn hand in beeld, ik pak de camera en dat is het einde van het filmpje.

 

Paul is nog stil en eigenlijk durf ik niet om te kijken maar ik dwing mezelf. Ik kijk naar zijn gezicht welke nog steeds naar het beeldscherm staart. Zijn oren zijn rood. Plots kijkt hij mij vluchtig aan. ‘Jemig’ zegt hij zacht met een iets wat schorre stem. Ik grijns kort en wend mijn blik opnieuw naar het scherm en klik op het kruisje. Wat moet ik nu in godsnaam zeggen? Door de nieuwe spanning neemt, gelukkig, mijn erectie af en zit mijn lul niet meer knel in mijn broek. ‘Tevreden?’ hoor ik mezelf plots vragen. Paul grinnikt. ‘Niet echt wat ik verwacht had als ik eerlijk ben.’

Ik draai mijn hoofd naar hem toe. ‘Hoe bedoel je?’

‘Ik had een live show verwacht, als je begrijpt wat ik bedoel.’

‘Ja, dat dacht ik al maar…’

‘Maar?’

‘Nou, eh, dat durf ik gewoon niet.’

Paul grijnst. ‘Snap ik ook wel hoor.’

Ik grijns terug. ‘Gelukkig maar, resultaat is immers hetzelfde toch?’

Hij haalt even zijn schouders op. ‘Heb je nog meer filmpjes?’

Ik schud snel nee maar ik voel mezelf rood worden. Paul begint te lachen. ‘Kom op, laat nog is wat zien.’ Resoluut schud ik mijn hoofd. ‘Nee, echt niet.’

‘Oké, weet je wat, ik ben de moeilijkste niet. Ik hou mij aan mijn kant van de afspraak als jij of nog een filmpje laat zien of een life showtje geeft.’ Ik hoor wat dringends in zijn stem, hij meent het en als ik eerlijk ben wil ik het ook laten zien, na het filmpje van zojuist besef ik nu pas hoe erg ik erop geil om bekeken te worden. Ik kijk naar mijn horloge. ‘Tijd zat hoor’ hoor ik hem zeggen.

Dan zeg ik opeens heel resoluut. ‘Ik weet het ook goed gemaakt. Ik zal een live show geven zodat jij je aan de afspraak houdt maar omdat je al een filmpje hebt gezien wil ik er wel wat voor terug.’

‘Wat dan?’ Ik hoor de verbazing in zijn stem.

‘Ik wil dat jij ook helemaal naakt ben.’

‘Eh, waarom?’

Ik kan nu natuurlijk wel zeggen dat ik wil zien hoe geil hij er van wordt om mij te bekijken en dat ik zijn stijve lul wil zien maar ik ben gekke Henkie niet en zeg: ‘Omdat ik dan niet de enige ben die naakt is.’

Even lijkt hij na te denken en zegt dan terwijl hij opstaat. ‘Deal’

Ik sta ook op en we schudden de hand. Hoe het kan weet ik niet maar ik ben niet meer nerveus.

 

Demonstratief maak ik de bovenste twee knoopjes van mijn overhemd los en trek deze met het shirt wat ik er onder heb zitten uit. Dan wacht ik terwijl ik hem aankijk. Hij snapt het direct en trekt zijn overhemd ook uit. Ik gesp mijn riem los en ontknoop mijn broek, Paul volgt mijn voorbeeld. Daarna ga ik even zitten en trek ik mijn sokken uit. Ik wacht even totdat Paul zijn schoenen en sokken uitheeft en stroop vervolgens mijn broek en boxer in één keer naar beneden en stap eruit. Helemaal naakt sta ik voor hem. Mijn lul is half stijf van de opwinding. Ik voel zijn ogen over mijn lichaam glijden en dan trekt ook Paul zijn broek en boxer uit. Ik slik, hij is echt mooi. Zijn schaamhaar heel kort getrimd en zijn ballen zijn kaal. Zijn dikke worst hangt er rustig bij. Alhoewel, rustig… Bij de gym heb ik hem al regelmatig naakt gezien omdat hij er altijd een showtje van maakt. Volgens mij zit er nu meer bloed in.

 

Rustig bekijken we elkaar even maar dan gaat Paul wijdbeens op de stoel zitten en wacht mijn volgende move af. Ik kijk even in zijn ogen en daarna kijk ik naar mijn lul. Ik pak hem vast en begin langzaam mezelf af te trekken. De starende ogen van Paul laten mij in een heel rap tempo keihard worden. Ik geniet van de aandacht en de eerste druppel voorvocht parelt al uit mijn eikel. De lul van Paul begint zachtjes te schokken en kruipt langzaam omhoog, dat geeft extra motivatie naar de volgende stap en dus loop ik naar mijn bed en ga ik zitten. Net als op het filmpje buig ik voorover en lik ik aan mijn harde eikel. Maar in plaats van naar de camera te kijken kijk ik zwoel in de ogen van Paul. Paul zijn mond staat iets open en heel even zit hij aan zijn eigen lul. Die is immers volgroeid. Een stukje kleiner dan die van mij maar wel ontzettend dik. Zijn dikke harde eikel lijkt te schreeuwen om aandacht. Ik buig iets verder en neem mijn eikel volledig in mijn mond en zuig zacht wat voorvocht in mijn mond terwijl mijn tong mijn eikel bewerkt. Na een minuutje hoor ik een hese Paul. ‘Is het lekker?’ Ik laat mijn eikel uit mijn mond glijden, kijk naar Paul en lik mijn lippen. Hij trekt zichzelf zacht af ‘Ja, heel lekker.’

Hij richt zijn blik op zijn eigen lul. ‘Zou je mij willen pijpen?’ Hij vraagt het zonder mij aan te kijken. Zonder er bij na te denken of om antwoord te geven sta ik op, loop naar hem toe en ga voor hem op mijn knieën zitten. Ik staar gebiologeerd naar zijn lul terwijl hij hem weer loslaat en verder wijdbeens gaat zitten om mij de ruimte te geven. Op mijn knieën schuif ik naar hem toe en steek mijn hand uit. Heel voorzichtig pak ik zijn staaf vast. Het voelt raar maar geil tegelijkertijd. Hij is keihard, ik buig mijn hoofd en ruik zijn geil. Een rilling loopt over mijn rug. Mijn mond vlak voor zijn eikel, ik steek mijn tong uit en lik. Hij proeft anders dan ik maar zeker niet vies. Mijn lippen duw ik om zijn eikel, met mijn tong begin ik hem zacht te bewerken. Paul kreunt, ik trek mezelf ondertussen af. Dan voel ik een hand op mijn achterhoofd en hij duwt. Langzaam schuift zijn lul dieper mijn mond in. Hij grijpt mij vast bij mijn haren en trekt en duwt, gewillig laat ik het over mij heen komen, kwijl sijpelt langs zijn lul terwijl ik mijn best doe om hem te verwennen. Ik trek mezelf in een rap tempo af en voel mijn orgasme komen. Paul kreunt en ik voel hem nog harder worden. Met mijn vrije hand zoek ik zijn balzak op. Eén van zijn ballen is al omhoog geschoten en dan plots kom ik zelf klaar. Al kreunend met zijn lul diep in mijn mond spuit ik mijn zaad over het laminaat en plots voel ik zijn sperma mijn mond vullen. Ik doe mij best en slik zoveel mogelijk door maar ik kan niet voorkomen dat er sperma uit mijn mondhoeken naar beneden loopt.

 

Ik laat zijn lul uit mijn mond glijden en kijk schuin omhoog, Paul zit achterover met zijn ogen dicht uit te hijgen. Ik kijk weer naar zijn lul en deze is al een stuk slapper. Zijn voorhuid zit nog naar achter geschoven en resten van zijn sperma zit op zijn ballen. Ik sta op en ga tegenover hem in mijn bureaustoel zitten en bekijk hem. Dan opent hij zijn ogen en kijkt mij aan met een uitdrukking op zijn gezicht die ik niet kan plaatsen. ‘Nou Joey, je kan goed pijpen.’ Ik voel mezelf rood worden, kijk snel weg en draai mijn bureaustoel van hem af zodat hij niet het volle zicht heeft op mijn lichaam. Met mijn ogen zoek ik mijn kleren. Snel sta ik op en trek zo snel als het gaat mijn boxer aan. Paul kijkt toe, blijft zitten zonder enig gevoel van schaamte en doet geen moeite om zijn naaktheid te verbergen. Met een hese stem zeg ik zonder hem aan te kijken. ‘We moeten zo werken, zullen we gaan?’

Nu komt Paul wel in beweging, hij kijkt naar zichzelf. ‘Kan ik dit nog even schoonmaken in je badkamer?’ Door zijn vraag kijk ik naar hem en volg zijn vinger die naar zijn lul wijst waar nog resten van zijn sperma zichtbaar zijn. ‘Natuurlijk’ zeg ik zacht terwijl ik mijn broek optrek en mijn sokken pak. Paul loopt langs mij heen en als hij de slaapkamer heeft verlaten sluit ik snel mijn computer af waardoor automatisch het stiekeme filmen stopt. Daarna kleed ik mijzelf verder aan.

 

Zodra ik de knoopjes van mij overhemd dichtknoop stapt Paul, nog steeds compleet naakt, weer de slaapkamer binnen. Zonder enigszins zichzelf proberen te verhullen pakt hij zijn kleren bij elkaar en begint zich ook aan te kleden. Terwijl ik de vloer begin schoon te maken met een handdoek vraagt Paul opeens: ‘Vond je het lekker om te doen?’

‘Ja’ ik zeg het gemeend, het is ook waar, ik vond het zelfs heerlijk!

‘Zolang ik geen vriendin heb mag je het best vaker doen hoor.’ Zegt Paul lachend terwijl hij oogcontact probeert te maken. Zoekend naar woorden vermijd ik behendig het oogcontact, blijkbaar wordt Paul wat ongeduldig en vraagt: ‘Joey, ben jij homo?’

Nu kijk ik hem wel aan. ‘Ja en jij bent de enige die het weet.’ Een mysterieuze grijns verschijnt op zijn gezicht. ‘Ik ben hetero, mocht je erover twijfelen.’

‘Nee, daar twijfel ik niet over hoor.’

‘Mooi zo, zullen we nu dan maar gaan?’

‘Ja, is goed.’

Gesloten