Verschillende Werelden 10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 10

Bericht door Kevin-K » wo 05 jun 2019, 09:23

Dus zo voelt het

We zijn weer terug. Het was nog even gezellig, zowel daar op het terras als onderweg terug in de auto. We hebben nog even bier en pizza’s gekocht, een simpele maaltijd maar op het terrasje wat gesnackt dus echt honger krijgen we vandaag toch niet meer. Helaas is het buiten een beetje dicht getrokken en staat er een fris windje. Dat betekend dat we nu op de grote bank hebben plaats genomen. Veel praten we niet, Thijs zit op zijn mobiel en ik laat rustig mijn gedachtes de vrije loop. Zo ontzettend veel gebeurd laatste tijd! Mijn vriendin kwijt geraakt, mijn “verloren” vader gevonden die ik nog ga confronteren, een half broer erbij waarmee ik een korte maar passievolle relatie mee had en nu op een vakantie van een paar dagen met Thijs, mijn nieuwe collega die me gisteravond nog heeft gepijpt. O, en dan vergeet ik bijna mijn voogdouders die hun huis willen verkopen omdat ze het blijkbaar niet meer kunnen betalen. Een laatste slok van mijn biertje en met een diepe zucht sta ik op en loop ik naar de keuken voor een nieuwe. Ik voel de ogen van Thijs in mijn rug branden als hij roept: ‘Ja lekker!’.

Als ik terug kom met twee nieuwe biertjes draai ik met een pijnlijk gezicht mijn schouder. Die voelt stram aan. ‘Nog een massage nodig?’ vraagt Thijs met een glimlach. Ik grijns terug. ‘hmm, ligt eraan.’

‘Ligt aan wat?’

‘Is de massage met Happy Ending?” vraag ik met een ondeugende blik terwijl ik het biertje aan Thijs geef.

‘Happy Ending voor jou of voor mij?’ vraagt Thijs lachend terug.

In plaats van een antwoord te geven plof ik weer neer op de bank en neem een slok. Een tijdje kijk ik naar Thijs, observeer hem, zijn houding zijn lichaam. Denk terug aan gisteravond. Zijn naakte lijf zijn huid tegen mijn huid, zijn tong verworteld met mijn tong, zijn mond om mijn lul en mijn hand om zijn grote lul. Marvin zoent lekkerder, Thijs pijpt beter. Thijs zijn lul is groter maar die van Marvin volgens mij net iets dikker. Deze gedachtes maken me geil. Ik heb zin in seks. Met Thijs? Waarom ook niet, wie weet kan hij me dingen leren…

‘Max!, aarde aan Max!’

Ik schiet uit mijn gedachtes en kijk hem aan met een korte glimlach. ‘Ja?’

‘Waar dacht je aan?’

‘Haha, dat wil je niet weten.’

‘Nu maak je me nieuwsgierig.’

‘Ik dacht aan seks, seks met jou.’

Een ondeugende blik in zijn ogen. ‘Goh’ is het enige wat hij zegt.

Even denk ik na en besluit dan gewoon te vragen wat ik me al een tijdje afvraag. ‘Had jij anale seks met je ex?’

‘Haha, lekker directe vraag Max. Maar ja, dat hadden we. Alleen we zijn beide top en dat is denk ik één van de redenen waarom het niet meer goed liep tussen ons.

‘Top?, wat houdt dat in?’

Thijs kijkt me verbaasd aan. ‘Ja sorry hoor, ik ben nog wat onbekend in de homo wereld’ zeg ik op gespeeld verontwaardigde toon.

‘Top is, ja hoe zal ik het zeggen… Dat je graag neukt maar niet geneukt wil worden. Haha, het klinkt misschien wat plat maar zo is het wel.’

‘En hoe noem je het dan als je wel geneukt wil worden?’

‘Bottom. Maar heb jij geen anale seks gehad met Marvin?’

Ik schud nee, denk heel even na en vertel dan dat we het wel van plan waren, dat hij het zelfs even geprobeerd heeft maar dat het niet paste en dat we daarna erachter kwamen dat we halfbroers zijn. Thijs kijkt me bedenkelijk aan en laat mijn woorden op zich indringen. Dan zet hij zijn biertje aan zijn lippen en drinkt hem in een paar slokken leeg. Zet zijn biertje op de tafel, staat op, kijkt me aan en zegt. ‘Kom, we gaan naar boven. Je kan wel een massage gebruiken.’ Ik glimlach, drink de laatste paar slokken uit mijn biertje en volg hem. Bovenaan de trap kijkt hij naar me. ‘Ga maar naar je slaapkamer, kleed je uit en ga op bed liggen.’ Glimlachend kijk ik hem even aan en besluit zwijgend te doen wat hij vraagt. In mijn slaapkamer kleed ik me uit. Met mijn rug naar de deur, zou hij staan te kijken? Even twijfel ik of ik ook mijn boxer uittrek. Ja dus, ik stroop hem naar beneden, sla het dekbed van het bed en ga op mijn buik liggen. Mijn hoofd rust op mijn kussen en ik wacht gespannen af. Aandachtig luister ik naar alle geluiden die ik hoor. Ik hoor hem lopen, de wc doortrekken, weer lopen en even later hoor ik voetstappen dichterbij komen. Dan gaat de slaapkamerdeur dicht en sluit ik mijn oogleden. Mijn lijf is gespannen van de zenuwen…

Ik schrik van zodra ik een vloeistof tussen mijn schouderbladen voel, ik hoor Thijs bijna glimlachen van mijn reactie. Plots voel ik zijn handen, ze zijn glad en smeren naar wat ik vermoed de zonnebrand olie uit. Rustig kneden zijn handen mijn rug. Een ware massage waarbij hij af en toe een pijnlijke spier extra masseert. Ik voel een rust tot me komen, zijn warme handen werken als een kalmerende drugs voor mij. Zachtjes kreun ik om hem te laten merken dat ik het lekker vind. Zijn handen dalen dan langzaam naar mijn onderrug, vlak boven mijn naakte kontje. Dan verdwijnen zijn handen even en voel ik nieuwe olie op mijn kontje, een deel verdwijnt in mijn straatje.

Zijn handen kneden nu mijn kont en dalen af naar mijn benen. Daar blijf hij maar kort en vestigt zijn aandacht weer op mijn kont en onderrug. Plots voel ik twee vingers mijn bilnaad inglijden. Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond. Zodra hij met zijn wijsvinger mijn sterretje zachtjes masseert produceer ik een kreuntje van genot. Ik ben totaal ontspannen en dat heeft Thijs goed door. Zonder een waarschuwing oefent hij plots druk uit met twee vingers welke met gemak een stukje naar binnen schieten. Voor een seconde verkramp ik maar direct ontspan ik weer. Ik voel zijn vinger dieper naar binnen glijden. Ik geniet en laat dit duidelijk horen. Geen pijn, puur genot. Zijn vingers maken een soppend geluid als hij het tempo opvoert. Dan glijden zijn vingers eruit, meer olie, wederom twee vingers en dan een derde. Ook deze gat makkelijk in mijn compleet maagdelijk kontje. Langzaam rekt hij me verder op, woorden worden niet gewisseld, het enige geluid wat de slaapkamer vult zijn mijn zachte kreuntjes.

Zijn vingers glijden weer uit mijn kont, voor mijn gevoel staat mijn grotje nog open, hunkerend naar zijn vingers. Mijn lul is keihard en ligt knel, even draai ik me op mijn zijn, mijn rug naar hem toe om mijn lul vrijheid te gunnen. Direct klimt Thijs over me heen en gaat op zijn rug naast me liggen. Mijn ogen kijken direct naar beneden en zijn lul is hard en groot met erom heen een condoom. Ik pak hem vast en voel de hitte van zijn staaf. Thijs duwt mijn hand weg en zegt gebiedend: ‘Klim op me!’

Ik luister naar hem en plaats mijn knieën lang zijn zij. Ik voel zijn blik over mijn lijf gaan. Van mijn borst naar mijn buik naar mijn fier vooruit staande paal. Ik lek voorvocht op hem. Ik kijk toe hoe hij met twee vingers het gelekte voorvocht uitsmeert om daarna met zijn hand tussen mijn benen mijn sterretje opzoekt, direct duwt hij twee vingers bij me naar binnen. Hard kreun ik van genot.

‘Je bent er klaar voor Max.’

Mijn hand gaat achter me langs om zijn harde staaf vast te pakken. Zijn eikel dirigeer ik naar mijn ster.

‘Zucht diep en laat je zakken.’ Hoor ik Thijs op de achtergrond zeggen. Met mijn mond iets open en gesloten ogen zucht ik en zak een stukje. Ik voel zijn warme eikel bij me naar binnen dringen. Een lichte pijnscheut door mijn lichaam. Even houd ik stil. Thijs legt zijn handen op mijn bovenbenen en oefent zachte druk uit. Hij wil dat ik verder zak en langzaam laat ik me dan ook zakken. Weer een stukje omhoog en dieper naar beneden. Langzaam maar zeker voel ik hem steeds dieper binnendringen. Zacht hijgend van de spanning en opwinding geniet ik van het moment. Zodra ik het idee heb dat hij helemaal in me zit hou ik stil en kijk Thijs geil aan. Hij grijnst en begint zijn bekken op en neer te bewegen. Steeds iets dieper en dat terwijl ik dacht dat hij erin zat. Ik geniet, begin harder te kreunen terwijl zijn eikel mijn prostaat raakt. Na een minuut of twee laat ik me voorover vallen, terwijl hij nog in me zit zoen ik hem. Mijn tong zoekt toegang in zijn mond. Hij laat toe, even volgt er een wilde ongecontroleerde tongzoen. Dan glijdt hij uit mij. ‘Op je zij Max.’ zegt hij zacht maar met een gebiedende toon. Gewillig luister ik, hij positioneert zicht achter mij en zet zijn eikel opnieuw tegen mijn ster, Ik trek een knie op en voel hem naar binnen glijden. Dieper en dieper komt hij, ik kreun, pak mijn eigen vochtige harde lul vast en begin te trekken. Thijs kreunt ook en zijn onderbuik kletst tegen me aan. Na een tweetal minute dirigeert hij me op mijn knieën. Vervolgens gaat hij op zijn knieën achter me zitten en drukt opnieuw zijn lul in me. Direct voert hij het tempo op. Ik kreun hard terwijl ik mezelf trek. Zijn harde eikel schuurt steeds langs mijn prostaat. Al snel voel ik mijn orgasme opborrelen. Steeds harder kletst hij tegen me aan, ik hoor hem zwaarder kreunen en gok dat hij ook bijna klaar komt. Dan plots schiet mijn sperma door mijn hand op het bed. Straal na straal verlaat mijn ballen. Thijs gaat onverhinderd door en na nog een kleine minuut begint hij ongecontroleerd te stoten en met een harde kreun komt hij klaar en schiet het condoom vol. Langzaam glijdt hij uit me en laat ik me voorover vallen.

Met mijn ogen gesloten hijg ik na, ik voel Thijs naast me komen liggen, ook hijgend. Na een minuutje draai ik me op mijn rug en kijk op zij. Thijs kijkt terug en zegt droog. ‘Hij paste.’

‘Ja, niet verwacht dat het zo lekker zou zijn.’

‘En nu?’

Wat is dat nou weer voor een vraag denk ik bij mezelf. Ik draai me op mijn zij en bekijk hem. Hij heeft het condoom al afgedaan en zijn lul ligt er rustig bij, mijn blik gaat weer naar boven en ik kijk hem aan. Vragend kijkt hij terug. Ik zucht, neuken kan hij wel, maar ik begin meer in te zien waarom zijn ex vreemd is gegaan. ‘Ik ga douchen’ zeg ik kort en stap gelijk van het bed af. Eenmaal onder de douche voel ik de vermoeidheid toeslaan. Ik was mezelf en voel aan mijn gevoelige gaatje. Dat ik vaker geneukt wil worden staat vast, maar door Thijs? Hij is echt een toffe gast in de omgang en neuken kan hij goed maar iets staat me niet aan. Is het de terughoudendheid? Ik verdrijf me gedachtes en doe de douche uit. Als ik me sta af te drogen komt Thijs de badkamer in en neemt mijn plaats onder de douche in. In mijn slaapkamer trek ik de lakens van het bed en zoek naar nieuwe lakens. Nadat ik het bed heb verschoond en aangekleed ga ik naar beneden. Op de trap naar beneden hoor ik Thijs de douche uit draaien. Ik besluit de oven aan te zetten voor de pizza’s en trek daarna een biertje open.



Woensdag, we staan op het vliegveld en vliegen zo terug. Ik ben blij om terug te gaan, inmiddels ben ik Thijs wel zat. Continu zitten we op elkaars lip. Natuurlijk is het af en toe best gezellig maar ik heb hem gewoon niks meer te vertellen. De stiltes die steeds vaker invallen voelen ongemakkelijk, ook bij hem, dat voel ik gewoon. Seks?, nee seks wil ik niet meer met hem. Nog één keer had hij een soort van aanstalten gemaakt maar ik hield de spreekwoordelijke boot tegen. Ja, hij heeft me ontmaagd en god, zijn lul diep in mij, man dat was lekker. Maar toch, het voelt niet goed. Zucht, ik mis Marvin. Vannacht schrok ik wakker uit een droom, ik droomde van hem, zijn naakte lijf tegen de mijne. Mijn lul stond op knappen en kwam nog net niet klaar. De rest van de nacht heb ik niet meer geslapen…. Verzonken in gedachtes.

‘Max, kom je?, we kunnen aan boord.’



Thuis, weer thuis, op de bank. Jan had ons netjes, zoals afgesproken, opgehaald bij Schiphol. Terwijl hij me thuis afzette vroeg hij of ik nog wat dagen vrij wilde of dat ik morgen weer kom werken. Heel even twijfelde ik maar ik had nee geschud. Moet nog even wat privé dingen regelen dus ik kom maandag weer. Jan gaf me groot gelijk maar vroeg me nog wel even of ik in ieder geval bereikbaar wilde zijn. Uiteraard gaf ik aan dat dit geen enkel probleem zou zijn.

Daarnet heb ik Hans en Ank gebeld, morgen ga ik daar langs. Hoogste tijd om daar een goed gesprek mee aan te gaan. En nu, nu zit ik op de bank, telefoon in de hand. Ik wil Marvin appen, ik wil hem spreken, gewoon spreken. Heb hem echt gemist. Dan gaat de intercom, verbaasd kijk ik op en loop erheen. In de camera verschijnt het lachende gezicht van Marvin!! Direct besluipt een warm gevoel mij. Uiteraard laat ik hem binnen en open alvast mijn voordeur. Loop ondertussen naar de keuken om twee koude biertjes te pakken. ‘Goedenavond Max’ hoor ik hem roepen.

‘Goedenavond Marvin,’ roep ik enthousiast terug, ‘leuk dat je er bent!’

We lopen op elkaar af. Een lach op zijn mooie gezicht. Ik reik hem zijn biertje aan en even omhelzen we elkaar vriendschappelijk. Zijn inmiddels warme bekende heerlijke geur ruikt weer zalig. We kijken elkaar heel even diep in de ogen. ‘Zo, hoe was het in Spanje?’

‘Haha, lekker hoor.’ We gaan erbij zitten, geïnteresseerd luistert hij naar me. Ik vertel hem over het huis, het zwembad, de golfbaan et cetera. Dan onderbreekt hij me. ‘En met Thijs? Is er nog iets spannends gebeurd?’ vraagt hij op balorige toon. Ik grijns naar hem en zeg: ‘Jij dacht dat Thijs een oogje op mij had toch? Nou dat valt dus wel mee. Meer dan goede collega’s zullen we nooit worden. Was hem inmiddels wel weer zat.’ Ik kijk na deze woorden goed naar Marvin, kijkt hij nou opgelucht? Of beeld ik me dat alleen maar in.

‘Hebben jullie geen seks gehad?’ vraagt Marvin nu directer. Opnieuw een grijns op mijn gezicht. ‘Dat heb ik niet gezegd.’ Marvin zijn ogen worden groot. ‘Echt!? Vertel op….’ Ik begin te lachen, geef hem speels een por in zijn zij. Direct geeft hij mij een duwtje en al snel hebben we lachend een klein stoeipartijtje waarbij ik me snel gewonnen geef waardoor hij half op me land. Mijn polsen houd hij lichtjes van boven mijn hoofd. Zijn gezicht niet ver van mijn gezicht. Ik voel zijn iets wat versnelde adem op mijn gezicht. We kijken elkaar weer diep in de ogen. Even lijkt het alsof…. Dan hersteld Marvin zich. Gaat van mij en de bank af en vraagt. ‘Nieuw biertje?’

‘Lekker.’ Terwijl hij naar de keuken loopt vertel ik hem van zaterdagavond. Hoe het begon in het zwembad, de zoen, dat hij me daarna heeft gepijpt en dat ik hem heb afgetrokken.

‘Was dat alles?’ vraagt Marvin lacherig.

‘Nee, de volgende dag heeft hij me geneukt.’ Ik zoek zijn blik maar hij kijkt van me weg terwijl hij naast me gaat zitten. Even blijft hij stil. Wat zou dat betekenen?

‘Marvin?, vind je het erg ofzo?’

Een geforceerde glimlach op zijn gezicht. ‘Nee, nee natuurlijk niet. Het is alleen…’

‘Ja?’ moedig ik hem aan.

Hij kijkt strak voor zich. ‘De laatste keer dat wij…. Ik mocht toen niet Max. En nu….’

Iets wat geïrriteerd reageer ik: ‘Mocht niet?, Jij wilde hem er gewoon in één keer in duwen. Vind je het gek dat ik je tegenhield. En trouwens, jij bent diegene die…’ net op tijd slik ik mijn woorden in. Ik wil geen ruzie maken.

‘Diegene die?’ vraagt Marvin zonder me aan te kijken.

Ik zucht diep. ‘Marvin, begrijp me nou alsjeblieft niet verkeerd. We zijn broers, wij samen…, dat kan niet. Dat zijn jou woorden.’

‘Ik weet het Max…., ik ga maar eens op huis aan. Oké?’

‘Nee, blijf nog even. Ik vind het gezellig dat je er bent. Kom op. Hoe was jou weekend?’

Heel veel heeft Marvin niet te vertellen, ondanks dat is het gezellig en geniet ik van zijn aanwezigheid. Op een gegeven moment valt het gesprek stil. Het wordt ook al wat later en ik word moe. Marvin kijkt naar me. ‘Nog een laatste?’

Ik grijns. ‘Nou vooruit, een laatste, maar dan ga ik toch echt naar bed.’

Weer is het even stil, totdat Marvin zijn mobiel tevoorschijn tovert en hem ontgrendeld. ‘Kijk.’

Op het scherm zie ik een jonge jongen, ik schat hem een jaar of 20. Blauwe ogen, blond haar en een grote grijns. ‘Mooie jongen.’ Zeg ik dan.

‘Hij heet Thomas, van het weekend zat ik wat rond te kijken en kwam hem tegen op zo’n site. Hij is ook homo en zocht een leuk contact.’

‘oké?’ zeg ik wat vertwijfeld.

Marvin lacht. ‘We chatten alleen maar hoor, het is meer dat het een lotgenoot is van mijn leeftijd.’

Opgelucht haal ik adem. ‘Nou, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar je hebt groot gelijk.’

Mijn laatste biertje drink ik snel op, ik wil nu toch echt naar bed. Weet even niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Marvin begrijpt mijn stille hint en drinkt ook de laatste slok uit zijn biertje. Staat op, zet zijn biertje neer. ‘Op de fiets naar huis!’

Ik lach op hem en loop met hem mee naar de hal. Nog een laatste vriendschappelijke knuffel, het liefst hou ik hem lang vast maar toch laat ik snel los. Hij geeft me nog een dikke knipoog en dan is hij vertrokken.



De volgende dag ben ik al vroeg op pad naar mijn voogdouders. Hoewel ik had afgesproken er om tien uur te zijn ga ik dat door het verkeer niet halen. Rond half elf sta ik op de stoep en bel ik aan. Na een hartelijk ontvangst zitten we al snel in de woonkamer. Zoals bij Marvin vertel ik weer ronduit over mijn vakantie. Natuurlijk niet dat ik seks heb gehad met Thijs maar al het andere erom heen wel. Het is gewoon echt gezellig en de tijd vliegt. Wanneer onze buiken beginnen te knorren staat Ank op om de tafel te dekken voor de lunch. Ik kijk Hans aan en vraag of hij met me meeloopt naar buiten. ‘Even roken’ verontschuldig ik me. Hans en Ank zijn tegen roken maar hebben zich erbij neergelegd dat ik dat doe. Als we buiten zijn en ik mijn sigaret heb opgestoken kijk ik naar Hans.

‘Hans, over het huis.’

‘Ja Max?’

‘Ik weet niet zo goed hoe ik het moet vragen dus ik vraag het maar gewoon. Willen jullie het huis verkopen omdat jullie het niet meer kunnen betalen?’

Hans schrikt duidelijk en kijkt me aan. Hij stamelt, hakkelt en word beetje rood. Dan zucht hij diep en neemt plaats op een tuinstoel. ‘Max, we wilden je er eigenlijk niet mee belasten maar ja, we kunnen het simpelweg niet meer veroorloven.’

Onderzoekend kijk ik hem aan. ‘Mag ik ook vragen hoe het komt? Ik bedoel je bent dan wel gepensioneerd maar je had een goede baan toch?’

Hans knikt. ‘Ik heb een paar hele domme investeringen gedaan Max. En mijn pensioen is niet al te best. Ik dacht het juist goed te hebben geregeld maar omdat we nogal wat geld zijn verloren door die investeringen…. Daar komt bij dat dat ik mijn hypotheek moest vernieuwen en wat denk je wat er gebeurd als je amper inkomen hebt?’

Ik zucht en ga zitten. ‘Hoe houdt Ank zich in deze situatie?’

Even blijft Hans stil, kijkt strak voor zich naar de grond. ‘Dat is nog het ergste Max. Ze houdt zich groot tegenover iedereen maar het moeten verhuizen doet haar veel pijn. Hier hebben we herinneringen aan Johan…’

Ik kijk naar Hans, tranen staan in zijn ogen. Dat is voor mij de druppel. Ik had het in Spanje al bedacht maar nu weet ik het zeker. Ik schraap mijn keel en zeg dan. ‘Hans, de laatste jaren waren voor mij op financieel gebied zeer gunstig. Ik heb geen hypotheek op mijn huis en genoeg geld op mijn bankrekeningen. Enige tijd denk ik er al over na om een investering te doen.’ Hans kijkt me niet begrijpend aan. ‘Thijs heeft jullie huis getaxeerd, voor dat bedrag wil ik het kopen. Dan kunnen jullie hier blijven wonen.’

Zijn ogen worden groot. ‘Je bent gek Max. Dat kan ik… ik bedoel dat kunnen we niet van je vragen. Wat heb jij nou aan….’

Ik onderbreek Hans. ‘Luister Hans, ik koop jullie huis, jullie blijven hier wonen en betalen geen huur. Alleen de vaste lasten zoals gas, water enzovoort. Voor mij is het een prima investering. Wanneer jullie weggaan kan ik het huis wellicht verkopen met winst. Dat is toch een win-win situatie?’

Hans is werkelijk overdonderd en weet even niks te zeggen. ‘Ik ga even naar het toilet Hans’ zeg ik terwijl ik opsta en aanstalten maak om naar binnen te lopen. Als ik binnen ben hoor ik Ank. ‘Komen jullie aan tafel?’ hoor ik haar vrolijk vragen. Ik glimlach naar haar. ‘Even naar het toilet Ank. Loop jij anders even naar Hans, die heeft nieuws voor je.’ zeg ik geheimzinnig.

Op het toilet neem ik alle tijd. Laat ze maar even. Nu niet mijn gezicht laten zien. Na mijn toiletbezoek sluip ik de woonkamer weer in en kijk om het hoekje naar Hans en Ank. Ze omhelzen elkaar, ze laat hem even los, neemt zijn hoofd tussen haar handen en drukt een kus op zijn mond. Ik glimlach erom, het doet me goed ze zo te zien, zelfs mijn ogen worden even waterig. Dan stap ik om het hoekje en Ank ziet me in haar ooghoeken want direct draait ze haar blik naar mij. Ze heeft een grijns van oor tot oor en laat Hans los. Ze snelt zich naar binnen en rent bijna op me af. Tranen rollen over haar wangen en dan vliegt ze me om mijn nek. ‘Meen je het nou Max?, meen je het echt!!! Kan ik hier blijven!??’

Stevig hou ik haar vast en fluister dan in haar oor. ‘Jij nam mij in je huis, jij nam de zorg van mij op je. Ik ben een lastige puber geweest en ik weet dat jullie het door mij zwaar hebben gehad. Nu eindelijk, kan ik ook wat voor jullie doen. Ik hou van je Ank. Jij verdiend het.’

Nog twee minuten houdt ze me vast, snikkend van blijdschap. Hans staat iets wat ongemakkelijk toe te kijken maar ook zijn grijns loopt van oor tot oor. Zodra Ank me eindelijk los laat loop ik op Hans af en ook al is hij geen man die omhelst wil worden pak ik hem stevig vast. ‘Laat mij dit alsjeblieft doen voor Ank en jou.’ Fluister ik in zijn oor.

Hans zegt niks meer maar knijpt zijn armen nog even stevig om me heen. Voor mij is dit een bevestiging…



Nu zit ik hier, twee weken later, zondagavond, thuis op de bank. Alleen. Het huis van Hans en Ank is inmiddels van mij, dit hebben we uitgebreid gevierd met een heerlijk diner met zijn drieën met vooraf een bezoek bij het graf van Johan. De rest van de tijd ben ik druk geweest met het grote huis van dhr. Haasveld. Hoewel het een stugge man is krijg ik wel alles voor elkaar wat ik wil. Zodra de opknapbeurt van zijn huis klaar is zullen we het opnieuw in de verkoop gaan zetten. Komende weken gaan Thijs en ik ons richten op de verkoop van de huizen van de projectontwikkelaar waar Thijs en ik voor de vakantie bij zijn geweest. Al met al dus twee vruchtbare weken met misschien nog vruchtbaardere te gaan. In de vrije avonden die ik had heb ik Marvin vaak over de vloer gehad. We hebben het gezellig, praten veel over werk en ik geef hem tips en leer hem bij. Alle informatie die ik geef zuigt hij als het ware in zich op. En toch mis ik hem, ook al zie ik hem zo vaak, ik mis hem. Zijn warme huid tegen mijn warme huid, zijn strelingen over mijn lichaam en vooral de overheerlijke tongzoenen. Mis ik seks? Ja natuurlijk mis ik de seks. Had ik dan toch moeten in gaan op de avances die Thijs maakte afgelopen vrijdag? Nadat ik hem had afgewezen had hij zijn schouders opgehaald. ‘Sorry, ik ben gewoon geil’ had hij gezegd. Ik kon er wel om lachen, er is op zich ook niks mis met een potje doelloze seks. Toch heb ik de boot afgehouden. Maar nu zit ik hier alleen op de bank en twijfel ik om Thijs te bellen of hij nu wil. Zeker na vanmiddag…Ik had namelijk Marvin opgehaald met de auto en we zijn naar het strand gegaan. Niet praten over het werk hadden we afgesproken. We zouden plannen maken om onze vader te gaan confronteren met mij, zijn zoon. Maar Marvin wilde er nog even mee wachten. De jongen waarmee hij chatte had hij inmiddels een date mee gehad. ‘Het was maar 20 minuten rijden!’ had Marvin nog geroepen. En ja, ze hadden seks gehad. Glunderend vertelde Marvin me de details. Ik liet niks merken maar langzaam ging ik kapot van binnen. Pure jaloezie! En nu hebben ze verkering. Thomas had het hem gevraagd! Dus daarom wil Marvin nog even wachten met de confrontatie. ‘Vind je niet erg toch?’ vroeg hij. Glimlachend had ik mijn hoofd geschut. Pokerface op, niks laten merken…

Nu, mijn telefoon in de hand, Thijs opgezocht en nog even twijfel ik om te drukken op “bellen” maar dan schrik ik van mijn telefoon. Plots trilt hij en komt er een gesprek binnen. Haha, van schrik laat ik hem zelfs bijna uit mijn handen vallen. In mijn beeldscherm staat dat Chantal belt. Verbaasd neem ik op. ‘Met Max?’

‘Hey Max, met Chantal. Stoor ik?’

‘Eh, nee hoor. Zit thuis op de bank te niksen.’

‘Mooi, ik wilde je even spreken.’

Nou, dat bleef niet bij “even” maar een gesprek van bijna twee uur. Het was een leuk en gezellig gesprek. Het voelde goed, vertrouwd en heeft mij goede moed gegeven. Ze vertelde eerst dat haar nieuwe vlam als het ware is gedoofd. Het klikte toch niet met hem. Desalniettemin is ze gelukkig, woont weer tijdelijk bij haar ouders maar benadrukte dat het echt tijdelijk zou zijn. Ze vertelde over haar werk, haar familie en ga zo maar door.. Ook ik vertelde over mijn werk, over mijn korte uitstapje naar Spanje met Thijs, over mijn voogdouders, dat ik hun huis heb gekocht en daarna dat de band tussen Marvin en ik steeds sterker lijkt te worden. Even twijfelde ik maar vertelde haar ook dat hij nu een vriend heeft en dat ik toch een soort van jalousie ervaar. Kortom, ik vertelde alles. Zij luisterde aandachtig en gaf me goed advies. Door ons gezamenlijk verleden weet ik dat ik altijd mijn hart kan luchten bij haar. Zij wist me zelfs te overtuigen om te wachten op Marvin wat betreft het confronteren van mijn vader. “Wat maken die paar maanden nou uit na zoveel jaar.”

Nadat we hebben afgesproken om binnenkort echt nog even samen te gaan eten in een restaurant hebben we opgehangen.

Nu, zit ik op mijn dakterras met een glas rode wijn, een sigaret en een grote brede glimlach. Ik heb zin om morgen weer te gaan werken en ben benieuwd wat de toekomst me brengt!!

Gesloten