Verschillende Werelden 9

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 9

Bericht door Kevin-K » wo 05 jun 2019, 09:21

Thijs

Hier lig ik, in een grote strandstoel aan het zwembad. Naast me ligt Thijs met zijn ogen dicht. We hebben beide alleen een zwemshort aan. In het water zijn we nog niet gegaan. Eerst even genieten van de zon. Zo heet is natuurlijk ook weer niet maar vergeleken met het weer in Nederland is dit toch wel flink genieten. Vanochtend vroeg stond Jan al voor mijn deur met Thijs achterin de auto. Hij stond erop om ons naar Schiphol te brengen. Na een paar uurtjes vliegen en na het huren van een auto zijn we in een uurtje naar dit huis gereden. Dit is het huis van die vriend van Jan. Die is nu in Nederland en Jan had geregeld dat we hier konden verblijven. Ik geniet, echt waar, ik geniet. Het is gezellig met Thijs. We spreken over alles maar over niks tegelijk, hij maakt me vrolijk, hij zorgt ervoor dat ik niet aan al dat gedoe thuis denk. Ik kijk opzij, zijn ademhaling is kalm, zijn borstkas gaat rustig op en neer. Hij heeft een mooi lichaam. Niet dat hij een sixpack heeft maar hij heeft ook geen buik. Gewoon een mooi haarloos bovenlichaam. Zijn zwemshort verraad verder niks. Stiekem ben ik wel benieuwd naar hem. Op zijn benen zitten wel wat haartjes maar niet veel. Zijn ook blond waardoor ze niet echt opvallen. Ik krijg het warm. Van de zon? Of komt het door hem. Ik glimlach en ik geniet.

Ik kijk nog even om me heen terwijl ik lig. Het uitzicht is waanzinnig. Aan de zijkanten van het huis zijn muren gemetseld om de tuinen te scheiden en om uit het zicht te blijven van de buren. We hebben dus echt het rijk volkomen voor onszelf. Ik heb dorst, ik besluit te kijken of er wat te drinken is. Ik sluip weg want volgens mij ligt Thijs te slapen. In de keuken is de koelkast leeg dus loop ik door naar de garage. Ik had al gezien dat daar ook een koelkast stond en daar liggen flessen witte wijn, flessen rosé en flesjes bier. Ik pak een paar biertjes en neem ze mee terug. Ik sluip naar Thijs om het koude flesje op zijn buik te leggen maar als ik het flesje boven zijn buik houd zegt hij plots heel rustig. ‘Waag het.’

Ik begin te lachen maar waag het niet, ik geef het flesje in zijn hand en draai de dop van die van mij af. Ik ga aan de rand van het zwembad staan en beweeg mijn nek en schouders, die zitten compleet vast.

‘Heb je last van je schouders?’

‘Ja, alles zit vast.’

‘Mijn ex was masseur en van hem heb ik het één en ander geleerd. Zal ik je masseren?’

Ik kijk om en grijns. Wil een gevatte opmerking maken maar Thijs kijkt serieus. ‘Ik zie niet in waarom ik nee zou zeggen tegen een goede massage!’ zeg ik lachend.

‘Nou, ga liggen, dan pak ik olie.’

‘Heb jij massage olie bij je?’

‘Haha, nee, maar wel zonnebrand met factor 8. Is net olie.’ En hij geeft een knipoog.

Ik leg mijn strandstoel plat en ga op mijn buik liggen. Even later komt hij teruglopen en klimt zonder aankondiging op me. Zijn knieën naast mijn heupen en zijn kont op mijn benen. Ik voel de lauwe olie tussen mijn schouderbladen. Twee tellen later begint hij zacht de olie te verspreiden. Zodra mijn rug glad is begint hij mijn schouders te bewerken. Ik kreun hard. Thijs lacht. ‘Ik voel welke spier ik moet hebben’

‘Ik voel het ook’ zeg ik grinnikend.

Hij heeft werkelijk waar niet overdreven. Hij kan goed masseren. Zijn ferme grote stevige handen bewerken zowat alle spieren van mijn rug. Steeds lager gaat hij. Hij verplaatst zichzelf om nog lager te komen, nieuwe olie als hij begint aan mijn onderrug.

‘Ehh’, zegt hij wat nerveus, ‘Kan je short iets lager? Anders zit tie straks helemaal onder.’

‘Probeer je me nu naakt te krijgen?’ zeg ik gespeeld verbaasd.

Zonder op antwoord te wachten schuif ik wat onhandig mijn short half over mijn billen. Thijs zegt niks meer en gaat verder. Zijn handen vlak boven het begin van mijn bilnaad. Ik laat onverwacht een zachte kreun los. Thijs grinnikt. ‘Lekker?’

Zo normaal mogelijk zeg ik. ‘Ja, je had weer even een gevoelig plekje.’ Ik ga hem natuurlijk niet vertellen dat ik inmiddels met een gigantische paal hier lig. Zijn handen, zijn massage, ik word er gewoon ontzettend geil van.

Opeens stopt hij. ‘Pff, ik heb het er warm van gekregen, ik spring het zwembad even in.’ Zegt hij als hij van me afklimt. Razendsnel draai ik mijn hoofd, hij draait zich vliegensvlug om en loopt op een drafje naar het zwembad en duikt in één keer het water in. Zag ik dat nou goed? Volgens mij was hij keihard. Of zat zijn short gewoon raar? Ik concentreer me, ik wil ook het water in maar als ik nu opsta ziet hij mijn harde erectie.

Na een minuutje is hij redelijk in stijfheid afgenomen. Ik sta op met mijn rug nog naar hem toe en fatsoeneer mijn short. Daarna draai ik me om en ren naar het zwembad en duik er ook in. Brr, dat is fris!

Nadat we stilzwijgend wat baantjes hebben gezwommen spoelen we ons af in elk een andere douche en kleden we op onze eigen kamers om. We gaan naar de buurtwinkel voor wat standaard boodschappen en daarna gaan we kijken of we ergens iets kunnen eten. We praten weer gezellig tijdens de boodschappen, geen moeilijke gespreksonderwerpen. Onderweg terug zien we dat op loopafstand van ons huisje wel een leuk restaurantje zit. We lopen er gezellig heen en even later zitten we er buiten, naast elkaar met elk een lekker glas rosé. Weer is het gezellig en de ober doet goed zijn werk want die zorgt ervoor dat we niet zonder zitten. Op een gegeven moment voel ik me toch wel licht in mijn hoofd te voelen. Gelukkig wordt het bestelde eten voor ons neergezet en zitten we samen te genieten van het eten. Af en toe raakten onze blote knieën elkaar tijdens het eten. De eerste keer trok ik terug, de tweede keer trok Thijs terug maar bij de derde keer hield ik hem op zijn plek. Even duwde hij zacht en ik bood weerstand. We bestellen nog een koffie en zwijgend genieten we van de reeds ingevallen avond. Onze knieën tegen elkaar. Het voelt vertrouwd. Ik geniet.

Als we teruglopen gaap ik. ‘Moe?’ vraagt hij daarop.

‘hm hm’ Ik kijk naar hem, hij naar mij. Zijn blik, zijn ogen. Warm, vertrouwd, ik voel kriebels in mijn buik. Kriebels die ik niet kan plaatsen. Word ik nou verliefd? Of is het de alcohol. ‘Morgen maar is naar dat huis gaan kijken om te kijken of het wat voor Jan is?’ verbreek ik het zwijgen. Thijs glimlacht even. ‘Nee,’ zegt hij, ‘Er is geen huis “te koop”. ‘

‘Hoe bedoel je?’

‘We moesten een plan verzinnen om jou op vakantie te krijgen. Jan zijn idee.’

Ik ben verbaasd, weet niet hoe ik moet reageren. ‘O, dan is jullie plannetje gelukt.’ Zeg ik kortaf. Ik voel Thijs even naar mij kijken, duidelijk zoekend naar woorden. Blijkbaar ziet hij er vanaf en zwijgend lopen we verder. Het koelt al flink af. Als we eindelijk terug zijn vraagt Thijs of ik nog een laatste lust. Natuurlijk! Had ik geantwoord. Terwijl hij twee biertjes pakt loop ik naar het zwembad en staar in de verte. ‘Max?’ hoor ik achter me. ‘O, daar ben je.’ Hij geeft me het biertje en staat naast me. ‘Wat denk je?’ Ik haal mijn schouders op. Dan kijk ik hem aan en glimlach. ‘Zwemmen?’

‘Haha, mijn short ligt nog boven.’

‘Nou en, niemand die ons hier ziet.’

Demonstratief zet ik mijn biertje neer, trek mijn shirt uit, trap razendsnel mijn korte broek met boxer uit en duik het bad in. Als ik boven kom zwem ik rustig terug naar de kant. Thijs kijkt me lachend aan. ‘Je bent gek.’

‘Klopt, maar het is wel lekker hoor.’ Zeg ik terwijl ik mijn biertje van de rand van het zwembad pak. ‘Nou, kom je er nog in?’

‘En jij kijken hoe ik me uitkleed zeker.’

Ik kijk hem aan, zeg niks maar zet mijn voeten tegen de rand en duw, mijn heupen kantel ik omhoog waardoor mijn slappe pik even boven water komt. Ik zie hem kijken.

‘Nou, kom je er nog in?’

Hij grijnst nu en trekt zijn shirt uit. Dan draait hij zich om en trekt zijn korte broek en boxer uit. Zijn billen zijn mooi, gespierd en glad. Dan draait hij opnieuw, laat me heel even kijken. Zijn lul is dan wel niet stijf maar ook zeker niet slap. Groot is hij wel. Groter dan die van Marvin. Ik zou wel langer willen kijken maar hij duikt, richting mij, ik volg zijn lichaam onder water. Vlak voor me komt hij naar boven en veegt water uit zijn gezicht.

‘Lekker hoor’ zegt hij.

‘Wat’ vraag ik ondeugend.

‘Het water natuurlijk, wat dacht je dan?’ vraagt hij op speelse toon. Ik zeg even niks, maar kijk hem diep in zijn ogen. Hij kijkt terug. We komen nog dichter naar elkaar toe, bijna raken onze lichamen elkaar. Dan zeg ik zacht. ‘Ik hoopte dat je mij bedoelde.’

‘Dat zou ik eerst moeten proeven.’ Zijn hoofd komt dichterbij na deze woorden, zijn ogen sluiten, ik sluit mijn ogen en dan voel ik de zachte aanraking van zijn lippen. Een kus, nog een kus en dan een lange kus. Hij likt mijn lippen, ik open mijn mond, zijn tong raakt mijn tanden en dan laat ik toe. Zijn tong vindt de mijne, mijn vrije hand pakt zijn heup. Mijn tong is ongecontroleerd. Ik duw mijn lichaam tegen zijn lichaam. Beide worden we hard, we glijden in het water over elkaar heen. De tongzoen word wilder, we kreunen beide. Hij stopt de zoen. 'Naar bed?’ vraagt hij zacht. Ik grijns maar schud nee. ‘Alle tijd, eerst mijn biertje opdrinken.’

Hij glimlacht, hij kust me weer, direct vinden onze tongen elkaar, mijn hand gaat over zijn rug en ik knijp in zijn bil. Dan laat ik hem los, glimlach even en ga naar de rand van het zwembad.

Naast elkaar, rug tegen de rand. Samen kijken we de verte in terwijl we af en toe een slok nemen. ‘Sinds het moment dat ik je zag fantaseer ik al hierover.’ Zegt hij.

‘Dat we naakt naast elkaar in een zwembad in Spanje staan?’ Grinnik ik.

Hij duwt me zacht tegen mijn schouder. Ik duw terug. Hij draait zich, komt voor me staan en kijkt me zwoel aan. Hij kust me weer, totaal ontspannen laat ik zijn tong weer toe. Gedachtes drijf ik uit mijn hoofd. Nu alleen maar genieten, samen met Thijs. Hij duwt zich weer tegen me aan. Beide zijn we opgewonden, hij voelt groot aan. Mijn hand glijd tussen ons in, ik wil hem voelen, vasthouden. Hij duwt mijn hand weg en stopt de zoen. Ik kijk hem vragend aan. Hij legt zijn vinger op zijn lippen, buigt zijn hoofd naar mijn oor. ‘Ga eens op de rand zitten Max’ fluistert hij. Ik draai me om, Thijs zet een stap achteruit. Ik klim op de rand, mijn benen bungelen in het water. Hij glimlacht en kijkt naar mijn harde lul. Hij komt tussen mijn benen staan en zet zijn hand op mijn borst en duwt me achteruit. Ik laat me op mijn ellebogen vallen en wacht af. Thijs legt zijn handen op mijn bovenbenen en glijd naar boven. Hij kijkt gebiologeerd naar mijn harde staaf. Dan pakt hij hem met zijn rechterhand vast en trekt mijn voorhuid omlaag. Een zachte kreun komt uit mijn mond. Zonder zijn ogen van mijn lul af te halen buigt hij zijn hoofd voorover. Zijn mond komt dichterbij mijn eikel. Ik begin al ligt te hijgen, weet wat komen gaat. Hij steekt zijn tong uit en likt over mijn eikel. Een rilling over mijn rug. Dan neemt hij hem in zijn mond. Zijn tong beweegt snel over mijn eikel. Mijn lijf siddert van genot. Steeds dieper gaat mijn lul zijn mond in. Ik ben verbaasd hoe diep ik binnendring. Ik voel zijn keel, hij is duidelijk ervaren. Dan begint hij op en neer te gaan, zijn hand speelt met mijn ballen. Ik kreun, dit is goed, dit is geil. Zijn vrije hand streelt mijn buik, even kijkt hij op terwijl hij me pijpt. Met mijn mond half open, licht hijgend kijk ik hem terug aan. Mijn lul gaat steeds minder diep naar binnen. Thijs verplaatst zijn aandacht meer naar mijn eikel. Terwijl hij me aftrekt met enkel zijn duim en wijsvinger. Ik begin te schokken, voel mijn eikel verharden en mijn ballen samentrekken. Ik ga komen, dat is een feit. ‘Thijs’ zeg ik waarschuwend. Stug gaat hij door, zijn tong, zijn vingers… Het word me teveel, met een onverstaanbare schreeuw kom ik klaar en schiet mijn zaad zijn mond in. Zacht zuigt hij door terwijl hij me melkt tot de laatste druppel. Terwijl mijn lul langzaam verslapt laat ik me achterover vallen op mijn rug. Hijg na, kijkend naar de sterren.

Thijs klimt uit het zwembad en kruipt over me heen. Op handen en knieën zit hij boven mij, het water druipt van zijn lichaam op mij. ‘Was het lekker’ vraagt hij zacht. Ik glimlach, leg een hand op zijn wang en streel even. ‘Heerlijk’. Ik kijk naar beneden, tussen ons in, Die van mij in rust, hij half stijf. Ik verplaats mijn hand naar zijn achterhoofd en trek hem naar me toe. We zoenen, ik proef mezelf. Mijn hand vrije hand reikt naar die van hem. Ik pak hem vast en direct groeit hij. Thijs kreunt in mijn mond maar laat dan los en gaat staan. Mijn uitzicht is oogverblindend. Zijn prachtige lijf met zijn harde paal fier vooruit. Pijlsnel ga ik zitten, mijn hoofd vlak voor zijn lul. Ik pak hem opnieuw vast en open mijn mond om zijn harde dikke eikel erin te stoppen. Maar Thijs stapt van me weg.

Iets wat verbaasd sta ik op. Ik wil hem vasthouden, wil hem laten genieten zoals hij mij net heeft laten genieten. Ik wil zijn witte goud uit zijn lul zien komen! Hij pakt een handdoek die nog op een strandstoel ligt, zijn rug naar me toe. Ik sla mijn armen om zijn middel, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zoen hem, direct pak ik zijn harde genotsstaaf vast en begin hem op hoog tempo af te trekken. Hij kreunt, wil zelfs even mijn hand wegduwen maar ik lat het niet toe. Mijn eigen lul is inmiddels weer hard en glijd tussen zijn billen. Ik zuig in zijn nek terwijl één hand zijn ballen kneed en mijn andere hand met een ferme grip zijn voorhuid heen en weer over zijn eikel laat glijden. Mijn hand word nat van zijn voorvocht. Hij kreunt, knikkende knieën. Ik wissel het tempo niet af. Nee, ik ga door. Steeds harder kreunt hij ‘O MAX’ toept hij zodra zijn lijf begint te schokken en ik het sperma uit zijn ballen voel schieten. Nu pas verlaag ik mijn tempo, elke druppel melk ik eruit totdat ik hem in mijn hand voel verslappen. Dan laat ik los en zet ik een stap naar achter.

Zonder wat te zeggen of me aan te kijken draait hij zich om en loopt langs me heen en springt het water in. Ik weet niet wat ik er van moet denken, ik haal mijn schouders even op en pak mijn handdoek en droog me verder af. Ik loop naar mijn kleren die nog naast het zwembad liggen en trek mijn boxer en een shirt aan. Dan zonder nog op Thijs te letten pak ik mijn sigaretten uit mijn korte broek en steek er één op en drink het laatste bier uit mijn flesje.

Ik kijk toe hoe hij uit het water komt, zich afdroogt en richting mij loopt. Met een vragende blik kijk ik hem aan. Hij glimlacht naar me, geforceerd, dat is wel duidelijk.

‘Max, ik ga naar bed.’

‘Wat is er? Deed ik iets niet goed?’

‘Nee, het ligt niet aan jou. Ik… Ik ben gewoon moe.’

Hij maakt aanstalten om door te lopen maar snel pak ik hem bij zijn bovenarm. Hij draait zijn gezicht naar me toe. Een afwezige blik, ik kan er niks uit opmaken. Hij draait zich weer van me weg, ik laat hem los en hij loopt naakt van me weg. ‘Zal ik bij jou in bed slapen’ vraag ik hem terwijl ik naar zijn rug kijk. Hij haalt zijn schouders op. ‘Mag’ is zijn korte antwoord en hij loopt naar binnen.

Verbaasd of beter gezegd, verbouwereerd, laat hij me achter. Ik snap het niet. We hebben gezoend, daarna vertelt hij me dat hij dit altijd al wilde, pijpt me klaar maar wilde niks terug. Heb ik er fout aan gedaan dat ik doorzette? Nadat ik zowel mijn biertje als zijn nog halfvolle biertje heb opgedronken ga ik naar binnen en doe ik alles op slot. In de badkamer poets ik mijn tanden. Nog steeds twijfel ik of ik bij hem moet gaan slapen. Ik wil het wel want ik wil niet weer alleen slapen. Ik loop naar zijn slaapkamer en duw zachtjes de deur open, het is donker maar in de schemering zie ik hem liggen, onder een deken met zijn rug naar me toe. Ik kan zelfs zijn rustige maar zware ademhaling horen. Dan hak ik de spreekwoordelijke knoop door en loop naar mijn eigen bed en ga liggen. Nog een tijdje lig ik te draaien, gedachtes schieten alle kanten op. Uiteindelijk val ik in een diepe onrustige slaap.

In de ochtend word ik weer wakker. Het is al licht maar volgens mij erg vroeg. Mijn schouders doen pijn en andere spieren voelen stram aan. Wat een ***bed denk ik bij mezelf. Blijven liggen heeft geen zin, chagrijnig sta ik op en zie mijn zwembroek in een hoek liggen. Ik besluit hem aan te trekken en loop mijn slaapkamer uit. Zonder in te houden of te kijken loop ik langs Thijs zijn slaapkamer. Hij kan me wat denk ik bij mezelf. Even later sta ik voor het zwembad en duik erin. Brr, koud, toch wen ik snel en besluit een paar korte baantjes te trekken. Zo groot is het zwembad natuurlijk ook weer niet. Thijs heb ik nog niet gezien dus die zal nog wel liggen slapen. Als ik mezelf weer uit het zwembad trek voel ik de ochtendzon op mijn rug. De zon is nog niet warm genoeg en al snel krijg ik het koud. Snel sla ik een grote handdoek om me heen en pak mijn peuken en steek er één op.

Met een boze blik op mijn gezicht zit ik eenzaam en alleen in de ochtendzon. Ik heb het nog steeds koud maar geen zin om iets aan te trekken. Ik heb trek maar geen zin om te ontbijten. Ik wil weten waarom hij gisteravond zo raar deed plots maar ik heb geen zin om met hem te praten. Eigenlijk heb ik gewoon nergens zin in. Ik zucht diep en steek nog een peuk op.

Langzamerhand kom ik meer tot rust, gisteren heb ik een set golfclubs zien staan. Lekker golfen, dat zal me ongetwijfeld goed doen. Ik sta op, pak mijn telefoon en ga googelen. Al snel heb ik de dichtstbijzijnde golfbaan gevonden. Dit geeft me eigenlijk direct een goed gevoel. Ik loop naar de keuken en begin het ontbijt klaar te zetten voor ons twee. Als ik naar de klok kijk zi ik dat het inmiddels bijna tien uur is. Thijs zal zo wel wakker worden denk ik. Eerst maar even douchen. Even later stroomt het warme water over me heen. De douchecabine vult zich met stoom en de wanden beslaan waardoor ik geen zicht meer heb op de badkamer. Na een minuut of tien hoor ik plots: ‘Goedemorgen Max’ hoor ik opeens Thijs zeggen met een kalme stem. ‘Goedemorgen Thijs’ zeg ik en ik draai de kraan uit. Ik duw de douchedeur open, stap uit en pak een handdoek. Thijs zit op de wc en ik hoor hem plassen. Ik kijk naar hem en zie dat hij flink gaapt. Zijn haren zitten helemaal door de war. Nog niet helemaal wakker vermoed ik. ‘Lekker geslapen?’ vraag ik op een neutrale toon. ‘Ja man, ik wilde nog niet uit bed maar moest zo nodig pissen…’ Ik glimlach even naar hem en onbewust begin ik mijn rug af te drogen. Dan zie ik hem naar me kijken en bedenk me dat ik wel heel erg te kijk sta. Maar om nu opeens de handdoek voor me te doen is misschien ook wat raar. Ach, hij heeft alles al gezien bedenk ik me en ik besluit rustig door te gaan terwijl hij zit te kijken. Als hij op staat kijk ik ook automatisch naar hem. Hij heeft een mooi lichaam, zijn lul is slap en bungelt er rustig bij. Gisteravond had ik hem nog in mijn hand…. Die gedachtes doen het bloed opnieuw naar mijn lul stromen. Ditmaal ben ik wel op tijd en sla ik de handdoek om me heen. ‘Ik ga even douchen.’ Zegt Thijs dan. Ik knik alleen maar en loop de badkamer uit. In de deuropening draai ik me nog even om en zie hem de cabine instappen. Zijn kale bolle kont ziet er lekker uit. ‘Thijs, ik heb het ontbijt al klaar gezet. Kom je zo ontbijten?’

‘Is goed Max!’

Nadat ik me heb aangekleed en mijn haren in model heb gedaan draait Thijs de douche uit. Voordat hij de cabine uit is loop ik de gang al op en ga weer naar beneden. Ik besluit nog even te wachten met ontbijten en steek nog maar een peuk op terwijl ik een krant lees op mijn tablet. Een kwartiertje later zitten we aan het ontbijt. Er hangt een ongemakkelijk sfeertje. Nu ook hij helemaal wakker is weten we blijkbaar allebei niet of we het gebeuren van gisteravond moeten bespreken. ‘Nog dingen die je wil doen vandaag?’ vraagt Thijs om de stilte te onderbreken. Ik glimlach even en twijfel of ik moet zeggen: “ja, je keihard in je reet neuken!” maar in plaats daarvan zeg ik: ‘Ik wil vandaag gaan golfen, zag gisteren namelijk een golf set in de garage staan en heb al de dichtstbijzijnde baan opgezocht.’ Thijs trekt één wenkbrauw op en zegt dan. ‘Ik weet dat je golft maar ik snap nog steeds niet wat mensen er nou zo leuk aan vinden.’ Ik grijns naar hem. ‘Ik kom tot rust op de baan, genieten van de natuur en ondertussen lekker hard tegen een balletje aan slaan. Wanneer ik een mooie slag sla geeft dat ook een soort van kick.’ Thijs haalt even zijn schouders op en neemt weer een hap van zijn broodje. ‘Ga anders mee, je hebt hier toch niks beters te doen. Wie weet vind je het zelfs leuk!’

‘Kom ik de baan dan wel op?’

‘Haha, wel als mijn caddie.’

Thijs grijnst. ‘Nou goed dan. Zoals je al zei. Ik heb toch niks beters te doen.’

Na het huren van een set golfclubs en een tijd te hebben gereserveerd om de baan op te mogen sta ik op de driving range in te slaan. Thijs zit op het terras en gaat straks met me mee. Zijn woorden van in de auto gonzen door mijn hoofd. Hij begon over het huis van Hans en Ank. Hij zei dat Hans wat geschrokken leek van de prijs die het volgens hem ging opbrengen. Thijs had hem uitgelegd dat het huis wel een kleine opknapbeurt kon gebruiken als ze de prijs hoger wilden hebben. Maar Hans had resoluut gezegd dat er geen budget voor was. Thijs kreeg het idee dat er meer speelde en topen hij een beetje ging doorvragen bleek dat ze de hypotheek niet meer konden opbrengen en daarom zo snel mogelijk van het huis af moeten.

Ik ben geschrokken, geschokt beter gezegd, ben ik zo naïef geweest? Had ik het niet eerder kunnen zien? Hans en Ank, stonden altijd voor me klaar, als ik iets nodig had kochten zij het. Ja, ok, Hans is zijn baan tijdje geleden kwijt geraakt en komt gezien zijn leeftijd niet meer aan de bak. Maar ik dacht dat het huis al was afbetaald. Ik voel me er niet prettig om, waarom hebben ze niks tegen me gezegd? Ze weten dat ik financieel niks te klagen heb. Zucht, ik wil naar huis, ik wil met ze praten, kijken of ik wat voor ze kan doen.

‘He Max,’ hoor ik Thijs achter me zeggen, ‘Heb je je slag al te pakken?’ grinnikt hij. Ik grijns terug. ‘Ja gaat wel hoor. Ook is proberen?’

‘Ja is goed.’

Ik reik hem een club aan en hij gaat klaarstaan. ‘Ho, stop. Je houdt hem verkeerd vast, wacht maar even.’ Ik pak de club over en laat zien hoe je hem moet vasthouden en hoe hij moet gaan staan. Daarna geef ik hem de club terug. ‘Zo?’ vraagt hij. Ik grijns, corrigeer zijn grip door met mijn hand zijn hand goed te positioneren. Het voelt raar die aanraking. Flitsen van gisteravond schieten door mijn hoofd. De naakte Thijs met die grote lul, zijn mond om mijn eikel, mijn hand om zijn harde paal. Ik schud mijn hoofd, beelden weer weg en kijk toe hoe hij een paar ballen slaat. Dan stopt hij, glimlacht naar me terwijl hij me de club teruggeeft. ‘Niks voor mij dit.’

‘Haha, en dat weet je al na vijf keer slaan?’

‘Zeven Max, zeven.’

Ik glimlach, schudt even mijn hoofd en kijk op mijn telefoon voor de tijd. ‘Kom, ik mag de baan op.’

De baan is mooi, leuke en uitdagende holes. In het begin keek Thijs wat verveelt maar de rust van het spel deed ook hem goed. Tussen de slagen door praten we weer gezellig. Alsof gisteravond niet is gebeurd. Beide spreken we er niet over. Waar we het wel over hebben? Gewoon alles en niets. Het recente nieuws, werk, vakantie etc. Gewoon niks zeggende praat. Gewoon gezellig…

Toch wil ik erover beginnen en sprankel ik moed bij elkaar. Maar hoe? Even zink ik weer weg in mijn gedachtes als ik opeens Thijs hoor.

‘Eh, Max, hoelang nog?’

‘Ben je het al zat?’

‘Eerlijk gezegd wel ja.’

‘Snap ik, we zijn nu bij hole negen van achttien.’

Hij schrikt en ik lach.

‘Maar ik heb voor een halve baan geboekt. Negen holes dus.’

Hij lacht, duwt me speels tegen me schouder. ‘Dat hou ik nog wel vol’

Nadat ik geput heb op de achtste hole en klaar sta voor de afslag bij hole negen kijk ik even naar Thijs. Hij kijkt terug met een vragende blik. Dit is het moment denk ik bij mezelf. Ik swing, sla de bal prachtig en kijk hem tevreden na. Zie waar hij landt en stop mijn club in de golftas. We beginnen te lopen, hij naast me.

‘Thijs, gisteravond…’

Hoorbaar hoor ik hem zuchten.

‘Sorry voor gisteravond Max, ik eh, we hadden het niet moeten doen.’

‘Waarom niet?’

‘Ik vind je echt een toffe gast Max, je bent ook erg knap maar ik ben gewoon niet toe aan een relatie of zo.’

Ik kijk hem verbaasd aan. ‘Relatie?, wie heeft het over een relatie. Ik wil absoluut geen relatie. Het was voor mij gewoon het moment. Ik had zin in seks, mede door de alcohol denk ik. Misschien dat ik je een verkeerd idee heb gegeven…’

Ik zie opluchting in zijn ogen. ‘Maar,’ vervolg ik, ‘waarom liet je mij niet toe en liep je zonder wat te zeggen weg?’

Thijs kijkt weg, duidelijk niet op zijn gemak. ‘Ik weet niet.’ Stamelt hij zacht.

Wat moet ik hiervan denken. Even blijf ik stil maar vraag dan: ‘Vond je het wel lekker?’

Thijs begint weer te lachen. ‘Zeker weten.’

Ik geef hem een knipoog en zeg: ‘Vakantie is nog niet voorbij.’ Thijs lacht om mijn antwoord en daarna valt het weer even stil.

Gesloten