DE WEEKENDCURSUS - hoofdstuk 2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

DE WEEKENDCURSUS - hoofdstuk 2

Bericht door Lucky Eye » zo 02 jun 2019, 08:37

Een verhaal van Lucky Eye

Disclaimer:
Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.



Hoofdstuk 2

Nee, dat seks zo fijn kon zijn had ik nooit geweten. Zelfs in mijn meest ondeugende dromen en fantasieën had ik niet zo’n geweldige zaadlozing gehad. En ook die tongzoen daarna was werkelijk niet te beschrijven geweest. Anton lag nog volledig gekleed naast me en vroeg of ik zin had om uit te gaan, om te gaan stappen.

“Nu nog?” vroeg ik met overduidelijke verbazing in mijn stem.

“Jochie,” de naam die hij sinds we samen waren steeds voor me gebruikte, “het uitgaansleven begint nu pas. Heb je zin?”

“Waar wil je heen dan?”

“Natuurlijk naar iets dat in de stijl van dit weekend blijft. Kom op! Hij trok me overeind en liep naar mijn klerenkast toe. Hij neusde wat rond en kwam met een mooie, wit zijden blouse en een zwarte bermuda terug.

“Kies je mijn ondergoed niet uit?”

“Nee, jochie, dat mag jezelf doen. Misschien wil je wel helemaal geen ondergoed dragen?”

Het was een kinky idee, maar … toch maar niet. Anton liep naar boven om zich om te kleden en ik ging naar de badkamer om me goed schoon te maken en wat op te frissen. Terug in mijn slaapkamer trok in een strakke, zwarte boxer aan en daarna de kleren die hij voor mij uitgekozen had. Toen Anton terugkwam kon ik het niet laten om eens flink naar hem te fluiten. Net als ik in een wit zijden overhemd en een zwarte broek, alleen droeg hij een lange.

“En mag ik je vragen of je er iets onderdraagt?” vroeg ik glimlachend terwijl ik me dicht tegen hem aanduwde en steels over zijn billen wreef.

“Nee, stoute jongen, dat mag je niet!”

Hij tikte me op mijn vingers en zei dat ik van zijn kont af moest blijven om me vervolgens aan mijn oorlel de kamer uit en de trap af te trekken. Ik zorgde ervoor dat het huis goed afgesloten werd en zo gebeurde het dat we om kwart over twaalf, op zaterdag dus al, op zijn scooter de stad in reden. Ik natuurlijk achterop, mijn handen om zijn middel geslagen en me stevig aan hem vasthoudend alsof ik bang was er af te vallen. Natuurlijk was ik daar niet echt bang voor maar het was gewoon een lekker gevoel om hem zo dicht bij me te hebben. We reden zo’n twintig minuten waarna we ergens in het centrum stopten. Anton parkeerde de scooter op de stoep voor een pand waarin overduidelijk een gay-club was gevestigd. Roze geschilderd aan de buitenkant en met veel flikkerende (sorry dit keer kan ik het woord echt niet vermijden) lichtjes. In een vitrinekast naast de deur niets aan de verbeelding overlatende plaatjes van de live acts die daar werden opgevoerd. Anton betaalde de portier die de opmerking maakte dat ik eigenlijk te jong was. Anton verzekerde hem dat ik bij hem hoorde en dat hij op me zou letten. Potverdorie, ben je zestien en word je nog behandeld als een kleuter! Samen met Anton liep ik voorbij de portier en toen ik diens ogen in mijn rug voelde, draaide ik me om en stak mijn tong naar hem uit.

Het was een geweldig drukke bedoening daar in die tent. Keiharde discomuziek en overal mensen.
Vooral veel dansende mensen. En zoals gebruikelijk in een gay-club alleen maar mannen. Nou ja, er liepen ook wel vrouwen rond, maar dat – ik ben niet helemaal van gisteren – waren geen echte vrouwen. Toen ik er een paar passeerde en zag hoe ze mij bekeken, liepen de rillingen me over de rug. Nee, niet echt mijn soort. Met luide stem, hij moest zowat schreeuwen om zich verstaanbaar te maken, vroeg Anton wat ik wilde drinken en gaf de bestelling in gelijk volume door aan de barkeeper. Met onze glazen zochten we een plekje op. In een halfronde bank en langzaam drinkend van de cola met veel te veel ijsblokjes, zorgt voor een grote winstmarge, gaven we onze ogen goed de kost. Ik zat dicht naast Anton en nadat ik een tijdje wat rondgekeken had, vestigde ik mijn blik op hem. Hij was mooi. Echt mooi. Zijn kaaklijn was strak en mannelijk. Gut, wat is eigenlijk mannelijk? De bovenste knoopjes van zijn shirt waren los en toonden me een mooie blik op zijn borstbeharing. Hij had zijn rechter elleboog op tafel geplaatst en zijn hoofd rustte op zijn hand. De prachtige welving van zijn biceps was door het dunne stof heen heel mooi te zien. Maar plotseling vroeg ik me af hoe hij van het bestaan van deze club wist. Had hij, nadat hij mijn voorstel had aangenomen, zijn huiswerk gedaan? Ach, wat kon het me ook schelen. Ik wilde plezier hebben. Weg met vragen en zorgen. Fun, dat wilde ik.

Alsof Anton mijn gedachten kon raden, vroeg hij: “Wil je dansen?”

Ik knikte en we schoven uit de bank op naar de dansvloer. Had ik al gezegd dat het druk was? Nou, het was barstens druk! Een grote menigte, gelijkend op een leger mieren in een suikerpot, verdrong zich op de dansvloer en met moeite wisten we ons een plekje te veroveren. Het nummer waarop we instapten was een disconummer en we dansten wild op het denderende ritme. Vol bewondering keek ik naar Anton. Hoe was hij in vredesnaam in staat om dat lange lijf van hem zo gracieus te bewegen op de muziek. Echt grote bewondering had ik daarvoor. Ik danste voor de eerste keer ‘en plein publiek’ (zoals dat heet) en voelde me aangekeken en aangestaard, dus duidelijk niet op mijn gemak. Maar Anton bewoog soepeltjes alsof hij geen enkele schaamte had. Nou hoefde dat natuurlijk ook niet want waar zou een prachtig mooie jongen als Anton zich voor moeten schamen. Toch kreeg ik opnieuw de indruk dat hij dit uitstapje wel eens kon hebben voorbereid. De muizenissen in mijn hoofd maakten dat ik niets hoorde (gek eigenlijk met zoveel lawaai om je heen) en toen het nummer dan ook was afgelopen danste ik onbekommerd verder. Het gelach van alle kanten deed me ontwaken uit mijn overpeinzingen. Ik werd rood, roder en zo het kon nog roder en had het liefst in de dansvloer willen wegzinken. Anton loste het echter keurig voor me op. Een slow nummer volgde en hij sloeg zijn armen om mijn middel. Ik legde mijn hoofd tegen zijn brede borst en mijn armen om zijn nek. En zo verzonk ik opnieuw in allerlei overpeinzingen, maar dit keer leuke gedachten. Het voelde heerlijk om zo dicht bij hem te zijn. De haartjes op zijn borst kriebelden tegen mijn wang en ik rook de heerlijke geur van de eau de toilette die hij gebruikte. Ohhh, kon het leven maar alleen uit dit soort momenten bestaan; ogenblikken vol van rust en zinnelijk genot. Wat zou de wereld dan prachtig zijn. Wat zou het leven dan geweldig zijn. Anton streelde met zijn handen over mijn rug en over mijn billen en glimlachend keek ik naar hem op. Er werd een wisseldans aangekondigd en Anton vroeg of ik wilde gaan zitten.

“Ben je gek, joh, ik vermaak me prima!”

“Oké, jouw keuze hoor?”

Ik begreep het vraagteken achter zijn opmerking niet maar een aantal ogenblikken later, maar al te zeer. Wist ik veel, in mijn jeugdige onschuld, wat een wisseldans was? De diskjockey riep: “Wisselen maar!” en meteen stonden er drie oudere mannen die mij maar al te graag van Anton wilden overnemen. Paniek reet me als een mes uiteen en ik wist niet wat te moeten doen. Ogen die riepen om hulp vestigden zich op Anton en deze klapte zowat dubbel van het lachen.

“Sorry hoor, jongens, ik denk niet dat hij nog verder wil dansen, denk dat hij een beetje moe is!” zei hij tegen de drie, pakte mijn hand beet en leidde me terug naar onze plaatsen.

Beschaamd ging ik zitten. Verdikkeme!

“He, jochie. Lach eens tegen me,” probeerde Anton me op te beuren.

Maar ik had helemaal geen zin in lachen. Opnieuw had ik een levensgrote blunder begaan en opnieuw had ik het liefst in de grond willen wegzakken. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en trok me dicht tegen zich aan. Hier was ik niet tegen bestand en langzaam vloeide mijn onbehagen weg. Langzaam werd ik me weer bewust van zijn heerlijke lijf tegen het mijne. Van zijn heerlijke geur en ook van die zweetgeur die allesbehalve vies, maar juist opwindend en geil was. Er ontwikkelde zich een duidelijke erectie in mijn broek en ik schaamde me er niet voor. Ik raakte opgewonden van hem en drukte mijn lippen op de zijne. Nu was hij degene die verbaasd was. We tongden elkaar daar ongegeneerd te midden van al die andere mensen en het voelde verrassend goed. Daarna dronken we eerst wat om vervolgens weer lange tijd te dansen. Toen we uiteindelijk weer gingen zitten, ik begon best wel moe te worden, zei Anton dat hij even naar het toilet moest.

“Moet jij niet?” vroeg hij mij.

“Nee, hoor. Je bent een grote jongen en kunt het heus zelf wel,” plaagde ik hem.

Hij lachte naar me, gaf me een kus op mijn mond, draaide zich om en ging. Ik keek hem na. Toen hij zich een eindje verderop omdraaide, zwaaide ik naar hem en hij naar mij. Ik ging in onze bank zitten en de lichten in de zaal dimden. Op het podium begon een live-act. Maar in het halfdonker van de plaats waar ik zat, begon meer te leven. Aan weerszijden van mij schoof iemand de bank in. Twee mannen kwamen erg dicht bij me zitten.

“Hallo, jongentje,” zei de ene. “Vind je het leuk hier?”

“Ja hoor, dat gaat wel.”

De andere begon aan me te zitten en ik gaf hem een tik op zijn vingers.

“Ha, lekker,” verzuchtte hij, “geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ik hou wel van jongens met pit.”

Ik voelde een hand in mijn kruis en zo er al nog een erectie van zo-even tijdens die tongzoen met Anton was, dan was die nou wel helemaal verdwenen.

“Blijf van me af!” riep ik zo hard mogelijk, in de vurige hoop dat iemand me zou horen. Maar door de harde muziek bij de live-act draaide niemand zich naar ons om. De twee werden steeds handtastelijker en ik probeerde me steeds maar weer uit hun grijpgrage handen te bevrijden. Een hand gleed in mijn broek en ik begon het ergste te vrezen. Toen plotseling hoorde ik een stem fluisterend maar o zo duidelijk spreken.

“Zeg, heren, als jullie deze tent met ieder nog twee ballen in je zak wilt verlaten, dan zou ik vliegensvlug je vingers van mijn vriendje afhalen.”

Het was Anton. Hij stond achter de bank en keek beiden beurtelings met een woeste blik aan. Toen ze niet snel genoeg naar zijn mening reageerden, dook hij over de bank heen en begon flink om zich heen te meppen. De man rechts van mij maakte zich bliksemsnel uit de voeten, maar de ander was de klos. Rake klappen liep hij op en jammerend maakte hij dat hij weg kwam. Oh, wat was ik blij! Ik beefde over mijn hele lichaam. Anton trok mijn trillende lijf tegen zich aan en fluisterde lieve woordjes in mijn oren.

“Het is voorbij, jochie. Het zal niet meer gebeuren. Ik laat je nooit meer alleen.”

Tranen stroomden over mijn wangen. Ik was blij, maar toch ook nog zo vreselijk bang. Ik voelde Antons lippen opnieuw op mijn voorhoofd en langzaam voelde ik me weer wat beter worden.

“Zullen we maar naar huis gaan?”

Was hij mal geworden! Ik was niet van plan om mijn plezier door twee van die klootzakken te laten vergallen en riep luid: “Ben je gek! Zodra dat gedoe daar op het toneel voorbij is, gaan we dansen!”

We knuffelden en zoenden elkaar tot we het publiek hoorden klappen voor de act. Toen stond ik op en trok hem mee de dansvloer op. Heerlijk dansten we totdat ik echt moe begon te worden. Anton besloot dat het tijd was om op te stappen. Achter op zijn scooter gezeten drukte ik me wederom dicht tegen hem aan. Wow, het was een prachtige avond geweest ondanks mijn twee enorme blunders en dat ene heel vervelende incident. Maar toch had het ook iets goeds gebracht. Ik had Anton heel duidelijk horen zeggen ‘mijn vriendje’ en dat deed me geweldig goed.
Thuis stapten we onder de douche en daarna gingen we languit op bed liggen. Nu denk je wellicht dat ik wat saillante, en voor de lezer dezes zo belangrijke, details oversla maar ik kan je verzekeren dat er onder de heerlijk verkwikkende stralen van de douche niets bijzonders gebeurde. We wasten ons en spoelden ons af en af en toe raakten we elkaar aan maar dat was dan per ongeluk, omdat douchecabines in de regel, en de onze is daar geen uitzondering op, niet gebouwd zijn op twee personen. Nee, op mijn erewoord er gebeurde daar niets dat jullie nog zouden moeten weten.

We lagen bloot naast elkaar op het bed, omdat het gewoon te warm was voor lakens, laat staan een dekbed of dekens. Het was zo’n zwoele, zomerse nacht zoals juni die soms kan hebben. Ik draaide me op mijn zij en legde mijn hoofd op Antons behaarde borst. Ik kriebelde met mijn vingers door de korte haartjes en vroeg hem of hij een grote had. Hij zei dat het wel meeviel en steels liet ik mijn vingers naar zijn kruis glijden. Hij was niet hard maar het voelde wel lekker aan.

“Ik ben moe! Zullen we gaan slapen?” vroeg ik.

“WAT??? SLAPEN??? Je betaalt me 300 euro voor een weekend vol wilde seks en jij wilt gaan SLAPEN!”

“Schei uit, man. Ik ben echt bekaf, Anton. Ik hoef niets meer van je deze nacht.”

“Oké,” glimlachte hij, “het was ook maar een grapje. Ik kan wel wat nachtrust gebruiken. Dan ben ik morgen weer fit genoeg om je te plezieren.” Hij trok me dicht tegen zich aan en knuffelde me.

Tegen vier uur in de morgen waren we thuisgekomen en zo’n vijf uur later werd ik als eerste wakker. Anton had in zijn slaap zijn rug naar me toegekeerd en nadat ik de slaap uit mijn ogen had gewreven inspecteerde ik die kant met grote aandacht. Hij was ook werkelijk overal even mooi. Heb ik ondertussen al eens verteld hoe mooi hij was! Of wordt het vervelend als ik dat nog eens doe. Oké, ik zal me inhouden, maar wil toch wel vertellen dat het een zeer gave aanblik was. Brede schouders, sorry ik kan het niet laten, echt mooi gespierd. Dan van die lekkere slanke heupen en dat achterwerk. MMMM, om rauw in te willen bijten. Massieve bovenbenen die lekker behaard zijn met korte, lichtblonde haartjes die in het heldere zonnelicht van de nieuwe dag net goudspinsel leken. En dan die lekkere stevige kuiten van hem. Wow, in een woord geweldig. Ik keek naar zijn voorkant; ook duidelijk niet slecht en zag dat hij een stevige ochtenderectie had. Ik vroeg me af of hij dat geweldige ding er bij mij ooit wel in zou kunnen krijgen. Ik ging weer achter hem liggen en drukte mijn jongenslijf, zo heel anders dan zijn mannenlichaam, dicht tegen hem aan. Mijn vingers gingen spelend over zijn bovenarm en door zijn nek en uiteindelijk slaakte hij een diepe geeuw. Hij strekte zijn armen boven zich uit en ik zag hoe al zijn spieren zich spanden. Een mooi gezicht.

“Goedemorgen, jochie,” zei hij terwijl hij zich op zijn rug draaide en me aankeek met een lieve lach om zijn lippen.

“Goedemorgen. Heb je honger? Ik wel!” Ik wilde over hem heen stappen om uit bed te stappen, maar plotseling pakte hij me stevig vast.

“Ik heb vreselijke honger in jou, jochie.”

Hij beet me speels in mijn hals en nek en zijn zoenende lippen waren overal. Zijn stijve drukte tegen mijn kruis en maakte dat ik geil en keihard begon te worden. Ik kreunde onder zijn liefkozingen. Een van zijn handen betastte mijn billen en ik vond het een lekker gevoel.

Plotseling hield hij stil en zei: “Zal ik je neuken?”

“Wil je dat?”

“Het zit toch bij de prijs in of niet dan!”

Ik was teleurgesteld, omdat ik graag had willen horen dat hij het plezierig vond. Maar wat bezielde me toch. Deze vent was hetero en deed me alleen maar een plezier, omdat we dat zo hadden afgesproken. Wat zat ik dan toch te zeuren en te jammeren.

“Ja, dat is ook zo.”

Anton stapte van het bed af en zei dat hij even wat moest halen. Bliksemsnel was hij terug met een zwart wit gekleurd doosje: condooms. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik vreselijk gespannen was. Het zou tenslotte ook mijn eerste keer worden. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren hebben, maar ik zag er best wel tegenop. En zeker gezien het lekkere, maar toch wel grote, formaat dat Anton had. Hij ging weer naast me liggen en begon me te zoenen. Eerst op mijn voorhoofd, wangen, neus en kin en toen vol op mijn mond. Een nieuwe, heerlijke tongzoen. Hij was een perfecte kusser en waarschijnlijk lag hij daarom ook zo goed bij de meisjes. Maar het was duidelijk dat hij ook zijn andere kunsten wilde vertonen. Hij ging op me liggen en maakte stotende bewegingen met zijn heupen tegen mijn onderlijf. Ik voelde zijn stang heen en weer glijden en vond het lekker. Verdomme, ik vond ook gewoon alles lekker wat hij deed! Zachtjes fluisterde hij in mijn oor dat ik op mijn buik moest gaan liggen.

“Zul jij toch eerst even van me af moeten gaan!” luidde mijn droge antwoord.

“Wijsneus,” voegde hij me toe en toen ik me wist om te draaien, gaf hij me een tik op de billen.

Hij zei me mijn benen te spreiden en ging er op zijn knieën tussen zitten. Hij streelde mijn billen en vonken sprongen door mijn lijf. Wow, het voelde gaaf. Met een vinger gleed hij door mijn spleet en hij drukte eventjes tegen mijn sterretje. Zachtjes kreunde ik.

“Vind je het lekker?”

Ik knikte. Het was ook gewoon lekker.

“Eerst ga ik nu je holletje even verkennen met mijn vinger.”

Hij hield zijn vinger voor mijn mond en ik begreep wat de bedoeling was zonder verdere instructie, ja ik ben niet zo heel erg dom hoor. Ik nam zijn vinger in mijn mond en sabbelde er een tijdje aan. Hij trok hem terug en plaatste de natte vinger voor mijn gaatje. Terwijl hij met de vingers van de andere hand mijn billen uiteen duwde, liet hij de natgemaakte naar binnen gaan. Even was er behoorlijk veel pijn, maar het was maar heel even.

“Gaat het?” vroeg hij me bezorgd aankijkend.

“Ja.”

“Dan ga ik nu verder.”

En langzaam duwde hij zijn vinger bij mij naar binnen. Ik moet me onbewust vreselijk gespannen gehouden hebben, want hij tikte me nogmaals tegen mijn billen en zei dat ik me moest ontspannen.

“Genieten moet je, jochie!”

“Oké.”

Hij ging zover als mogelijk naar binnen en toen trok hij zijn vinger terug en stootte hij hem weer naar binnen. Was dit nu neuken? Het voelde goed, maar dit was toch niet echt sensationeel?

“Oké, nu ga ik hetzelfde doen met twee vingers.”

Hij bood me niet opnieuw een vinger aan maar maakte de tweede dit keer zelf nat. Het ingaan deed opnieuw even zeer maar toen hij verder in me opging begon ik het duidelijk lekkerder te vinden dan met die ene vinger van hem. Helemaal erin, begon hij zich uit en in me te bewegen en dit begon erop te lijken. Het begon lekker te worden en ik kon het niet helpen maar moest gewoon kreunen.

“Is het lekker?”

“Ohhh, jaaa,” bracht ik uit.

Hij trok zijn vingers terug en bracht een nieuwe sensatie bij me teweeg toen hij zijn tong tussen mijn billen door liet gaan. Vooral het drukkende gevoel van zijn natte lap tegen mijn nog wat openstaande gaatje maakte me dol. Ik schreeuwde van wellust en verloor even alle controle over mezelf. Het was ook zo verrekte goed!

“Oké,” zei hij, “ik denk dat je er wel klaar voor bent. Draai je maar op je rug.”

Ik deed wat hij zei en hij instrueerde me verder.

“Als het echt zeer doet, moet je het me zeggen. Dan hou ik even in en laat je wennen aan het gevoel. Een pik is heel wat anders dan twee vingers. Die van mij is langer en dikker dus het kan best wel zeer doen.”

Zo ging hij nog een tijdje door met zijn instructies, maar ik hoorde maar half wat hij zei. Ik was slechts gericht op het ding dat daar groot en hard tussen zijn benen stond! Hij trok het condoom er om en zei me mijn benen tegen zijn schouders te leggen. Twee kussens propte hij onder mijn heupen en toen naderde zijn geval mijn maagdelijke gaatje. Hij zette zijn eikel tegen het rozetje en met een beweging van zijn heupen doorboorde hij mijn kringspier. De hele top schoot in een keer bij mij naar binnen. Het deed echt zeer. De tranen sprongen me in de ogen en even was ik van de wereld. Pijn, vreselijk pijn deed het, maar toen werd het beter. Hij streelde me over mijn wangen en wiste de tranen af.

“Gaat het echt wel, jochie? Anders stoppen we hoor!”

“Nee, niet stoppen.”

Ik had A gezegd en zou nu ook de rest van het alfabet afmaken. Ik wilde nu alles. Geen terugkeer meer mogelijk.

“Oké, dan gaan we verder. Je bent een kanjer, weet je!”

Zijn opbeurende woorden deden me goed en met een nieuwe, voorzichtige heupbeweging voelde ik hoe hij verder naar binnengleed. Hij was een lieve minnaar en liet me telkens voldoende tijd om weer op adem te komen, want bij elke inwaartse beweging had ik het gevoel alsof alle lucht uit me geperst werd. Telkens waren zijn strelende handen op mijn gezicht. Telkens waren er de lieve woordjes en telkens ook weer de vraag of ik verder wilde.

“Zeur niet,” riep ik op een gegeven moment.

Het was heus niet boos bedoeld maar ik wilde hem gewoon helemaal in me hebben.

“Sorry,” stamelde ik meteen daarna. “Maar alsjeblieft, ga door.”

En hij ging door. Met elke beweging nam hij meer bezit van mij. En langzaam maar zeker verdween de pijn en kwam er een diep verlangen naar hem voor in de plaats. Dit was het. Zo voelde het om genomen te worden. En het voelde goed. Het werd steeds beter. Hij moet gezien hebben hoe de pijnlijke trekken op mijn gezicht plaatsmaakten voor genot, want zijn stoten werden heviger en hij vroeg me niet meer of het ging. Nee, hij ging door en was op weg om me helemaal in beslag te nemen. Toen zijn harige ballen tegen mijn billen sloegen, ohhhh wat een vreselijk geil gevoel, wist ik dat ik voor het eerst het bezit van een man was.

Luid riep ik: “Ja, ja, je zit er in. Je zit er helemaal in!”

Eerst keek hij me verbaasd aan, maar toen moest hij hardop lachen vanwege mijn enthousiasme.

“Maar het eigenlijke werk moet nog beginnen, jochie. Nu komt het erop aan.”

Hij trok zijn speer een heel eind uit me terug en ik vond het een heel vreemde ervaring om ineens zoveel ruimte te krijgen maar het was slechts van zeer korte duur. Meteen stootte hij zich weer vol in me terug. Een kreet ontsnapte aan mijn lippen. Pijn? Nee! Het was gewoon geweldig dat gevoel. Hij stopte niet, maar ging door en hield niet meer op. Ik schreeuwde keihard en was enorm blij dat er niemand in huis was. Zoiets als dit had ik nog nooit ervaren. Het maakte me compleet gek. Dat uit en in gaan van die heerlijke mannenlul bracht me in volledige extase. Hier had je geen hasj, alcohol of pillen voor nodig. Nee, een pik bracht me in volledige vervoering. Anton zwoegde en zweette boven me. Met volle overgave kweet hij zich van zijn taak en uiteindelijk riep hij dat hij zou gaan komen. Nog een paar halen en toen strekte hij zich over me uit en beet hij me hard in mijn nek. Zijn heupen bleven als automatisch bewegen terwijl hij zijn zaad schokkend in het condoom in mijn kontje spoot. Ik sloeg mijn armen om hem heen en streelde over zijn schouders en rug. Ditmaal was ik degene die de lieve woordjes fluisterde.

“Oh wat geweldig, Anton. Je bent een kanjer. Je bent onovertroffen.”

Een tijd lang bleven we zo liggen tot hij zich uit me terugtrok en nog hijgend naast me ging liggen. Hij keek me lief en glimlachend aan.

“Was het goed, jochie?”

”Nee, Anton, het was niet goed.” Ik sloeg zowat dubbel van het lachen toen ik zijn verbaasde gezicht zag en voegde er daarom, tussen het lachen door, aan toe: “HET WAS GEWELDIG!” De verbazing maakte plaats voor een brede glimlach.

“Ja, ik ben goed hè?”

Even kwam de gedachte bij me op om hem te plagen, maar dat wilde ik toch niet. Hij was gewoon goed. Hij was geweldig. Een nieuw bewijs was geleverd waarom hij het zo goed deed bij de meisjes. Hij deed ‘HET’ gewoon geweldig goed. En daarnaast was hij lief en teder en bezorgd. Wow, gewoon een geweldige knul dus. We draaiden ons naar elkaar toe en sloegen onze armen om elkaar heen. Ik zag dat hij nog moe was want zijn oogleden vielen steeds dicht.

“Ga maar rustig weer slapen,” suste ik hem.

Hij lachte en was al spoedig weer vetrokken. Heerlijk zo’n minnaar te hebben. Oh, ik verheugde me nu al op de uren die nog zouden komen met hem. Met deze lekkere gedachten in mijn hoofd, vlijde ik me ook weer in Morpheus’ armen.


Tot de volgende keer!



Reacties zijn van harte welkom op de site waar dit verhaal legaal geplaatst is maar ook via mijn e-mailadres: lucky_eye2@yahoo.co.uk



©Lucky Eye, juni 2019 (herzien)
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten