De nieuwe tent deel 25

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo

De nieuwe tent deel 25

Bericht door Bingo » wo 14 sep 2022, 17:55

De nieuwe tent deel 25
“Dan zullen we toch ook nog een onderbroek moeten kopen Lieverd, jij kunt niet zomaar met je blote kont gaan passen!”
Dus gingen we op zoek naar de lingerieafdeling voor mannen, daar aangekomen viel Ben zijn ogen meteen op een setje van drie tanga’s eentje met een neutrale blauwe kleur, eentje met een tijgerprint en de andere was een zebramotief.
“Wat vind jij van deze Beertje, ik zelf vind ze wel mooi?” grinnikte Ben.
“Dan vind ik deze mooier, en hield een setje met in plaats van een blauwe een bruine tanga” en hield het setje omhoog.
“Geert, kom nou dat hoeft toch niet meteen heel C&A te zien wat ik koop!” zegt hij met een roodgekleurd gezicht.
“Wat maakt het nou uit, het moet al heel toevallig zijn als er juist nu iemand is die jou kent” schatert hij het uit. Ben grist het bij Geert uit de hand en stopt de tanga’s meteen onder in het boodschappenmandje.
“Kom mee Beertje, dan ga ik ze passen” zei hij iets te kortaf tegen Geert.
“Ben je nu boos op mij?” vroeg Geert.
“Nee hoor, maar ik ben er ook niet echt blij!” en geeft Geert een duwtje tegen zijn arm.
Samen liepen we verder naar de pashokjes, daar stond een meisje van C&A die toezicht hield dat de klanten niet te veel artikelen tegelijk mee namen de hokjes in. Ik knikte vriendelijk naar het meisje en liep naar het laatste hokje, dat was trouwens ook de enige die nog vrij bleek te zijn. Geert ging op een bankje zitten te wachten tot ik klaar zou zijn, maar dat kwam er niet van want ik riep hem om even te komen helpen ik kreeg namelijk de tanga’s niet los van elkaar.
Geert schuift het gordijn opzij en vroeg “wat is er, waar moet ik mee helpen?”
Meteen deed ik het gordijn weer dicht want ik stond al in mijn bloot onderlijf en zei “ik krijg die tanga’s niet los, heb jij een schaartje aan je mes zitten?”
“Ja, dat zit er aan maar ik heb niets bij me, we zijn hals over kop opgebroken weet je nog!”
Grijpt de tanga’s uit mijn hand en glipt weer langs het gordijn met de woorden “ik ben zo terug Ben”.
Hij liep naar het winkelmeisje en vroeg haar of ze iets had een mesje of schaartje om deze tanga’s los te maken.
“Ja mijnneer, maar dan kunt U ze niet meer ruilen of terug leggen hoor!”
“Dat geeft niets, die passen mijn vriend altijd maar hij was vergeten dat hij een sportbroek aan heeft met binnenbroek. En hij wilde natuurlijk niet zo met zijn blote kont de korte broeken passen”.
“Dan is het goed en tevens verstandig van U vriend” en maakte de tanga’s los.
“Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen in zo’n korte tijd” vroeg Ben toen Geert weer terug kwam.
“Gewoon gevraagd aan het winkelmeisje, ze zei wel dat we ze niet meer mochten ruilen of terug leggen” lacht Geert.
“Nee zeg, dat snap ik ook wel waar ziet dat meisje ons voor aan?”
“Schiet nou maar op Lieverd, we moeten ook nog kijken voor shirtjes of dunne hemdjes” en kneep Ben eventjes in zijn bil.
Hierdoor gaf Ben een kort gilletje.
Meteen vroeg het meisje “is alles goed bij jullie, of heb ik iets laten zitten?”
“Nee hoor, nee alles is goed mijn vriend heeft zeg enkel zijn been gestoten” grinnikte Geert vriendelijk toen hij weer uit het hokje was verdwenen.
Even later komt Ben in zijn tanga naar buiten en vraagt aan Geert of hij een maat groter kon halen want deze waren iets te krap.
Geert neemt de broeken aan en terwijl hij weg gaat slaat hij op Ben zijn billen en zegt “hup, snel naar je hokje, schaam jij je niet!”
“Och, je vriend heeft een goede smaak en er is niets om zich voor te schamen. Zijn achterwerk mag er best wezen, de tanga staat hem trouwens goed” lacht het meisje.
Verschrikt houdt Ben zijn handen voor zijn billen en vlucht met een rood hoofd weer snel zijn hokje in, hij had er helemaal niet aangedacht dat hij enkel in zijn tanga rond liep.
Toen Geert weer terug was met een maatje groter zei hij “die tanga staat je inderdaad goed, ik ga de zelfde kleuren halen” en wreef over de blote billen van Ben.
“Moet je doen Geert, dan kunnen we steeds de zelfde kleur aantrekken. Alleen jammer dat het bijna niemand zal zien” lachte Ben.
“Wel als we voortaan ons omkleden in de gemeenschappelijke kleedkamer bij het zwembad. En wat zullen mijn clubgenootjes opkijken bij het voetballen als ik daar opeens in kleedkamer in mijn tanga sta” grinnikte Geert.
“Dat was ook bij mijn eerste keer bij het wielrennen als ik me omkleedde en voor het eerst mijn Jockstraps aan had, de jongens kwamen niet meer bij van het lachen. Maar nu loopt bijna iedereen met zo’n ding aan tijdens de trainingen, er is nu niemand meer de lacht en het is de gewoonste zaak van de wereld geworden zelfs de coach draagt er een” grijnst Ben.
“Genoeg geouwehoerd, laten we snel afrekenen en naar Zeeman gaan. Als zij niets hebben dan leen ik jou wel wat van mij, want ik begin eigenlijk wel honger te krijgen!”
“Zeg nu maar gewoon dat jij benieuwd bent waar we gaan eten, want eigenlijk ken jij alles wel klaarmaken maar dit heb ik jou nog nooit zien maken” grijnst Ben.
“Nu ga je me echt nieuwsgierig maken Lieverd, maar kom we gaan naar de kassa om af te rekenen!”
Aan de kassa kreeg Ben opnieuw een complement voor zijn goede smaak wat de tanga’s aanging dit keer van de jongen aan de kassa en gaf Ben ook nog eens een knipoogje.
Ben keek de jongen aan en zei “pas op dat mijn vriendje het niet ziet, hij houdt er niet van als er iemand met mij fleurt” grijnst hij naar de jongen.
Die kreeg meteen een roodhoofd en keek angstig naar Geert.
Geert lacht naar hem en vertelde hem “dat het wel mee viel, ik vertrouw mijn Lieverd blindelings ik weet dat hij mij trouw is”.
Je zag gewoon hoe de jongen opgelucht adem haalde en zei “sorry, maar ik kon niet weten dat jullie een paartje waren, ik dacht dat jullie broers of zo waren”.
“Nee, wij zijn zelf verloofd” en de jongens toonde trots hun ringen aan de kassier.
Opnieuw gaf hij ze een complement voor hun goede smaak. Na het afrekenen liepen de jongens lachend naar buiten op zoek naar de Zeeman, beide wisten niet waar die winkel was dus vroeg Ben het aan voorbijgangster. Die jonge vrouw kon het ze perfect uitleggen, tien minuten later liepen ze bij Zeeman naar binnen. Bij binnenkomst vroeg Geert meteen een meisje van de bediending waar de herenafdeling was.
Mijn oog viel meteen op wat ik mooie hemden vond en zei “kijk eens Geert, zou dat zijn wat wij zoeken?” ik vind deze wel mooi.
Geert bekeek ze even en voelde hoe dik ze waren, het waren mooie bonte hemdjes van dun katoen.
“Ja, die zijn inderdaad mooi en tevens perfect, jij heb ook XL nodig net als ik hé?”
Ik keek hem verwonderd aan als hij van elk hemd er twee nam en vroeg “heb ik er echt zes van nodig, ik dacht dat we de meeste tijd in ons blootje zouden lopen?”
Hij grijnst en zegt “dat klopt, maar ik wil de zelfde hebben als jij, weet je nog PARTNER LOOK!”
“Heeft jou, herstel onze Moeder er dan geen voor jou gekocht? trouwens de zelfde kan jij niet hebben wat die heb ik al in mijn mandje liggen. En meteen dook ik weg, want ik verwachte een klap tegen mijn hoofd maar die bleef uit?”
“Jawel, maar jij heb een betere smaak dan Mam”.
Opeens viel mij mooie wikkeldoeken op, het leek wel of ze van zijde waren te zijn en mooi doorzichtig ik riep enthousiast “o, kijk eens zijn die niet mooi Geert?”
Geert keek naar waar ik naartoe wees en keek meteen naar het prijs kaartje en zei “nee, laat maar die zijn veel te duur hier, op Corsica zijn ze een stuk goedkoper”.
Het meisje van de bediening die met ons mee was gelopen knikte en zei toen ze geen collega’s in de buurt zag “dat klopt zelfs ik koop ze altijd als ik op vakantie ben, met de korting die ik krijg zijn ze daar nog de helft goedkoper”.
“Zie je nou wel, luister maar meteen naar je Beertje” schatert Geert het uit.
“Maar de hemden, dat is een goede keuze hoor. Je haalt ze even door een sopje, spoelt ze uit en een of twee uur later zijn ze alweer droog dat heet als het warm genoeg is” lacht ze.
“Maar ben jij dan ook al eens op Corsica geweest”? vroeg Geert.
“Ja, al jaren op een rij gaan wij naar Corsica, met ons bedoel ik mijn ouders en broertje”.
“Ook voor het strand of meer voor de bergen en de natuur? wij gaan er namelijk naar toe voor de zee en stranden waar we heerlijk in ons blootje kunnen rond lopen” grijnst Geert.
“Dat lijkt me ook heerlijk, maar mijn ouders en broertje gaan liever wandelen in de bergen en daarbij zijn ze heel erg preuts” bekent ze met rode wangen.
“Dat was bij mij thuis ook, maar zelf wilde mijn ouders wel naaktlopen maar ze schaamde zich voor mijn broers en mij. Maar gelukkig door een foutje kwam mijn vader erachter dat ik bij Geert en zijn familie al een tijdje naakt liep omdat zijn ouders en hij dus ook al vanaf jongs af aan naaktlopers zijn” lacht Ben vriendelijk.
“Ja, je moet weten dat Ben en ik vaak bij elkaar logeren. Dan gaan we ook altijd samen douchen of in bad, daarna kruipen we in de zomer samen in een bed zoals we uit de douche komen dus lekker in adamskostuum. Op een morgen werden we gewekt door Ben zijn Mam, tijdens het slapen has een van ons twee het laken weg getrapt en lagen we lepeltje aan lepeltje tegen elkaar aan mijn arm lag over Ben zijn heup en ik had slapend zijn stijve piemel in de hand” grijnst Geert.
“Klopt en vanaf dat moment zijn onze ouders ons gaan proberen te koppelen, dat het een normaal iets is dat een gezonde jonge met een ochtenderectie wakker word daar hadden ze niet aan gedacht. Maar onze ouders hadden al langer het gevoel dat er meer als vriendschap tussen ons twee was, zij hadden daar vermoedelijk een zevende zintuig voor want wij zelf hadden toe nog niets in de gaten” vulde ik Geert aan.
“Ik zou willen dat ik ook zo’n vriendje of vriendinnetje had, als er niemand thuis is loop ik ook het liefst in mijn blootje rond. Soms durf ik zelfs bloot naar de badkamer te gaan ofschoon ik weet dat iedereen thuis is bekent ze. Maar dat jongens met een stijve wakker worden dat weet ik van mijn broertje, ik heb hem al vaker gezien in de badkamer hij werd dan altijd boos dat ik zomaar de badkamer binnen kwam gelopen terwijl hij probeerde te plassen met een stijve piemel hij moet ongeveer een jaar of elf zijn geweest. Dat is je eigenschuld Johan, er zit niet voor niets een slot op de badkamerdeur zij ik hem. Maar afsluiten heeft hij het nooit gedaan, volgens mij vond hij het wel leuk als ik hem met een stijve piemel zag mogelijk was hij trots op zijn vooruitgang als pubertje”.
“Moet je vooral blijven doen en hopen dat je broertje jou zo eens betrapt en gaat klikken bij je ouders. Wie weet komen zij dan ook opeens los, zeker als je zegt dat jij vroeger toch ook samen met je broertje het bad deelde en er niets vreemd aan was en nu opeens is alles anders. Misschien gaan dan bij jou ouders en broertje de ogen open” zegt Geert.
“Dat is geen probleem, mijn broertje vroeg me laats nog of ik me nog kon herinneren dat wij altijd samen in bad gingen? ik zei natuurlijk weet ik dat nog, jij vond het altijd leuk om samen in bad te gaan ik trouwens ook hoor”.

“Ja hé Rita, jammer dat het opeens van de ene op de andere dag niet meer mag van Mama”.
“Zou jij dat dan nog wel willen en durven te doen?” heb ik hem daarop gevraagd.
“Natuurlijk, wat is er nou bij en trouwens waar slaat dat durven eigenlijk op?”
“Nou ja, we zijn natuurlijk een stukje ouder geworden in de tussentijd Johan”.
Opeens klonk de pieper van de intercom, juffrouw Rita heb jij hulp nodig die rij bij jou wordt steeds maar langer.
Verschrikt keek ik om en zag inderdaad dat er een flinke rij achter mij stond.
De man achter mij zei “een interessant gesprek, maar ik wil toch liever afrekenen en de rest van de rij ook neem ik aan. Als ik jullie was zou ik dat gesprek op een terrasje verder voeren” grijnsde hij vriendelijk.
Wij hadden helemaal niet in de gaten dat wij ondertussen aan de kassa stonden. Ik rekende snel af en Geert gaf Rita zijn kaartje met telefoon nummer en mailadres en de woorden hou ons op de hoogte, snel verlieten we de winkel met toch wel een lichtelijk roodhoofd.

Zo even een kort deel van mijn verhaal, ik ben er even tussen uit geweest onverwachts kreeg ik een verzoekje van mijn broer en zijn familie om met hun mee te gaan op vakantie helaas was het geen naakt vakantie ( zelf had ik eigenlijk geen vakantieplannen ) Ik hoop dat ik weer terug kom in mijn ritme van wekelijkse plaatsing maar het kan ook om de twee weken gaan gebeuren. Als alles goed gaat vertrekken we in het volgend deel naar Corsica, tevens komt het einde in zicht.

Gesloten