Liefde Hfdst 1

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » ma 11 nov 2013, 12:11

Hoi allemaal,

Eerder dan verwacht. Maar ik had de afgelopen dagen last van een schrijfaanval. Daardoor is hoofdstuk 18 nu al af en staat het online.
Voor hoofdstuk 19 neem ik even de tijd. Die verwacht ik nu eind november/begin december. Nou allemaal veel leesplezier.
Kan 1 ding verklappen. Er gebeurd veel in dit hoofdstuk.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Michael87 » ma 11 nov 2013, 12:34

Oh shit zeg… Hebben ze elkaar eindelijk gevonden, krijg je zoiets. Je weet het wel weer spannend te maken Geoff. Zit ik eerst met een grote grijns op m’n kop te lezen hoe ze eindelijk van elkaar ontdekken dat ze verliefd zijn… En dan ineens, weg mooi moment!

Maak het niet te erg aub...

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Hans Bernard » di 12 nov 2013, 08:21

Hey Geoff,

Graag wil ik je een compliment maken met het verhaal "Liefde". Knap van je om
het zo in de breedte te kunnen schrijven, waarmee ik bedoel dat je het verhaal
langzaam uitbouwt en de tijd neemt om alles goed uit te diepen. Wat dat betreft
kan ik nog heel wat van je leren. Jij schrijft rustig maar zeker naar een climax toe en
ik merk dat ik vaak te gauw al met de climax kom.
Maar goed, je schrijft heel leuk en leesbaar.
Ik ben het eens met Michael: ook ik vond het fijn dat ze elkaar eindelijk gevonden hadden
maar verschrikkelijk dat je dat mooie moment ineens liet verdwijnen door dat in elkaar slaan.
Succes met je volgend deel.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Sjack013 » wo 13 nov 2013, 22:57

Michael87 schreef:Oh shit zeg… Hebben ze elkaar eindelijk gevonden, krijg je zoiets. Je weet het wel weer spannend te maken Geoff. Zit ik eerst met een grote grijns op m’n kop te lezen hoe ze eindelijk van elkaar ontdekken dat ze verliefd zijn… En dan ineens, weg mooi moment!

Maak het niet te erg aub...

Groet,
Michael
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Michael!!!!!!!

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » ma 25 nov 2013, 15:39

Best allemaal.

Ik heb uit de reacties op gemaakt. Dat iedereen wel schrok van het einde van hoofdstuk 18. Ik heb dit gedaan omdat het anders wel erg voorspelbaar zou worden. Ik miste gewoon nog iets van spanning en sensatie. En ook vooral om men duidelijk te maken waar die angst vandaan komt van zowel Tim als Jasper. Om er eerlijk vooruit te komen dat ze homo zijn.
Inmiddels staat hoofdstuk 19 online. Ik ga er niet veel over zeggen. Dus ik zeg lees ze.
Groetjes Goeff.
PS. Het einde gaat naderen en wel nog voor 31-12-2013.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Sjack013 » ma 25 nov 2013, 16:25

Nou, dat het einde gaat naderen, begreep ik ook al. Inmiddels weet de halve school dat Tim en Jasper gezoend hebben en de vechtpartij op schoolplein zal in het geruchtencircuit de rest informeren, vrees ik.
Jasper's reactie in duidelijk. Op het moment dat Tim naar binnen gaat, gebeurt het een en ander. Toeval??? Logisch, dat Jasper zo redeneert. Maar er zijn nu teveel mensen die op de hoogte zijn, dat de gevoelens van Tim oprecht zijn. Die zullen Jasper (hopelijk) over de streep trekken.

Geoff bedankt voor het plaatsen en succes met het vervolg!!!!

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Michael87 » ma 25 nov 2013, 21:33

Hoi Geoff,

Dat Jasper wel gaat snappen dat Tim het meent, lijkt me duidelijk. Zoals Sjack terecht opmerkt, zal de tam tam de rest wel doen.
En nou maar hopen dat het meevalt met Jasper's verwondingen.

Ik wacht weer met spanning op het volgende deel. Succes!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » do 26 dec 2013, 12:06

Hoi allemaal,

Op deze 2de kerstdag heb ik vervelend nieuws. Het laatste hoofdstuk sta online. Ga er nu ook weer niks over zeggen. Alleen dat het einde misschien voor jullie gevoel naar meer smaakt. Ik kan zeggen dat er vervolg op gaat komen. Alleen dat zal even op zich laten wachten. Omdat ik zelf wat verder wil groeien in het schrijven. Daarnaast wil ik voor het vervolg op dit verhaal ook wat meer levenservaring hebben. Maar voor het zover is ga ik in ieder geval in het nieuwe jaar een nieuw verhaal schrijven. Wanneer die online gaat komen weet ik nog niet. Maar dat zien jullie van zelf.
Ik wens iedereen nog een fijne kerstdag toe en een gelukkig, lees & schrijfvol 2014 toe.
Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Oliver » do 26 dec 2013, 12:52

Eind goed, al goed! :D
Mooi dat er een vervolg komt. Bedankt dat je jouw verhaal hier hebt willen plaatsen en dat je dat blijft doen het komende jaar. We kijken er naar uit!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Sjack013 » do 26 dec 2013, 17:04

Hoi Geoff,

De coming-out fase is afgerond. Hoe schuchter het verhaal ook begon, hoe bombastisch eindigde dit met sirene's en publiekelijk samen dansen. Het is inderdaad een half open eind, wat naar meer smaakt.
Heel verstandig dat je nu zelf een rust inlast om zowel levenservaring als nog meer schrijfkunst op te doen. Een goed verhaal vraagt om goede voorbereiding. Daar horen deze twee zaken er ook bij.
Helaas, alweer een verhaal, dat op zijn eind zit. Misschien egoïstisch van mij, maar ik lees graag mooie en aangrijpende verhalen. Dus.............

Bedankt Geoff voor dit verhaal en ik wens je heel veel succes met alles wat je gaat doen en bovenal een voorspoedig en gezond 2014 !!!

Sjack.

Plaats reactie