Geheim deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Geheim deel 2

Bericht door Oliver » do 26 feb 2009, 18:05

Deel 2 van 'Geheim' staat online!

Ruben twijfelt flink, maar komt er al snel achter hoe Friso over hem denkt. Dan komen er toch wat problemen boven...

Lees ze, en laat hier een berichtje achter!

Oliver

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Geheim deel 2

Bericht door retah » do 26 feb 2009, 20:24

Geweldig zoals je de ontluikende liefde tussen deze twee mannen omschrijft, maar ook de te verwachten problemen bij Friso thuis maken mij nieuwsgierig naar het vervolg. Groetjes, Henk H

Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: Geheim deel 2

Bericht door Marchel » do 26 feb 2009, 22:19

Leuke ontwikkelingen in het verhaal.....langzaam word duidelijk wat het "geheim" is.

Benieuwd hoe dit verder gaat kijk ik al weer uit naar het volgende deel.... helaas weer 2 weken wachten denk ik.

Groetjes Marchel

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Geheim deel 2

Bericht door cor van dongen » do 26 feb 2009, 23:55

Tja, Oliver, ik ben net zo benieuwd als die anderen naar dat geheim, maar heb nog geen idee wat dat zou kunnen zijn. Maar zo erg vind ik dat voorlopig nog niet omdat Friso en Ruben me vooralsnog voldoende boeien met hun verliefdheid enerzijds en hun onzekerheid anderzijds. En ja ik begrijp dat die veertien dagen natuurlijk veel te lang duren.......
Lieve groet
:)
Cor

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Geheim deel 2

Bericht door bas » vr 27 feb 2009, 03:03

jaja ze vinden elkaar leuk en duiken in bed en moeten alleen pa en ma het nog vertellen. of is het geheim toch nog iets anders? ik denk het wel! maar wat dat geheim dan is? we kunnen alleen gokken. misschien moeten we een apart forumhoofdstuk van gaan maken : wat is het geheim? wie wil het gaan starten?

Plaats reactie