Terug naar college deel 11

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Terug naar college deel 11

Bericht door Hein » do 21 jan 2010, 21:57

Hey, beste lieve lezers!
Deel 11 van "Terug naar college" staat op de site. Er is bij de hoofdpersoon iets gaande, een onrust, een twijfel, die snel ook weer oplost en dan weer terug komt. Wat gaat dat allemaal betekenen? Lees maar, er staat wat er staat en het vervolg komt er ook weer aan.
Veel leesplezier toegewenst door
Johan/Hein.

Peter Veltkamp
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 05:09
Vul het getal in: 0
Locatie: Wellington New Zealand
Contacteer:

Re: Terug naar college deel 11

Bericht door Peter Veltkamp » vr 22 jan 2010, 01:43

Hoi Johan...

Nu dan, een reactie "in het openbaar" via dit forum, ipv een prive bericht.

Je verhaal word steeds interessanter, met elk deel beginnen we steeds weer iets meer inzicht in Johan te krijgen, en dan voel ik dat ik steeds meer ga meeleven met hem en zijn toch wel unieke situatie. Leuk hoe je ons langzaam het verhaal binnen trekt. Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe de relatie met David doorgaat, als Johan die twijfels heeft, dan gaat tussen die twee wel wat veranderen denk ik. Mischien is alles ook wel een beetje to mooi, mischien wel iets van (in het engels) "too good to be true"?

Dank je wel voor je mooie verhaal, en ik kijk uit naar de volgende delen.

Groetjes van Peet :D

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Terug naar college deel 11

Bericht door Hein » za 23 jan 2010, 18:29

Dank, Peter, voor deze lovende woorden. Ja, natuurlijk leer je de personages steeds beter kennen en worden verwachtingen gewekt. Iedere lezer maakt dan ook voor een stuk zijn eigen verhaal ven mijn verhaal en dat vind ik mooi! Hoe het verder gaat? De wind kan uit verschillende hoeken waaien, soms zo maar ineens uit een onverwachte!
Leer maar, er staat wat er staat, maar er staat ook wat jij ervan maakt!
Groet, ook aan alle andere lezers,
Johan/Hein

Plaats reactie