Mysterie deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 2

Bericht door cor van dongen » ma 26 okt 2009, 22:35

hallo Ray,
Je kent me wel Ray, maar misschien toch nog niet echt goed. In de veelheid van sites en verhalen zie je mij relatief gezien niet zo vaak acte de présence geven. Dat doe ik alleen als ik van mening ben, dat een verhaal of schrijver enige kwaliteit heeft.

Daarom zie je wel vaak reacties van mij op deze site. Die zijn dan ook dikwijls enthousiast, net als die van jou. Soms zit er ook een kritische noot in, die echter altijd beoogt een opbouwend karakter te hebben en die nooit afbrekend is. Ik meen te kunnen stellen, dat die kritiek dan ook meestal goed gefundeerd is.
Indien de kern ervan op het Nederlands betrekking heeft dan geef ik dat in algemene termen aan in de hoop de zelfkritiek van de schrijver te bevorderen. Tot op heden werd dit door Oliver ook altijd heel positief ontvangen, anders zou ik het überhaupt ook niet doen. Is er sprake van een paar tikfouten dan zul je mij daarover niks horen zeggen.

Gezien zijn hierboven geplaatste reactie echter denk ik, dat de positief kritische kanttekeningen van mij als "luis in de pels" minder dan voorheen worden gewaardeerd of dat er tenminste weinig aandacht is besteed aan de inhoud van een uitvoerige e-mail, die ik hem heb gestuurd. Het zij zo! Daarom zul je van mij ook geen reacties meer zien, die op het Nederlands betrekking hebben en die jou zo hebben geïrriteerd.
Lieve groet, :(
Cor

Plaats reactie