Bosbessen plukken (deel 6)

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Amexic
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Bosbessen plukken (deel 6)

Bericht door Amexic » do 14 dec 2023, 21:06

Bosbessen plukken (deel 6)

In de eerste plaats moest ik het laten bezinken.
Dit betekende niet het verzaken aan het wekelijkse damspel. Frank spaarde me door de volgende damsessie het moeilijke onderwerp niet aan te snijden. Hij liet me toe me op het spel te concentreren...
Dat apprecieerde ik. Voor het eerst won ik van hem.
'Ik ben blij evenwaardig aan je te zijn.' zei ik.
'Je bent nog niet zover, dat heeft meer tijd nodig.'
Ik kreeg bij de volgende afspraken telkens een kusje bij aankomst en ter afscheid en Frank uiteraard ook een van mij. Het uitgaansleven had ik sterk beperkt en ik studeerde ijveriger dan voordien.

Frank wilde opnieuw een  keer samen gaan joggen. 'We kunnen het combineren: eerst een eind gaan lopen en daarna een partij dammen.'
Ik pikte Frank op, die al zat te wachten in outfit. We waren voldoende getraind en hielden een redelijk tempo aan om nog te kunnen praten. Het was januari en het vroor een beetje. Het lopen hield me warm ondanks de loopshort.
Zoals gepland gingen we bij Frank daarna een spelletje spelen.
Het contrast met de binnentemperatuur gaf  het gevoel: 'Wat is het hier warm binnen.'
Ik zag de normaal witte benen van Frank roze gekleurd als reactie op de kou. Het wekte iets bij me op, iets wat ik bij Lea gemist had, hoe mooi ook het meisje er objectief uitzag.
We gingen aan het dammen. Onze benen raakten elkaar. Ik schoof de mijne zo ver mogelijk onder de kleine tafel en Frank maakte meer contact. Hij duwde opvallend tegen. Dat wat Frank bij me opwekte viel niet  als zacht uit te drukken.
Frank bloosde, dat deed hij al na het joggen.
Hij keek me aan met zijn donkere diepliggende ogen en glimlachte fijntjes, zoals hij vaak deed bij het verschalken van een schijf van mij.