Sjoerd deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Eilanderter
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 12:24

Sjoerd deel 2

Bericht door Eilanderter » vr 14 aug 2009, 19:27

Hoi. Geweldig verhaal en goed geschreven.

Theo
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:42

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door Theo » za 15 aug 2009, 13:34

Hoi Hans,

Weer een uitstekend deel en heel leuk dat je een combinatie maakt met gebeurtenissen die niet eens zo lang geleden zijn. Niemand heeft dat direct in de gaten, maar iemand van de leden stelde mij wel de vraag of de naam Theo puur toevallig is.
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat de moeder van Sjoerd precies in gedachte heeft, maar één ding is zeker, hij hoeft zich daar geen zorg over te maken.

Het idee om iedere week een deel te plaatsen is een perfecte manier om het verhaal bij de lezers vast te houden, waardoor je ook meerdere reactie's krijgt.

Met plezier kijk ik uit naar het volgende deel.

Prettig weekend,

Groetjes, Theo

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door cor van dongen » za 15 aug 2009, 23:14

Hoi Hans,
Niet alleen Theo blijkt dus achter de regels te lezen. En dat terijl er best heel veel personen in je verhaal voorkomen. Daarover werd reeds een opmerking gemaakt, en ik ben het er ook mee eens, dat het geheel niet alleen complexer maar daardoor ook spannender kan worden. Mooi geschreven hoofdstuk.
En..........ik vind wel dat jij Oliver het goed voobeeld geeft met een wekelijkse frequentie.
Ik ben benieuwd wat vaste gasten als Ray ervan vinden, om van de roofvogel maar te zwijgen.
Lieve groet,
Cor

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door bas » za 15 aug 2009, 23:17

heje Cor. ben nog helemaal niet klaar met deel 1 joh. zie de reactie van me bij deel 1.........

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door cor van dongen » za 15 aug 2009, 23:46

Heh Bas,
Je hebt gelijk dat het wat ingewikkeld is, maar dat kun jij volgens mij best aan hoor Bas, en er is toch niks mis mee om een goed geschreven verhaal drie keer te lezen toch?
:lol:
Groetjes
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door Oliver » za 15 aug 2009, 23:52

Veel karakters misschien, maar dat maakt het extra spannend en geeft het verhaal meer 'body'. Die kunnen allemaal mooi bij elkaar komen op het einde.

Ieder zijn eigen werkwijze Cor. ;) Iedere week ga ik niet halen, of de site komt regelmatig een hele tijd stil te liggen.

peterr
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 apr 2009, 23:13

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door peterr » zo 16 aug 2009, 02:52

Een goed en spannend verhaal :D

Torenvalk
Berichten: 57
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 01:22

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door Torenvalk » zo 16 aug 2009, 16:07

Mooi verhaal maar
Sjonge, ik word nog een hoogvlieger als ik dit verhaal gelezen heb.
Ik ben net als Bas door deel 1 al drie keer heen gevlogen.
Maar is het niet zo dat een aanhouder wint dus nog maar eens een luchtduik maar nu door deel 2.
En volgens mij heeft die Hans iemand die voor hem nakeikt op taalvauten want je vint er geen bij hem.
Die zou mij ook eens moeten hellepen.

Torenvalk.

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door bas » wo 19 aug 2009, 00:36

hehehe net op tijd door deel 2 gevlogen. poeh wat een mensen en wat een situaties in zo'n kort bestek. heb die duikvlucht van torenvalk wel nodig hoor. en dan gaan er allerlei hele kleine gedachtesjes door mijn hoofd spoken. 4 mensen op het terras en een paar schrijven? waar heb ik dat meer gelezen. effe vlug alle verhalen van oliver gelezen....nee dat staat nergens in. maar toch wie zijn het dan? nou wachten op het volgende deel dan maar.

maar wacht effe die valserik komt ook weer boven tafel. meestal loopt het wel goed af. maar gaat dat nu ook weer gebeuren? ik hoop het wel. (ik heb net de film "prayers for bobby"gezien. nou dat is heel wat anders als dit verhaal (email me voor de downloads))

heje heje kan je geen deel om de 2 weken schrijven. dan heb ik en nog een paar de kans om het in ons op te laten werken...

heje Hans ik ben vergeten te vertellen dat het een heel goed verhaal is, maar dat zeggen de andere wel, dat hoef ik niet te herhalen....

peterr
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 apr 2009, 23:13

Re: Sjoerd deel 2

Bericht door peterr » wo 19 aug 2009, 00:43

Dit wordt een goed verhaal. Ik blijf het volgen. Bedankt vast.

Plaats reactie