aangenaam verrast door Robert deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

aangenaam verrast door Robert deel 2

Bericht door Hans Bernard » ma 29 jun 2009, 23:21

Hey Bingo,

Ik ben ook aangenaam verrast door jouw verhaal. Je hebt er een aardige opbouw in zitten
en wat nog belangrijker is je weet ook een spanning op te bouwen. Die spanning ontstaat doordat jij
het klaarspeelt om iedereen uit de kleren te krijgen, ons het idee geeft nu gaat er wat gebeuren en
uiteindelijk onstaat er nog steeds geen erotische situatie. Knap gedaan hoor. Ik ben benieuwd naar
de volgende delen. Ik hoop dat je hetzelfde niveau blijft houden al mag er natuurlijk ook wel wat gebeuren.
Maar dat zal ook wel. Tot slot nog een goede raad. Laat je verhaal voordat je het op deze site zet even nakijken door
iemand die in staat is om, de al te grote fouten, te corrigeren. Dat zal jouw verhaal alleen maar ten goede komen.

Groet, Hans

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: aangenaam verrast door Robert deel 2

Bericht door Bingo » za 04 jul 2009, 22:54

Hoi Hans,
Helaas heb ik op nu op het moment niemand, die ik het vooraf kan laten herzien wat de fouten aan gaat.
Ik laat al extra de spellingscontrole er over heengaan, daarna druk ik het af en lees het nog eens goed over.
Maar je weet, als je denkt dat het goed is geschreven zie je daarna niet veel fouten meer van je zelf.
Ik ben wel blij met jou reactie op mijn verhaal, het geeft de burger altijd moed om verder te gaan.
Vroeger had ik Theo die de eind controle deed, maar door een misverstand is mijn contact plotseling verbroken.
Hij kreeg tijdens mijn vakantie ongewenste E- Mails of SMS berichten van mij binnen terwijl ik op Grand Canaria zat.
Dus vermoed ik dat er iemand mijn naam heeft gebruikt, zelfs mijn nichtjes kregen er.
Gelukkig is dit weer goed gekomen omdat ik een nieuw wachtwoord ben gaan gebruiken. ( op aanraden van hun Moeder)
Maar toch bedankt voor jou reactie, ik wens jou nog veel lees plezier. ( en onderons gezegt, er gaat heus wel wat gebeuren hoor)
Langzaam maar zeker komt Ron erachter wat er aan de hand is met hem.


Lieve groet van bingo

Plaats reactie