Verschillende Werelden 14

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 14

Bericht door Kevin-K » di 11 jun 2019, 13:37

Slot

‘Dat is nog eens lekker wakker worden!, dat mag je vaker doen.’

‘Haha, ik wil je best vaker wakker maken, is ten slotte een goed ontbijt.’

‘Moet ik wel vaker hier slapen denk ik.’ Grinnikt Marvin terug.

‘Als het aan mij ligt slaap je altijd naast me.’ Als reactie knipt Marvin het licht aan en kijkt me aan. ‘Wat zeg je nou?’

Pas nu besef ik wat ik zojuist zei maar het is wel wat ik wil. Ik wil hem bij mij, samen naar bed, samen wakker worden. ‘Max, wat bedoelde je?’ vraagt hij ongeduldig. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan. ‘Precies wat ik zei, dat als het aan mij ligt je altijd aan mijn zijde slaapt.’ Marvin kijkt me ongelovig aan, ik zie hem zoeken naar woorden.

‘Marvin, ik hou van je’ zeg ik zacht.

Direct draait hij zich op me en kust me vurig. Onze tongen worstelen met elkaar. Dan stop hij. ‘Ik ook van jou.’ Zijn ogen zijn oprecht, hij is oprecht en weer zoenen we. Hij drukt zijn kruis op mijn kruis, beide zijn we opgewonden, beide hard.

Zonder wat te zeggen richt hij zich op en plaatst zijn knieën naast mijn zij. Achterlangs grijpt hij mijn harde lul vast en zet hem tegen zijn ster en zakt. Direct voel ik zijn warme kringspier oprekken, langzaam dringt mijn eikel bij hem naar binnen. Marvin kreunt en houdt heel even stil om al snel verder te zakken. Ongeduldig beweeg ik mijn heupen. Zachtjes dring ik met elk stootje dieper bij hem naar binnen. Hij is zo strak, zo nauw, zo geil. Mijn handen strelen zijn borst, Marvin kreunt en slaat zijn hoofd achterover. Terwijl ik hem steeds dieper neuk glijden mijn handen over zijn borst naar zijn buik. Zijn harde lul staat fier overeind, ik pak hem vast. Een mooie parel voorvocht komt uit zijn eikel. Plots laat Marvin zich voorovervallen, mijn lul schiet uit zijn strakke kont terwijl we vurig zoenen. Naakt schuren we over elkaar, beide zo ontzettend geil. We draaien om waardoor ik nu boven lig. Ik richt me op en direct trekt hij gewillig zijn knieën op. Snel gris ik een kussen en leg hem onzer zijn onderrug en zet mijn eikel tegen zijn nauwe gaatje. Ik duw zacht en zijn kringspier omsluit opnieuw mijn harde eikel, daarna duw ik hard door en schiet bij hem naar binnen. Een luide kreun schiet uit zijn mond terwijl mijn handen steun zoeken naast zijn schouders. ‘Neuk me Max!, neuk me hard!’

Dit laat ik me geen tweede keer zeggen en begin als een wilde te pompen. Beide kreunen we hard, Marvin pakt zijn eigen lul vast en begint zich af te trekken. Zonder in te houden neuk ik door, sterker nog, ik voer het tempo op en neuk hem met lange halen. Al snel word het me teveel, veel sneller dan ik zou willen en Marvin heeft het door. ‘Spuit maar, spuit me vol!’ het klinkt bijna smekend. Ongecontroleerd begin ik nog harder te stoten en dan voel ik mijn orgasme opborrelen, nog een paar stoten en dan hou ik diep in hem vast. Ik voel mijn zaad zijn kont in spuiten. Ik geef nog een paar laatste stoten en wil me dan hijgend terugtrekken maar Marvin slaat zijn benen om me heen en rukt verwoed verder. Na een tiental seconden komt hij voor een tweede keer klaar. Dit maal niet in mijn mond maar op zichzelf. Langzaam glijd mijn half harde lul uit hem en laat ik me weer naast hem op bed vallen.

Ik kijk opzij, naar mijn wekkerradio en ik zie dat het al kwart over acht is. ‘Eh, het is kwart over acht.’

‘Shit’ stamelt Marvin en direct springt hij uit bed. ‘Ik moet opschieten’ zegt hij terwijl hij zich naar de badkamer snelt.

Nog even lig ik bij te komen en ga dan rustig op de rand van het bed zitten. Als ik eindelijk opsta komt Marvin zich al afdrogend de slaapkamer binnen. Ik grijns naar hem en kijk geamuseerd toe hoe hij al klagend zichzelf aankleed. ‘Moet jij niet opschieten Max?’

‘Nee, ik hoef pas om tien uur op de zaak te zijn.’ Met een jaloerse blik kijkt hij me aan. Ik lach en sta op, ‘zal ik een broodje voor je smeren broertje’ vraag ik plagend. Marvin mompelt wat onverstaanbaars terwijl hij zich naar de badkamer begeeft. Nog compleet naakt loop ik naar de keuken. Snel pak ik de laatste twee broodjes en hier smeer ik pindakaas op. Terwijl ik ook snel een bakkie koffie voor hem maak hoor ik hem achter me grinniken en krijg ik een pets op mijn blote kont. Grijzend draai me naar hem om en wil hem vastpakken. Marvin lacht en ontwijkt me. ‘Ik moet echt gaan Max.’

Speels kijk ik hem met een pruillipje aan. Marvin lacht wederom maar loopt met de broodjes richting de hal. ‘Je koffie!’ roep ik nog. ‘Drink ik op zaak wel’ roept hij vanuit de hal terug. Dan verschijnt hij nog even in de deuropening, knipoogt naar me, laat overduidelijk zijn blik over mijn lijf glijden en roept dan: ‘Tot straks!’ Glimlachend schud ik mijn hoofd, draai me om en ga douchen.

Vijf over tien rijd ik de parkeerplaats van de zaak op. Door de speakers van de auto galmt de stem van mijn ex Chantal. Ik heb haar zojuist op de hoogte gebracht van de confrontatie met mijn biologische vader. ‘Ik moet nu ophangen Chantal, ik ben te laat.’

‘Veel plezier op je werk Max.’

‘Gaat wel lukken schat, ik spreek je snel weer!’

‘O Max,’ hoor ik haar nog even. ‘Ik wil je nog één ding meegeven.’

‘En dat is?’

‘Probeer het hem te vergeven.’

Even blijf ik stil. ‘Misschien Chantal.’ En dan hang ik op. Hetzelfde antwoord als mijn lieve voogdmoeder Ank die ik daarstraks aan de lijn had. “Probeer het hem te vergeven” Ik schud zachtjes mijn hoofd, direct zie ik het appje van Marvin voor me die hij gister had gestuurd.

Henk, was gisteren beduusd en emotioneel, hij bleef maar vragen over mij stellen aan Marvin. Marvin werd er zo gek van dat hij bij mij wilde slapen. Henk hoopt dat ik binnenkort weer langs zou komen want hij wilde nog met me praten en het liefst het contact weer herstellen… Ik zal er nog over nadenken, maar niet nu. Vandaag geen gezeik, vandaag ben ik vrolijk. Met een glimlach op mijn gezicht stap ik de auto uit en ga ik naar binnen.



Vrijdag, wat een week, eindelijk thuis, eindelijk vrij! Ik dacht een rustig weekje te hebben zo vlak voor mijn vakantie. Maandag was ik op tijd gestopt om boodschappen te doen wat echt heel erg nodig was maar daarna bleef mijn telefoon maar gaan. Dingen regelen, nieuwe afspraken, iedereen leek haast te hebben. En dan kwam er ook nog een bod op het huis van meneer Haasveld. Een zeer interessant bod moet ik wel zeggen. En tot grote vreugde van iedereen zijn we eruit gekomen en heb ik mijn reputatie waar weten te maken. Begin van de middag heb ik de overige werkzaamheden voor komende tijd bij Thijs en Annet neergelegd en daarna heb ik de vakantieboodschappen gedaan. Marvin heeft moeten lullen als Brugman om ook vrij te krijgen zodat hij met me mee kan en uiteindelijk heeft Jan, mijn baas, al mopperend toestemming gegeven. Ik heb Marvin deze week trouwens veels te weinig gezien, veel minder als ik zou willen in ieder geval, maar omdat we vannacht in de auto willen stappen komt hij hier eten en slapen. Zojuist heb ik alvast mijn tas gepakt en nu sta ik in de keuken het avondeten klaar te maken. Pasta met tonijn, pesto, paprika, ui en mais. Heel simpel maar heel lekker. Terwijl ik de pan met pasta sta af te gieten hoor ik de voordeur open gaan. Nog geen minuut later staat loopt een breed grijnzende Marvin mijn woonkamer binnen. In zijn hand heeft hij een koffer. ‘Koffer is gepakt!’ roept hij enthousiast naar me. ‘Haha, ik zie het Marvin, je bent precies op tijd, het eten is zo goed als klaar.’ Terwijl ik de tonijn, pesto en paprika door de pasta roer komt Marvin naar me toe en pakt met vast. Een knuffel en een kus wat veranderd in een korte tongzoen. ‘Ik heb superveel zin in vakantie man.’ Lacht hij naar me toe.

‘Ik heb zin in jou’ lach ik terug.

‘Dat natuurlijk ook Max, haha.’

Even later zitten we gezellig te eten en bespreken de vakantie. We besluiten om gaan vannacht om drie uur weg te rijden. Na het eten werp ik een blik op de klok. Het is alweer half acht. ‘Wil je koffie?’ vraagt Marvin aan me. Ik schud mijn hoofd, ‘nee, ik wil eigenlijk zo meteen naar bed. Kan ik ten minste nog wat uurtjes pakken voor we op vakantie gaan.’

‘Ook goed, samen douchen?’ het klinkt bijna smekend. Ik lach en krijg een idee. ‘Douche jij maar eerst, daarna douche ik.’ Vragend kijkt hij me aan, ik kijk mysterieus en geef een knipoog. Marvin rolt even met zijn ogen maar vertrekt dan naar de badkamer. Terwijl hij doucht ruim ik de vaatwasser in en maak ik de keuken schoon. Na de vaatwasser aangezet te hebben pak ik een schone theedoek. Deze leg ik naast mijn bed om daarna naar de badkamer te gaan.

‘Afronden!’ roep ik speels naar Marvin terwijl ik me kleren uittrek. Als ik de ruime inloopdouche inloop duw ik Marvin zachtjes weg. Hij lacht en laat zich wegduwen. Terwijl ik me douche staat hij zich af te drogen, steeds weer kijkt vragend naar me. Als hij eindelijk klaar is met afdrogen kijk ik hem aan en zeg: ‘Ga jij maar alvast op je rug bed liggen, op het nachtkastje ligt een theedoek, maak hier een blinddoek van en doe hem om en wacht rustig af. Een speelse fonkeling verschijnt in zijn ogen als hij zegt ‘Ja Meneer Wagenaar.’ Dan draait hij zich om en loopt weg. Snel douche ik me af, in minder dan drie minuten draai ik de kraan uit en droog me razendsnel af. Dan loop ik naakt naar de slaapkamer, de deur staat op een kier en geruisloos duw ik deze open. Hij ligt daar, precies zoals ik zei. Op zijn rug, naakt, blinddoek voor en zijn armen liggen rustig langs zijn lijf. De lampen dim ik wat maar zorg ervoor dat ik hem nog goed kan zien. Wederom geruisloos loop ik op hem af en ga op mijn knieën op de grond naast hem zitten.

Even bekijk ik de geblinddoekte jonge god, laat mijn blik over zijn lichaam glijden, hij ligt er iets wat gespannen bij maar zijn ademhaling is verder rustig. Wat is hij toch mooi! Zijn lul is slap en ligt zijwaarts. Zoals altijd is alles netjes glad geschoren, hoe zou hij er eigenlijk uit zien met schaamhaar? Langzaam hef ik mijn hand omhoog en hou hem boven zijn borst, heel voorzichtig ga ik weer naar beneden en met mijn vingertoppen raak ik zacht zijn borst aan. Marvin schrikt en zijn arm schiet omhoog. ‘Sst, blijf stil liggen’ zeg ik zacht terwijl ik mijn lach probeer in te houden. Marvin zucht even en ligt er dan weer rustig bij, meer ontspannen zelfs.

Zachtjes streel ik met mijn vingertoppen over zijn borst naar een tepel waar ik zachtjes in knijp, dan glijdt mijn hand langzaam naar zijn mooi strakke buik. Ondertussen kijk ik gebiologeerd naar zijn lul die af en toe zachtjes schokt en steeds iets groter wordt. Dan buig ik voorover met mijn hoofd en hou mijn adem in, vlak boven zijn lippen blijf ik hangen, zijn warme adem voel ik op mijn lippen. Ik ga nog ietsjes dichterbij en lik zacht zijn lippen. Direct opent hij zijn mond iets verder en druk ik mijn lippen op de zijne. Onze tongen vinden elkaar en ik geef hem een warme zachte kus. Vanuit mijn ooghoek zie ik zijn lul opnieuw schokken en weer wat groter worden. Ik stop met zoenen en strelen en kijk nu rustig naar zijn half harde lul. Blijkbaar duurt het Marvin te lang want zijn hand komt in beweging. Snel pak ik zijn pols en duw hem weer op het matras. Ik verplaats me iets en zit nu ten hoogte van zijn kruis, opnieuw buig ik voorover en snuif de geur van zijn lul in me op. Zachtjes blaas ik over zijn ballen en zijn eikel welke half uit zijn voorhuid tevoorschijn is gekomen. Met mijn rechterhand streel ik zijn ballen, automatisch spreid Marvin zijn benen iets. Ik pak zijn ballen iets steviger vast en trek ze naar beneden, Hierdoor komt de half harde lul van Marvin omhoog en vakkundig vang ik hem op met mijn mond. Direct groeit zijn lid en als snel is mijn mond gevuld met zijn kloppende paal. Terwijl ik speel met zijn ballen bewerk ik zijn harde eikel met mijn tong. Ik besef me dat ik toch nooit genoeg zou kunnen krijgen van deze overheerlijke geile pik! Na een minuut of twee stop ik en laat ik zijn, door mijn speeksel, natte lul uit mijn mond glijden.

Ik sta op, pak zijn polsen en begeleid ze boven zijn hoofd, ik klim op het bed en zet mijn knieën naast zijn borstkas. Ik steun tegen de muur terwijl ik iets voorover leun en mijn vrije hand mijn eigen inmiddels harde lul vastpak. Met mijn eikel vlakbij zijn mond ik heel even zacht aan mijn lul en er komt een grote druppel voorvocht tevoorschijn. Dan duw ik mijn eikel tegen zijn lippen en smeer de druppel uit. Als hij zijn lippen opent trek ik terug om daarna zacht tegen hem aan te swaffelen, gewillig hapt hij naar mijn eikel maar ik laat het nog niet toe. Ik buig nog iets verder naar voren en mijn ballen komen tegen zijn mond aan. Speels begint hij mijn ballen te likken en neemt ze één voor één zacht in zijn mond. Wederom trek ik me terug en zet nu mijn eikel tegen zijn lippen, zodra zijn mond iets open gaat duw ik mijn lul naar binnen. Direct begint zijn tong mijn eikel te bewerken en ik kreun goedkeurend.

Wat ontzettend geil om te zien hoe de geblinddoekte Marvin zonder handen mij zo goed mogelijk probeert te verwennen. Hoewel ik zo nog lang zou willen zitten smacht ik naar meer. Ik laat mijn lul uit zijn mond glijden en draai me wat onhandig om. Uiteindelijk positioneer ik ons in standje 69. Terwijl ik zijn lul opnieuw naar binnen slurp probeert Marvin al kreunend mijn lul in zijn mond te krijgen. Dit lukt hem niet echt en plots voel ik zijn hand om mijn lul en daarna zijn warme mond om mijn harde eikel. Zo liggen we elkaar een paar minuten te pijpen.

Ik klim weer van hem af en draai me weer om. Mijn knieën opnieuw langs zijn zij. Achterlangs grijp ik zijn lul vast en hou hem omhoog, Ik laat hem tussen mijn billen glijden en buig voorover om hem te zoenen. De tongzoen is wilde en we proeven nu onze eigen voorvocht. Langzaam rijdt hij op en neer tussen mijn billen, als zijn eikel tegen mijn gaatje kom voel ik hem de druk opvoeren. ‘Mag ik alsjeblieft?’ Het klinkt bijna smekend.

Maar in plaats van hem toe te laten herpositioneer ik me opnieuw en ga op hem liggen. Onze naakte lichamen glijden over elkaar heen terwijl we innig tongen. Dan richt ik me op, pak zijn benen en gooi ze over mijn schouders. Mijn eikel duw ik tegen zijn gaatje aan en direct voer ik de druk op. Langzaam voel ik hoe mijn eikel bij hem naar binnen dringt. Marvin kreunt en zucht en pakt zijn eigen lul vast. Terwijl ik steeds verder binnen kom door kleine stootjes te geven begint hij met zichzelf te spelen.

Al snel zit ik helemaal in hem en begin ik mijn tempo op te voeren. Marvin begin te kreunen en verhoogt zijn eigen tempo. Wild trekt hij plots de blinddoek af en kijkt me aan. ‘Neuk me Max, neuk me hard. Spuit me vol!’ Dit hoge tempo, de lange halen, zijn nauwe gaatje, de geile woorden van hem. Ik hou het niet meer vol en voel al snel mijn orgasme komen. Mijn laatste stoten zijn ongecontroleerd, bijna verlies ik mijn evenwicht maar dan kom ik met een keiharde kreun klaar en spuit straal na straal zijn kont in.

Hijgend en uitgeput laat ik me uit hem glijden. Marvin stopt met aftrekken maar is nog niet klaargekomen. ‘Mag ik het in jou afmaken?’ vraagt hij. Ik grijns en ga op handen en knieën zitten. Direct komt hij achter me zitten en voel ik zijn harde eikel tegen mijn gaatje drukken. Langzaam duwt hij hem naar binnen, een lichte pijnscheut schiet door mijn lijf. Even houdt hij in maar ongeduldig duwt hij al snel verder. Als hij helemaal in me zit pakt hij me bij mijn heupen en begint me langzaam te neuken. Zijn harde lul voel ik in en uit me glijden. Steeds verder verhoogd hij zijn tempo, zijn lijf klets harder en harder tegen me aan. Hoe houd die jongen die zo lang vol. Zo geil, zo lekker. Plots grijpt hij tussen mijn bene,. ‘Je bent alweer hard Maxie!’ roept hij al kreunend. Zijn stoten worden wilder en harder, ik verlies mijn evenwicht en samen vallen we voorover. Zijn buik op mijn rug met zijn lul nog diep in me. Verwoed begint hij me weer te neuken. Hij neukt me zo hard dat ik bijna sterretjes zie maar dan plots begint hij te schokken en voel ik zijn warme witte goud mijn kont in spuiten. Nog even neukt hij door maar dan schiet zijn inmiddels half harde lul uit mijn kont en laat hij zich uitgeput naast me vallen. ‘Pff wat lekker’ hoor ik hem zuchten.

Na een paar minuten dwing ik mezelf om op te staan. Vermoeid begeef ik me opnieuw naar de badkamer om mijn onderkantje weer helemaal op te frissen. Als ik terug ben ligt Marvin precies zo als ik hem heb achtergelaten en is hij blijkbaar in slaap gevallen. Glimlachend schud ik hem wakker. ‘Fris jezelf even op, kunnen we daarna slapen.’

Marvin moppert iets onverstaanbaars maar staat op en gaat naar de badkamer. Ondertussen zet ik mijn wekker en kruip ik onder de dekens. Nog voordat Marvin terug is ben ik al tevreden in slaap gevallen.

Om half drie schrik ik wakker van mijn wekker, direct doe ik hem uit en dwing mezelf om op te staan, als ik blijf liggen val ik opnieuw in slaap. Marvin mompelt wat en draait zich weer om. Hoofdschuddend lach ik zachtjes en trek ik de kleren aan die ik had klaargelegd. Eenmaal in de keuken zet ik een dubbele espresso voor mezelf en breng dan onze bagage naar de auto. Als ik helemaal klaar ben om te gaan ga ik naar Marvin toe. Ik zet het volle licht aan en maak hem wakker. ‘Je kan in de auto verder slapen slaapkop.’ Marvin komt steunend en kreunend overeind gaat zich aankleden terwijl ik een laatste ronde doe door mijn huis doe.

Even later stappen we in de auto, ik ben klaarwakker en heb er zin in. Als ik de weg opdraai heeft Marvin zijn hoofd al in het meegenomen kussen gestopt en gaat weer slapen. De radio laat ik voorlopig uit, het enige geluid is het rustgevende geluid van de motor van de auto. Mijn leven heeft weer een compleet nieuwe wending genomen. De band met mijn voogdouders is sterker dan ooit, aan Chantal heb ik een goede vriendin overgehouden, op werk gaat het super, Marvin is aan mijn zij en wellicht krijg ik een nieuwe band met mijn vader. Hij zal nooit mijn papa worden maar wie weet kunnen we straks door één deur.

Als ik de snelweg oprij is deze volkomen leeg. Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik druk het gaspedaal diep in…. Wat de toekomst ook mag brengen, met Marvin kan ik deze wereld aan!

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Verschillende Werelden 14

Bericht door Oliver » wo 12 jun 2019, 16:02

.

Gesloten