Zwart

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Zwart

Bericht door Oliver » do 05 nov 2015, 20:26

Er is weer een nieuw verhaal gestart: Zwart.

Maak kennis met Duco. Door een nieuwe baan van zijn vader moet hij verhuizen en gaat naar een nieuwe school, bijgenaamd "de Zwarte Doos". Dat daar een andere sfeer hangt merkt hij al snel...

Lees ze!

Voor een directe link naar het eerste deel: klik hier: http://www.oliversverhalen.nl/?p=589

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Sjack013 » vr 06 nov 2015, 02:00

Jippy, Het nieuwe verhaal van Oliver is geboren. In plaats van een rustige intro, meteen in het diepe. De karakters zijn gezet, zonder dat ik ze eigenlijk ken. Knap werk, Oliver. Door de dialogen leren we de personages goed kennen. En dat vormt meteen beelden in mijn hoofd. Geen echte coming out verhaal, maar toch weer wel coming out gerelateerd, door die verhuizing. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar de entourage. Wie is Duco? Ik weet dat z'n vader vanwege zijn baan is verhuisd, maar hoe ziet de rest van het gezin eruit?
Duco is gecharmeerd over Abel, maar Jordy heeft de naam homo te zijn. Lekker intrigerend, Oliver. Helaas moet ik weer 2 weken wachten voordat ik meer te lezen krijgt over hem.

Oliver, gefeliciteerd met deze bevalling. Het biedt veel perspectieven. Dus een mooie start.

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Michael87 » vr 06 nov 2015, 20:27

We hebben er lang op moeten wacht maar aan het eerste deel te zien, niet voor niks. ;-)
Je hebt meteen duidelijk neergezet hoe het er op Duco’s nieuwe school aan toe gaat t.o.v. zijn oude school, alles is gay. Ik ben benieuwd hoe hij daar mee om zal gaan, vooral na zijn eigen slip of the tongue.
Dit kan nog alle kanten op, ik wacht dus maar gewoon af tot het volgende deel.

Succes met schrijven!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Marchel » vr 06 nov 2015, 21:04

Mooi dat er na het lange wachten weer een nieuw verhaal is gestart. Nu hebben we weer iets om iedere 2 weken naar uit te kijken. (Als je weer 2 wekelijks een deel gaat posten)

Het verhaal is vrij herkenbaar, iedereen had vroeger (of heeft nu) op school wel een jongen in de klas die het buitenbeentje is. In de nieuwe klas van Duco is dat Jordy. De sfeer en alles "gay" noemen is wel apart.... ik ben benieuwd hoe dit ontwikkelt in een volgend deel.

Groetjes Marchel

Ps....zijn de 2 weken al voorbij?? *kijkt ongeduldig*

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Oliver » zo 08 nov 2015, 16:29

Ik ben er zelf ook blij mee, dat er weer een verhaal begonnen is!

Bedankt voor de reacties, na dit introducerende deel gaan we met deel 2 echt beginnen!

Lookatme
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:31

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Lookatme » zo 08 nov 2015, 23:44

Yaaay! Een nieuw verhaal!! Ik ben alweer klaar voor deel 2 ;-)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Hans Bernard » wo 11 nov 2015, 07:07

Fijn Oliver dat je weer een nieuw verhaal aan het schrijven bent.
De kop is eraf, het begin is er dan volgt de rest vanzelf.
Het wordt zeker een succes.
Ik kijk er naar uit.
gr. Hans

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Oliver » do 12 nov 2015, 00:02

Dank jullie wel! :-)

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door Kevin » do 12 nov 2015, 21:37

Tof dat er terug een nieuw verhaal gestart is :-)

Het begin is alvast veel belovend... (y)
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

lars26nl
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 21:37
Vul het getal in: 123

Re: Zwart (deel 1)

Bericht door lars26nl » za 14 nov 2015, 02:30

Hoi Oliver

Ik werd compleet verrast toen ik het eerste deel van een nieuw verhaal van jou zag staan en ondanks het late tijdstip heb ik het in een ruk uitgelezen. Wat een snelle karakterzetting weer! Ik kan net als vele anderen met mij haast niet wachten op het vervolg. Klasse!

grtz. Lars

Plaats reactie