Geheim deel 8

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Geheim deel 8

Bericht door Raymonm » za 23 mei 2009, 01:43

Goedenavond (voor mij op dit moment)
Vanaf mijn vakantie adres op een zonovergoten eiland op de nederlandse antillen even een reactie.. wellicht wat korter dan anders, maar op dit moment is mijn internetverbinding niet geweldig.

Wat een geweldig deel geschreven zeg! Tijdens het lezen is mij opgevallen dat er inderdaad meer seksscenes in voorkomen dan "normaal"... echter was het iets dat volkomen paste in de verhaallijn. Het was niet snel, smerig of ranzig geschreven. Nee, er werd geschreven met liefde, met werkelijke passie!! Klasse.

Ik ben van mening (slechts bescheiden hoor) dat hierover niet moet worden gediscussierd. Het is iets dat voorkomt, vaak of weinig doet niet ter zake ben ik van mening. We moeten ben ik van mening meer rekening houden met de schrijver. De schrijver laat ons leuke, momenten hebben. Met humor, met problemen van jongereren en ouderen van hedendag van iedereen beleven.
De schrijver schrijft voor zijn plezier, ik denk dat we dat vooral moeten onthouden en respecteren. Tuurlijk, vrijheid van meningsuiting staat voorop. Echter, er moet niet een (negatieve) discussie over komen. Dat kan lijkt mij niet de bedoeling zijn.

Toch kwam Daniel weer voor in dit deel. Ik vraag me werkelijk af met welke bedoeling hij erin voorkomt. Hij gaat vaker voorkomen, en ik denk dat we snel zullen weten wat er tussen hun is gebeurd. Ik ben erg benieuwd.

Jort gaat denk ik het probleem van de sleutels netjes voorleggen. Gezien de verhaallijn denk ik dat hij dit nog niet met zijn ouders heeft besproken. Zeer netjes. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen... en vooral hoe erop gereageerd gaat worden door Friso...

Ik vind het teleurstellen om op dit moment wederom 2 weken te moeten wachten op het volgende deel van het verhaal. Het is op dit moment zo spannend dat ik vol smart wacht op het volgende deel.

Oliver, werkelijk weer een klasse deel geschreven, ga zo door! Ik ben benieuwd naar de volgende delen van het verhaal en eventuele nieuwe verhalen.

Groeten vanuit een zonovergoten zeer warm Curacao!

Ray

Oldie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 10:26

Re: Geheim deel 8

Bericht door Oldie » za 23 mei 2009, 09:39

Ik hou het kort. Ben het helemaal eens met Carlos. Ga zo door Oliver!

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Geheim deel 8

Bericht door bas » ma 25 mei 2009, 01:34

goh en wat moet je nu nog zeggen nu al zoveel mensen en heel diepzinnig en onderbouwd commentaar hebben gegeven. (ook al weer zo'n zin die je 2 keer moet lezen om hem te begrijpen, en maar hopen dat er heen taalvout in zit).
ik/we zitten te wachten op een uitbarsting van...? ja van wat.. van sex, van woede, van erkenning, van wedstrijden winnen of verliezeb, van moeders die het begrijpen, van vaders die het niet begrijpen, van broers die het niet leuk vinden, van zussen.. ohhh die hebben we niet, van exen die gaan vechten, van vrienden die het snappen, van vrienden die het niet snappen...

maar dat alles komt in deel 9, 10 , 11 of anders in het laatste deel


ps. wat voor een kleur heeft dat gips nu?

Plaats reactie