Geheim deel 7

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Geheim deel 7

Bericht door Oliver » do 07 mei 2009, 19:06

Daniël haalt dingen boven waar Ruben niet aan wil denken.
Friso krabbelt langzaam vooruit, letterlijk. Ze weten wat tijd voor zichzelf te creëren, maar worden af en toe een beetje overmoedig...

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Geheim deel 7

Bericht door cor van dongen » do 07 mei 2009, 21:46

Hoi Oliver,
Heel goed opgelost die sleutels.....ja natuurlijk gewoon gevonden. En de verjaardag mooi gevonden (en net op tijd ook ;) ). De spanning blijft er goed inzitten en de sleutels komen ook weer terug als cliffhanger. De liefde bloeit op ondanks de problemen.
Maar wanneer, wanneer vindt de confrontatie plaats, of de coming out?
Weer een goede aflevering.
Lieve groet Cor :P

PS.: Vanwaar die grote marges tussen die regels? Ik zie geen reden en het trekt het verhaal een beetje uit elkaar. Ik kan me niet voorstellen, dat het gaat om het aantal pagina's te "halen" :lol:

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Geheim deel 7

Bericht door Raymonm » do 07 mei 2009, 22:03

Jeumig de peumig, de sleutels.... mijn hemel.... Wat gaat hiervan worden.. Ik ben erg benieuwd.. Helaas moet ik op het volgende deel nog even wachten omdat ik als het verschijnt (helaas :P) op vakantie ben op de nederlandse antillen... Misschie ntoch maar een internet cafe scoren denk ik zo... Kan niet nog een anderhalve week langer wachten hoor!

En daniel.. waarom komt hij voor.. ik heb er een bepaald gevoel over... hij komt niet zomaar even voorbij.. ik ben erg benieuwd hoe hij een en ander gaat verstoren.. moeten we hem als een soort jurgen zien?

Toppie, en keep on writing

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Geheim deel 7

Bericht door Oliver » do 07 mei 2009, 22:06

Grote marge's tussen de regels?
Hier ziet alles er 'normaal' uit, zoals bij andere delen van het verhaal.

Hebben meer mensen dit? :?

Dank je Cor en Raymon, voor de snelle reacties.
Ik ga lekker nog niets over Daniël vertellen nu, al kan ik je garanderen dat het geen 'tweede Jurgen' gaat worden. ;)

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Geheim deel 7

Bericht door Raymonm » do 07 mei 2009, 22:09

Ik heb geen problemen met ruimte tussen de regels hoor... leest gewoon lekker.. Misschien iets met cor zijn beeldscherm instellingen?

Je gaat nog lekker niks vertellen... tja... erg logisch hoor ben toch erg benieuwd!

die sleutels... ik ben heel benieuwd... maar misschien heeft jort niks in de gaten.. sleutels kunnen in de regel zo op elkaar lijken.. misschien is het een booby trap :S

X
Ray

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Geheim deel 7

Bericht door cor van dongen » do 07 mei 2009, 23:31

Hoi Ray en Oliver,
Ja waarschijnlijk zijn die grote marges een probleem van mezelf, in elk geval bepald door de manier waarop ik de verhalen binnenhaal (want ik wil ze graag bewaren).

Je hebt gelijk Ray: die Daniël is niet voor niks geïntroduceerd........Ik was even aan hem voorbij gegaan, en dat is zeker een foutje. Ik richtte me teveel op de jongens... en de fratsen die ze uit moeten halen om elkaar te kunnen zien. Wat zal die Daniël gaan betekenen voor Ruben en Friso? en voor de ontwikkeling van hun relatie?

Lieve groet
Cor

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Geheim deel 7

Bericht door Hans Bernard » do 07 mei 2009, 23:45

Oliver,

weer een hartstikke mooie aflevering......elk ander commentaar is overbodig.

groet, Hans

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Geheim deel 7

Bericht door bas » za 09 mei 2009, 01:08

hoi allemaal en oliver

gips (wat voor een kleur?),sleutels, klimtouwen, autos, fietsen,.. wat krijgen we nog meer. we hebben al zee,strand, hotels, kampvuren, coniferen, sirenes, achteraf grasveldjes en ga nog maar door gehad. en alles was belangrijk en achteraf ook weer niet belangrijk. wat altijd het belangrijkste was, was het gevoel van de schrijver, de lezer en het verhaal...
en daarbij was de lezer altijd in het nadeel, want de schrijver bedenkt altijd iets wat de lezer niet kan bedenken en in zijn wildste fantasieen niet kan voorstellen.... en dus moeten we elke 2 weken maar weer onze hersenen pijnigen over het feit wat de schrijver nu weer voor een hersenspinsel zal bedenken....

groetjes bas.

PS1. het is bijna een gedicht geworden. zou ik ook een schrijver zijn/worden?
PS2. 2 glazen rode wijn doet ook wonderen hoor
PS3. dit is de derde correctie hierop

Plaats reactie