NIEUW VERHAAL

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

NIEUW VERHAAL

Bericht door Lucky Eye » vr 26 mei 2017, 16:30

Beste Lezers!

Eindelijk ... eindelijk is het dan zover dat ik kan aankondigen dat er een nieuw verhaal aan gaat komen. Geen mitsen en maren meer maar ... echt een nieuw verhaal.

Op vrijdag 9 juni 2017 zal ik het eerste hoofdstuk van 'Morgenster' publiceren.

Het is een flink zware 'bevalling' geweest. Maar ... zo schijnt het bij mij te moeten ... Het idee voor dit verhaal was er al heel erg lang maar voordat ik het dan zover heb dat het gepubliceerd kan worden ... Een hele toer. Vaste lezers als jullie weten de reden daarvoor.

En natuurlijk wil ik dat alles ook goed is. Perfect hoeft niet. Goed is goed genoeg maar echte stommiteiten moeten wel uit de tekst gehaald zijn. En het is mijn eigen keuze om dat meestal allemaal zelf te doen.

Sommige lezers zullen willen wachten tot alle hoofdstukken online staan maar ... hoeveel het er precies gaan worden weet ik nog niet. De meeste hoofdstukken zijn uitgeschreven en gecontroleerd maar het eind van het verhaal moet ik nog gaan schrijven. Met de publicatie van 1 hoofdstuk per week (ik weet dat het weinig is) geef ik mezelf ruim de tijd om ook dat afsluitende gedeelte van het verhaal goed af te maken.

Groeten,

Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: NIEUW VERHAAL

Bericht door Oliver » za 27 mei 2017, 14:56

Dat is mooi nieuws, Lucky! Ben benieuwd. :-)

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: NIEUW VERHAAL

Bericht door Sjack013 » di 30 mei 2017, 06:05

Oprecht blij om dit te lezen, Lucky Eye. Nog 'n anderhalve week en dan het begin van 'n nieuw verhaal. Morgenster? Dat wordt weer volop gissen, vermoed ik. Ik kijk er naar uit!!!!!!!!

Sjack

Plaats reactie