Sim reacties.

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Sim reacties.

Bericht door Dionysos » zo 24 jan 2016, 13:27

Nieuw verhaal. Het verhaal heet sim maar wordt verteld vanuit de hoofdpersoon Gino.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Sim reacties.

Bericht door Oliver » zo 24 jan 2016, 15:37

Mooi!

Kort deel, waarin je alles neerzet. De situatie, de personen....
Maar welke kant het op gaat?

Je het ons nieuwsgierig!
Benieuwd wat Sim ons gaat brengen.

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Sim reacties.

Bericht door Thomas » zo 31 jan 2016, 20:55

Hoi Dionysos,
Wat een prettig verhaal. Je zet de personen mooi neer en we hebben ze aardig leren kennen. Verder laat je nog helemaal niets los over de richting die het verhaal op zal gaan. Blijken Sim en Gino allebei homo en beginnen ze iets met elkaar? Dat zou wel heel gemakkelijk zijn, maar kan toch een leuk verhaal opleveren. Blijkt Gino wel, maar Sim niet, of andersom? Dan levert het al meer spanning op. Maar wat zit ik nu te zeuren... Jij bent de schrijver en ik laat me graag door jou verrassen. De eerste delen lezen lekker weg en ik ben supernieuwsgierig geworden. Dionysos, ik word nu al blij van wat een leuk verhaal lijkt te worden.
Groeten,
Thomas.

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Sim reacties.

Bericht door Thomas » zo 07 feb 2016, 15:34

Jeetje, Dionysos,

Die had ik niet zien aankomen.

Wel gedurfd om zo'n verhaal te schrijven. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je dit als een puur verzinsel doet, zonder dat je er op de een of andere manier zelf mee in aanraking bent geweest.
Met deze wending voeg je wel weer iets heel nieuws toe aan wat hier op het forum te lezen is. Het maakt mij in ieder geval echt nieuwsgierig over hoe dit zich ontwikkelt. Ik hoop dat je snel het volgende deel hier publiceert!

Groeten, Thomas.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Sim reacties.

Bericht door Oliver » zo 07 feb 2016, 16:16

Een verrassende wending inderdaad, die zag ik ook niet aankomen.
:)

Benieuwd naar het vervolg. Hoe het zich ontwikkeld.
Ik hoop dat het een inkijk geeft in die wereld, die verlangens, zonder dat het een plat verhaal wordt.
Ga vooral verder met schrijven.

Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Re: Sim reacties.

Bericht door Dionysos » zo 07 feb 2016, 20:17

Dan ga je bediend worden. Ik heb er veel onderzoek naar gedaan. Deze stond wel op mijn lijstje om er wat mee te doen.
En bij deze wil ik mijn raadgever in deze wereld ook graag bedanken voor alle adviezen op mijn vragen die oneindig waren en soms te raar (ook mijn hoofd slaat wel eens op hol).

Yorben
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 20:46
Vul het getal in: 123
Locatie: Brussel

Re: Sim reacties.

Bericht door Yorben » zo 14 feb 2016, 14:46

Hoi Dionysos.

Ik volg de verhalen op Oliver's website al van voor hij zijn persoonlijke webstek had en reageer normaal niet op het forum. Nu moet ik toch even mijn mening kwijt...

Ik vind dat je een leuke schrijfstijl hebt, je verhalen lezen lekker vlot en aangenaam. Het onderwerp van de luierfetisj ken ik niet, dus ik vind het wel interessant en gedurfd van je om het te behandelen. Minder leuk vind ik de ephebofilie die je telkens in je verhalen verwerkt. Natuurlijk mag je als schrijver van een verhaal kiezen waarover je schrijft, maar het valt me moeilijk dat te blijven lezen. Ik vreesde er al wat voor in de eerste delen, toen duidelijk werd dat Sim bij Gino zou intrekken en het gaat dus alweer die kant op. Ik vind het spijtig want ik had graag je verhalen blijven lezen, maar waar in je eerste verhaal een zeventienjarige met een kerel van midden twintig belandt, worden je personages nu respectievelijk jonger en ouder. Als dat zo verdergaat, waar eindigt het dan?

Ik haak hier af.

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Sim reacties.

Bericht door Michael87 » wo 17 feb 2016, 13:07

Dag Dionysos,

Tot nu toe vind ik dat je het goed schrijft. Het geeft mij in ieder geval een aardig beeld van iets waar ik niks vanaf wist. Ik heb eens wat opgezocht over luierfetisj en begrepen dat het iets is dat, ook onder jongens van Sim’s leeftijd, regelmatig voorkomt en dat de meesten zich er net zo voor generen als Sim doet tegenover zijn vader. Eerlijk gezegd kan ik me heel goed voorstellen dat zo’n jongen, als hij een man als Gino tegenkomt, daar hartstikke blij mee is. Kortom, ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt.

Tegelijkertijd heb ik een beetje hetzelfde gevoel als Yorben’s. Ik haak (nog) niet af, maar hoop wel dat je niet afglijdt naar een situatie die weliswaar qua wetgeving legaal is, maar die door de aard van het verhaal toch ongepast aanvoelt. Dit soort onderwerpen moet je m.i. met de grootste zorgvuldigheid behandelen, want voor je het weet, wordt het smakeloos en misschien zelfs wel afstotelijk. Het was daarom misschien slimmer geweest Sim een paar jaren ouder te maken.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Amexic
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Re: Sim reacties.

Bericht door Amexic » wo 17 feb 2016, 21:27

Een 'coming of age' verhaal daar hou ik van. Voor mij waren het de meest intense jaren van mijn leven en ik veronderstel voor velen onder ons.
Er over schrijven wekt nostalgie en herkenbaarheid op: het spelen met onzekerheid en het ontdekken...
Ik lees zoiets ook graag. Maak het gerust erotisch.
Je wil eens een wat gewaagder onderwerp?
Er zijn hele sites gevuld met dit soort verhalen. Ik heb er af en toe rondgedwaald en ze gelezen, ... verder gelezen terwijl het me afstootte.
Blijf vooral schrijven. Je schrijft inderdaad best goed maar weet dat de grens van het kleverige of het smakeloze snel bereikt is in dit soort verhalen. Het leeftijdsverschil tussen Sim en Gino is veel te groot.
Gino mag je slechts een tweetal jaren ouder maken in deze situatie.
Maar zelfs dan zou je mijn interesse kwijt geraakt zijn.
Voel je niet aangevallen. Dit is gewoon mijn mening.

Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Re: Sim reacties.

Bericht door Dionysos » ma 22 feb 2016, 06:39

Gelukkig kunnen jullie dan gewoon doorlezen.
Wat voor de 1 een fetisj is is voor de ander een ontdekkingstocht hoe hij er mee om moet gaan. Hoe heeft dit allemaal betrekking op het leven van Gino.
Seksuele dingen tussen de 2 hoofdrolspelers gaat niet gebeuren.
Dus lees lekker verder.

Plaats reactie