De Danser

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » za 20 jun 2015, 15:34

Eindelijk wordt het duidelijk over de achtergronden van Sander. Ik had wel een vermoeden, maar was toch wel nieuwsgierig, Geoff. Alle lijntjes beginnen langzaam bij elkaar te komen. Maar toch blijven er genoeg vragen over. Het niet accepteren van een rolstoel is zeer treffend beschreven. Heel logisch. Het betekent berusten in je situatie en dat kan Sander nog niet.

Heel veel sterkte met je moeder, Geoff en succes met het vervolg,

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » di 25 aug 2015, 19:01

Hoi allemaal,

Het duurde even wat langer dan gepland. Ben sinds juni druk met mijn werk. Mede doordat het contract van mijn collega niet verleend is. Waardoor al het werk op mijn terecht is gekomen. Daarnaast ben ik een weekje op vakantie geweest. En heeft mijn moeder 2 keer in het ziekenhuis gelegen. De ene keer voor de vakantie. Ze had toen een infectie in de infuuslijn. En afgelopen dagen heeft ze er op nieuw gelegen. Dit keer vanwege een andere infectie. Maar ze is gelukkig sinds vandaag thuis. Eind september krijgt ze als alles goed gaat en mee zit een beenmergtransplantatie. In de hoop dat dit wel aan zal slaan.

Nou hoofdstuk 19 er worden weer wat tijdsprongen en beslissingen gemaakt. Dus ik zeg lees ze.

Hoofdstuk 20 komt in oktober. En na hoofdstuk 20 volgt hoofdstuk 21 dit is zoals het er nu na uitziet het laatste hoofdstuk. Maar eerst hoofdstuk 20 maar eens schrijven.

Groetjes Geoff
Laatst gewijzigd door dkz09 op wo 18 nov 2015, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » wo 26 aug 2015, 13:48

In het begin dacht ik, dat Sander zich goed neergelegd had bij z'n situatie, maar toen ik de laatste alinea's las, begon ik toch weer te twijfelen. Het is logisch dat hij, zeker in die leslokaal, het gaat uitproberen, maar dat doe je toch niet als je alleen bent?
Verder zijn ze goed positief bezig. Naar de fysio en op huizenjacht. Hopelijk dat het een en ander lukt, Geoff.

Het blijft op en neer schommelen met je moeder. Het is om gek van te worden. Hopelijk slaat die beenmerg transplantatie aan. Heel veel sterkte met je moeder de komende tijd. En in oktober staan we weer in de startblokken voor de een na laatste (waarschijnlijk) deel van jouw verhaal.

Bedankt voor het plaatsen, Geoff,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » zo 30 aug 2015, 21:30

Zo'n terugval van Sander is ook helemaal niet gek, zeker als hij weer voor zo'n spiegel staat.
Komt wel goed, denk ik. Als dat huis er eenmaal is, waar hij weer vrij kan bewegen...

Beterschap met jouw moeder Geoff!

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » wo 18 nov 2015, 20:12

Hoi allemaal,

Bedankt voor de fijne en lieve reacties.

Het duurde even maar hoofdstuk 20 is af en staat online.
Momenteel druk op het werk. Maar ook thuis. Mijn moeder heeft inmiddels de beenmergtransplantatie ondergaan. En is hier nog steeds erg moe en duf van. Dat kan nog zo een 6 maanden aanhouden. Ze heeft onlangs weer in het ziekenhuis gelegen. Maar ligt inmiddels weer vertrouwd en wel op de bank. Mijn zus en ik doen samen het huishouden. Daarnaast is er nog steeds geen resultaten te zien of de beenmergtransplantatie succes of effect heeft.

Maar goed hoofdstuk 20. Er gebeurd veel. Het einde is een open einde. Dit word in hoofdstuk 21(en tevens het laatste hoofdstuk) beantwoord. Volgens mijn blijf na dit hoofdstuk weer met wat vragen zitten. Maar dat wordt in hoofdstuk 21 allemaal beantwoord(dat hoop ik).

Veel leesplezier
Geoff.

PS. Hoofdstuk 21 komt eind december begin januari online.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: De Danser

Bericht door Michael87 » do 19 nov 2015, 01:09

Hoi Geoff,

Fijn dat die beenmergtransplantatie achter de rug is. Nu vooruit kijken en hopen dat het elke dag een beetje beter gaat. Sterkte!

Dan je verhaal. Wel een beetje gemeen van Rick om Sander, die toch al zo twijfelt of Rick hem nog wel wil, zomaar te zeggen dat hij vreemdgaat, maar ook wel lief om hem zo te verassen. Ik denk niet dat het een grote verrassing is wat Sander gaat antwoorden, toch kan ik niet wachten op het laatste deel! Ook omdat ik ergens hoop dat de band met Sanders moeder nog hersteld wordt.

Succes met schrijven!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » vr 20 nov 2015, 14:53

Altijd positief blijven Geoff. Het herstel van je moeders lichaam heeft tijd nodig. Ik weet dat iedereen het altijd sneller wilt dan wat er mogelijk is, maar heb vertrouwen in de toekomst.

Nou het verhaal. Tjeetje, wat een tranentrekker dit hoofdstuk. De spanningen lopen behoorlijk op en Rick kan en mag niets zeggen. Gelukkig dat Dennis er is. En dan nog dat huwelijksaanzoek!!! Heerlijk om te lezen. Sander kan alleen maar ja zeggen, hoop ik. Maar......... komt het ook nog goed met z'n moeder? Daar moeten we toch het geduld voor opbrengen te wachten tot het laatste deel.
Geoff, het ga je goed en heel veel succes met het laatste deel,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » za 21 nov 2015, 13:01

Zoals al gezegd, herstel heeft tijd nodig.
Maak het gezellig voor haar.

Neem de tijd, we hebben geduld voor dit verhaal!

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » wo 30 dec 2015, 23:56

Beste allemaal,

Door de sint/kerst en oud&nieuw drukte en hele vervelende en nare familie omstandigheden lukt het momenteel niet om te schrijven.
Hier door komt het laatste hoofdstuk wat later dan ik gepland heb. Dat wordt in loop van februari.

Ik wens jullie allemaal een gezond en lees/schrijf vol 2016 toe.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » do 31 dec 2015, 02:21

Snap ik Geoff, had het al gelezen. Neem je tijd.
Sterkte, en dat 2016 een goed jaar mag worden voor jullie!

Plaats reactie