De Danser

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

De Danser

Bericht door dkz09 » wo 29 jan 2014, 23:45

Hoi allemaal.

Een nieuwjaar. Dus tijd voor een nieuw verhaal. Waarvan het eerste hoofdstuk inmiddels online staat.
Waar gaat het over? Nou ik zou zeggen lees allemaal het eerste hoofdstuk daar maak je kennis met vier van de zes personages uit het verhaal kennis.
Ook word er gesproken over een vijfde personage. Die in één van de komende hoofdstukken haar intrede zal maken. Het zesde personage komt zal waarschijnlijk rond hoofdstuk vijf zijn intrede maken.

Nou volgend hoofdstuk zal zo rond half februari online komen.

Groetjes en lees ze,
Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » do 30 jan 2014, 01:23

Hey Geoff,

Prima begin waarin je eigenlijk nog helemaal niets weggeeft van wat er staat te gebeuren. Toch zit je er als lezer meteen in, leert de hoofdpersonen al een aardig stukje kennen.
Goed gedaan die opzet, benieuwd naar deel 2.

Groet!

Olv

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » do 30 jan 2014, 13:02

Hoi Geoff,

Wat een verrassing dat je nu al met een nieuw verhaal komt. Het schrijven heeft jou dus duidelijk besmet. Maar...... ik klaag niet. Mooi en sterk begin. Ik kreeg al meteen een beeld van de karakters. Ik kan je alleen heel veel succes wensen met het schrijven van het vervolg.

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: De Danser

Bericht door Michael87 » do 30 jan 2014, 14:35

Hey Geoff!

Alweer een verrassing... Eerst onverwacht een nieuw verhaal van Hans, nu ook nog één van jou. Gelijk maar even een sterke introductie van een aantal hoofdpersonen. Dat belooft weer wat! Leuk ook, die komische noten hier en daar. :)

Succes met het volgende deel!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: De Danser

Bericht door Hans Bernard » zo 02 feb 2014, 00:49

Dag Geoff,

Alleen de titel al belooft heel wat. Je hebt een mooie achtergrond gekozen, waartegen het verhaal zich afspeelt.
Je maakt me nieuwsgierig naar de volgende aflevering. Succes.
Hans.

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » ma 17 feb 2014, 19:13

Hoi allemaal,

Om te beginnen dank jullie wel voor de fijne en leuke reacties. De komische dingen zijn te danken aan Jablan. Ik had er zelf ook aan zitten denken. Maar toch niet gedaan. Maar Jablan leest het weer als eerste door. En hij had het wat dingen omgedraaid. Ach ja kan alleen zeggen dat ik besloten heb de komische klank er een beetje in te houden.
Deel twee staat inmiddels online. Kan er niet veel over zeggen. Alleen dat Jablan een zinnetje of twee op het einde heeft gevoegd. Die ik voorlopig zo laat. Want in mijn verhalen zal het niet om seks gaan. Althans niet zo beschreven als bij andere. Dus bij nader inzien heb ik die twee laatste regels laten staan. Aan jullie de invulling zelf. Denk dat dit soort momenten wel vaker zullen komen. Dat er een aanzet zal zijn voor seks maar dat niet verder word beschreven. Verder kan ik vermelden dat er over het zesde personage word gesproken.

Nou lees ze en begin maart zal het volgende online zijn.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: De Danser

Bericht door Jablan » ma 17 feb 2014, 23:17

Ik probeer je aan te moedigen wat nieuwe dingen uit te proberen, Geoff, en tegelijk ervoor te zorgen dat het echt jouw verhaal is. Sowieso heb je voor dit verhaal een originele setting gekozen, je bent hier de eerste met een danser als hoofdpersoon.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » wo 19 feb 2014, 14:07

Hoi Geoff,

Ik heb weer genoten van "De danser". Heel mooi hoe jij het verhaal rustig opbouwt en telkens nieuwe feiten in laat sluipen. Zo hou je de lezers nieuwsgierig.
Vol verwachting kijk ik uit naar het vervolg. Heel veel succes met het schrijven.

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » do 06 mar 2014, 13:42

Hoi allemaal,

Hoofdstuk 3 staat inmiddels online. Zeg er opnieuw niet veel over. Hoofdstuk 4 komt half-eind maart.

Lees ze,
Groetjes Geoff.
PS. Jablan ik waard je aanmoediging. Inderdaad het is mijn verhaal. Maar soms weet jij net dat ene bij te dragen wat het completer maakt. En inderdaad soms zijn nieuwe dingen goed om uit te proberen. En dat zal ik ten alle tijden doen.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » do 06 mar 2014, 15:34

Hoi Geoff,

Wederom heb ik van jouw verhaal genoten. Dansen op het bed? Mooi verzonnen, vind ik. Dansles als toetje, na het eten. Wat kunnen verliefde mensen gek doen. De Weense wals is niet zo moeilijk. Je hoeft maar tot drie te tellen. zo heb ik het indertijd geleerd. :)

Ben benieuwd naar de volgende streken van oma. Succes met het verder schrijven.

Sjack

Plaats reactie