De Danser

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » zo 09 nov 2014, 15:42

Ik sluit me helemaal bij Michael aan. De spanning blijft te snijden. Prima, hoe jij dat vol kunt houden. Elke keer weer een tipje van de sluier, maar tevens weer andere vragen die bij mij opkomen. Zo houd jij me in spanning.
Ontzettend bedankt hiervoor en veel succes met het vervolg.

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » zo 09 nov 2014, 16:06

Er broeit iets, onderhuids.
Er is wat gebeurd vroeger. Ik heb ook het idee dat het ongeluk niet "per ongeluk" was....

Succes met het vervolg!

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » zo 07 dec 2014, 21:14

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor jullie reacties. Dat doet mijn goed om te lezen dat jullie steeds meer vragen krijgen en heel soms een vraag beantwoord krijgt.
Nou zoals altijd zeg ik niet al teveel. Alleen maar dat er een paar of 1 puzzelstuk(jes) op zijn/hun plaats vallen. Ben benieuwd wat voor vragen ik nu bij jullie openbreek. En welke vragen er beantwoord zijn.

Daarnaast heb ik nog een kleine mededeling. Jablan weet hier al wat vanaf. Ik wil er niet zoveel over kwijt. Alleen dat ik momenteel een zwaar en moeilijke tijd zit wat betreft privé. Maar daarnaast staat kermis weer voor de deur(bij mijn thuis staat de kerstboel er weer). Daardoor krijg ik het ook druk op mijn werk. Hier door en de situatie in mijn privéleven heb ik dus zwaar. Ik probeer wel af en toe te schrijven aan het verhaal. Ik ga mijn best doen om hoofdstuk 16 nog voor het einde van het jaar online te zetten. Mocht dit niet lukken door alles. Dan zal ik proberen het voor half januari 2015 online te hebben. Ik weet het wel het moet geen deadline gebruiken en plaatsen wanneer het mijn uitkomt. Maar toch dan weten jullie het vast. Het verhaal is nog lang niet klaar. Alleen zal het volgende hoofdstuk wat langer op zich laten wachten.

Veel leesplezier,
Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » zo 07 dec 2014, 22:40

Neem je tijd Geoff.
Ik snap dat jouw gedachten en zorgen nu ook ergens anders nodig zijn.

Het vervolg van het verhaal zal met open armen ontvangen worden, ook al is dat wat later dan gebruikelijk.
Take care! ;)

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: De Danser

Bericht door Michael87 » ma 08 dec 2014, 12:45

Dag Geoff,

Heftig deel! Ik ben benieuwd of Rick en Sander zich erdoor weten te slaan en natuurlijk of het weer goed komt met Sander.
Neem de tijd die je nodig hebt om te schrijven, ik heb wel geduld! :-))
Je eigen leven is belangrijker dan een verhaal...

Dikke knuffel,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » ma 08 dec 2014, 14:14

Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Wij hebben geduld.

Een moeilijke keuze voor Sander en de rest van de familie. Ik ben blij dat ik niet voor die keuze sta. Toch zou ik het wel weten. Niet geschoten is altijd mis. Toch blijf ik met die prangende vraag zitten. Was het een ongeluk of een aanslag? Hopelijk krijgen we daar ook wat meer over te horen in één van de komende delen.
Hoe zullen de lessen verder gaan. Annie zal ook wel haar eigen ideeën hierover hebben. Verder ben ik benieuwd hoe het verder met Jelle gaat? Komt hij nog terug in het verhaal of was dit een los lijntje in het geheel?
Kortom, vragen genoeg voor de komende tijd.
Geoff, heel veel sterkte in je privésfeer en met de drukte op je werk.

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » do 19 feb 2015, 23:47

Hoi allemaal,

Erg bedankt voor de reacties.
Hoofdstuk 16 laat wat langer op zich wachten. De situatie in mijn privéleven is nog steeds het zelfde. Alleen heeft het dagelijks leven zich er aan aangepast. Ben intussen ook weer wat vaker aan het schrijven. Alleen laat het zich nog wat langer op zich wachten. Hij komt in ieder geval in Maart online. Daarna ga ik proberen om ieder maand een hoofdstuk online te zetten.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » vr 20 feb 2015, 16:50

Neem de tijd die je nodig hebt, Geoff. Ik kan heel goed wachten. Heel veel succes,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » vr 20 feb 2015, 22:49

Niets is belangrijker dan privé/familie Geoff, wij wachten geduldig.

Take care! xxx

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: De Danser

Bericht door grensgeval » za 21 feb 2015, 04:19

rustig aan zo als de ander al zeiden
eerst privé / familie
dan het verhaal
denk dat de meeste blij zijn dat je hebt aan gegeven dat je probeert in maart weer een deel te plaatsen
en probeert dan maandelijks een deel te plaatsen

groetjes
Grens geval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

Plaats reactie