De Danser

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » zo 27 jul 2014, 01:22

Wat een cliffhanger.... ;)

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » za 20 sep 2014, 21:03

Hoi allemaal,

Ben al lang terug van mijn vakantie. Ontzettend genoten, veel geknuffeld en lol gehad met mijn neefje. Maar intussen weer aan de arbeid. En ik doe het nog steeds met plezier en blijft leuk werk. Binnen kort gaat er een 2de vesteging open. Dus dubbel zoveel maken en intussen ook nog even nieuwe producten in het aanbod voegen.

Het schrijven gaat ook gewoon door. Hoofdstuk 12 is al een tijdje af. Net als hoofdstuk 13(begin oktober online). En nu druk met hoofdstuk 14. Maar goed nu eerst hoofdstuk 12. Het heeft even geduurd. Maar daar is hij dan. Wie is er aan gereden? dat het gene waar ik jullie mee liet zitten. Maar in dit hoofdstuk wordt die vraag beantwoord. Je maakt kennis met 2 nieuwe personages. Waarvan 1tje de komende hoofdstukken voorbij komt. En de 2de komt pas van hoofdstuk 14 er bij. Maar je maakt al kennis met deze persoon via een gesprek.

Nou lees ze,
Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: De Danser

Bericht door Michael87 » za 20 sep 2014, 21:44

Wow Geoff! Wat een goed geschreven deel! Mijn welgemeende complimenten!
En wat een omslag in het verhaal... De twee vrolijke kerels die om alles liepen te giebelen ineens in een totaal andere situatie... Heel mooi gedaan!

Ik ben razend benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » zo 21 sep 2014, 12:05

Hoi Geoff,

Ik ben het met Michael eens. De dialogen zijn heel goed beschreven. Het is net, of je erbij bent, en zo moeten dialogen ook lopen! Maar wat een wending!
Sander, onze dansfanaat, met wellicht een dwarslaesie? Heftig!! De reactie van Rick is ook logisch geschreven. Zo zou iedereen in die situatie gereageerd hebben.
Dennis, de vader van Sander, komt terug naar Nederland. Wat gaat dat betekenen voor de jongens? En komt de politie achter de identiteit van de chauffeur?
Dat zijn mijn vragen, maar ik wacht wel geduldig af. Ben wel blij, dat het verhaal door gaat, want het was lang stil.
Heel veel succes met hoofdstuk 14!!

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De Danser

Bericht door Oliver » ma 22 sep 2014, 22:05

Ik heb er weinig aan toe te voegen.
We zagen al iets aankomen met de cliffhanger van deel 11, maar wat een wending.
Sterk deel! Goed van opbouw, krachtig.
Dat belooft wat voor deel 13.
;)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: De Danser

Bericht door Hans Bernard » di 23 sep 2014, 07:21

Geoff,

Ik had niet eerder tijd om je verhaal te lezen. Heb zojuist de delen 11 en 12 in een ruk gelezen.
Spannend hoor en wat een omslag in het verhaal. Je maakt me nieuwsgierig hoe dit allemaal
gaat aflopen. Laat ons niet te lang wachten, veel succes met het volgende deel.

Hans

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » di 07 okt 2014, 18:47

Hoi Allemaal,

Dank jullie wel voor de fijne reacties. Het doet mijn goed. Wat voor jullie een vraag is. Is voor mijn een weet en soms ook wel eens nog een vraag.
Maar goed hoofdstuk 13 staat online. Er gebeurd veel. Sander die word onderzocht. Nog steeds geen duidelijkheid wat er precies aan de hand is.
Veel wil ik niet over kwijt. Dus zeg lees ze. Hoofdstuk 14 komt eind oktober online.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De Danser

Bericht door Sjack013 » wo 08 okt 2014, 11:39

Hoi Geoff,

Wat houd jij de spanningsboog goed strak, zeg. Dat het af en toe chaotisch in een ziekenhuis is, verwoord jij heel goed. De hectiek spat van dit verhaal. Je houdt mij nog steeds in spanning. Van de ene verbazing naar de ander. Een paar schoonheidsfoutjes, maar een kniesoor die daar op let.

Heel veel succes met hoofdstuk 14 en bedankt voor het plaatsen.

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: De Danser

Bericht door dkz09 » za 08 nov 2014, 15:28

Hoi allemaal,

Sjack bedankt voor je reactie. Helaas blijft het spannend.

Hoofdstuk 14 staat online. Misschien vallen er wel een paar puzzelstukjes op zijn plaats. 1 ding in ieder geval. Het einde is een cliffhanger. AL vindt ik het zelf.

Hoofdstuk 15 komt eind november/begin december online. Dan zullen er meer puzzelstukjes op hun plaats vallen. Of te wel jullie onbeantwoorde vragen zullen hopelijk een antwoord krijgen.

Veel lees plezier.
Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: De Danser

Bericht door Michael87 » zo 09 nov 2014, 05:54

Dag Geoff,

Enorm heftig, zeg! Vooral de mededeling aan het einde dat hij een dwarslaesie heeft. En dat voor iemand wiens hart en ziel bij dansen ligt... :(
Maar wat me eigenlijk nog wel meer intrigeert, is wat er in het verleden van Sander gebeurd is. Je laat doorschemeren dat er wat is, maar geeft geen enkele hint over wat het zou kunnen zijn. Ik kan alleen maar gissen dat het misschien met die vrouw waar Sander zo van schrok te maken heeft. Misschien heeft zij zelfs wel met zijn ongeluk te maken... Ik wacht met spanning op het volgende deel!

Succes!
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Plaats reactie