Een nieuw Begin....

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Hans Bernard » zo 08 jun 2014, 11:40

Er valt weinig toe te voegen aan alle lof die je al gekregen hebt.
Het blijft spannend en je beschrijft wat er gebeurt erg mooi.
Met de anderen zeg ik ook, het maakt niet uit hoe lang het duurt
voor je weer een deel publiceert en zeker niet als ze van dit niveau zijn.
Want dan is het zeker het wachten waard.

Succes met het volgende deel, Hans

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » vr 18 jul 2014, 00:06

Hoi allemaal,

Inmiddels ben ik nog steeds erg druk met mijn aanstaande baan. Komende weken zit ik veel in Ierland en Engeland om trainingen te volgen en mij voor te bereiden. Als ik een test op 13 augustus haal, kan ik per 1 september beginnen. Mijn doel: Tussen 13 augustus en 1 september het eerste "boek" van "een nieuw begin" af te ronden met nog 2 of 3 delen.

Ik hou jullie op de hoogte, maar nu hebben jullie een beetje een idee van hoelang het nog ongeveer duurt.

Groet,

Jeroen

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Oliver » vr 18 jul 2014, 00:28

Komt vanzelf goed.
Succes de komende weken!!

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » di 20 jan 2015, 00:00

Hi allemaal,

Ik ben inmiddels helemaal gesettled in Engeland en heb nu ook al mijn training afgerond. Dus: Tijd om weer de draad op te pakken met schrijven! Ik doe nog geen beloftes over het aantal delen voor de komende tijd maar ik ga wel proberen om een nieuw deel voor het einde van deze maand te plaatsen... (als er nog volgers zijn natuurlijk, na zo'n lange tijd)

Groetjes,
Jeroen

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door grensgeval » di 20 jan 2015, 23:02

Beste Jeroen0107

Ik zou niet weten waarom er geen volgers meer zouden zijn
Lucky Eye heeft ook een lange tijd rust genomen om zijn privé redenen en toen het nieuwe deel kwam was iedereen weer vol overgaaf in het verhaal gedoken
Helaas is het zo dat dingen gaan zo als ze gaan
En daar kan ik over mee praten
dus chroom niet en maak het verhaal af op het door jou gewenste tempo

veel succes
Grensgeval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Oliver » wo 21 jan 2015, 22:35

Natuurlijk zijn er nog volgers...
;)

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Sjack013 » do 22 jan 2015, 15:50

Dat weet ik wel zeker, Jeroen :D

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Thomas » za 24 jan 2015, 20:32

Jeroen,
De eerste delen heb ik met plezier gelezen en ben ontzettend benieuwd hoe het verder gaat.
Wat goed dat je nu zoals je zegt gesetteld bent, dus kom maar op.
Ik kan niet wachten man!
Gr. Thomas.

DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door DomiNiC » vr 30 jan 2015, 21:47

Goeieavond Jeroen!


Ja, er zijn zeker volgers, er komt er nog eentje bij!
*DomiNiC schuift zichzelf een stoel bij :-)


Ik ben je verhaal vanmiddag beginnen lezen, en in één keer uitgelezen. Nou ja, doorgelezen tot het einde van 18.
Ik heb ook kort en snel deze 11 bladzijden commentaren en tips doorgelezen.
Het verbaasde me wat dat het woord "debutant" valt. Dat was me bij het lezen niet opgevallen.

Ik heb de luxe om al je delen in één keer te kunnen lezen en reageer dan ook "op het geheel".
Ik zag bijvoorbeeld ook dat Thomas nogal lang wacht met het het nieuws over de vliegopleiding, maar "door de delen als geheel na mekaar te kunnen lezen", stoorde dat eigenlijk niet.

Je hebt in het begin een prima beeld neergezet: Het is duidelijk wie wie is, welke rol en verhouding tegenover mekaar, geen onnodige tierlantijntjes. Degelijke start.

'k Vond Mark eerst een eikel, en had niet door dat z'n gedrag eigenlijk ter camouflage van zichzelf was. Jammer, zelfs zielig, tot dieptriest. Maar mooi hoe hij uit de diepe put kruipt. Langzaam, maar overtuigend. Ik hoop dat hij een leukerd ontmoet, dat mag wel!

Wat doet de ma van Mark en Thomas toch altijd met dat werk? Op bed, op de bank, ijsberend telefonerend, vaak overwerken of langer doorwerken, ... Wat doet die van werk?

Myrthe: Mooie zet om rust te brengen, bij haarzelf, bij de relatie met Peter, in de verhouding met de broers en moeder. Misschien een tikje vanuit egoïsme, maar als het de boel tijdelijk even kan laten bezinken...

Thomas wervelt, bloeit open, geniet met volle teugen, en dan de vechtpartij. Ik vloekte luidop.
En pinkte een traantje weg bij het nieuws over Joris. En ademde al iets opgeluchter bij het nieuws dat hij ontwaakte.

Toon... Mmmmm... Mysterieus ventje. Nieuwsgierig, en bewonderend voor de liefde tussen twee jongens. Een stille toeschouwer? :-)

Matthijs en z'n ouder: Ojee. Dat wordt nog lastig. Sterkte.

'k Lees dat er mogelijks vervolgdelen komen? Dat zou wel prettig zijn, maar, zoals anderen al hebben aangegeven: Het is jouw verhaal, en jouw tempo!
Al stemt je update van eerder deze maand wel hoopvol :-)

Benieuwd naar meer, je schrijft vlot en leest vloeiend. Dat maakt het boeiend. ;-)

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » vr 30 jan 2015, 22:02

Hey allemaal,

Dank voor jullie berichtjes! Leuk om te lezen dat mensen nog steeds het verhaal volgen. Inmiddels leg ik de laatste hand aan het nieuwe deel en verwacht deze dit weekend of anders maandag te publiceren. Hoe snel de volgende delen zullen volgen, hangt volledig af van mijn werkrooster. In februari slaap ik meer in hotels dan in mijn eigen huis, dus grote kans dat ik tijd zat heb om eens even lekker te schrijven en ook inspiratie op te doen in nieuwe omgevingen.

Groetjes,
Jeroen

Plaats reactie