Een nieuw Begin....

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Michael87 » do 14 mei 2015, 06:51

Dag Jeroen,

Goed dat je door blijft schrijven! Dit verhaal is te boeiend om niet af te ronden en ik wil gewoon graag weten hoe het afloopt met Thomas en Matthijs.

Heftig deel. Eerst al die vechtpartij met alle gevolgen, en nu lijkt er wat goed mis te zijn met Matthijs/bij Matthijs thuis. Arme Thomas. Ik mag hopen dat hij snel duidelijkheid krijgt wat er aan de hand is én dat het allemaal mee blijkt te vallen. Die twee waren net zo schattig samen... ;)

Dan Jochem… Waarom is die zo omgedraaid als een blad aan een boom? Hij zal toch niks te maken hebben met die vechtpartij?

Succes met het volgende deel!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Lucky Eye » do 14 mei 2015, 08:00

Hoi Jeroen!

Ik heb nog helemaal niets van je verhaal gelezen. Begrijp uit de reacties wel dat de publicatie een tijdje stil heeft gelegen en dat je nu weer probeert de draad op te pakken.

Uit ervaring - ik heb zelf ook wel eens een publicatie moeten onderbreken of uitstellen en nog eens uitstellen - dat het kan zijn dat je een aantal lezers verliest. Maar degenen die het verhaal de moeite waarde vinden, blijven je volgen. En het gebeurt ook dat anderen die afhaken later alsnog het verhaal gaan lezen als het helemaal online staat.

Ik zou je willen aanraden om goed voor jezelf, en goed voor je verhaal te zorgen. Publiceer alleen maar als het voor jou goed is.

Groeten,
Lucky Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Sjack013 » do 14 mei 2015, 18:49

Weer een ijzersterk hoofdstuk, Jeroen. De vragen die Michael stelde zijn uit mijn hart gegrepen. Je houdt de spanning goed erin. Verder kan ik alleen Lucky Eye gelijk geven (zoals gewoonlijk). Ondanks je drukke werkzaamheden alleen plaatsen als jij er voor de 100 % achterstaat en niet vanwege de tijdsdruk. Fanatiekelingen zoals ik blijven jou toch wel volgen.
Ontzettend bedankt voor het posten,

Sjack

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door grensgeval » za 16 mei 2015, 03:09

Tja het probleem drukte ken ik ondertussen ook
Het verhaal waar ik mee bezig ben ligt ook al een tijdje stil op de laptop
Ik hoop daar volgende maand weer tijd voor te hebben en verder te gaan
Helaas verlangt het werk al een lange tijd dat we op maandag om 4 uur in de auto stappen 3 uur rijden
Om 19 uur stoppen met werken, eten en dan na het douchen slapen want de volgende dag weer om half 6 op
en vrijdags na half 1 de reis terug naar zuid Limburg aan te vatten
en dan is het weekend waar het voor bedoeld is uit rusten!!!!
zondags weer op tijd op bed want dan is het maandag weer vroeg wakker worden

Gelukkig (voor ons ) is dit project in juni klaar (ben er eerlijk gezegd wel klaar mee momenteel) en dan zitten we weer in de regio qua werk en hoop ik meer tijd te hebben om verder te schrijven

Ik heb voor me zelf besloten het verhaal eerst volledig te schrijven en dan pas te publiceren
ik heb namelijk het zelfde als Lucky (probleem met personen en tijden)

Maar goed naar aanleiding van jou verhaal heeft het wachten zich geloond
Weer een super spannend deel en ook weer een spannend einde wat wel vraagt om geduld voor het volgende deel
ga vooral zo door en laat je niet gek maken door je eerder geplaatste lijstje
groeten van uit het bourgondische zuid Limburg van
Grens Geval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Oliver » di 19 mei 2015, 22:46

Een hoop open eindjes die vragen oproepen en blijven boeien.
Fijn verhaal!
Neem de tijd, maar maak het af! :D ;)

yogay
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 15:43
Vul het getal in: 0
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door yogay » ma 30 nov 2015, 18:18

Hoi Jeroen,
Op de eerste plaats hoop ik dat het goed met je gaat.
Nog steeds aan het vliegen..., nog steeds in Engeland..., nog steeds ...?
Eindelijk ben ik aan het lezen van je verhaal toegekomen en sluit me aan bij de eerdere opmerkingen en complimenten.
Het leest fijn; in de eerste delen moest ik het een en ander 'bijwerken' (ik sla altijd alle delen van de verhalen in één word-bestand op), maar in de latere delen werd dat steeds minder tot vrijwel niks. Dat is fijn, want (zoals ook al eerder opgemerkt) het leidt af en dat is jammer.
Nu ben ik, net als al die andere volgers van dit geweldige forum, in afwachting van het vervolg.
Van harte hoop ik dat je er aan toekomt om dit verhaal af te maken. Het is het méér dan waard!
Vriendelijke groet,
Johan (Yogay)

Willem
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 28 dec 2016, 12:00
Vul het getal in: 123

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Willem » wo 29 mar 2017, 06:16

Hallo Jeroen ik zat jouw verhaal "EEN NIEUW BEGIN " :P Te lezen en tot mijn spijt was dit verhaal nog lang niet tot zijn eind :( . Daarom mijn vraag schrijf je dit verhaal nog af :roll: , want het boeide mij zeer en vond het een goed verhaal :D .En zou graag willen weten hoe dit afloopt :|
Vriendelijke groet van Willem

JanJC
Berichten: 17
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 19:51
Vul het getal in: 123

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door JanJC » za 08 apr 2017, 18:07

Beste Jeroen, ik sluit me helemaal aan bij Willems verzoek.
Er kunnen natuurlijk veel redenen zijn waarom je niet meer schrijft, maar ik vond het verhaal interessant genoeg om meer te lezen en zonde om te laten stranden. Zelfs als dat betekent dat ik eerst weer bij hoofdstuk 1 moet beginnen. :D
Succes en groeten / Jan

Plaats reactie