steun en tranen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
mart
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 06:49
Vul het getal in: 123
Locatie: Boskoop

steun en tranen

Bericht door mart » vr 11 jan 2013, 07:44

halllo allemaal
mijn naam is mart 49 jaar bisexueel en getrouwt . sinds kort ben ik uit de kast gekomen bij mijn vrouw en div vrienden en allemaal reagerden ze heel normaal gelukkig .ik heb geen contactmendere mannen maar kan me van vroeger veel leuke en spannende avontuurtjes herinneren gelukkig ik.dank zij oliver verhalen mij sla ik mij door deze tijd heen en ka. het af en toe niet droog houden hihi.wat kan hij het mooi vertellen .

mart
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 06:49
Vul het getal in: 123
Locatie: Boskoop

Re: steun en tranen

Bericht door mart » vr 11 jan 2013, 07:57

sorry voor de soms vreemde zins opbouw maar met een smart phone is het niet makkelijk om alles goed op het scherm te krijgen ben ik achter gekomen bmaar de bedoeling komt er wel uit hoop ik. mvg mart

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: steun en tranen

Bericht door Oliver » za 12 jan 2013, 17:23

Dank jeMart, voor de complimenten!
Welkom ook hier op het forum!!

Lastige situatie, toch hoor je vaak dat getrouwde mannen later uit de kast komen. Mooi dat jouw omgeving zo goed reageert, dat is toch een hele steun.
Ik weet zeker dat er meer mannen met hetzelfde "probleem" hier op het forum lezen, is misschien wel eens een goed onderwerp om hier over te praten.

mart
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 06:49
Vul het getal in: 123
Locatie: Boskoop

Re: steun en tranen

Bericht door mart » ma 25 nov 2013, 11:20

Het is al bijna een jaar geleden nu dat ik bij vele uit de kast ben en ook geregstreerd sta op deze mooie site. Ik heb al wat contact gehad met een aantal schrijvers en mede dankzij jou Oliver en de andere schrijvers kom ik steeds meer uit het dal waar ik in zat na mijn coming out . Ik kan nu steeds beter omgaan met mijn geaardheid en zelfs mijn (hetro) huwelijk en de daarbij horende intimiteit is alleen maar beter geworden. Dank jullie wel voor de steun en bemoedigende woorden. Ik hoop nog lang van de verhalen te mogen genieten. Alleen zullen jullie van mij nooit een verhaal hoeven te verwachten,daar heb ik geen insperatie voor ! Maar vele anderen gelukkig wel. Mvg Mart

Plaats reactie