Meppelonie19

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
meppelonie19
Berichten: 6
Lid geworden op: za 24 sep 2011, 10:40
Vul het getal in: 123

Meppelonie19

Bericht door meppelonie19 » za 24 sep 2011, 10:56

Vandaag kreeg ik van iemand (dankjewel Marco) de link opgestuurd naar deze site en hij had mijn geen groter plezier kunnen doen. Wat een een genot om hier rond te kijken en te lezen natuurlijk. Maar wie ben ik? Ik ben Toby, momenteel 22 jaar en verzot op schrijven. Sinds april 2009 hou ik een dagboek bij op internet (ik weiger het halsstarrig een blog te noemen want dat is het mijns inziens niet).

Ik kom uit de buurt van Meppel maar ben i.v.m. werk vorig jaar bij mijn vriendje ingetrokken in het Zwolse. Momenteel zitten we als vrijwilligers in Roemenië maar eind dit jaar komen we weer helemaal terug naar Nederland. Wil je meer over me weten en je hebt toevallig wat tijd over op een regenachtige zondag: http://www.bartjezoekthethomogeluk.tk

Gr
Toby

marc074
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 11 aug 2010, 12:55

Re: Meppelonie19

Bericht door marc074 » za 24 sep 2011, 12:45

Hee Toby welkom!


Graag gedaan, ik weet hoezeer je van goede verhalen houdt.
Ik zelf zit iedere 2 weken te wachten op een vervolg van Oliver, ik reageer hier misschien te weinig, maar ik vind zijn verhalen (stuk voor stuk met een verborgen boodschap) echt steengoed!
Daarmee wil ik de andere schrijvers hier niet tekort doen, want ook van hun verhalen geniet ik met volle teugen!

Voor het lezen van jouw dagboek vanaf het begin mogen nieuwe lezers wel meer dan 1 regenachtige zondag inplannen dacht ik zo?

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Meppelonie19

Bericht door Oliver » za 24 sep 2011, 16:48

Ha, die Toby!

Welkom hier.
Leuke site heb je (heb even rondgekeken en wacht op die regenachtige zondag... ;) ). Indrukwekkend verhaal ook. Is het een idee om de tekst erin te plakken hier, ipv alleen de link?

Groet!

Lees ze, en vooral: schrijf ze verder!

Oliver

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Meppelonie19

Bericht door Lucky Eye » zo 25 sep 2011, 07:26

Hééé, een schrijver en dat niet eens zo heel ver weg bij mij.

Het eerste hoofdstuk van je verhaal 'Eric' gelezen. Ziet er echt leuk uit.

Publiceren kan hier prima. De verhalen worden goed gelezen.

En ja... ik zou knip en plakwerk ook liever hebben dan alleen maar een link.

Groeten,
Lucky Eye

meppelonie19
Berichten: 6
Lid geworden op: za 24 sep 2011, 10:40
Vul het getal in: 123

Re: Meppelonie19

Bericht door meppelonie19 » zo 25 sep 2011, 15:10

Ik heb het verhaal er nu in geplakt en daar ik toch bezig was, direct maar een tweede geplaatst :D

Plaats reactie