sjack013

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

sjack013

Bericht door Sjack013 » zo 18 sep 2011, 21:24

Hallo Oliver en anderen,

Ik ben een trouwe lezer van rijpe leeftijd. Enige weken geleden heb ik me al aangemeld bij dit forum, maar ik wou eerst alle verhalen van Oliver lezen, voordat ik me wou voorstellen op dit forum. Ik kan wel zeggen dat ik verslaafd geraakt ben aan deze verhalen. Mijn eerste reactie was verbazing. Hoe kunnen verhalen mij zo enorm aangrijpen. Het zijn stuk voor stuk meeslepende verhalen, wat je eigenlijk in één keer wilt uitlezen, wat helaas niet mogelijk is. Dit leidde bij mij tot dromen over deze verhalen, waar ikzelf er complete hoofdstukken bij fantaseerden. Rusteloze nachten dus. :( Naast de verhalen van Oliver ben ik nu inmiddels ook verslaafd geraakt aan de verhalen van Lucky eye. Ook aangrijpend!

Wat ik wel jammer vindt, is dat de cyclus van Maarten en Luc (na Luc, Luc 10 jaar later, Terence, Surprise en een summiere verwijzing in Spiegelbeeld) niet vervolgd wordt.
Deze verhalen waren voor mij zeer herkenbaar en vaak ook emotioneel gevoelig. Helaas dus geen vervolg :(

Oliver en Lucky Eye, gaan jullie a.u.b. door met jullie verhalen en Lucky Eye: laat je niet gek maken door teleurgestelde seksbeluste frusto's.
Succes.

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: sjack013

Bericht door Oliver » zo 18 sep 2011, 22:10

Hallo Sjack!

013? Een Tilburger? Die zijn er meer hier... :D
Welkom op het forum en bedankt voor je lovende woorden. Je zou er bijna verlegen van worden... ;)
Ik geloof dat iedereen het jammer vindt dat de cyclus "Luc" al een tijdje stilstaat. Ik zou ook echt niet weten of er ooit nog een vervolg gaat komen. Als ik ze weer eens wakker ga maken, dan moet er wel een goede reden voor zijn, een verhaallijn waar ze echt tot hun recht komen.
Voor echte recht-toe-recht-aan sexverhalen hoef je hier inderdaad niet te komen. Ieder genre zijn eigen publiek zullen we maar zeggen. het is dan ook geen toeval dat Lucky's verhalen hier ook te lezen zijn. Een feit waar ik stiekem best trots op ben. Ik ben ooit door het lezen van Lucky begonnen met het schrijven van dit soort verhalen. ;)

Lees ze lekker verder, en laat je gerust vaker zien en horen hier op het forum!

Oliver

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: sjack013

Bericht door Lucky Eye » ma 19 sep 2011, 16:56

Hallo Sjack!

Dankzij een lezer - die trouwens meer is dan alleen maar een lezer maar me ook regelmatig voorziet van handige tips - heb ik je reactie gelezen.

Deze schrijver van, inmiddels ook wat, rijpere leeftijd moet inderdaad :oops: (blozen) van het compliment: "Naast de verhalen van Oliver ben ik nu inmiddels ook verslaafd geraakt aan de verhalen van Lucky eye." Zorg er wel voor Sjack dat je je nachtrust krijgt. Heel belangrijk!

Een verhaal van mij is er eentje met meer dan alleen maar een aaneenschakeling van seks. Er moet mensen in voorkomen en je moet die mensen als het ware leren kennen, lezers moeten zich erin kunnen herkennen, lezers moeten geraakt worden. Iedereen aanspreken met een verhaal is heel erg moeilijk. Je hebt de commotie (ook door mijn eigen reageren veroorzaakt) rond mijn nieuwste verhaal gelezen. En wees gerust, ik blijf gewoon schrijven en publiceren zolang dat mij lukt. Ik ben niet iemand die heel erg productief is. Ideeën zat maar met de uitwerking ervan heb ik altijd een probleem: TIJD! Iets wat natuurlijk mijn probleem is.

En Oliver, ik begrijp je probleem met een vervolg op "Luc" helemaal. Mij is door lezers ook wel eens gevraagd een vervolg te schrijven op een verhaal dat voor mij af is. Enerzijds wil ik mijn lezers graag bedienen maar aan de andere kant heb ik dan wel zoiets van, maar waar moet het dan over gaan???

Ik ben heel erg blij dat mijn verhalen op zo'n mooie site als die van jou mogen prijken, Oliver!

En dan moet ik opnieuw :oops: . Jij, Oliver, begonnen met schrijven door het lezen van een van mijn verhalen? Het kan zijn dat je het me ooit eens verteld hebt hoor maar... in het begin schreef ik al dat ik een schrijver van rijpere leeftijd ben en ja... dan vergeet je ook wel weer eens dingen maar desalniettemin, dank je voor het compliment. Want, dan is het toch zo dat een verhaal van mij iets prachtigs heeft opgeleverd!

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie