Perfect

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Perfect

Bericht door Sjack013 » di 14 jan 2020, 14:35

Hé, eindelijk een verhaal van Oliver zelf. Door mijn onregelmatige bezoeken had ik zelfs 2 hoofdstukken te lezen.
Heerlijk, dat trage opbouw. Eerst de profilering van de hoofdpersoon en zijn directe omgeving. De toon is gezet. Diverse jongensnamen zijn al de revue gepasseerd. Schoolvrienden, klasgenoten en zelfs al broers van één van hen. Het grote gokken en gissen is weer begonnen. Het ligt op dit moment nog helemaal open. Oliver geeft geen cadeautjes weg, dus we moeten zelf maar fantaseren. Nou, dat werkt prikkelend.
Oliver, enorm bedankt voor de eerste twee delen,

Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Perfect

Bericht door Lucky Eye » wo 15 jan 2020, 18:11

Echt een leuk hoofdstuk!

Nadere kennismaking met personen. Gissen kunnen we wat we willen, maar ...

Nou ja! Toch maar? Dat die ene broer Vincent apart meeneemt naar de schuur viel mij op. Zou hij???

Die laatste opmerking over de nieuw bestelde speaker met stootrand, vond ik echt hilarisch! Prachtig, Oliver!

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 18 jan 2020, 17:17

Dank jullie wel weer voor de reacties. Er wordt al lekker gespeculeerd. :-)

Deel 3 staat online.
Het is een lekker zorgeloos weekendje met hard werken. Supergezellig, maar het zet hem ook aan het denken...
Directe link: https://www.oliversverhalen.nl/perfect-deel-3/.

Lees ze!
Oliver

Arian
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 13:57
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Arian » zo 19 jan 2020, 21:46

Fijjn, weer een nieuw verhaal van jou.
Je weet bij ieder verhaal opnieuw in sterke mate mijn nieuwsgierigheid naar het vervolg te prikkelen. Jouw site heeft bij mij een bijzondere plek gekregen.

DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Re: Perfect

Bericht door DomiNiC » ma 20 jan 2020, 00:08

Hm.
Barbecue.
/ineens zin in.
:-)

Leest vlot. En onze hoofdpersoon ziet en kijkt rond en is nieuwsgierig. Het lijkt wel of elke kerel wel eens gay zou kunnen mogen zijn? ;-)

Aparte plot.
Wat krijgen we nu?

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » vr 24 jan 2020, 18:37

Nu lukt het me mss toch om een reactie te plaatsen, zoals al gezegd ik heb de eerste drie delen gelezen. Vanzelf sprekend kijk ik al uit naar de vervolg delen, ik ben benieuwd waar het naar toe gaat met de jongens.

Groetjes Jean 8-) 8-)

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 25 jan 2020, 13:47

Deel 4 staat online.
Er hangt een rare sfeer thuis, en Valentijn moet dat kwijt. En dan leert hij vrienden toch op een andere manier kennen...

Directe link naar deel 4: https://www.oliversverhalen.nl/perfect-deel-4/

Lees ze!
Oliver

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Perfect

Bericht door Lucky Eye » za 25 jan 2020, 17:22

De verkenning van personen lijkt nog steeds aan de gang te zijn.

Zusje lijkt me een harde. Huisarrest, maar er wel voor zorgen dat ze dat alleen doet als de ouders thuis zijn. Niet echt onder de indruk van de taakstraf. Wachtlijst, iedereen doet het! En ja ... dan ligt de conclusie aan het eind van het hoofdstuk voor de hand.

Valentijn is ook bezig met zijn ontwikkeling. Tenminste, we krijgen er meer over te horen. Hij ziet een leuke jongen bij de McDonalds, dat hij bij een meisje zit maakt hem niet uit. We krijgen te horen dat hij fantaseert over jongens in zijn bed, dat hij - als iedere andere jongen - zich aftrekt. Maar wel heel netjes allemaal ;)

De opmerking van Valentijns moeder over Martin vind ik bijzonder.

Groeten,
Lucky Eye

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Perfect

Bericht door Kevin » za 25 jan 2020, 17:47

Mooi deel terug Oliver!

Vooral het laatste stukje doet me vermoeden dat daar nog wel meer heisa van komt...

Ik heb de epub/mobi ook net geüpdatet tot deel 4.

Kevin
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 25 jan 2020, 17:52

Hoi Oliver, het is weer een prachtig deel geworden. Ik krijg het idee dat de moeder van Valentijn een voorgevoel heeft wat haar zoon aangaat maar ook over Martin. Valentijn merkt ook dat Martin de laatste tijd vreemd doet, zou het kunnen dat Martin stiekem een oogje heeft op Valentijn ( en Valentijn zijn ogen zien dat niet? ) Ik wacht gewoon af, maar ik blijf wel speculeren over hoe het verder zal gaan :D :D :D

Groetjes Jean.

Plaats reactie