Op gevoel

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » do 27 nov 2014, 22:40

Dat weet ik, Jablan, en dat intrigeert me behoorlijk. Vandaar mijn uithaal. Zo herkenbaar en levensecht.

Sjack

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Op gevoel

Bericht door Hans Bernard » vr 28 nov 2014, 15:48

Lekker hoofdstuk hoor, waar ieder zich weer druk om kan maken.
Daar mag jij dan weer de complimenten voor in je zak steken, Oliver.
Ik las het al ergens: Als je er je druk om maakt, doet het je iets.
Ga maar lekker door, heerlijk feel good stuff.

Hans

jefkke91
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 10:32
Vul het getal in: 123

Re: Op gevoel

Bericht door jefkke91 » do 11 dec 2014, 19:51

Joehoe!! Ik wacht met smart op het volgende deel... Komt vanavond toch!?

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » do 11 dec 2014, 20:07

:D
Jajajaja....

Het staat online, deel 18!

Het maakt indruk. Meer dingen maken indruk.

Lees ze!

Oliver

Directe link naar deel 18: http://www.oliversverhalen.nl/index.php ... &Itemid=26

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » ma 15 dec 2014, 16:05

Zo, eindelijk dit deel kunnen lezen.
Kenny en Damian. Dat zat er dik in, dat er iets zou gebeuren. Prille liefde dus.
Maar dan Teun en Elijah. Beiden zeggen dat ze voor oppervlakkige vriendschap kiezen, maar beiden worden jaloers als de ander een afspraakje of iets dergelijks heeft met 'n ander. Beiden zitten met gevoelens, die ze niet naar elkaar uitspreken. Dit wordt een oeverloze lijdensweg, tenzij er iets gebeurt. Daar zit ik nu op te wachten. Je voelt gewoon, dat dit verhaal ontwikkelt naar een climax. Hoe dan ook.
En inderdaad, dit verhaal grijpt me aan. Het is zo levensecht beschreven, dat het meer reality is dan een spannend verhaal. Je wordt meegezogen en telkens de domper dat het deel alweer afgelopen is. Twee lange weken wachten op een vervolg. Dat is ook een lijdensweg, Oliver.

Toch bedankt voor het plaatsen en succes met het vervolg,

Sjack

Lookatme
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:31

Re: Op gevoel

Bericht door Lookatme » di 16 dec 2014, 14:43

Hmmm, stiekem vind ik het nog altijd jammer dat het niets is geworden tussen Damian en William. Ik snap best dat William de relaxte hetero-vriend moet vertegenwoordigen die over niet zoveel moeilijk doet, maar toch... ;-) Aan Elijah kan ik me voor alsnog vooral irriteren. Ik kan het best begrijpen, maar het sleept iets te lang. Misschien wel iets realistischer :) Toch trok het verhaal van Damian en William mij gaandeweg meer. Nou, we zullen zien wat het verder brengt! :)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Op gevoel

Bericht door Hans Bernard » wo 17 dec 2014, 00:09

Het zal mij benieuwen wie uiteindelijk met wie er vandoor gaat. Wat mij erg bezig houdt
is de vraag: Waarom blijft het tussen Teun en Elijah zo'n pingpong spel. Wordt het dan toch nog iets tussen die twee?
Er liggen wel veel troeven in dit verhaal. Voor de schrijver prettig, hij kan nog alle kanten uit.
Het blijft voor ons gissen, maar dat geeft het verhaal ook een stukje spanning en daar is niets op tegen.
Wel jammer dat het verhaal, dat zo sterk begon die troef niet heeft kunnen vasthouden. Maar een
sterk slot zou veel goed maken. Oliver kennende, moet dat toch lukken. Ik kan niet wachten.

fijne feestdagen allemaal, Hans

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » wo 24 dec 2014, 23:03

Allereerst wil ik iedereen hele fijne kerstdagen toewensen!

Door de drukte in de aanloop naar deze dagen, vele kerstdingetjes, heb ik het niet helemaal op tijd af kunnen krijgen om het netjes online te zetten.
Het volgende deel komt dus na de kerst, komend weekend.

Geniet van deze dagen!

Oliver

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » zo 28 dec 2014, 15:41

Deel 19, het laatste afsluitende deel van Op gevoel staat online.

Er worden eindelijk wat mensen wakker. Kiezen voor wat je eigenlijk wil, op gevoel.

Bedankt voor jullie geduld tijdens de hiaten in de looptijd.
Iedereen een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015!

Lees ze!

Oliver

Directe link naar deel 19: http://www.oliversverhalen.nl/index.php ... &Itemid=26

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » ma 29 dec 2014, 14:14

Eindelijk. De schellen vallen van de ogen. Voor Elijah was het alles of niets. Hij heeft het enige juiste gedaan. Wel laat maar toch. De confrontatie is vaak het enige wat je kunt doen. De uitkomst was wellicht een beetje voorspelbaar, maar de weg daar naar toe was boeiend om te lezen.

Wat mij wel opviel was dat het niet enkel "op gevoel" was, maar ook met gevoel. En vooral van de schrijver. En inderdaad, ik was soms de wanhoop nabij. Vaak had ik de neiging om iemand onder zijn kont te willen schoppen. Maar ja, ballen tonen kan ook tot een oplossing leiden. Kortom, dit verhaal greep me weer behoorlijk aan, zoals ook je vorige verhalen. Jij blijft een meester in het neerzetten van karakters, die mij aanspreken.

Helaas is dit verhaal ten einde. Tijd om je weer op te laden voor 'n volgend project.
Oliver, hartstikke bedankt voor dit verhaal en ik wacht af op de toekomst.

Sjack

Plaats reactie