ZWEDEN... EEN VERVOLG - hoofdstuk 6 t/m 8

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

ZWEDEN... EEN VERVOLG - hoofdstuk 6 t/m 8

Bericht door Lucky Eye » zo 05 mei 2013, 18:18

Hoofdstuk 6
Johan had een leuke middag gehad met Eva in de stad. Op de heenweg had ze diverse seksueel getinte grapjes gemaakt maar toen hij haar vertelde dat hij een voorkeur voor jongens had, had ze zich eerst hevig verontschuldigd voor haar ongemanierdheid en daarna was er een stortvloed aan vragen gekomen. Ze leek echt heel erg geïnteresseerd in het onderwerp en voor ze het wisten waren ze in de stad aangekomen. Daar hadden ze een idioot grote voorraad boodschappen ingeslagen voor het feest en ook nog kleren gekocht voor Eva.
“Gek eigenlijk! Dit is de eerste keer dat ik met een man kleren ben wezen kopen,” zei ze na afloop.
“Is Per niet zo’n goede adviseur dan?”
“Nee, echt niet! Die loopt het liefste alle dagen rond in spijkerbroek en T-shirt en daarom is het maar goed dat ik ervoor zorg dat hij zich een beetje netjes kleedt anders kwam er helemaal niets van hem terecht,” had ze gegniffeld.
Op de terugweg hadden ze over een heleboel verschillende dingen gepraat en ook nu weer was de reis zo om geweest. Toen ze de auto voor het dorpshuis parkeerde, was Per naar buiten gekomen en had zijn toekomstige vrouw uitbundig gekust.
“Zeg, is het gelukt met je boodschappenlijstje?” vroeg hij.
“Lijstje… noem je dat een lijstje?” riep Johan uit. “Man, zoveel kocht mijn moeder vroeger
nog niet voor een half jaar!”
“Niet zeuren Johan, er moet gewerkt worden. Alles snel in de diepvriezers en Per, jij ook meehelpen.”
“Goed mevrouw!” Met z’n drieën hadden ze de auto snel leeg gehaald en net toen ze klaar waren en Eva de wagen naar het huis van Per terug wilde rijden, kwamen Bengt en Tim eraan gelopen. Johan zag ineens een merkwaardige, vrolijke schittering in Pers ogen en wist ineens op wie de dominee een oogje had.

Naast Bengt was Tim het dorp ingelopen en heel in de verte hadden ze de auto van Per al bij het dorpshuis zien staan. Dat betekende dat Eva en Johan terug moesten zijn, concludeerde hij snel. Toen ze dichterbij kwamen, zag Tim dat Per er ook was en vreemd genoeg keek Tim ineens opzij naar het gezicht van Bengt. Waarom hij ineens naar hem had moeten kijken, wist hij niet maar het was alsof iets hem daartoe aanzette. Het gezicht van de jongen lachte en zijn ogen glinsterden. Het geheim van Bengt was niet langer een geheim meer voor hem.

“Hé zus!” begroette Bengt Eva toen ze bij het groepje aangekomen waren. “Kunnen slagen?”
“Ja, hoor broertje. Ik ben uitstekend geslaagd. Mede dankzij Johan.” Johan keek raar op zijn neus. Eva en Bengt: zus en broer? Hetzelfde gevoel trof Tim. Nu begreep hij waarom het allemaal zo moeilijk lag voor de jongen.

Johan en Tim hadden voordat er gegeten zou gaan worden nog een uurtje de tijd om zich wat op te frissen en uit te rusten. Samen stonden ze onder de douche en lieten het koude water over zich heen stromen.
“Ben je een beetje opgeschoten met verven?”
“Niet echt. Ik kreeg bezoek van Bengt en nadat we een tijdje gepraat hadden, zijn we het bos in gegaan. Het weer was gewoon te mooi om binnen te zitten.”
“Ja, kan het me voorstellen.” Ze droogden zich af en trokken schone kleren aan waarna ze languit op het bed gingen liggen. Tegelijkertijd begonnen ze te praten.
“Tim…”
“Johan…” Beiden moesten ze lachen. “Jij eerst,” zei Tim.
“Oké. De afgelopen nacht kon ik niet goed slapen en toen ben ik de tuin ingegaan, weet je nog?”
“Ja… vandaar mijn smerige schoenen vanochtend.”
“Yep! Ik heb een hele poos met Per gepraat.” Johan stopte even alsof hij bij zichzelf naging of hij wel verder zou moeten gaan.
“En?” vroeg Tim ongeduldig. Johan deed het verhaal dat hij die nacht van Per gehoord had en meteen daarna zijn conclusie dat Bengt de jongen moest zijn waarover de dominee het gehad had.
“Ik denk dat je conclusie juist is. Vanmiddag heb ik dus een hele tijd met de jongen gepraat.” En daarna vertelde hij zo beknopt mogelijk hun gesprek. “En… inderdaad toen we terug naar het dorp liepen, keek ik hem van opzij aan en zag ik zijn ogen helemaal oplichten toen hij Per zag staan. Ook Bengt is verliefd op Per.”
“Maar dat is toch doodzonde dan!”
“Wat!”
“Dat die twee nog steeds niets met elkaar hebben.”
“Ja, gut. Ze hebben het sowieso nog niet met iemand gedaan.”
“Maar in hun geval is dat doodzonde. Ze houden allebei ontzettend veel van elkaar en komen niet verder als ze het er niet eens op wagen. Ik vraag me trouwens af of ze het wel durven.”
“Wat?”
“Elkaar alleen al aanraken zullen ze nog niet eens durven, denk ik. Ze zijn beiden nog zo verrekte groen en schuchter dat ze dat nog niet eens voor elkaar kunnen krijgen zonder heftige hartkloppingen, lijkt me.” Tim grinnikte wat voor zich uit maar liet wat er zojuist gezegd was toch even bezinken. “Je grinnikt dus je hebt een ideetje,” begon Johan toen het hem te lang duurde.
“Ja, ik heb een idee maar weet zelf niet of het wel verantwoord is.”
“Kom op dan! Laat het me horen dan kunnen we erover praten.”
“Oké! Wat nou al als wij ze eens een handje helpen.” Tim zag de vraagtekens op het gezicht van Johan verschijnen maar wilde hem niet meteen aan het woord laten en toen hij dan ook zijn mond opendeed, ging Tim verder. “We zouden kunnen proberen of we hen over die eerste angst, elkaar aan te raken, heen kunnen helpen. Ik zeg niet dat we verder zouden moeten gaan maar…”
“Je bedoelt dat wij met hen, samen, …”
“Nee, niet in een groepje. Ik bedoel in een één op één verhouding. Het lijkt mij het beste dat jij Per probeert af te helpen van zijn schroom en dat ik hetzelfde doe bij Bengt.” Tim bestudeerde het gezicht van zijn vriend uitvoerig en zag nieuwe vraagtekens in zijn ogen en rimpels op zijn voorhoofd verschijnen die er normaliter niet waren. Johan sloeg zijn ogen neer, stapte in de benen en begon de kamer op en neer te lopen. Het leek Tim het beste hem niet te storen in zijn overpeinzingen en zo had hij zelf ook nog eens mooi de tijd om het plan dat zonder al te veel nadenken in zijn hoofd ontstaan was te overdenken.
“Oké,” zei Johan toen hij stopte met ijsberen, “maar stel je voor dat Per, die voor de eerste keer een jongen bij zich heeft, alles wil uitproberen? Moet ik daarin dan meegaan? Of stel je voor dat Bengt wil weten hoe het is om geneukt te worden? Doe jij dat dan met hem?"
“Ik heb het idee dat het zover niet zal komen maar als Bengt het zou willen dan zou ik het denk ik wel doen. Het is voor mij niet omdat ik ook maar iets voor hem voel maar omdat ik hem wil laten weten hoe goed het is. Hoe vreselijk goed het is om iets met een jongen te hebben. En dat ultieme intieme dat hoort er ook bij. Maar ik denk niet dat het zover zal komen.”
”En waarom niet?”
“Omdat Bengt gewoon ontzettend verliefd is op Per en dat voor hem zal willen bewaren, denk ik. Ik kan het echt gigantisch verkeerd hebben maar hij bewaart dat net zolang voor Per totdat het werkelijkheid wordt of dat hij weet dat er nooit iets tussen hen zal plaatsvinden.” Johan was nog niet helemaal overtuigd en begon opnieuw heen en weer te lopen. Zijn blote voeten stampten driftig op de houten vloer en net toen Tim hem wilde zeggen ermee te stoppen, staakte hij zelf al zijn geloop.
“Oké, ik denk dat we het er maar op moeten wagen. Maar ik hoop eigenlijk wel dat Per niet al te ver zal willen gaan omdat ik dat voor mezelf niet kan verkopen. Ik wil iemand dolgraag helpen maar… mezelf niet verkopen. Begrijp je mij?”
“Ja lieve Johan. Ik begrijp je helemaal. Kom bij me liggen.” Johan strekte zich weer naast Tim uit en al snel waren hun monden op elkaar. “Je bent een schat Johan en ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen.”
“Wanneer doen we het?”
“Zodra er een moment is dat Eva even niet naar hen beiden omkijkt. Dat lijkt me het beste.”
“Dan kunnen we het misschien het beste meteen vanavond maar doen,” reageerde Johan. Tim keek hem verbaasd aan.”
“Waarom?”
“Eva heeft me onderweg naar de stad verteld dat ze vanavond met een aantal dames in het dorp bezig gaat met haar trouwjurk. En ik denk dat ze daar werk genoeg aan hebben en dus…”
“Is Eva even helemaal haar beide mannen vergeten,” vulde Tim aan.
“Helemaal gelijk. Dus maar meteen dan?”
“Ja, lijkt me het beste! Hoeven we er ook verder niet meer aan te denken.” Er werd geklopt en toen Tim ‘binnen’ had geroepen, kwam het vrolijk lachende gezicht van Bengt om de hoek van de deur kijken.
“Ik moet komen zeggen van Eva dat het eten klaar is.”
“Oké,” antwoordde Johan, “we komen eraan. Wat eten we?”
“Lasagne,” zei Bengt met een brede, gouden glimlach op zijn gezicht.
“Vind je dat lekker?”
“Lasagne is het lekkerste dat er bestaat,” zei de jongen met de grootst mogelijke stelligheid. Tim glimlachte en dacht bij zichzelf dat er nog heel veel andere lekkere dingen waren maar die hadden niet zoveel van doen met eten!

Eva had een uitstekende Italiaanse maaltijd klaargemaakt en met elkaar maakten ze er een fles heerlijke rosé bij soldaat. Naast het feit dat het eten prima smaakte was het ook heel gezellig aan tafel. Eva en Bengt hielden het gesprek bijna continu gaande en niemand ontsnapte er aan wel eens met volle mond aan de conversatie deel te nemen.
Toen de ovenschalen leeg waren, verontschuldigde Eva zich en togen de mannen aan het werk. Met z’n vieren was de afwas zo gedaan en toen Tim uitdrukkelijk zei dat hij terug naar het huisje ging, gaf hij Johan een vette knipoog. Johan antwoordde dat hij zo snel mogelijk zou volgen.
Bengt liep met Tim mee naar het huisje en nam daar met een vriendelijke groet afscheid van hem en ook dit keer werd er een knipoog uitgewisseld. Binnengekomen schopte Tim zijn schoenen uit en strekte hij zich uit op het bed. Het duurde niet lang voordat hij buiten geluid hoorde. Hij had er speciaal op gelet en daarom viel het hem dit keer wel op. Zou hij druk bezig zijn geweest met Johan dan zou hij het opnieuw niet gehoord hebben.
“Hé, Bengt,” riep Tim vanaf het bed, “je mag wel binnenkomen hoor. Johan is er nog niet en het zal nog wel even duren voor hij komt ook.” De jongen stond op van zijn geknielde houding.
“Ja?”
“Ja, hij heeft nog wat te doen bij Per en dus kun je gerust binnenkomen.”
“Oké!” Bengt klauterde door het open raam naar binnen en stapte voorzichtig de kamer in.
“Waarom kom je niet gezellig bij me zitten,” zei Tim terwijl hij het kussen van Johan tegen het hoofdeinde van het bed zette naast die van hemzelf.
Bengt voelde zich niet helemaal op zijn gemak. Het feit dat Johan er niet was, vond hij prima maar wat als hij ineens binnen zou komen.
“Kom nou maar gerust. Johan komt niet terug. Ik weet het zeker.” Bengt liep op het bed toe en ging ietwat nerveus naast Tim zitten.
“Weet je het zeker?”
“Ja, heel zeker. We hebben namelijk samen afgesproken dat we vanavond zullen proberen om jou en Per, ik weet dat hij je geheime vriend is, bij elkaar te brengen.” Bengt sprong in de benen.
“Nee, dat kan niet! Dat mag niet!”
“Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt Bengt maar je hele leven jezelf kwellen met een droom, met een fantasie is niet prettig joh.”
“Het is Per niet!”
“Lieve Bengt, uit jouw verhaal, het verhaal dat Per aan Johan gedaan heeft en de blik in jouw ogen vanmiddag toen wij het dorp binnenkwamen, kan ik niet anders concluderen dat hij het is op wie je verliefd bent en het enige wat jij moet zien te aanvaarden is dat dat helemaal niet erg is.”
“En als dat nou wel eens erg is… als iedereen…”
“Shit met iedereen Bengt. Je moet gaan voor jezelf en voor Per! Wat iedereen ook zou mogen denken – wat jij trouwens helemaal niet weet – je moet aan jezelf leren denken. Nu!” Bengt ging op de rand van het bed zitten.
“Maar… ze zullen heel slechte dingen denken van Per. Ze zullen hem misschien wel uit zijn ambt zetten en wat dan?”
“Tot nu toe is daar nog helemaal geen reden toe. Jullie hebben nog helemaal niets gedaan wat niet zou mogen. Ten tweede is het niet strafbaar meer. Je bent zestien en bovendien weet niemand ervan. En wat wij willen doen is jou en Per alleen maar leren om te voelen dat het niet erg is om je gevoel de boventoon te laten voeren. Tot nu toe hebben jullie, denk ik, steeds alles met je verstand gedaan. Niet dan?” Bengt knikte en Tim gaf een korte weergave van hun mogelijke gedachten door te zeggen: “‘Het kan niet want Per is zoveel ouder dan ik ben.' en 'Het kan niet want hij is dominee'.”
“Ja, ja ik weet het maar ik durf gewoon niet. Ik durf hem niet aan te raken terwijl ik heel graag wil.” Tim pakte de hand van Tim beet en legde deze voorzichtig tegen zijn wang aan.
“Is dit zo erg Bengt? Voelt dit vreemd?”
“Nee, absoluut niet. Heel goed juist.”
“Oké en dat is het enige dat ik met je ga doen. Je laten voelen hoe goed het voelt om iemand anders aan te raken. Meer hoeft er niet te gebeuren tenzij je meer wilt natuurlijk!”
“Ik weet het niet.”
“Nee, en dat hoeft ook nog niet. Stapje voor stapje lieve Bengt, dat is het beste.” Hij trok de jongen naar zich toe en deze kwam dichtbij hem zitten nu. “Ik ga met mijn lippen de jouwe aanraken Bengt en dan zien we wel wat er gebeurt. Oké?” Bengt knikte alleen maar en toen de lippen van Tim heel dicht bij de zijne waren, zag Tim hoe hij zijn ogen sloot. Hun lippen raakten elkaar en Tim opende zijn mond om met zijn tong tegen Bengts lippen te spelen. Hij opende ze voor hem en toen hun tongen elkaar raakten, ontstond er een hevig spel dat ze uit ademnood moesten afbreken.
“Wow, Tim! Dat was geweldig,” hijgde Bengt.
“Ja, niet dan?”
“Nooit geweten dat het zo… zo goed kon zijn.”
“Seks met een jongen is vreselijk goed Bengt, geloof me.” Tim legde zijn hand tegen de bovenarm van de jongen en begon hem zachtjes te strelen.
Bengt zuchtte diep en genoot van elke aanraking. Dit gevoel was heerlijk. Dit strelen zou voor hem voor altijd mogen doorgaan.


Hoofdstuk 7

“En waarom dan niet! Wat is erop tegen!” verzuchtte Johan terwijl hij zijn adem met een diepe zucht uit zijn longen perste.
“Alles… alles is erop tegen. De jongen is nog bijna een kind…”
“Kom Per, je doet hem ontzettend tekort! Je kunt hem geen kind meer noemen. Gezien zijn leeftijd is hij nog een puber maar wel één met heel volwassen ideeën over liefde naar mijn mening.”
“Oké dat dan niet maar wat over ons leeftijdsverschil? Wat denk je daarvan?”
“Leeftijd doet er niet toe man! Ik heb het je al eerder gezegd en je toen het voorbeeld van Tim gegeven.”
“Maar…” er volgde een heel lange stilte, “Eva dan. Wat moet ik met mijn liefde voor Eva!” Het gezicht van Per stond erg betrokken en het huilen stond hem nader dan het lachen. “Ik hou ook ontzettend van haar en wil noch haar, noch Bengt verdriet doen.”
“Ja… dat is de enige moeilijkheid in het geheel, Per. Het enige dat ik niet voor je kan ontzenuwen!”
“Verdomme, waarom hou ik dan ook zo ontzettend veel van hen allebei.”
“Is het verkeerd om van twee mensen tegelijk te houden?”
“Huh,” snoof Per, “misschien niet maar het is wel verrekte lastig dat kan ik je wel vertellen.”
“Kom hier,” zei Johan maar liet het initiatief niet over aan Per maar deed zelf de stappen die de korte afstand tussen hen overbrugde. Hij sloot hem in zijn armen en liet zijn handen strelend over Pers rug glijden. Het hart van de man begon hevig te bonken en zijn adem ging gejaagder. “Ontspan je Per. Het is heel normaal dat iemand van hetzelfde geslacht zoiets bij je doet. Ik weet dat je ernaar verlangt dus… laat je gaan alsjeblieft.”
“Ja, het voelt ontzettend goed Johan. Vind je het goed als… als… als ik…”
“Ga je gang Per. Daarvoor ben ik hier bij je gekomen. Alles wat je met me wilt doen is goed.” Per duwde zich iets uit Johans stevige omhelzing los, legde zijn handen rond het gezicht van de jongen en liet zijn lippen met de zijne samenvallen. Johan voelde het hevige verlangen naar meer toen Per zijn tong bij hem naar binnen liet glijden. Het werd een gigantisch hete tongzoen.
“Dank je Johan,” zei hij toen hij hem losliet. “Het is heerlijk om dat eens met een jongen te kunnen doen.”
“Wijs me je slaapkamer Per dan gaan we nog meer onderzoekend werk verrichten.”
“Ja, graag!”

In de vakantiewoning achter de pastorie lagen Bengt en Tim loom op het bed. Een hele tijd lang hadden hun handen elkaars lichaam verkend, de meest intieme plaatsjes opgezocht en beiden hadden ze genoten van de reactie die daarop volgde. Bengt had zich eerst vreselijk opgelaten gevoeld maar des te verder ze waren gegaan des te maar had hij zich kunnen ontspannen.
“Ik wist dat het goed moest zijn Tim,” zei hij bijna fluisterend, “maar dat het zo goed zou
voelen.”
“Heeft dat je verrast?”
“Ja, echt. Elkaar zo verwennen is iets dat ik niet voor mogelijk had gehouden. We hebben eigenlijk helemaal niets bijzonders gedaan…”
”Nou…?”
“Ik bedoel dat we bijvoorbeeld elkaar niet eens gepijpt of gelikt en zo hebben en toch was het zo lekker. Dank je daarvoor.”
“Zeg je hoeft mij niet te bedanken hoor ik heb er ook van genoten.” Bengt nestelde zich dicht tegen hem aan en zuchtte. “Is er nog iets dat ik voor je kan doen voor we naar Per toegaan?”
“Ja, er is nog een ding waarmee je me zou kunnen helpen…”

In Pers woning was de dominee Johan voorgegaan naar de slaapkamer. Daar hadden ze elkaar opnieuw en langdurig getongd om vervolgens elkaar langzaam maar zeker te ontdoen van hun kleren. Ze hadden het niet bij strelen alleen gelaten maar waren te opgewonden geraakt en hadden zich niet goed kunnen beheersen. Johan had de stijve van Per als eerste in zijn mond genomen en daarna had Per hem, liggend op het bed, ook afgezogen.
“Heb ik het goed gedaan?” vroeg hij nadien.
“Alsof je het al jarenlang gedaan hebt Per. Het was uitstekend.”
“Echt?”
“Echt man. Je verstaat de kunst uitstekend.”
“Johan?”
“Ja?”
“Gaat het neuken van een jongen net zo als bij een vrouw?”
“Oh wow! Dat weet ik eigenlijk niet zo goed omdat ik het nog nooit bij een vrouw gedaan heb. Ik weet alleen dat je een jongensgaatje wel goed moet voorbereiden. Vrouwen schijnen van zichzelf natter te zijn.” Per glimlachte.
“Ja, dat is waar. Tenminste Eva is altijd lekker nat als ik het bij haar doe.”
“Bengt zul je daarmee wat moeten helpen dus. Je zult hem nat moeten maken met je speeksel, een glijmiddel, vaseline of zoiets.”
“Dat betekent dus dat ik hem ook kan gaan likken aan zijn kont.”
“Ja zeker. En geloof me dat is een heel opwindende manier van voorbereiden. Ikzelf vind het in elk geval heerlijk om eerst langdurig gelikt te worden voordat iemand me naait.”
“Gewoon met je tong er langs gaan dus?”
“Kom op laten we het proberen.” Johan ging op zijn handen en knieën zitten en bood Per zijn achterste aan.
“En nu?”
“Gewoon mijn bilhelften iets uit elkaar duwen en met je tong langs mijn naad glijden.” Per deed wat Johan hem zei.
“Wow, wat een mooi gezicht zeg. Je scheert je daar?”
“Ja, lekker nietwaar?”
“Hmmm heel lekker. En nu?”
”Nu met je tong er langs gaan Per.” Per bracht zijn tong tegen Johans bilspleet en begon hem te likken. Johan kreunde meteen bij de eerste aanraking.
“Is het zo goed!”
“Ja, ik vind het verrukkelijk Per ga door alsjeblieft.” Per ging verder en richtte zich vooral op het rozetje.
“Probeer hem eens naar binnen te duwen,” hijgde Johan. “Jaa, jaaa,” kreunde de jongen toen Pers tong zich naar binnendrong. “Ohhhh, wat lekker!” Per vond het erg opwindend en merkte dat hij weer hard begon te worden.
“En dan?”
“Dan moet je hem eerst goed vingeren. Maak je vingers glad met speeksel of iets anders en duw er eerst een naar binnen. Probeer hem zo diep mogelijk te krijgen.” Johan voelde de vinger naar binnen gaan en was meteen verkocht. Het gevoel was ontzettend goed en zeker toen Per er op zijn aanwijzingen een tweede bij inbracht. “Ohhhhhh, dit is geweldig Per. Man ik zou zo kunnen klaarkomen.”
“Echt?”
“Ja, je bent een geweldig lekker ding zeg!”
“En dan steek je hem er uiteindelijk in?”
“Ja, dan zet je voorzichtig je stijve tegen het gaatje aan en duw je hem naar binnen.”
“Doet het geen pijn dan?”
“Het kan pijn doen en zeker met zo’n ding als jij hebt zal de eerste keer zeker niet zonder pijn zijn.”
“Heb ik echt zo’n grote?”
“Ja,” glimlachte Johan voor zich uit. “Je hebt een reuzending Per. Hij meet zeker drieëntwintig centimeter!”
“Ik heb Eva nooit horen klagen dat hij te groot was.”
“Nee, maar een jongen kan iets krapper zijn maar Bengt zal er vast wel aan wennen.”
“Maar… ik wil hem geen pijn doen.”
“Ook als de eerste keer hem pijn doet, weet ik zeker dat hij ook ontzettend zal genieten. Man… wil je het proberen nu?”
“Nee,” klonk het resoluut, “ik wil mijn eerste keer graag bewaren voor Bengt. Kun je dat
begrijpen.”
“Ja,” antwoordde Johan direct om hem niet de indruk te geven dat hij teleurgesteld was, “ik begrijp het Per. Het is goed om het voor de eerste keer met je vriend te doen.” Johan meende het oprecht maar het geheel had hem botergeil gemaakt en hij had er niets op tegen gehad als Per hem hier en nu had genomen. “Zal ik dan maar eens gaan kijken hoe Tim en Bengt eraan toe zijn?”
“Ja, dat is goed.” Johan kleedde zich helemaal aan terwijl Per alleen maar zijn shirt en broek aantrok. Johan kuste Per op zijn wang.
“Sterkte. Het komt vast allemaal goed.” Bij de deur schonk hij hem nog een brede glimlach en een knipoog. Johan liep de trap af en toen hij bijna beneden was, ging de horrendeur, die naar de veranda leidde, open. Tim en Bengt kwamen binnen. Bengt was erg rood in het gezicht maar op de een of andere manier scheen hij toch uiterst rustig. “Alles goed?” vroeg Johan.
“Ja,” antwoordde Tim en Bengt knikte. “En met jou?”
“Ook alles in orde hoor.” Johan legde een hand op Bengts schouder en keek hem in de ogen. “Per wacht op je boven in zijn kamer. Ik hoop dat jullie een leuke tijd zullen hebben samen.”
“Ik ook,” zei Bengt bijna niet te verstaan zo zacht en langzaam begon hij de trap op te lopen. Tim en Johan gingen naar buiten.
“Weet je zeker dat hij eraan toe is,” vroeg Johan toch een beetje ongerust.
“Ja, helemaal Johan. Hij wil niets liever. En Per?”
“Precies hetzelfde. In het begin hevig verweer maar uiteindelijk wil ook hij alleen maar Bengt bij zich hebben en de liefde met hem bedrijven.” Ze gingen op de houten bank op de veranda zitten.

Bengt had netjes op de deur geklopt en Per had de deur voor hem geopend. Hij had niet ‘binnen’ willen roepen omdat hij dat zo afstandelijk vond. Dit keer wilde hij persoonlijk de deur voor de jongen openen en hem als zodanig uitnodigen.
“Hoi,” zei Bengt heel zachtjes.
“Hoi, Bengt. Zullen we samen op de bank gaan zitten?” De jongen knikte en nadat ze waren gaan zitten, sprongen zijn lippen van het slot en barstte de waterval los.
“Per, voordat we ook maar iets doen moet ik je zeggen dat ik al jaren van je hou. Op de eerste dag dat ik je zag toen je kennismaakte met de hele gemeente en ik jou zag staan, werd ik week van binnen en smolt ik helemaal. Eva duwde me steeds verder naar voren in de rij en ik kwam steeds meer in jouw ban. Toen ik eindelijk je hand kon schudden, was ik niet van plan om hem weer los te laten. Ik keek je in de ogen en wist meteen dat jij voor mij de ware moest zijn. Ik had me nog nooit zo merkwaardig, diep gelukkig gevoeld in het bijzijn van wie dan maar ook. Gelukkig was Eva toen nog niet zo onder de indruk van jou en bleef ze bij haar positieven. Ze zorgde ervoor dat ik je losliet en duwde me het dorpshuis uit.”
”Ik herinner het me nog alsof het gisteren gebeurd is Bengt want ik voelde hetzelfde bij jou. Ik had je allang in de rij zien staan en steeds als ik weer iemand een hand gegeven had en in de ogen gekeken had, keek ik of je al vorderingen maakte. En die hand, die vergeet ik nooit meer omdat ik hem zelf ook absoluut niet los kon krijgen.” Hij glimlachte naar Bengt en pakte voorzichtig zijn hand vast.
“En echt,” zo ging de jongen verder, “het was echt niet dat ik op je geilde of zo hoor. Toen nog niet in elk geval,” zei hij met een rood hoofd. “Er was iets in je dat me meteen aantrok dat me gewoon blij maakte als ik bij je in de buurt was.” Per knikte.
“Dat gevoel heb ik ook altijd gehad, Bengt. Ik wilde altijd heel erg graag bij je in de buurt zijn en daarom was ik ook blij dat Eva bij mij in huis kwam werken. Het was een legitieme manier om jou wat vaker te zien te krijgen.”
“Als ik met school op meerdaagse excursies ging of schoolreis miste ik je altijd vreselijk. Het was leuk om mooie dingen te zien en lol te maken maar altijd was er ook dat knagende gevoel dat ik jou kwijt was.”
“Waarom denk je dat ik je regelmatig af kwam halen bij school na zo’n veel te lange reis?”
“Miste jij mij ook zo verschrikkelijk?”
“Ja, die dagen waren gewoon ellendig en des te langer het duurde des te humeuriger ik werd. De laatste dagen was ik echt geen plezierig gezelschap en sloot ik me meestal met mijn boeken op in mijn kamer om niets anders te doen dan uit het raam te staren en te hopen dat de laatste dag van je reis snel aan zou breken. En als die dag er dan was, was ik vaak al vroeg op en dan duurde het nog zo verrekte lang voor ik eindelijk in de auto kon stappen om je op te halen. Als ik je dan bij al die anderen zag staan, maakte mijn hart een sprongetje van geluk mijn jongen. Zo blij was ik je weer te zien.”
“Zo verging het mij ook altijd, Per.”
“En lichamelijk? Voel je je ook lichamelijk tot mij aangetrokken?”
“Ja,” zei Bengt met enige aarzeling. “En daarin moet ik je iets bekennen.” Hij viel stil en keek Per niet langer recht in de ogen.
“Zeg het maar Bengt, het kan nooit zo erg zijn dat je me niet in de ogen kunt kijken.”
“Maar het is niet eerlijk geweest wat ik gedaan heb.” Per sloeg zijn arm om de schouder van de jongen heen en trok hem dicht tegen zich aan.
“Wat het ook geweest is, het kan nooit zo erg zijn dat je het moet verzwijgen.” Bengt aarzelde nog een tijdje en Per gunde hem die tijd.
“Ik ben regelmatig op het platte dak onder je kamerraam gekropen om je te begluren als je onder de douche vandaan kwam en naar bed ging.”
“Oooo, dus je weet al een beetje hoe ik eruit zie?”
“Ja,” en Bengt kleurde diep rood op zijn wangen.
“Het geeft niets Bengt. Vind je me mooi?” Hij knikte.
“Maar ik heb ook een keer gezien hoe jij en… en Eva het deden en dat was toch wel heel privé en daar schaam ik me heel erg voor.”
“Dat is niet nodig Bengt. Je had waarschijnlijk alleen de bedoeling om mij te komen bekijken toch?”
“Ja, dat wel maar toen ik zag dat Eva bij je was, had ik weg moeten gaan maar… ik kon het gewoon niet. Om de een of andere reden bleef ik maar zitten kijken.”
“Wat vond het je het mooiste van wat je zag, Bengt?”
“Het allermooiste vond ik toen je in haar ging. Volgens mij is er gewoon niets mooiers om te laten zien hoeveel je van iemand houdt. Ik weet dat het misschien voor heel veel mensen alleen maar neuken heet maar voor mij is dat het ultieme bewijs van liefde voor elkaar.”
“Zou je mij dat toelaten bij jou te doen?”
“Jazeker Per. Ik zou niets liever willen.” Nadat hij dat gezegd had, sloot Bengt zijn ogen en hield hij zijn hoofd ietsjes schuin. Per begreep de hint en bracht zijn hoofd heel dicht bij dat van de jongen. Teder legde hij zijn lippen tegen die van Bengt en kuste hem met kleine zachte kusjes. “Alsjeblieft Per,” zo smeekte hij, “ga verder. Laat me voelen hoeveel je naar mij verlangt.” Per bracht hun lippen opnieuw bijeen en aangezien hij nu wist dat Bengt van hem het initiatief verwachtte, speelde hij met zijn tong tegen diens lippen. Toen de jongen zijn lippen voor hem opende, gleed zijn tong naar binnen en vond hij de zijne. Meteen stond hij volledig in vlammen en de heftigheid waarmee Bengt de tongzoen beantwoordde, duidde erop dat het bij hem niet anders was. De ene tongzoen werd gevolgd door de volgende steeds even afgebroken om heftig naar adem te happen.
“Ik wil je zien, Bengt. Ik wil zien hoe je eruit ziet. Wil zien waarnaar ik altijd verlangd heb,” zei Per nadat hij de zoveelste tongzoen had afgebroken. Hij liet de jongen los uit zijn omarming en Bengt stond op. Hij stapte netjes uit zijn sandalen en trok het rode T-shirt over zijn hoofd uit. Per slaakte een diepe zucht toen hij het jongensachtige bovenlijf zag. “Je bent mooi, Bengt. Heel erg mooi.” Bengt glunderde en glimlachte breed naar hem. Hij trok zijn sportbroek naar beneden en schaamteloos liet hij zich bekijken door de man die zijn vriend zou zijn. Per keek met een glazige blik en openhangende mond toe. “Ik wist niet dat je zo mooi was, Bengt. Je bent nog veel mooier dan in mijn stoutste dromen.”
”Vind je het mooi dat ik kaalgeschoren ben van onderen?”
“Ja, heel erg mooi. Doe je dat altijd?”
“Nee, speciaal voor jou gedaan. Tim heeft me geholpen.”
”Wow, je ziet er echt fantastisch uit Bengt. Kom bij me dan vreet ik je op.” Hij strekte zijn armen naar Bengt uit maar de jongen stapte achteruit in de richting van het bed. “Ahhh je wilt verder zie ik?”
“Ja Per. Ik wil dat je me laat zien hoeveel je van me houdt. Ik wil dat je je uitkleedt, samen met mij op het bed gaat liggen en die grote stijve pik van je bij me naar binnen brengt.”
“Nooit geweten dat jij zo geil kon praten Bengt Ülvasson.”
“Ik kan me ook heel geil gedragen als het moet om u te verleiden, dominee Andersson.” Per lachte luid.
“Laat me dat maar eens zien dan!” Bengt liep terug naar hem en ging schrijlings op zijn schoot zitten en drukte als eerste zijn lippen opnieuw op die van Per. Geen flauwekul dit keer maar meteen liet hij zijn tong naar binnen gaan om die van Per te zoeken. Het leek wel een strijd op leven en dood die hun tongen voerde. Beiden gingen ze er volledig in op. Per brak als eerste af vanwege hevige ademnood maar nog liet Bengt hem niet gaan. Terwijl hij met open mond zat te hijgen, bleef de jongen met zijn tong de zijne bewerken. Toen hij eindelijk ophield, begon hij de knoopjes van Pers overhemd een voor een los te maken. Hij trok het uit de broek en streelde met zijn vlakke handen over de donker behaarde borst en begon daarbij zachtjes te kreunen. Met duim en wijsvinger kneep hij in de tepeltjes net zolang tot Per begon te kreunen. Bengt voelde hoe Per stijf werd, bracht zijn mond bij een van de tepels en begon hem daar te zoenen om vervolgens zette hij er voorzichtig zijn tanden in. Een nieuwe kreun volgde.
“Verdomme Bengt, je maakt me knettergek.”
“Dominee, vloeken mag niet hoor,” plaagde Bengt hem.
“Jouw schuld, jochie. Je maakt me gewoon hartstikke gek.”
”Dat wilde je toch ook?” De andere tepel werd op dezelfde manier bewerkt en toen kon Per het niet meer houden. Hij sloeg zijn grote, sterke armen om de jongen heen en tilde hem op. Hij voelde erg licht aan en met het allergrootste gemak droeg hij hem naar het tweepersoonsbed toe. Daar legde hij hem neer en strekte hij zijn lange lijf op dat van Bengt. De jongen kreunde eventjes vanwege het gewicht van de man maar toen deze iets ging verliggen, werd het gemakkelijker. Pers handen gleden nu over het slanke jongenslichaam en bespeelden zijn borst en tepeltjes. Bengt genoot van de aanraking en het subtiele spel van opwindende pijn. Per draaide zich van hem af en meteen ontknoopte Bengt de broek en trok hij de rits naar beneden. “Voor het gemak maar geen onderbroek aangetrokken?” vroeg Bengt toen hij Pers naaktheid zag.
“Nee, ik wist dat hij toch weer meteen uit zou gaan met jou in de buurt.” Met enige hulp ontdeed Bengt Per van zijn broek en toen richtte hij zijn volle aandacht op het geweldig grote ding dat daar in volle trots voor hem lag.
“Wow, hij is erg groot Per.”
“Heb je vergelijkingsmateriaal dan?” Bengt lachte.
“Nou hij is duidelijk groter dan die van Tim en die heb ik wel gezien dus.”
“Johan zei ook al dat ik een grote had. Ik hoop dat het geen probleem oplevert straks.”
“Denk het niet Per. Het zal vast wel lukken.” Bengt streelde teder met zijn vingers langs de stam van de penis en zag hoe die nog wat steviger werd. De voorhuid was helemaal teruggetrokken van de eikel die dieppaars was. Bengt liet zijn vingers onder de behaarde balzak doorglijden en voelde hoe de ballen omhoog schoten. Per lag met zijn ogen dicht te genieten en kreunde met opeen geklemde lippen zachtjes.
“Dat is heel lekker, lieve Bengt. Ohhh dat voelt zo lekker!” Bengt bleef hem strelen op die plaats maar liet even daarna zijn handen over de binnenkant van de mans dijbenen gaan. Zelf vond hij dat altijd heel lekker om zich daar te strelen en hij merkte dat ook Per dat heerlijk vond. Hij kreunde hard. “Ohhh heerlijk Bengt, ga door alsjeblieft!” Bengt ging door maar niet alleen daar. Hij verkende het hele heerlijke mannenlichaam met de palm van zijn handen. Overal voelde en betastte hij zijn Per. Hij wilde van elk plekje weten hoe Per erop zou reageren. Zo speelde hij ook een tijdje over zijn lichtbehaarde billen. Per reageerde iets gespannen en toen Bengt zijn vingers door de behaarde spleet liet glijden, werd hij echt helemaal gespannen.
“Heb je dat liever niet?” vroeg Bengt verbaasd.
“Eigenlijk niet, vind je dat vreemd?”
“Volgens mij is het een van de meest gevoelige plekjes bij een man,” zei Bengt fluisterend.
“Ik weet het niet. Kan ook zijn dat het voor mij een soort van taboe is.”
“Dan zal ik je er eerst goed aan laten wennen en niet meteen je taboe doorbreken. Zolang je mij maar belooft dat je je niet zult schamen voor je gevoelens.”
“Is het dan niet gek dat je je als man laat neuken?”
”Nee, natuurlijk niet! Ben ik gek als ik graag wil dat jij het bij mij doet?”
“Nee, natuurlijk niet!”
“Nou dan! Waarom zou het omgekeerd dan wel gek zijn?”
“Ja… stomme gedachte misschien. Beloof me dat je het zult uitproberen Bengt ik ben voor alles in.”
“Oké ik zal het onthouden.” Bengt stopte zijn strelen en bracht zijn mond vlakbij Pers stijve lid. De eikel glom iets van het reeds gelekte vocht en heel voorzichtig liet hij zijn tong rond de eikel gaan en maakte hij hem nog natter. Per kreunde keihard en toen Bengt opkeek, zag hij dat de man zijn ogen gesloten had. “Lekker?”
“Heerlijk, lieve jongen!” Bengt likte eraan als aan een ijslolly en zoog het topje van de harde toen naar binnen. Hij probeerde hoe ver hij hem naar binnen kon krijgen maar dat lukte niet al te ver dus. Hoestend moest hij afbreken. “Niet te ver in een keer, Bengt. Voorzichtig aan!” Bengt deed een nieuwe poging en nu ging het beter. Ineens brak Per af. “Stoppen, lieverd anders kom ik meteen klaar. Ben gewoon veel te heet op je!” Hij duwde Bengt van zich af, draaide hem op zijn rug en boog zich over hem heen. Met zijn mond begon hij hem overal te kussen. Kleine kusjes maar ook kusjes waarbij hij zijn tong het nodige werk liet doen.
De jongen genoot met volle teugen en liet menigmaal zijn gekreun horen en schaamde zich er absoluut niet voor. Hij wilde tot het einde gaan zonder zich terug te trekken en ergens voor te hoeven schamen. Nu hij eenmaal begonnen was, zou hij alles met zijn vriend doen!
Per was bij Bengts kruis aangekomen en kuste de stijve piemel met overgave. Met zijn tong likte hij langs de schacht en speels liet hij hem rond de eikel cirkelen.
“Ohhh, toe alsjeblieft, pijp me Per!” riep Bengt. Per nam de eikel in zijn mond en liet het harde ding helemaal naar binnen glijden. Hij verbaasde zich erover dat het zo goed ging. Bengt kreunde van plezier en het zweet van pure opwinding parelde op zijn lichaam. “Ohhh ik ga spuiten, ga weg, ik moet spuiten…” Per hield zijn mond echter om de jongenspik geklemd en ving de stralen op in zijn mond. Het was een flinke lading die hij niet in een keer door kon slikken en daarom liepen de straaltjes hem uit zijn mondhoeken. Bengt bleef kreunen tot de laatste druppels uit zijn pisspeeltje geperst waren. Toen pas keek hij Per aan. “Dank je Per. Het was heerlijk om zo in je te mogen klaarkomen.”
“Graag gedaan Bengt. Ik vond het heerlijk om jou zoveel plezier te mogen doen.” Hij ging naast hem liggen en streelde teder met zijn handen over het zwetende jongenslichaam. “Je ruikt lekker, lieve jongen!”
“Nee man, ik stink naar het zweet!”
“Ik vind het lekker.” Per boog zich naar hem toe, tilde zijn linkerarm op en begroef zijn gezicht in de warme, zwetende oksel. Hij likte er langdurig wat Bengt zowat een lachstuip bezorgde.
“Kom Per,” zei Bengt terwijl hij hem wegduwde, “ik wil dat je me neukt.”
“Zeker weten?”
“JA! Zeker weten. Ik wil weten hoe dat is maar… je moet me wel goed voorbereiden hoor?”
“Johan heeft me uitgelegd wat ik moet doen, lieve jongen. Dus maak je maar niet ongerust.” Bengt had ook de nodige instructies gekregen en ging op handen en knieën op het bed zitten. Per nam achter hem plaats en streelde met beide handen over de lekker stevige, goed gekleurde billen. “Hmmm,” kreunde Per, “zwem je vaak naakt hier ergens in de buurt?”
“Jaaaa,” luidde het gekreunde antwoord.”
“Moeten we samen ook eens doen dan.”
”Is goed.” Per kuste de billen met kleine zoentjes en likte ze daarna uitbundig. Toen duwde hij de billen uiteen om de jongensspleet goed te kunnen bekijken.
“Oh wow, dat ziet er lekker uit?” Zijn tong duwde hij tegen het roze rozetje aan om vervolgens de bilnaad goed uit te likken. Het genieten kwam nu van beide kanten. Bengt hijgde vreselijk van pure opwinding en ook Per genoot omdat hij zich ontzettend verheugde op wat zou gaan komen. Zweten deden ze nu allebei en de lucht raakte bezwangerd van hun geile geuren wat hen allebei nog meer opwond. Per drukte zijn tong tegen het gaatje aan en duwde hem iets naar binnen wat Bengt een geweldige kreet deed slaken.
“Ohhhh, kut wat is dat heerlijk!!!”
“Ik ga je nemen, Bent. Ik hou het niet meer!”
“Nee, nee, eerst me nog vingeren!”
“Shit, bijna vergeten. Sorry Bengt!”
“Is al goed, ga door, ga door!” Per was weer bij zijn positieven en was blij dat de jongen zo alert was geweest. Hij pakte wat crème van het nachtkastje en smeerde dat uit in de jongenskut en over zijn vingers. Toen duwde hij zich zachtjes met zijn wijsvinger naar binnen. Er was enige weerstand maar toch ging het soepel. Hij liet de vinger heen en weer glijden. Bengt deed niets anders dan kreunen, hijgen en roepen dat hij vooral door moest gaan. Per deed zijn middelvinger erbij en wist niet meer of de jongen nu schreeuwde van pijn of opwinding en dat… maakte hem wat onzeker.
“Doet het pijn, Bengt?”
“Een beetje maar ik wil dat je doorgaat. Probeer…ohhhhh…ohhhh… probeer nog een vinger erbij te doen.” Per bracht de drie vingers dicht bij elkaar en stootte ze heel voorzichtig naar binnen. Het ging. Toen hij ze zover mogelijk naar binnen gestoken had, begon hij er mee heen en weer te schuiven net zoals hij eerder had gedaan.
Bengt rilde van pure opwinding. Dit gevoel was gewoon onbeschrijfelijk. Klaarkomen had hij tot nu toe altijd het allerbeste lichamelijke gevoel gevonden maar dit… dit was nog vele malen beter. De vingers raakten iets van binnen dat allerlei elektrische schokjes in zijn onderlijf veroorzaakte en hem steeds heter en heter maakte. Dit mocht nooit meer stoppen dit gevoel moest blijven doorgaan. “Kom op, Per. Steek hem erin. Ik wil je in me voelen,” schreeuwde de jongen.
Per smeerde zijn staander in met de crème en zette de eikel voorzichtig tegen het gaatje. Toen duwde hij zich naar binnen. Het deed vreselijk veel pijn toen Per de sluitspier nam maar ondanks dat de tranen hem over de wangen liepen, riep hij dat Per door moest gaan. Hij wilde hem er helemaal in hebben.
“Kom op Per! Neuk me! Naai dat geile gaatje van me!” moedigde Bengt hem aan tussen zijn snikken door.
“Ik wil je geen pijn doen, lieve Bengt!”
“Niet zeuren Per, neuken moet je! Ik wil weten hoe het is om geneukt te worden. Ga door! Ga door!” Het opgewonden geschreeuw van de jongen maakte Per helemaal gek. Hij pakte hem stevig bij zijn heupen beet en ramde zijn stang diep naar binnen.


Hoofdstuk 8

“Is het eigenlijk wel normaal dat wij hier zitten te wachten?” vroeg Johan aan Tim.
“Ja, gut, weet ik veel.”
“Eigenlijk best wel stom om hier zo te zitten.”
”Maar ik wil wel graag weten hoe het gegaan is. Jij niet dan?”
“Ja best wel maar het lijkt zo bemoeizuchtig vind je niet?”
“Nou ja, dat weet ik niet. Vind het meer belangstelling. Ja, dat is een beter woord.”
”Maar toch is het eigenlijk wel raar!”
“Wat is er raar als ik vragen mag?” De stem van Eva deed hen in de benen springen. “Nou, nou. Het lijkt wel of jullie een schuldig geweten hebben.”
”Nee, hoor,” stamelde Tim.
“Nou, wat is er raar dan?” Tim keek Johan aan maar deze deed het omgekeerde. “Geloof niet dat ik veel verder kom met jullie. Maar… daarvoor kwam ik eigenlijk ook helemaal niet. Hebben jullie Bengt misschien gezien. Het is al na elf uur en hij was niet thuis. Ik begin me echt een beetje ongerust te maken…” Tim en Johan keken haar glazig aan. “Alsjeblieft zeg! Wat is er aan de hand. Kunnen jullie niet eens meer ‘ja’ of ‘nee’ zeggen. Nou als dat het is, is schudden of knikken ook goed hoor!”
“Bengt… euh… is bij Per… binnen…” kwam het er met horten en stoten uit bij Johan.
“En dan laten ze jullie op de veranda buiten zitten. Tjonge dat is nog eens Zweedse gastvrijheid zeg. Daar ga ik meteen iets aan doen!” En vastberaden draaide ze zich om.
“Misschien is het beter dat je niet naar binnengaat,” reageerde Tim snel. “Het is namelijk nogal privé.”
“Privé????”
“Ja… euh…”
“Verdomme jongens,” vloekte Eva, “vertel me wat er aan de hand is of laat me anders naar binnen gaan. Van dit soort spelletjes houd ik niet!” Tim en Johan gingen weer zitten en er werd nog even gewacht maar uiteindelijk nam Johan het woord.
“Per en Bengt hebben seks met elkaar!” Zijn hoofd was ontzettend rood en dat van Tim nog roder.
“WAT????”

Het grote ding van Per ging er helemaal in en Bengt genoot ontzettend hoewel hij dat heerlijke gevoel van die vingers niet meer gehad had en dat wilde hij heel graag terug.
“Stop,” zei hij, “laten we een ander standje proberen.” Per trok zich helemaal terug en daarna ging Bengt op z’n rug liggen. Hij trok zijn benen op en legde ze tegen Pers schouders aan. “Nu er weer in lieve Per.” Per deed niets liever dan dat. Het strakke gevoel om zijn stijve lat wilde hij maar wat graag weer terug hebben. Vrijen met Eva was altijd heel heerlijk en fijn maar zo strak als een jongenskontje was, was haar kut absoluut niet. En juist dat heerlijk strakke gevoel wond hem ontzettend op. Het penetreren deed Bengt weer even flink pijn, dat zag hij maar toen stootte hij met grote halen snel door.
Bengt voelde hoe de staaf langs het overgevoelige plekje ging en de elektrische lading verspreidde zich weer. God, wat was dat heerlijk. Wild begon hij met zijn hoofd heen en weer te slaan terwijl het zweet uit zijn poriën leek te gutsen en hij zich met zijn vuisten vastgreep in het onderlaken. Hij kreunde en wilde dat er geen eind aan zou komen aan dat geram in zijn kontgaatje. Nooit mocht dit stoppen.
Per vond het net zo overheerlijk. De aandrang om klaar te komen werd groter en groter en hoewel hij best een zaadlozing uit kon stellen wilde hij dat dit keer niet. Hij wilde de jongen zijn witte spul laten voelen. Wild stootte hij heen en weer in het gaatje waarbij zijn lat enkele keren helemaal uit de jongenskut geraakte. De nieuwe penetratie liet de jongen schreeuwen. Niet van pijn maar van genot dat overduidelijk op zijn gezicht af te lezen viel.
“Ik ga komen, ik ga komen,” schreeuwde Per luidkeels.
“Oh jaah, oh jaah,” kermde Bengt. “Spuit me helemaal vol lieverd!” En met dat spoot Per zijn zak leeg in zijn vriend. Zijn lijf schokte nog lang na voordat hij stil op de jonge jongen bleef liggen. “Was het goed voor jou?”
“Uitstekend Bengt. Heb nooit geweten dat het zo goed zou zijn om een jongen te nemen.”
“Al mijn fantasieën vallen hierbij in het niet, Per. Echt het is ongelofelijk om dit te mogen meemaken.”
“Ja…”
“Wat is er je kijkt zo triest ineens!” Per trok zich uit de jongen terug en ging naast hem liggen.
“Wat moeten we met Eva?”
“Shit!” reageerde Bengt. “Ik was haar eventjes helemaal vergeten maar ja… wat moeten we met haar!” Heel lang bleef het stil.

“WAT???” klonk het nogmaals en zo mogelijk nog verbaasder uit de mond van de jonge vrouw. “Willen jullie zeggen dat Per en Bengt binnen… nu… seks met elkaar hebben?” De tijd om te hakkelen, te stamelen, te zwijgen en dus het probleem uit de weg te gaan was voorbij zo beseften Tim en Johan maar al te goed.
“Ja, Per en Bengt hebben seks met elkaar en ik kan begrijpen dat je dat heel erg vindt maar…”
“Hahahahahahahaha,” klonk de lach waaraan bijna geen einde leek te komen. Lange tijd achtereen bleef ze lachen en er helemaal niets van begrijpend keken Tim en Johan elkaar verbaasd aan.
“Shock wellicht?” vroeg Johan zich schouderophalend af terwijl hij zijn vriend aankeek.
“Hysterische lachbui?” was Tims optie.
“Nee,” zei Eva tussen haar lachen door, “niets van dat alles.”
“Maar wat dan wel? Ik begrijp hier niets van. Je aankomend man ligt in bed met je broertje en jij begint te lachen?” luidde Tims antwoord.
“Ja! Omdat het jullie waarschijnlijk wel gelukt is wat ik al jarenlang probeer te bereiken?”
“Huh???” klonk het uit twee monden tegelijk.
“Schuif allebei wat op dan kan ik tussen jullie in komen zitten.” De jongens deden dat en terwijl Eva zich de tranen van het lachen uit de ogen wiste, ging ze bij hen zitten. “Jullie zitten hier niet voor niets terwijl mijn aankomend echtgenoot en mijn broertje boven liggen te rommelen… en dus hebben jullie hier een handje of misschien wel een heel grote hand in gehad. Waar of niet waar?”
“Waar,” beaamde Tim.
“Oké en ik vind het absoluut niet erg vandaar mijn lachbui omdat ik zelf al jarenlang probeer hetzelfde te bereiken. Maar mij wilde het maar niet lukken!”
“Echt?”
“Ja. Per en Bengt zijn vanaf het allereerste moment dat ze elkaar zagen verliefd op elkaar. Het was bij de kennismaking. Ze gaven elkaar een hand en bleven elkaar ongelofelijk druilerig aankijken. Ik heb Bengt een por in zijn zij moeten geven en ben bewust op Pers voet gaan staan om ervoor te zorgen dat ze elkaar loslieten en ook de rij achter ons nog aan de beurt zou komen.” De spanning was bij de jongens verdwenen en ze glimlachten toen ze zich het tafereel voor ogen haalden. “Die twee hadden vanaf dat allereerste moment iets met elkaar. Ik kon het me toen nog niet goed voorstellen wat precies omdat ik mijn broertje nou eenmaal niet zag als iemand die van jongens hield maar… langzaamaan begon dat gevoel bij mij te komen maar met Per was ik er eerst niet zo zeker van. Zeker niet toen hij met mij begon te flirten. Eerst was ik geweldig in paniek. Een homoseksueel die met mij wat wilde! Gewoon walgelijk vond ik het maar… hij was zo ontzettend lief en aardig dat ik gewoon door de knieën ging voor hem. Ik kon hem niet weerstaan. Ik vergat wat ik gezien had en viel als een blok voor hem. Maar… toen we het voor het eerst met elkaar deden, herinnerde ik me alles weer en vond ik het eigenlijk vreselijk vals van mij dat ik het gedaan had omdat ik wist dat Bengt eigenlijk eerder verliefd op Per was geweest. Vanaf toen heb ik geprobeerd om ervoor te zorgen dat ze dichter bij elkaar kwamen. Ik ging vaak ’s avonds weg en zorgde er dan voor dat Bengt bij Per was terwijl hij net zo goed alleen thuis had kunnen blijven eigenlijk. Maar als ik hem daar weer ophaalde en hem diep in de ogen keek, wist ik dat er weer niets gebeurd was. Diep van binnen had ik het al opgegeven dat er tussen hen iets zou gebeuren en nu… nu ineens zijn jullie gekomen en is het toch gebeurd. Jullie zijn echte engelen weten jullie dat.” En nadat ze dat gezegd had, draaide ze zich naar hen toe en kuste hen beiden op de wang. “Maar… hoe hebben jullie het nou eigenlijk voor elkaar gekregen?”
“Nou door gewoon met beiden te praten, te ontdekken dat ze iets voor elkaar voelden en het vreselijk jammer te vinden dat er nooit iets zou gebeuren.”
“Ja… en verder?” Johan en Tim begonnen samen hun plan uit te leggen.

“Ik wil er eigenlijk nu niet over nadenken,” zo verbrak Per de stilte.
“Wat bedoel je?”
“We hebben juist zo ontzettend van elkaar genoten. Ik in elk geval wel van jou…”
“Ik ook van jou, lieve man van me!”
“Dat ik gewoon niet over de mogelijke problemen die zullen komen wil nadenken. Zullen we afspreken dat we daar morgen samen over verder praten?”
“Ja, dat lijkt me een goed idee. Misschien zijn we beiden dan wat ontwaakt uit deze roes,” antwoordde Bengt.
“Nee, geen roes lieve Bengt. Ik heb dit prachtigs heel bewust ervaren en zal dit eerste moment, want ik hoop dat er nog heel veel zullen volgen, altijd blijven koesteren.”
“Ik ook Per, alleen kan ik niet zulke prachtige woorden ervoor vinden als jij doet.” Per lachte en drukte zijn lippen nog eenmaal op die van de jongen.
“Ik hou van je Bengt!”
“Ik ook van jou Per!” Ze stonden op van het bed en liepen naar de badkamer toe om een snelle douche te nemen. Daarna trokken ze zwijgend hun kleren aan. Beiden een beetje bedrukt omdat ze afscheid van elkaar zouden moeten nemen. Ze sloten de deur van Pers slaapkamer achter zich en liepen hand in hand de trap af naar beneden. De stemmen van buiten drongen door de horrendeur ineens tot hen door en maar al te duidelijk was de lach van Eva te horen. Verschrikt keken ze elkaar aan en lieten snel elkaars hand los. “Shit!” riep Bengt uit.
“Kom op Bengt. Laten we doen alsof er helemaal niets gebeurd is. We hebben gewoon wat geschaakt of zo. Net zoals we anders doen.”
“Oké maar ik hoop niet dat ze veel vragen gaat stellen want ik kan ontzettend slecht liegen.”
“Ik ook jongen.” Met lood in de schoenen liepen ze verder naar beneden. De gang door en dan de horrendeur open.

“Zo ben je daar eindelijk, Bengt Ülvasson! Konden jullie geen einde krijgen aan jullie spelletje!” Bengt en Per keken elkaar verschrikt aan. “En wie heeft er dit keer gewonnen met schaak?” De rode kleur verdween van hun wangen en beiden begonnen ze zenuwachtig wat te glimlachen.
“Per natuurlijk. Je weet toch dat hij altijd de overhand heeft!” zei Bengt.
“Maar hij wordt steeds beter hoor. Het kost me echt steeds meer moeite om hem te kunnen verslaan vandaar dat het ook zo lang duurde dit keer. Het spijt me dat je zo lang hebt moeten wachten lief,” verontschuldigde Per zich waarna hij op haar toeliep en haar een kusje gaf.
“Heren, heren, heren,” verzuchtte Eva. “Ik snap heus wel dat het niet gemakkelijk is om eerlijk te vertellen dat het geen schaak was dat jullie gespeeld hebben maar ik weet het al dus vertel mij, nee vertel ons want deze twee knapen willen net zo graag als ik weten hoe het gegaan is, of het goed was.”
“Huh maar hoe… “ stamelde Bengt en Per speelde voor zijn echo.
“Gut… ja… hoe… ik heb gewoon altijd al geweten dat jullie een oogje op elkaar hadden en heb dat zelfs altijd aangemoedigd. Ik ben zelfs een paar keer bewust bij een vriendin gaan logeren in de stad zodat jij,” zei ze wijzend op haar broer, “bij Per kon logeren maar jullie kwamen maar niet dichter bij elkaar en nu gelukkig, dankzij deze twee engelen, wel.” Johan en Tim kleurden voor de zoveelste keer rood in het gezicht. “Nee echt! Jullie zijn echt engelen. Waren jullie er niet geweest dan hadden Jut en Jul elkaar nooit gekregen. Dan waren ze steeds om elkaar heen blijven drentelen zonder die laatste stap te durven zetten. Of niet soms?”
“Ja, ik denk het wel,” zei Bengt.
“Ik weet het wel zeker. Als jullie er niet geweest waren, had ik nooit zover durven gaan. En daarom wil ik jullie heel hartelijk bedanken,” zei Per waarna hij op hen toeliep en zijn armen spreidde. Toen ze waren gaan staan, sloot hij ze in zijn armen en drukte hen stevig tegenzich aan om ze op beide wangen te kussen. En Bengt, Bengt deed het nog eens dunnetjes over.
“Kom laten we thee gaan drinken,” stelde Eva voor. En met z’n vijven liepen ze het huis in. Het water kookte snel en 10 minuten later zaten ze allemaal achter een dampende mok, gloeiend hete thee. Voorzichtig dronken ze ervan om niet hun lippen te branden.
“Eva?”
“Ja, Per?”
“Maar hoe moet het nou verder met ons drieën?”
“Wat is het probleem dan Per?”
”Ik hou van jou maar ook van Bengt en wil het genot van seks met geen van jullie beiden missen eigenlijk.”
“Dat hoeft ook niet, lieverd,” zei ze terwijl ze zijn hand beetpakte. “Ik weet dat je mans genoeg bent om je liefde voor ons beiden tot uitdrukking te brengen.” Per kleurde. “Die kleur staat je lief, Per!”
“Maar als men in het dorp…”
“Als ze willen praten, doen ze dat maar Per. Ik heb daar lak aan. Ik hou van jou en van Bengt. Bengt houdt van mij en van jou. En jij houdt van Bengt en mij. Wat is daar mis mee?”
“Niets maar…”
”Sttt Per. Alles komt goed.”
Toen de mokken leeggedronken waren, gingen Johan en Tim terug naar hun huisje. Maar niet voordat de andere drie hen nog eens uitvoerig bedankt hadden voor hun rol in het geheel. Eva liet opnieuw de benaming ‘engel’ vallen en dat deed hen opnieuw kleuren. Was wat zij dan gedaan hadden dan echt zo bijzonder geweest? Ze hadden twee mensen die vreselijk veel van elkaar hielden bij elkaar gebracht, was dat dan zo bijzonder?

Johan was bekaf en wilde eigenlijk niet meer douchen maar zo zijn bed in duiken.
‘Geen stinkerds bij mij in bed,’ had Tim gezegd en hem aan zijn haren mee naar de badkamer getrokken. Onder het frisse water van de douche hadden ze zich schoon gewassen. En daarna waren ze heerlijk tegen elkaar aan in bed gekropen.
“Tim?”
“Ja?”
“Zou je mij een plezier willen doen?”
”Heb je nu nog zin in seks dan?”
“Ja waarom niet?”
“Geilerd!”
“Moet jij zeggen.” Heel even was het stil. “Wat heb jij gedaan met Bengt?”
“We hebben elkaar alleen maar gezoend en gestreeld meer niet dus hoor!”
“Hmmm.”
“En jij en Per?”
“We hebben elkaar gepijpt en hij heeft mij ontzettend goed gelikt en daarom heb ik zo’n ontzettend groot verlangen, nog steeds, om lekker geneukt te worden.”
“Nee hè!”
“Alsjeblieft, lieve Tim. Zou je het bij mij willen doen?”
“Je weet dat ik het niet zo graag doe Johan…”
”Ja, ik weet het maar voor deze ene keer.”
“En bovendien kan ik er helemaal niets van. Ik kom altijd veel te snel klaar en dus is er geen hol aan voor je.”
”Laat die beoordeling maar aan mij over! Alsjeblieft?”
“Oké dan maar verwacht niet iets bijzonders hoor?”
“Alles wat jij doet is goed, lieve Tim.”
“Slijmerd! Welk standje heb je het liefst?” Johan draaide zich op zijn buik en spreidde zijn benen. Antwoord genoeg dus. Tim streelde met zijn handen over de strakke, witte billen van Johan en hoorde hoe hij begon te kreunen. Hij duwde de billen iets uiteen en gleed langs de bilnaad. Hij spuugde in zijn hand en op zijn vingers en maakte het gaatje daarmee soepel. Johans gekreun werd heviger. Langzaam liet Tim een vinger naar binnen glijden. Johans bovenlijf veerde op om daarna weer op het bed neer te zakken. “Lekker?”
“Jaaaa, heel goed lieve Tim.” Tim ging verder en bracht een tweede vinger erbij. Langzaam begon hij hem te vingerneuken. Hij genoot van het genot dat Johan tentoonspreidde. Wow, nooit geweten dat je met zoiets simpels iemand al zo kon plezieren, dacht hij bij zichzelf. Zijn eigen pik was al behoorlijk hard. Eventjes begon hij met zichzelf te spelen om hem op volle kracht te krijgen. Daarna spuugde hij opnieuw in zijn hand en smeerde het uit over zijn schacht. Toen legde hij zich tussen Johans benen en zette de eikel tegen zijn natgemaakte gaatje. Zijn pik verdween gemakkelijk naar binnen. Johan slaakte een langgerekte kreet toen de pik naar binnendrong.
“Ohhh, lieverd, wat heerlijk, wat lekker!” Met elke beweging gleed de lul van Tim dieper naar binnen en toen hij er helemaal in zat, begon hij neukbewegingen te maken. Johan begon steeds harder en harder te kreunen. Hij was hier slecht in, hij wist het maar deed zijn best. Na een paar keer op en neer gegaan te zijn, spoot hij zich leeg. Even bleef hij nog op Johan liggen maar toen trok hij zich terug.
“Zie je wel dat ik hier slecht in ben?”
“Jongen, zeur niet! Ik wilde geneukt worden en jij hebt dat prima gedaan. Het is toch niet nodig om een hoogstandje neer te zetten?”
“Nee?”
“Nee! Absoluut niet. Ook al was je na een tel al klaargekomen, was het mij goed geweest. Je hebt het bij mij gedaan en dat was alles wat ik van je vroeg. Kom hier!” Hij trok Tim tegen zich aan en tongde hem diep.
“Oh lieve Johan,” kreunde Tim diep nadat ze elkaar losgelaten hadden.
“Wist wel dat je van me hield!”
“Hou op! Laten we gaan slapen.”

Eva had besloten dat zij en Bengt die nacht niet meer naar hun eigen huis zouden gaan. De dorpsbewoners mochten ervan denken wat ze wilden. Ze voelde dat de pastorie vanaf nu hun thuis was. Bengt was als eerste naar zijn bed op de logeerkamer gegaan. Het bed waarin hij wel vaker had geslapen. Eva en Per hadden beneden nog wat gekeuveld met elkaar maar toen was het ook voor hen tijd geworden om te gaan slapen. Toen ze naakt bij elkaar in bed lagen en het licht hadden uitgedaan vroeg Eva: “Ben je gelukkig Per?”
“Ja, zo ontzettend gelukkig als nu heb ik me nog nooit gevoeld. En jij? Ben jij gelukkig?”
”Ja, ook ik ben zielsgelukkig. Denk je dat Bengt ook gelukkig is. Ik wil heel graag dat hij het is weet je. Heb mijn hele leven lang niets anders voor ogen gehad dan hem gelukkig maken nadat onze ouders…”
”Ik weet het lieverd. Je bent echt geweldig voor hem geweest.”
“Ik denk dat ik hem vannacht nog iets gelukkiger kan maken.”
”Hoe dan?” Ze bracht haar mond bij zijn oor en fluisterde hem er iets in. “Zeker weten?” Ze knikte.

Bengt lag in zijn bed en was al bijna in slaap. Het was een prachtige avond geweest. Voor het eerst in zijn leven was hij echt intiem met iemand geweest, had hij seks met iemand gehad van wie hij ontzettend veel hield. Er werd op de deur geklopt.
“Binnen.” Per kwam ongekleed de kamer binnen.
“Hoi. Slaap je al?”
“Bijna.”
“Eva vraagt of je misschien bij ons zou willen komen liggen.”
”Echt?”
“Ja!”
“Natuurlijk wil ik dat graag. Wow!”

En zo viel de nacht in dat kleine Zweedse dorpje dat Völdershafn heet. Een nacht die donker was maar bolstond van liefde. Liefde van mensen voor mensen in welke verhouding dan ook.

Wordt vervolgd in 'ZWEDEN... EEN EINDE'

Reacties op dit verhaal zijn welkom op het Forum van deze site maar ook via mijn mailbox: lucky_eye2@yahoo.co.uk

©Lucky Eye, juli 2003
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten