ZWEDEN - hoofdstuk 1 en 2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

ZWEDEN - hoofdstuk 1 en 2

Bericht door Lucky Eye » zo 05 mei 2013, 09:04

Met de plaatsing van het derde deel van dit verhaal, kwam ook de vraag naar voren of de twee eerdere delen nog online staan. Dat staan ze maar voor het gemak van de lezers van dit Forum plaats ik ze ook nog een keer hier.

Groeten,
Lucky Eye


ZWEDEN

Een verhaal van Florianlove en ME2

Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.



Hoofdstuk 1
Het krijsen van de zeemeeuwen die bijna continue rond de veerboot van de ‘Stena Line’ zwermden deed Johan ontwaken uit plezierige dromen. Hij rekte zijn lange, lenige lijf uit en wreef met zijn knuisten in zijn nog slaperige ogen. Een diepe geeuw volgde waarna hij een hand onder het laken stak en zijn altijd aanwezig ochtenderectie betastte. Het was altijd heerlijk om ’s morgens even met jezelf te spelen. Strelend gleed zijn hand langs de schacht naar beneden en begon hij de strakke balzak met de twee ballen lekker te kneden. Een tijdje lag hij zo zichzelf op te geilen tot hij gewoon wilde klaarkomen. Hij stapte uit het bed en liep naar de douchecabine. De passpiegel op de deur deed hem echter even stoppen. Zijn hele lijf was erin zichtbaar en hij kon het niet nalaten zichzelf even te bekijken. Een mooi door de zon gebruind lichaam met alleen een witte plek rond zijn geslacht en zijn billen. Een lengte van 1.80m en een gewicht van 75 kilo. Een prachtig gespierd geheel door voetbal en dagelijkse bezoeken aan een sportschool. Vrijwel onbehaard. Ja, voor zijn 18 lentes mocht hij er best zijn!

Onder de stralen van de douche rukte hij zich af en spoot het witte spul tegen de muur. Grote klodders liepen langzaam naar beneden hetgeen hem opnieuw opwond. Hij zette de kraan uit en boog zich voorover. Met de vingers van zijn linkerhand bespeelde hij nu zijn bilspleet. Hij maakte zijn wijsvinger glad met wat crème en drukte de vinger daarna tegen zijn gaatje. Langzaam gleed hij naar binnen. De neukende bewegingen die hij er daarna mee maakte, deden hem opnieuw stijf worden. Neukend met zijn linker- en trekkend met zijn rechterhand bereikte hij een nieuw hoogtepunt.

Na zich afgedoucht te hebben, kleedde hij zich in een kakikleurige bermuda en een wit hemdje. Met blote voeten stapte hij in zijn Nikes. Het was nog maar zeven uur maar hij wist dat het ontbijt al klaar stond in de eetzaal en aangezien hij best wel trek had, liep hij er naartoe.
Johan was onderweg naar Göteborg waar hij een gedeelte van de zomervakantie bij zijn vader zou doorbrengen. Zijn moeder was nooit getrouwd geweest met zijn vader omdat Johans verwekking gebeurd was (zo had ze altijd verteld) in een ogenblik van wellust. Het was niet een ongelukje of een vergissing geweest maar om Erik te binden aan een huwelijk zou wel een vergissing geweest zijn. Toch was zijn vader altijd tweemaal per jaar vanuit Zweden overgekomen om te logeren en zo de band met zijn zoon in stand te houden. Nu was echter in januari Johans moeder overleden en bij de begrafenis had Erik voorgesteld dat Johan eens bij hem op bezoek zou komen. Erik had hem een prima hut bezorgd en zou hem bij aankomst in Göteborg afhalen.

Johan liet zich het ontbijt goed smaken en met een goed gevulde maag liep hij terug naar zijn hut om zijn rugzak in te pakken. Veel werk was dat niet en al snel liep hij met de rugzak in zijn hand naar het dek. Het zou nog ongeveer een halfuurtje duren voor de veerboot zou aanleggen en Johan genoot van de stralende zon en de frisse wind die zijn halflange blonde haren dooreen woeien. Steeds duidelijker kon je de contouren van de Zweedse havenstad zien en voor de jongen het goed en wel besefte lag het schip aangemeerd. Vanaf het dek keek hij naar de kade en zag een grote menigte mensen. Hij ging op zoek naar de grote, blonde gestalte van zijn vader maar zag hem nog niet. Hij begaf zich in de massa mensen die net als hij van boord wilden.

Erik Gunnarson baande zich een weg door de aankomsthal op weg naar de kade maar zag zijn pogingen strandden door wat op een volksoproer leek. Overal dromden mensen om hem heen, overal was lawaai en geschreeuw en dan ook nog eens die luidsprekers die in allerlei talen boodschappen rondtetterden. Hij dacht terug aan een uur geleden. Toen had hij nog languit in zijn bed gelegen en heerlijke seks gehad met Olaf. Hij kende Olaf al een tijdje, maar was nu dan echt verliefd op hem geworden. Zijn gedachten gingen terug naar de dag dat hij Olaf voor het eerst zag. Het was in het vroege voorjaar geweest toen Olaf begonnen was aan zijn eerste werkdag op het advocatenkantoor waar ook Erik werkte. Meteen toen hij binnen kwam gebeurde er iets bijzonders. Olaf was een prachtige verschijning: groot, blond en had een ongecompliceerde uitstraling. Tijdloos jeugdig met zijn 36 levensjaren. Iemand waar je je meteen bij thuis voelde. Bij binnenkomst hadden ze elkaar net iets te lang aangekeken. Toen Erik zich hier bewust van werd, draaide hij zijn hoofd verlegen weg terwijl hij in een ooghoek nog net de innemende glimlach van Olaf zag. Erik was meteen verkocht.

Met zijn 42 jaren zag Erik er goed uit. Hij was evenals Olaf blond, fors van lengte, gespierd en sportief uitziend. In zijn jeugd had hij al ontdekt dat hij zowel interesse voor vrouwen als voor mannen had. Hij vond het erg verwarrend maar besloot het leven te laten komen zoals het zich aandiende. Aan een korte, heftige affaire met Soile had hij zijn zoon Johan overgehouden. Daar was hij ontzettend blij mee: hij zou voor geen goud zijn zoon willen hebben missen. Maar naast Soile waren er ook mannen in zijn leven geweest. Soms voor een enkele nacht, soms voor enkele maanden. Nu was zijn kop vol van Olaf. Hij had al expres klussen buiten de deur gezocht om niet steeds met Olaf in hetzelfde gebouw te hoeven zijn. Het zou zijn collega’s ongetwijfeld opvallen dat hij iets heel bijzonders voor deze nieuwe medewerker voelde.
Aan Olaf was niet veel te merken. Hij was wel erg joviaal. Hij lachte vaak uitbundig tegen Erik en permitteerde zich hem af en toe een schouderklopje te geven. Erik werd er bijna gek van. Als hij dan ’s nachts alleen in zijn bed lag fantaseerde hij hoe hij Olaf in zijn armen zou houden. Hoe hij zijn blonde krullen zou strelen. Hoe hij met zijn vingers zijn lippen zou beroeren en hem in zijn oren zou fluisteren dat hij een lieve prachtkerel was.

Op een vrijdagochtend begin juli gebeurde er plotseling iets onverwachts. Tor Magnus, de algemeen directeur, riep hen beiden bij zich.
“Luister,” zei hij, “ ik heb een belangrijke klus die jullie het beste samen kunnen oplossen.
Kai Torhald, je kent hem wel Erik van een vroegere klus die je voor hem gedaan hebt, is een belangrijke klant. Hij heeft samen met zijn levensgezel, een man,” ze zagen de directeur gruwen bij het idee, “een samenlevingscontract gesloten en nu is er aan hun relatie een einde gekomen en Kai wil terugkomen op eerder gedane beloften. De kwestie ligt heel ingewikkeld. Er zijn bezittingen verspreid over het hele land en jullie zullen deze moeten taxeren en tot een goede regeling proberen te komen. Het zal niet eenvoudig zijn maar ik vetrouw erop dat jullie die klus samen kunnen klaren. Het is de bedoeling dat jullie je andere werk even parkeren en meteen aan de slag gaan. Ik geef jullie volledige carte blanche! En trouwens Erik, Kai heeft speciaal om jou gevraagd.”

Zo…dat was niet niks. Een enorm grote opdracht en dat zo vlak voor de vakantie. Erik zag zijn vrije tijd al in rook opgaan. Samen met Olaf trok hij zich meteen terug in zijn kantoor. Daar zakten ze alle twee gemakkelijk onderuit. Erik bekeek de prachtige kerel die tegenover hem zat. Strak in het pak, formeel maar ook een beetje ondeugend.
“Zo, we zijn tot elkaar veroordeeld,” begon Erik.
”Dat vind ik helemaal niet erg!” antwoordde Olaf.
“Ik ook niet, helemaal niet zelfs!” lachte Erik en pakte even de hand van Olaf vast.
“Om eerlijk te zijn zit ik daar zelfs al een hele poos op te wachten,” zei Olaf op zijn beurt en legde zijn rechterhand op Eriks knie om er even zachtjes in te knijpen. Erik kreeg spontaan een erectie. In de chique herenpantalon van Olaf tekende zich ook duidelijk een groeiende bobbel af. Hij kreeg een kleur en leunde achterover, zijn kruis duidelijk etalerend. Met wellust keek Erik naar de prachtige vorm van Olafs groeiende mannelijkheid. Een fraai gewelfde vorm bepaalde het beeld achter Olafs gulp.
“Kom je vanavond een borrel bij me drinken? Dan zetten we ons gesprek in wat informele sfeer voort,” vroeg Erik.
“Om 10 uur ben ik bij je, ik kan bijna niet wachten,” was Olafs antwoord. Met een kleur van opwinding gingen ze uit elkaar.

Erik kon de avond nauwelijks afwachten. Hij ruimde nog even zijn huis op en zorgde ervoor dat alles er knus en sfeervol uitzag. Daarna nog snel even een douchebeurt. Om vijf voor tien werd er gebeld. Olaf stond voor de deur. Met kloppend hart deed Erik open. Olaf stond er in al zijn glorie. Informeel gekleed in lichtblauwe jeans en een rode sweater, zag hij er nog jongensachtiger en aantrekkelijker uit. Zijn blonde frisse uitstraling werd er nog eens door versterkt.
“Welkom…wat ben ik blij dat je er bent, kom vlug binnen,“ zei Erik. Olaf liep het huis binnen en keek wat rond. Door de openstaande tuindeuren liep hij meteen de tuin in. Het was een warme juli-avond met een prachtige sterrenhemel. “Wil je iets drinken?”
“Straks,” zei Olaf ”Ik wil eerst jou!” Hij trok Erik naar zich toe en begon hem hevig te zoenen. Zijn tong drong in Eriks mond binnen en ze sloegen hun armen om elkaar heen.
“Ik heb zo naar je verlangd,” stamelde Erik in een korte adempauze.
“En ik naar jou,” zei Olaf terwijl hij Erik weer dicht naar zich toe trok. Onmiddellijk werden ze onstuimig. Erik streelde Olaf over zijn rug terwijl deze zijn hand over de borst van Erik liet gaan. Ze drukten zich stevig tegen elkaar en voelden hoe de bobbels in hun broek elkaar raakten. Beiden raakten ze in vuur en vlam. Erik deed de sweater van Olaf uit en likte zijn brede, goed gespierde borst en de vrij gekomen tepels. “Ik ben zo geil……,” stamelde Olaf. “Ik ben van jou ... doe met me wat je wilt!” Hij pakte Eriks hand en bracht deze naar zijn gulp. Erik tastte de welving af en voelde een keiharde sabel in de jeans. Wellustig kreunde zijn partner. Olaf ontdeed Erik van zijn T-shirt en begon zijn riem los te maken.
“Ja..ja…,” hijgde Erik die inmiddels de gulp van Olaf opengemaakt had en met zijn hand naar binnen was gegaan. Hij voelde een keiharde mannenstaaf in een strakke onderbroek. Olaf was inmiddels ook bij Eriks lid aangekomen. Hij werd mateloos geil bij het voelen van de 18 centimeter kaarsrechte lans van zijn vakbroeder. Nu waren ze niet meer te houden. In een mum van tijd waren hun broeken uit en lagen ze met alleen nog hun slipjes aan in het gras. Ze rolden over elkaar heen en pakten elkaar vast waar ze konden.
“Ik ga je onderbroek uitdoen,” kreunde Olaf. Spoedig waren ze helemaal naakt.
“Zoen me, ik kom dadelijk klaar,” riep Erik. Olaf kuste Erik hartstochtelijk en ze begonnen aan elkaars lul te trekken. Vrijwel onmiddellijk kwamen ze klaar en spoten hun lading over elkaar heen. Ze kreunden en hijgden heftig toen hun drift vervuld werd. Met gloeiend hete hoofden en bonzende harten lagen ze in elkaars armen. Ze streelden elkaar door het haar.
“Wat fantastisch dat je er bent,” zei Erik.
“Ja, en ik blijf nog lang … de nacht is nog jong …” Toen het wat frisser begon te worden gingen ze naar binnen. Ze raapten hun kleren bijeen en namen samen een douche. Beiden moesten ze vreselijke moeite doen hun volgende spel nog uit te stellen. Liefdevol sopten ze elkaar af en omhulden elkaar met een zachte handdoek. Daarna liepen ze naar beneden waar Erik hen een glas champagne inschonk.
“Blijf je vannacht bij me?” smeekte Erik.
“Dacht je dan dat je zo maar van me af was!” lachte Olaf hem toe. “Dit was pas het begin! Ik zal niet snel genoeg van je krijgen!” Ze gaven elkaar nog een innige zoen en zakten met de armen om elkaar heen onderuit op de bank om te genieten van het bruisende vocht. Ze hadden nog een hele nacht voor zich waarin het nooit verwachte mogelijk zou blijken te zijn…

Die eerste nacht samen was in een woord zalig geweest. Een groot gedeelte van de nacht hadden ze vrijend en elkaar beminnend doorgebracht. Toen de zon allang weer op was, vielen ze in een diepe slaap. Pas na het middaguur waren ze heerlijk verkwikt wakker geworden. Beiden naakt en zittend aan de tafel hadden ze hun plannen besproken voor de ‘Zaak -Torhald’. Ze zouden maandag op kantoor beginnen met het opstellen van een lijst van bezittingen van de vermogende man en dan zo snel als het mogelijk was een afspraak met hem zien te regelen waar hij zich ook maar ophield in het land. Ook een afspraak met de tegenpartij of diens advocaten stond op het programma. Het was altijd goed om te weten wie het waren en wat ze nou precies wilden!
De rest van het weekend lieten ze de zaak op zijn beloop en besteedden ze alleen nog maar aandacht aan elkaar.

Erik was maandag als eerste op kantoor omdat Olaf nog even langs zijn eigen woning wilde om wat andere kleren aan te trekken. Meteen deelde hij aan zijn medewerkers van het secretariaat zijn orders uit. In een oogwenk was de gezapigheid van de maandagochtend verdwenen en leek het kantoor op een bijenkorf. Telefoontjes, faxen, e-mailberichten alles kwam in grote hoeveelheden binnen en verschafte een schier onmogelijke berg aan informatie.
Toen Olaf een uurtje later binnenkwam, overzag hij de bedrijvigheid en stapte hij Eriks kantoor binnen. In hemdsmouwen en met zijn stropdas gedeeltelijk losgeknoopt zat hij daar al ijverig diverse stukken te bestuderen. Olaf sloot de deur van het kantoor, liep naar het bureau, boog zich erover heen en drukte een kus op Eriks lippen. Erik genoot met volle teugen van deze begroeting al was hij wel even bang geweest voor het feit dat er wellicht iemand anders binnen zou kunnen komen.
“Nee hoor, dat kan niet,” antwoordde Olaf laconiek toen Erik hem daarop wees, “het lichtje staat op rood.” Erik moest lachen om de voorzichtigheid en sluwheid van zijn vriend en trok hem haast over het bureau naar hem toe voor een diepe tongzoen. “Trouwens,” wilde Olaf weten, “waarom heeft Torhald speciaal naar jou gevraagd?” Erik bloosde diep. “Vertel op,” drong Olaf speels aan, “als je zo begint te blozen wil ik het helemaal weten.”
“Jaren geleden, toen ik nog jong was,” Olaf begon te lachen, “ toen heb ik eens een klusje voor de man moeten klaren. Ik was toen 28 en hij nodigde me uit op dat eiland van hem en daar heb ik, laat ik het voorzichtig zeggen, een heerlijke tijd gehad. Als we nog op dat eiland komen, zul je het zelf wel merken.” Opnieuw lachte Olaf. Ze verdeelden hun taken en gingen aan het werk. De afspraak met Torhald was gemaakt voor woensdag in Stockholm en ook de tegenpartij en zijn vertegenwoordigers konden op die dag bezocht worden. Tegen die tijd hadden Erik en Olaf al een redelijk overzicht van de bezittingen van de magnaat en hadden ze alle avonden met elkaar het bed gedeeld.

Het gesprek met Torhald verliep voorspoedig. De man was al op leeftijd maar wist precies wat hij wilde.
“Ik wil die vuile rat geen cent teveel betalen!” En daarmee doelde hij op zijn ex-levensgezel die hij beschuldigde van boze opzet om zoveel mogelijk van zijn geld in te pikken. De persoonlijk adviseur van Torhald gaf hen te kennen dat de heren alle tijd konden nemen om hun onderzoek af te ronden. Torhald was gebaat bij een grondig onderzoek. Bovendien gaf hij hen het advies mee het onderzoek zo lang mogelijk te rekken.

Het gesprek met de ex-lover verliep een stuk vervelender. De jongeman, begin 30, was een duidelijke nicht en praatte continue met een overslaande, kirrende stem. Regelmatig viel hij zijn zaakwaarnemer in de reden om allerlei schimpende en belasterende opmerkingen over Torhald te maken. Aan het eind van het gesprek hadden Erik en Olaf het wel gehad voor die dag.

Terwijl Erik en Olaf in hun hotelkamer te bed lagen, ging de telefoon. Erik nam op en begreep dat het zijn telefoon thuis was die hij had laten doorschakelen naar zijn kamer in het hotel. Aan de andere kant van de lijn was zijn zoon die bevestigde dat hij vrijdagochtend aan zou komen in Göteborg voor zijn vakantie.
“Ik heb er echt zin in Pa. Vind het fijn om je weer eens te zien!” Erik had door deze hectische opdracht bijna helemaal de vakantie met zijn zoon vergeten. Olaf die de denkrimpeltjes op Eriks gezicht zag vroeg hem of er iets was.
“Ach nee, niets bijzonders. Alleen een paar dingetjes die ik vergeten was en nog moet gaan regelen!” Hij drukte Olaf op het bed en begon hem te zoenen en te strelen.

Die donderdag gingen ze samen terug naar Göteborg. Op kantoor hadden ze nog wat dingen geregeld en Olaf was nadat ze nog een heerlijk nacht hadden doorgemaakt direct afgereisd naar het eilandje waarover Erik zo veelbelovend had gesproken om daar te beginnen met hun inventarisatie.
Nu stond Erik daar in de aankomsthal en zag hij eindelijk zijn zoon. Wat zag de jongen er toch goed uit. Als het zijn zoon niet was, zou hij zo verliefd op hem kunnen worden bedacht Erik zich. Hij baande zich een weg door de menigte en stond plotseling tegenover Johan. Hij drukte de jongen tegen zich aan en omarmde hem.
“Welkom in Zweden,” begroette hij hem. Erik loodste hem naar buiten de frisse lucht in op weg naar zijn geparkeerde auto. Het verkeer in Göteborg was een puinhoop en het duurde vrij lang voor ze Eriks woning bereikten. Hij ging zijn zoon voor naar binnen en wees hem zijn kamer. Nadat de jongen wat spullen had uitgepakt vertelde Erik hem dat de vakantie wellicht toch wat anders zou lopen dat hij gepland had. “Ik ben bezig met een erg belangrijke zaak op dit moment en moet binnenkort weer aan het werk. Het voordeel is dat je met me mee kunt. Maar ik kan jammer genoeg niet de hele dagen met je doorbrengen. Ik beloof je dat ik zeker elke avond en elk weekend er voor je zal zijn en probeer daar nog zoveel mogelijk tijd aan toe te voegen.”
“Ah joh, is toch prima,” antwoordde Johan.

In het weekend hadden ze veel plezier met elkaar gehad. Ze waren alle dagen uit eten geweest wat er volgens Johan op duidde dat zijn vader absoluut een slechte kok moest zijn want anders had hij vast wel iets van zijn kookkunsten willen laten zien. Ook waren ze drie avonden achtereen uit geweest. Twee keer naar de film en een keer naar een popconcert. Aan de vele bekenden die Erik telkens weer had begroet, begreep de jongen dat zijn vader een prominente figuur moest zijn. Overdag thuis, was het ook altijd gezellig. Ze hadden ontzettend veel met elkaar gepraat.

Maandagochtend vroeg begonnen ze aan de lange autorit naar Dalerö. De reis verliep voorspoedig maar was toch wel vermoeiend. Vader en zoon waren blij toen ze tegen vier uur ’s middags bij Dalerö aan boord konden van een van de schepen van Torhald. Het schip bracht hun met grote snelheid naar het kleine eilandje dat privé-eigendom was. Erik verheugde zich op het weerzien met Olaf die hij al sinds vrijdagochtend vroeg niet meer had gezien.

In het landhuis aangekomen, keek Johan zijn ogen uit. Alles pracht en praal. Nergens was op bezuinigd, één grote overdaad. Het meest keek hij nog op van de overal aanwezige beelden en beeldengroepen van naakte jongens die niets verhullend waren. Erik zag de vragende blikken op het gezicht van zijn zoon en legde uit dat Torhald homoseksueel was. Nadat ze beiden een kamer hadden toegewezen gekregen, ging Erik op zoek naar Olaf. Een van de huisbedienden vertelde hem dat meneer Ekstrand voor overleg naar Stockholm was gereisd. Bah, vervelend nou, dacht Erik. Nu zou hij de eerste avond hier zonder hem moeten doorbrengen!

De volgende ochtend belde Olaf hem al heel vroeg uit bed. Torhald had het op zijn zenuwen gekregen door een dreigement van zijn vroegere levensgezel en was amper rustig te krijgen. Hij schreeuwde moord en brand en wilde per se Erik spreken. Erik stelde Olaf gerust en zei dat hij zo snel mogelijk over zou komen. Zo kwam het dat Erik in alle vroegte het eiland verliet zonder zijn zoon gesproken te hebben. Hij liet zich met een boot rechtstreeks naar Stockholm varen en besprak onderweg over de mobiele telefoon het een en ander met Olaf. De jongere partner gaf eerlijk aan dat hij best wel tegen crisissituaties kon maar een dergelijke hysterie, daar kon hij toch moeilijk mee uit de voeten.

Johan had heerlijk lang uitgeslapen, zich daarna uitgebreid gedoucht en daarna genoten van een heerlijk ontbijt. De tafel was voorzien van allerlei lekkernijen en hij had het zich goed laten smaken. Een huisbediende, een knappe, goed gebruinde, blonde jongeman op witte gympen en verder gekleed in een erg korte zwarte broek en met een rood hesje, vertelde hem dat zijn vader afgereisd was naar Stockholm en dat hij niet wist wanneer hij weer terug zou zijn. Johan vond alles goed, het was hier prachtig. Na het ontbijt was hij het domein eens gaan bekijken. Een groot wit huis met ontelbaar veel kamers, een grote tuin met een golfterrein en een zwembad vlakbij het huis. Verder paardenstallen en een kleine boerderij op enige afstand en overal van die huisbedienden in hetzelfde uniform en allemaal even knap. Tegen de middag kwam hij terug van zijn inspectietocht toen hij zag hoe een keurig geklede man uit een boot op de aanlegsteiger stapte. De man had een koffertje in zijn hand en liep met grote passen in de richting van het huis. Vlakbij het huis kwamen ze elkaar tegen. Johan nam de man aandachtig in zich op en zag dat deze hem ook uitvoerig bekeek. Ze groetten elkaar en liepen beiden in een andere richting verder. Johan keek over zijn schouder en bemerkte dat hij dat ook deed. Beschaamd draaide hij zijn hoofd weer terug.

Hoofdstuk 2
Bij het middageten zat hij wederom alleen aan tafel. Hij voelde zich een vorst in een eigen koninkrijkje. ’s Middags wandelde hij het hele eiland over en genoot van de rust en de stilte. Aan het eind van de middag ging hij naar zijn kamer om zijn zwemkleren aan te trekken. Hij kleedde zich snel om en in zijn zwemshort en met een witte handdoek over zijn schouder stapte hij weer naar buiten toen hij de man opnieuw zag. Ze wisselden opnieuw een groet uit. Johan dook in het heerlijk koele water en zwom met forse slagen heen en weer. Heerlijk was het om in deze warmte lekker te kunnen zwemmen. Hij hees zich op de kant en liet de zon op zijn reeds bruine lijf schijnen. Plotseling werd zijn aandacht getrokken door de verschijning van de man. Gekleed in een strakke, zwarte zwembroek onthulde hij veel van zijn mooie lijf. De man was groot, sportief en blond (echt een Zweed dus). De zon deed zijn blonde borsthaar op goud lijken en ook de rest van zijn lichaamsbeharing op armen en benen had de schittering van het edelmetaal. Met een sierlijke duik verdween hij in het water en trok zijn baantjes. De man was onvermoeibaar en ging lang door. Te lang naar Johans idee. Hij stond op en liep terug naar zijn kamer.

Tegen achten ging de bel voor het avondeten. Er was voor twee personen gedekt aan de immens lange tafel. De borden waren aan de uiteinden gezet op de grootst mogelijke afstand dus van elkaar. Johan zat al toen de man binnenkwam in korte broek en een rood T-shirt.
“Zo we zitten wel heel ver van elkaar,” begon hij in het Zweeds. Johan haalde zijn schouders op omdat hij de taal niet machtig was waarna de man hem in het Engels aansprak. Hij vroeg of Johan het erg vond als hij wat dichterbij ging zitten. Hiermee had de jongen geen probleem. De man was onderhoudend en praatte bijna aan een stuk door tijdens het eten. Johan vond hem leuk en merkte dat zijn kruis behoorlijk jeukte. De man was wel duidelijk veel ouder dan hij maar echt ontzettend leuk!
Nadat de maaltijd was beëindigd zei de man dat hij van de sauna gebruik zou maken en hij vroeg of Johan daar ook zin in had. Niets liever dan dat! Misschien had hij dan kans om de man helemaal naakt te zien. Ze liepen terug naar hun slaapkamers. De man had de kamer naast die van Johans vader. Snel kleedde Johan zich uit en sloeg een groot wit badlaken om zijn middel waarna hij weer de gang opging. De man kwam, in hetzelfde tenue als hij, tegelijkertijd de gang op. Gezellig samen kletsend liepen ze naar de sauna toe. Johan had wel zin in een spelletje en deed in het voorgedeelte van de sauna zijn handdoek af en legde het op een bankje neer waar nog veel meer handdoeken lagen. Naakt liep hij de sauna in. Er waren meer mensen die gebruik maakten van de sauna. Johan zette zich op een vrije plek neer en de man ging recht tegenover hem zitten. Johan keek zijn ogen uit. Alle gasten waren mannen en velen echt bloedmooi. Met moeite wist hij een stijve te voorkomen. De temperatuur liep snel op en ze zweetten behoorlijk, hetgeen natuurlijk ook de bedoeling is van een sauna. Langzaam maar zeker verlieten de andere gasten de sauna en uiteindelijk bleven ze met z’n tweetjes over. Johan nam de man opnieuw goed in zich op. Echt, hij zag er heerlijk uit. Gewoonweg om op te eten. Wat zou hij graag met hem het bed willen delen! Een volwassen man zou iets nieuws voor hem zijn. Tot nu toe had hij alleen maar seks gehad met jongens van zijn eigen leeftijd die vaak, net als hij, nog aan het begin van hun ontdekkingstocht stonden. Johan stond op en strekte zich, nu er de ruimte voor was, languit op een bank uit. Hij had ook wel gemerkt dat de man naar hem gekeken had en begon het spelletje opwindend te vinden.

De man had evenals Johan genoten van het saunagezelschap maar de aanwezigheid van die mooie jonge jongen alleen deed hem ook goed. Toen de jongen was opgestaan om zich neer te leggen op het bankje had hij even een mooie blik kunnen werpen op de billen van de knaap die niet te versmaden waren. En nu lag hij daar met gesloten ogen languit bijna vlak voor hem. Hem nauwkeurig bekijkend zag hij dat de jongen zichzelf aan het strelen was. Zijn vingers gleden over zijn mooie, gladde, goed gewelfde borst en begonnen met de donkere tepeltjes te spelen. En ineens vroeg hij zich af of deze geile knaap wellicht meer wilde.
Johan wist dat hij de aandacht van de man getrokken had en liet zijn handen verder naar beneden glijden. Zijn strelingen deden zijn pik hard worden.
Geboeid keek de man naar het prachtige schouwspel zo recht tegenover hem. De tepeltjes die hard geworden waren onder de beroering van de vingers en ook het lid van de jongen die langzaamaan groter en groter werd.
“Je begint een harde te krijgen,” zei hij hem. Johan kreeg een rood hoofd en mompelde een verontschuldiging. “Ach dat geeft toch niets. Ik vind naakte mensen en zeker jongens ook erg interessant.” Hij stond op van zijn plaats, maakte zijn handdoek los en ging naast Johan liggen. Hun lichamen drukten tegen elkaar aan en Johan vond het heerlijk toen de haren op de benen van de man tegen zijn naakte, gladde huid kriebelden. Even later legde de man een hand op zijn bovenbeen en begon die heerlijk te strelen. Nog harder werd de jongen. Zijn lul priemde in de lucht. Het gezicht van de man naderde het zijne en hun lippen raakten elkaar. Hun tongen voerden een heerlijk heet en geil spel uit en bracht hun hoofden op hol. Overal waren hun handen ineens. Ze betastten elkaar waar maar mogelijk en gingen helemaal in elkaar op. Na een tijdje slaakten ze beiden een diepe zucht. “Ga je met me mee?” Johan knikte en met de witte handdoek om hun middel geslagen liepen ze weg.

In de kamer van de man vielen de witte handdoeken snel van hun lijven en gaven ze zich over aan het liefdesspel. Op het brede bed tongzoenden ze elkaar heftig waarna hij het nog steeds stijve geval van de jongen begon te pijpen. Heel snel kwam hij klaar. De man dronk de slap wordende schacht helemaal leeg en likte hem schoon. De jongen draaide zich op zijn buik en vroeg of de man hem wilde neuken. Niets liever dan dat! Met een condoom om zijn mannelijkheid drong hij het nauwe, donkere gaatje binnen. De jongen kreunde bij elke beweging en wond hem hiermee nog meer op. Langzaamaan betrad hij het grotje steeds verder. Dieper de duisternis in op weg naar het punt waar ze het grote genot zouden beleven. Tot aan zijn ballen gingen de volle 20 centimeters naar binnen. Even nam hij toen een break om de jongen aan de volheid in zijn aars te laten wennen. Toen begon hij hem met lange en ritmische halen te naaien. Als een stampende locomotief bewoog hij zich in en uit de jongenskut. Het gekreun kwam nu van hen beiden en vulde de hele kamer. Minutenlang ging de man door totdat hij zich met een aantal forse stralen leegspoot in de knaap. Hij strekte zich languit over hem heen en kuste hem teder in zijn nek.
“Hé, ik weet niet eens hoe je heet?
“Johan en jij?
”Olaf!”
“Je bent een ontzettend lieve minnaar Olaf!”
“Dank je! Ik heb ontzettend genoten van ons samenzijn!”
“Ik hoop dat het niet de laatste keer is, “ zuchtte Johan.
“We zien wel,” antwoordde de Zweed met een gezicht dat nog rood van opwinding was.
“Wat doe je hier Olaf?”
“Dat vertel ik je nog wel eens!” Ze zoenden elkaar nog een keer uitbundig en daarna ging Johan terug naar zijn kamer. Hij zweefde bijna. Zo’n prachtige kerel ... zo lief ... zo geil …De telefoon ging. Het was zijn vader die hem vertelde dat hij nog even wegbleef en hoopte dat hij zich zou amuseren. Johan verzekerde zijn vader dat hij zich daar geen zorgen over hoefde te maken.

Er ging een dag voorbij waarin Johan Olaf niet te zien kreeg: niet bij het ontbijt, niet bij het middageten en zelfs ’s avonds aan tafel was hij er niet. Hij had het te druk om met de medewerkers van Torhald van alles uit te pluizen. Johan kon aan niets anders denken dan aan Olaf. ‘s Avonds tegen elven zag hij door de terrasdeuren van zijn kamer dat Olaf buiten een sigaret stond te roken. Stilletjes sloop hij door de gang naar de deur van de kamer van Olaf. Deze was niet op slot. Snel ging hij naar binnen en kleedde zich uit. Toen nestelde hij zich in het grote bed en hield zich muisstil.

Olaf kwam de donkere kamer binnen, sloot de terrasdeuren en liep toen naar de gangdeur die hij op slot deed. In de badkamer poetste hij eerst zijn tanden en daarna douchte hij zich. Met de handdoek in de hand en zich nog afdrogend, zocht hij zich een weg in de pikdonkere kamer naar zijn bed. Doodmoe was hij van die vreselijk vermoeiende dag. Hij sloeg het laken op en strekte zich uit. Ineens voelde hij hoe zijn been een warm lichaam raakte. Dat kon niemand anders dan Johan zijn. De vermoeidheid viel van hem af. Erik had niets overdreven dit was een heerlijk eiland als dit soort dingen bij de service behoorden. In zo’n lekker ding als deze Johan had hij altijd wel zin. Zonder iets te zeggen tastte hij naar het lekkere lijf van Johan. Eerst kroelde hij hem even door zijn haar. Johan deed alsof hij sliep. Toen kuste hij teder zijn oorlelletje en streelde zijn borst. Johan moest alle moeite doen zich te beheersen. Liefderijk zocht zijn mond de tepeltjes van Johan die al keihard waren geworden. Johan gaf geen kik, hoewel hij op springen stond. De zachte handen van Olaf begonnen de jongensbody verder te strelen en zijn mond volgde de handen. Tergend langzaam bereikte hij zijn navel. Met zijn vinger ging hij door het holletje van de prachtige navel. Om het even te rekken sloeg hij Johans geslachtsdeel over en begon zijn benen te strelen. Behoedzaam gleed hij over de binnenkant van zijn bovenbenen zonder zijn zak aan te raken. Johan zuchtte diep. Nadat hij knieën en enkels had gemasseerd ging hij weer naar boven. Toen sloeg Olaf het laken terug. Zijn ogen waren inmiddels aan het donker gewend. Hij zag die heerlijke knul in alle glorie liggen. Een enorme erectie verried dat hij niet echt sliep. Behoedzaam ging Olaf op Johan liggen. Zijn mond zocht de lippen van Johan. Toen kon de 18 jarige knaap zich niet meer houden. Met een vurige tongbeweging beantwoordde hij het spel dat door Olaf in gang was gezet.
“Bemin me, bemin me…,” kreunde hij. “Jaaaaaaaaa.” Olaf likte zich een weg naar beneden. Al spoedig ontmoette hij de keiharde lul van zijn bedmaatje. Eerst likte hij behoedzaam zijn eikel en daarna de hele schacht. Zijn mond was vol speeksel waardoor hij zijn boy lekker nat kon pijpen. Plotseling maakte Johan zich los en ging in tegengestelde richting liggen. In deze 69-houding gaven ze elkaar een fantastische pijpbeurt. Na lang likken en zuigen brak Olaf deze positie af.
"Wil je me neuken …lieve Johan?”
“Ja graag. Maar je moet me wel zeggen wat ik moet doen want ik heb het nog nooit gedaan.”
Olaf ging het bed uit en ging met zijn armen gestrekt tegen de spiegel, die aan de kastdeur hing, staan.
“Kom maar.” Johan kwam met zijn geheven zwaard achter hem staan. “Masseer mijn billen …Maak je vinger nat met wat speeksel … Steek hem in mijn holletje … Ahhhhh … Doe er nog een bij … Jaaaaaaaaa …Is het echt je eerste keer??? Zooooo … Nu eerst een condoom omdoen …Zet je superlul tegen mijn holletje … Jaaaa …een beetje erin … Dieper … Jaaaaaaaaaa … Geile beer van me … Dieper …Laat me je ballen voelen …Kom …Neuk me …Naai me …Berijd me … Geile jonge hengst …” Johan ramde met zijn lul op en neer in Olafs kontje. Hij was nog nooit zo geil geweest. Hij raakte in extase. “Pak mijn lul vast … Trek eraan,” gromde Olaf.
“Ik houd het niet meer..,” gilde Johan.
“Spuit me vol…Spuit me vol…..!!!!” Op dat moment kwam Johan schokkend klaar. Olaf hield het ook niet en spoot met ferme stralen tegen de spiegel aan. Hijgend klemde Johan zich aan Olaf vast.
“Dit is de hemel …, “ zei hij, bijna huilend van emotie. “Ik vond het zalig …” Olaf draaide zich om. Hij pakte Johan op en legde hem liefdevol op zijn bed. Nog lang streelden ze elkaar tot ze moe maar voldaan in slaap vielen.
“Morgen vertel ik wel wat ik hier doe,” zei Olaf terwijl hij indoezelde. Vreedzaam in elkaars armen liggend ging een groot deel van de nacht voorbij.

Plotseling werd er op de deur geklopt…Olaf ontwaakte uit een heerlijke droom en keek verschrikt op de wekker naast het bed. Tien minuten over twee gaven de rode cijfertjes aan. Het hoofd van Johan lag op zijn brede, behaarde borst en voorzichtig legde hij het op zijn kussen alvorens zachtjes uit bed te stappen en naar de deur te lopen.
“Wat is er aan de hand?” vroeg hij in het Zweeds
“Ik ben het Erik. Mag ik nog even binnenkomen?” Ondanks de plotselinge paniek die hem doorvoer, liep Olaf razendsnel terug naar het bed en begon hij Johan wakker te maken terwijl hij een hand op zijn mond legde en met een vinger voor zijn eigen mond hem maande stil te blijven. Hij fluisterde in de jongen zijn oor.
“Mijn partner staat voor de deur en wil nog even wat bespreken.”
“Mag hij ons niet samen zien?”
“Nee, dat is beter van niet!” Aan de deur riep Erik nogmaals. Johan pakte zijn kleren die naast het bed lagen op en verdween door de tuindeuren naar buiten. Op het moment dat hij ze sloot, opende Olaf de kamerdeur voor Erik.
“Nou zeg, dat duurde lang! En je hebt alleen maar een ochtendjas aangetrokken! Gezien de tijd had ik minstens gedacht je aan te treffen in driedelig zwart!”
“Ik wil niet veel zeggen hoor,” begon Olaf, “maar om iemand midden in de nacht wakker te maken moet je wel een verdomd goede reden hebben.”
“Natuurlijk heb ik die! Wel vijf goede redenen! Namelijk zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag. Vijf dagen waarin ik je niet heb gezien. Waarin ik je heerlijke geuren niet heb kunnen opsnuiven. Vijf dagen waarin ik je niet heb kunnen aanraken. Vijf dagen waarin ik je niet heb kunnen laten merken hoe gek ik op je ben.” Met elke zin had Erik Olaf dichter naar het bed toegedreven en bij de laatste duwde hij hem met twee handen tegen Olafs borst op het bed. Meteen lag hij boven op zijn vriend en begon hij hem hartstochtelijk te kussen en te bevoelen. Zijn handen openden de ochtendjas en gleden over de massieve, stoer behaarde borst en speelden met de harde, donkere tepeltjes. Olaf kreunde van geile opwinding.
“Ohhhhh Erik, wat doe je dat lekker. Wat heerlijk!”
“Ik heb nog veel meer voor je in petto. Vijf dagen lang heb ik me hierop verheugd en nu zul je eens wat beleven!” Erik was snel uit de kleren en wierp zich opnieuw op zijn makker. Om en om rolden ze over het bed waarbij ze elkaar probeerden vast te pinnen. Uiteindelijk liet Olaf zich overweldigen. Op zijn buik liggend op het onderlaken drukte Erik hem neer. Een condoom gleed over zijn harde staaf en met een paar diepe halen bracht hij zijn pik naar binnen onder hevig gekreun van Olaf. In een razend tempo stootte hij in en uit de lekkere mannenkut om een eerste hoogtepunt te bereiken. Met een geweldige brul stortte Erik zijn ballen leeg in Olafs grot. Erik trok zich trok en draaide zijn maatje om. De roede van de man was keihard en wellustig begon Erik met zijn tong likkende bewegingen te maken. Zijn natte lap gleed langs de schacht en beroerde de ontblote eikel. Olaf kreunde en wilde het liefst dat Erik hem meteen in zijn mond zou nemen.
“Toe, neem hem in je bek,” riep hij luid. Erik was dat echter nog niet van plan. Uitermate langzaam werkte hij zijn tong langs Olafs geslachtsdelen. Hij likte de balzak langdurig en nam de ballen een voor een in zijn mond. Dan weer beroerde hij met het puntje van zijn tong de binnenzijde van Olafs behaarde benen. Olaf sidderde van genot en voelde hoe het geil uit zijn lid begon te druppelen. Plotseling sloten Eriks lippen zich rondom zijn joystick. Olaf kreunde diep. Erik werkte de paal diep in zijn mond naar binnen en begon hem toen zalig te pijpen. Al snel voelde Olaf dat hij zou gaan komen en met een van genot trillend lijf spoot hij zijn hete sappen in Eriks mond. Deze zorgde ervoor dat er niets van dit goddelijke vocht verspild werd en slikte alles in. Ze trokken het laken over zich heen en waren al snel in dromenland. Dromend van elkaar!
Johan droomde echter niet! Hij was stil op het terras voor Olafs kamer blijven staan om te luisteren wat er zou gebeuren. De geluiden die volgden waren onmiskenbaar. Olaf was aan het vrijen met zijn partner!!!

Toen Olaf de volgende ochtend wakker werd, was Erik in geen velden of wegen te bekennen. Hij nam een snelle douche en begaf zich naar de eetkamer. Daar zaten Erik en Johan reeds achter hun ontbijt. Toen hij binnenkwam, stond Erik op.
“Olaf mag ik je even voorstellen aan mijn zoon Johan. Johan dit is mijn partner Olaf.”
Netjes gaven ze elkaar een hand alsof ze elkaar voor het eerst zagen en probeerden ze hun oprechte verbazing te verbergen.
Verdomme, dacht Olaf, ik heb gevreeën met de zoon van mijn partner en vriend.
Verdomme, dacht Johan, ik heb geneukt met de vriend en partner van mijn vader.
De rest van het ontbijt werden er allerlei wetenswaardigheden uitgewisseld en praatten ze over koetjes en kalfjes. De komst van Torhald (hij was samen met Erik in de nacht aangekomen) verstoorde de rust en Erik trok zich met hem terug op zijn kantoor.

“Verdomme, waarom heb je me niet verteld dat Erik je vader was,” begon Olaf.
“Wat? Wil je mij een verwijt maken? Waarom heb jij niet verteld dat mijn vader jouw partner was? Zo kan ik ook beginnen hoor!” Eventjes keken ze elkaar kwaad diep in de ogen en toen moesten ze beiden glimlachen. “Heb je het druk vandaag?” Olaf knikte met een droevig gezicht en noemde een aantal zaken op die hij vandaag moest afhandelen. Ze aten af en gingen ieder hun eigen weg.

Johan liep de tuin in en ging op een bankje in de zon zitten aan de waterkant. Wat een gedoe zeg. Had hij een leuke vent ontmoet, bleek zijn vader ook wat met hem te hebben. Het idee dat zijn vader homo was, vond hij eigenlijk helemaal niet vreemd. Waarschijnlijk was dat ook de reden geweest dat zijn moeder niet met zijn vader had willen trouwen! Ze wilde hem niet dwingen van haar te houden! Het was toch echt een pracht mens geweest, die moeder van hem. Zoals altijd als hij aan zijn moeder dacht, gleden zijn handen naar zijn ketting met het medaillon. Shit, waar was dat ding nou?

Olaf had vreselijke moeite om zijn gedachten bij het werk te houden. Het was ook allemaal zo ingewikkeld! Dat hij die gelijkenis niet gezien had! Vader en zoon leken vreselijk op elkaar! Maar misschien was dat juist wel wat hem in Johan had aangetrokken. Dat zachte, heerlijk gladde bijna geheel onbehaarde lijf! Die vrolijke, blauwe ogen! Maar ja, nu zat hij met een probleem. Hij hoopte maar dat Erik er nooit achter zou komen. Maar dan nog? Hoe moest hij Johan vertellen dat er geen vervolg mogelijk zou zijn?

Toen Torhald tegen elven eindelijk ophield met zeuren, Erik had inmiddels een grondige hekel aan de man gekregen, liep de advocaat met grote stappen naar buiten de frisse lucht in. Op de aanlegsteiger bleef hij staan en gaf vrije ruimte aan zijn gedachten. Natuurlijk was hij niet gek. Hij had geweten dat Olaf gisteravond iemand bij zich had gehad toen hij midden in de nacht op zijn deur had geklopt. Waarom zou het anders zo lang geduurd hebben alvorens hij zijn deur opende. Maar vanochtend toen hij wakker geworden was, had hij het helemaal zeker geweten en wist hij ook wie het was. Verward bleef hij in het licht van de felle zon staan hopend dat een oplossing voor deze netelige situatie zich zou aandienen terwijl hij de schakels van de ketting, die in zijn broekzak zat, door zijn vingers liet glijden.

Ze gebruikten de lunch samen met een groot aantal andere medewerkers. En weer viel het Olaf op dat het allemaal mannen c.q. jongens waren.
“Hé Erik,” fluisterde hij zijn collega in het oor, “is dit nu wat je bedoelde met die speciale eigenschappen van dit eiland?” Erik keek hem glimlachend aan en knikte omdat hij zojuist zijn mond had volgestopt.
“Ja,” zei hij even later toen hij de hap had weggewerkt, “dat bedoelde ik dus.”
“Wat zitten jullie te smoezen!” vroeg Johan. Beiden speelden ze de onschuld zelve en lieten niets meer horen.

De rest van de middag bracht Erik weer door met Torhald en Olaf bezocht de boerderij alwaar hem een grote verrassing wachtte. Toen hij het terrein opliep, vond hij het al vreemd dat hij geen dierengeluiden hoorde. Toen hij het gebouw binnenging, keek hij zijn ogen uit. Het was alleen maar een boerderij aan de buitenkant. Van binnen was het een grote hal waarin diverse sets waren geplaatst voor het maken van films en al snel begreep Olaf wat voor films hier geschoten werden. Dat verklaarde ook de hoeveelheid mooie mannen en jongens op het eilandje. Het waren regelrechte pornofilms en ineens herinnerde Olaf zich iets dat hij gelezen had in een van de vele dossiers over Torhald. Inderdaad een van de nevenactiviteiten van hem was porno. Olaf liep de hal door en bekeek de decorstukken die hij zag. Ineens werd hij door iemand aangesproken.
“Hé, wat moet dat daar!” Een donkerharige jongeman in korte broek en met ontbloot bovenlijf kwam met grote passen op hem afgelopen.
“Ik ben Olaf Ekstrand en op zoek naar … “ Olaf doorzocht zijn papieren en las: “Öle Niegard.”
“Oh, dan heb je pech want hij is juist begonnen met het schieten van wat plaatjes. Als je wilt mag je wel even komen kijken.” Olaf vond het prima en liep met de jongeman mee, die zich voorgesteld had als Thor, naar de filmset. Thor wees hem een plaatsje en vanwaar hij zat kon Olaf het gebeuren goed waarnemen. Eigenlijk heel opwindend allemaal en al snel zat hij met een geweldige erectie die zijn rotgedachten van die ochtend even deden wegsmelten.

Tegen zessen kleedde Erik zich om in zijn zwembroek, zocht toen zijn zoon op en trof hem aan op het terras bij zijn kamer.
“Zo, zit jij lekker bruin te worden?”
“Ja, als jij uit mijn zon gaat tenminste wel.”
“Sorry, hoor, ik wist niet dat je boos werd,” plaagde zijn vader hem en meteen stompte hij hem tegen zijn bovenarm. “Zin om wat te zwemmen?”
“Ja, lijkt me een goed idee.” Johan stond op en liep zijn kamer in gevolgd door Erik. Daar stapte de jongen uit zijn korte broek en slip en trok hij zijn zwembroek aan. Erik keek toe en voelde meteen een ongelofelijke jaloezie opkomen. Als ik ook nog zo mooi en jong was, zou ik Olaf zeker niet verloren hebben, dacht hij.
“Kom, wie het laatste in het water is, is een sufferd,” riep Johan en spurtte weg. Vertwijfeld bleef Erik eventjes staan maar zette toen de achtervolging in. Hij kon echter niet meer voorkomen dat hij de sufferd werd. Terwijl ze in het water dobberden kwam de hele filmcrew langs het zwembad en Erik zag tot zijn verbazing ook Olaf daarbij lopen.
“Hé, kom je zo ook even zwemmen nog?” riep hij hem toe.
“Ja, me even omkleden en dan kom ik.”
“Nou je bent mooi genoeg om er zo in te duiken hoor,” riep een van de acteurs. Hij kreeg grote bijval van de anderen en even later schoot de hele groep uit de kleren en sprongen ze achter elkaar bloot het water in.
“Je bent ook echt nog een jonge hond soms hè,” zei Erik toen Olaf naar hem toe gezwommen was.
“Ja, maar wel een lieve jonge hond!” Hij probeerde Erik te kussen maar deze weerde hem af.

Het avondeten werd vanwege het prachtig mooie zomerse weer geserveerd op het grote terras en de hele tafel zat vol. Niet alleen Johan, Eric en Olaf waren er maar ook de filmcrew en nog een groot aantal andere, allemaal prachtige mannen. Tegen halftien zei Erik tegen Olaf dat ze nog wat dingen moesten regelen.
“Nu nog?”
“Ja, het kan echt niet wachten tot morgen!” Erik verontschuldigde zich bij Johan en zei dat hij later op de avond nog wel even langs zou komen. Gedwee slofte Olaf achter zijn collega aan.
“Wow, Erik, ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar wat jij destijds hebt meegemaakt hier op dit eiland,” zei hij toen ze op Eriks kamer waren aangekomen. “Maar, ik denk dat ik niet meer zoveel hoef te raden.” Erik draaide zich naar zijn vriend om en haalde het medaillon uit zijn broekzak tevoorschijn.
“Herken je dit?” vroeg hij. Olaf schudde zijn hoofd. “Dit is het medaillon dat ik heel lang geleden aan Johan heb gegeven en waarin een fotootje zit van zijn moeder en van mij.”
“En … “
“Ik vond dit vanmorgen toen ik op jouw kamer wakker werd op het nachtkastje.” Shit, Olaf wist nu voldoende. “Waarom heb je in vredesnaam met mijn zoon geslapen Olaf! Kon je niet langer wachten op mij en ben je daarom met de eerste de beste het bed ingedoken!!!”

Wordt vervolgd...

Reacties zijn welkom op het Forum van deze site maar ook via mijn mailadres: lucky_eye2@yahoo.co.uk

©juli 2002, Lucky Eye
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten