Stille Johnny deel 19

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Stille Johnny deel 19

Bericht door Bingo » di 01 nov 2011, 12:01

Stille Johnny deel 19


“Hoezo?”

“Nou denk jij dat ik het leuk vind om steeds je harde pik tegen mijn billen te voelen duwen”.

“O, is het dat geweest, ik denk dat we dan toch maar ieder onze eigen kamer moeten nemen”.

“Nee, alsjeblief niet John, anders kan Nico nooit bij mij blijven logeren, je weet toch dat ik maar gewoon een eenpersoonsbed heb. Ik zal ook nooit meer zeuren over je piemel, het was trouwens wel een lekker gevoel alleen het was jammer genoeg de verkeerde piemel” smeekt hij quasi.

“Oké Twan, maar als de nood aan de man was geweest had ik graag mijn kamer voor een of twee nachten aan je afgestaan hoor”.

“Zou jij dat werkelijk voor ons overhebben gehad?”

“Natuurlijk voor jullie altijd, maar kom ga je nu maar wassen volgens mij heb je behoorlijk gezweet vannacht”.

“Hoezo, ruik je dat dan zo goed?”

“Hm, zou ik het anders gezegd hebben?” stel ik de vraag terug.

Terwijl Twan zich gaat wassen zoek ik mijn schoolspullen bijeen, ook leg ik mijn kleren klaar die ik later aan wil trekken.

Als Twan terug is kleed hij zich aan, samen lopen we naar de keuken en dekken de tafel voor het ontbijt.

“Jij heb het maar goed John, jij kunt nog heerlijk naakt lopen” zegt hij als de tafel klaar is.

“Ja, maar daarvoor ben jij vanmiddag eerder thuis dan ik, en kunt heerlijk genieten van de zon”.

“Daar moet ik je gelijk in geven, huiswerk hebben we deze week niet meer”.

“Nee, gelukkig niet, maar toch, ik vind de laatste schooldagen wel leuk. Zo kom je alvast in vakantiestemming, ofschoon ik natuurlijk liever thuis zou zijn” lach ik.

Ondertussen schenk ik twee mokken koffie in, daarna beginnen we aan ons ontbijt.

Even later komt Ma de keuken binnen en wenst ons een goedemorgen. Pa ligt nog in bed omdat hij middagdienst heeft.

Ik sta op en vraag: “Ma ook een mok koffie?”

“Ja John, heerlijk” zegt ze en geeft me een tik op mijn billen.

Gezellig ontbijten we samen “wat ben jij al vroeg op John?”
“Och, ik wilde Twan niet alleen laten ontbijten, daarbij was ik toch al wakker”.

“Dat is lief van je, hoe ziet jullie schooldag eruit?”

“Zoals altijd Ma, net voor de vakantie wordt schoon schip gemaakt, poetsen en nog eens poetsen” lacht Twan.

“Ja Ma, bij mij is het, hetzelfde liedje” vul ik Twan aan.

En “morgen dan?” vraagt ze verder.

“Ik ben morgen vrij, ik hoef pas om twee uur naar school om mijn Diploma op te halen”.

“Ja, ik moet nog twee jaar naar school voordat ik zo ver ben” zegt Twan met een sip gezicht.

“Als jij tenminste je best doet, anders zouden het er ook drie kunnen zijn” lacht Ma.

“Wees maar niet bang Ma, ik zal zeker de eerste keer slagen zonder een herexamen te moeten doen” zegt Twan en kijkt daarbij naar mij.

Ik moest helaas voor twee vakken herexamen doen, dit had ik trouwens nooit verwacht.
Als Twan klaar is met het ontbijt gaat hij naar school. Hij wenst ons een fijne dag toe, terwijl ik nog lekker een half uur met Ma blijf napraten over de middag en avond bij Ad en zijn Ouders.
Maar dan wordt het ook tijd voor mij, ik loop naar boven en kleed me op mijn kamer aan.
Even later ben ik weer terug in de keuken, daar geef ik mijn Ma een kus en ga naar school.

Als ik het schoolplein op fiets staan een paar klasgenoten bij de fietsenstalling en begroeten mij.

Ik zet mijn fiets op slot en loop naar het groepje klasgenoten.
“Hoi exhibitionist” zegt een van de jongens.

Meteen kijk ik naar Remco die ook in de groep staat, die trekt echter meteen zijn schouders op.
Daarop kijk ik de jongen weer aan.

“Ja, ik heb je zaterdag gezien in Velden, jij gaf werkelijk een mooie show op de parkeerplaats” zegt de jongen lachend.

Hierop geeft Remco hem meteen een knal in zijn gezicht en zegt: “dat kan toch iedereen gebeuren, of niet soms?”

“Nee, mij niet” kreunt hij terwijl hij aan zijn neus voelt, “ik heb dan nog altijd een slip aan”.

Hij kijkt naar zijn hand die onder het bloed zit, maar hij durft niet terug te slaan.

“Oké Daan, maar dit hoeft niet iedereen te weten. Wat je gezien hebt heb je gezien, maar houdt er verder je mond over, anders krijg je het met mij aan de stok begrepen?”

“Ja, sorry Remco, maar het was een grappig gezicht hoe hij daar half naakt stond”.

“Daan pas op, je hebt maar één neus, maar een blauw oog staat je vast ook goed”.

“Ja, ja is goed, ik zeg niets meer” en hij schermt zijn hoofd bang af.

“Oké, dan ben ik schijnbaar duidelijk genoeg geweest”.

De anderen jongens kijken elkaar verwonderd aan, ze begrijpen er echt niets van.

Een van de andere jongens vraagt: “vertel eens wat heb je zaterdag gezien Daan, stond hij werkelijk in zijn blote kont op die parkeerplaats?”

“Nee, laat maar. Dadelijk heb ik ook nog een blauw oog als ik op vakantie ga”.

Remco grijnst naar mij en geeft me een knipoog, als teken dit zit wel goed.

Het groepje jongens gaat weg en ik zeg: “bedankt Remco, ik heb nooit geweten dat jij zo vlug was ”.

“Dan weet je het nu, ik houd er gewoon niet van als iemand een vriend of kennis van mij voor schut zet”.

“Hè, wat is er met Daan gebeurd?” vraagt Patrick die ondertussen bij ons is komen staan.

“Och, hij heeft even kennis gemaakt met mijn rechtervuist” lacht Remco.

“Hoezo?”

In het kort vertel ik wat er gebeurd is, maar ook waarom.

“Dat heb ik weer, valt er wat te beleven, ben ik op de verkeerde plek. Ik had dat graag gezien hoe jij daar op de parkeerplaats stond” grijnst Patrick.

“Dat kan ik mij goed voorstellen, ouwe rukker” lach ik.

“He gut, wat ben je onaardig tegen mij. Kan je het niet nog eens herhalen, extra voor mij, maar wel in slow motie” lacht nu Patrick.

“Hè Patrick, wil jij ook kennis maken met mijn rechtervuist?” grinnikt Remco.

“Nou, als ik eerlijk ben liever niet, ik ken het resultaat”.

“Gedraag je dan ook als een jongen en niet als een meisje. Ik heb niets tegen homo’s maar ik houd niet van die verwijfde types, ofschoon natuurlijk iedereen is hoe hij is”.

“Sorry, ik wist niet dat je gelijk boos werd?
Tussen haakjes Remco, ik ook niet hoor, ik speel het maar” glimlacht Patrick.

De zoemer onderbreekt ons gesprek, iedereen gaat de school in en zoekt zijn of haar klas op, veel meisjes zitten er trouwens niet op de LTS.

De Mentor van onze klas doemt het jaarlijks verhaal op: “dames en heren, als jullie vandaag alle opdrachten klaar krijgen, dan krijgen jullie vanmiddag al jullie diploma uitgereikt”.

Ik stoot Remco aan en zeg: “dat zeggen ze ieder jaar, maar het is nog nooit gebeurd”.

“Ja, dat liedje kennen we al” grinnikt hij.

“Jongens, dat heb ik gehoord, maar dit jaar zal het dan echt gebeuren. Morgen wil de Rector een extra vergadering in lassen, komend school jaar gaat er het een en ander veranderen op deze school” zegt de Mentor.

“Hè, dat liedje kennen we nog niet, dit is een nieuw liedje” zegt Patrick hardop.

Hierop moet iedereen lachen, zelfs de Mentor lacht mee.
Nog steeds lachend om de opmerking van Patrick verdeelt hij de taken aan ons.

Voordat wij aan de slag gaan zegt hij nog snel: “dames en heren, wat ik juist zei is waar. De Rector hoopt dat jullie alles klaarkrijgen vandaag, zodat morgen een extra vakantiedag voor jullie is en de vergadering door kan gaan”.

Als wij naar buiten lopen om alles schoon te maken vraagt Remco: “John, zullen we hem kunnen vertrouwen, of is het weer één of andere smoes?”

“Het klonk anders wel gemeend” Remco.

“Het is ook serieus gemeend” zegt de Mentor, terwijl hij zijn handen op onze schouders legt en er even in knijpt zoals gebruikelijk.

Verschrikt keken Remco en ik hem aan, wij hadden niet door dat hij achter ons stond.

“Dus jongens doe jullie best” zegt hij en loopt naar een andere groep die ook over hetzelfde probleem aan het praten is.

Na de grootte pauze is bijna alles klaar, na een goed uur komt de Rector het schoolplein opgelopen en inspecteert alles.

“Oké, dames en heren, spullen opruimen en daarna naar de aula. Daar staat limonade en taart klaar voor jullie. Over een goed uur ga ik jullie diploma’s uitreiken”.

Iedereen was er stil van, zou het dan toch waar zijn?
Alle spullen worden netjes ingeleverd, daarna loopt iedereen naar de aula.
Onder het genot van limonade en taart, wordt er veel gepraat onder de leerlingen.

Remco, Patrick en ik stonden bij elkaar en ik vraag: “hè Remco, wat doe jij morgen met de extra vrije dag?”

“Dat weet ik nog niet, dit was het laatste waar ik op gerekend had”.

“Ik denk dat ik morgen eerst uitslaap tot een uur of elf, daarna ga zwemmen in de Maas” zeg ik.

“Lijkt mij een goed idee, dat zou ik ook wel eens kunnen doen. Wat doe jij Patrick heb je zin om met ons mee te gaan?”

“Ja graag, als ik mee mag en jij het niet erg vind om met twee homo’s te gaan zwemmen?” vraagt hij glimlachend.

“Ik heb toch gezegd, dat ik er geen probleem mee heb dat jullie homo zijn, trouwens anders zou ik je ook niet uitnodigen om mee te gaan, toch?”

“Nee, daar zit wel wat in, daarbij beloof ik je dat ik niet weer de komiek ga uithangen”.

“Dat is je ook geraden ook” zeggen Remco en ik bijna tegelijk.

“Patrick zorg dat je klaar staat om twaalf uur, ik kom eerst jou eerst ophalen, daarna fietsen wij samen naar Remco”.

“Oké afgesproken, moet ik nog wat meenemen?” vraagt Patrick.

“Ja natuurlijk, wat denk je van een zwembroek, handdoek en wat proviand” lacht Remco.

“O ja, vergeet niet de zonneolie of crème” voeg ik er aan toe.

“Nee, dat was ik toch al van plan”.

Om half vier komt de Rector de aula binnen. Hij heeft een stapel papieren bij zich en vertelt dat van de hele klas er maar twee zijn die het niet gehaald hebben en nog een jaartje terug moeten komen.
Dit komt overeen met de andere examenklassen, wij hebben het beste resultaat op school.

De Rector belooft de gezakte jongen en één meisje, dat ze volgend jaar zoveel mogelijk in een klas worden geplaatst.
Verder wenst hij de geslaagden veel succes in de toekomst, en iedereen een prettige vakantie.

Bij het naar buiten lopen houdt de Rector me tegen en zegt: “John, even tussen ons gezegd, onze vriend de KALE komt volgend jaar niet meer terug, hij heeft ontslag genomen” en geeft me een knipoog.

Ik lach even en zeg: “ik hoop dat U en Uw familie een mooie vakantie zullen hebben”.

“Jij ook John, waar gaat de reis heen, als ik mag vragen?”

“Ergens in Zuid Frankrijk aan de kust meneer”.

“O, wie weet komen we elkaar wel tegen John”.

Ik lach even en zeg: “dat denk ik niet meneer, wij gaan namelijk naar een naaktcamping”.

“Goh dat is toevallig, wij ook en dat al jaren” zegt hij met een brede grijns.

“Dan zou alles mogelijk zijn, maar ik beloof U dat ik volgend jaar nog eens binnenwip op U school” daarna neem ik afscheid en geef hem een stevige handdruk.

“Jij bent altijd welkom op deze school, maar beloof me dat jij mij dan ook komt bezoeken”.

“Natuurlijk, ik kom eigenlijk alleen voor U en voor mijn Mentor”.

“Daar ben ik blij om, ik hoor altijd graag dat een leerling en band heeft met zijn oude school en met plezier terugkijkt naar die tijd hier op school”.

Als ik bij de fietsenstalling kom staan Remco en Patrick op me te wachten. Remco vraag “wat had jij nog allemaal te bespreken John?”

“Dat vertel ik je morgen wel, nu eerst naar huis en ons Diploma laten zien” lach ik.

“Ja, eindelijk vakantie” roepen wij drieën in koor en fietsen juichend naar huis. Onderweg valt er steeds iemand weg en zwaaien we naar elkaar en roepen “tot morgen” naar elkaar.

Thuis zet ik mijn fiets in de schuur. Ik moet zelf de keukendeur van het slot doen want er is nog verder niemand anders thuis.
In de keuken grijp ik een blik bier uit de koelkast en loop vervolgens naar mijn slaapkamer. Daar gooi ik eerst de balkondeur open en trek mijn kleren uit.
Ik rol mijn bureaustoel het balkon op en steek een sigaret aan, daarna klik ik het blik open en neem een flinke slok.
Wanneer mijn blik leeg en mijn tweede sigaret op is, sta ik op om me te gaan douchen en zet in het voorbijgaan mijn PC aan.
Na het douchen kijk ik even in Twan zijn kamer. Als ik de deur openmaak komt mij de verfstank tegemoet. Snel loop ik naar het raam en zet dat open.
Terug op mijn kamer schrik ik, Twan staat in de kamer, die had ik helemaal niet horen thuiskomen.

“Hoi broer, lekker gedoucht?”

“Ja Twan, daarbij heb ik al vakantie”.

“leuk voor je John, maar ik moet morgenvroeg om tien uur op school zijn, vraag me niet waarvoor hoor, ik zou het bij god niet weten”.

“Gelukkig is je kamer bijna klaar. Pa heeft zelfs een deel van je meubels teruggezet, het ziet er erg mooi uit, Twan”.

“Wat wil je daarmee zeggen John?”

“Niets Twan, wees niet bang jongen, jij mag voorlopig hier nog slapen, maar het is mooi dat we een logeerkamer hebben.
Als de verf reuk weg was geweest, had ik daar vannacht kunnen uitslapen, nu word ik weer wakker als jij moet opstaan”.

“Hopelijk vind jij dat niet erg, ik was ook liever thuis gebleven”.

“Dat begrijp ik, maar Twan vertel me eens waar jij met de jongens bent wezen zwemmen in de Maas?”

“Waarom wil je dat weten?”

“Morgenmiddag wil ik met Remco en Patrick gaan zwemmen, een mooi rustig stekje is dan wel op zijn plaats”.

Hij lacht en vertelt me dan waar het is en zegt meteen: “maar niet raar opkijken als Nico en ik er na de school ook heenkomen”.

“Dat maakt mij niets uit, jullie heb ik vaak genoeg naakt gezien, ik weet enkel niet of Remco daarvoor te porren is”.

“En die Patrick dan?”

“O, dat is geen probleem, hij is net zoals jij en ik honderd procent homo, hij heeft zelfs soms wat te nichterige trekken.
Hij beweert wel dat hij ze speelt, maar daar denk ik anders over”.

“Ik laat me gewoon verrassen, maar nu ga ik eerst heerlijk douchen, ik zie je zo wel weer na het douchen en anders bij het eten” zegt Twan.

Mijn PC interesseert me even niet en loop het balkon op om een sigaret te roken. Daar zie ik, als ik plaats neem op mijn bureaustoel, hoe Frederick in zijn nakie met zijn hond Lex aan het spelen is.
Ik zwaai hem vriendelijk toe, hij zwaait terug naar mij en lacht.

“Hoi John, lekker gedoucht?” vraagt hij.

“Ja, maar hoe weet jij dat?”

“Nou, je haren zijn nog zo nat dat dit het bewijst is dat je net onder de douche vandaan komt” schatert hij.

“Heb je zin om wat te drinken, Twan is ook zo klaar met douchen”.

Frederick kijkt even naar Lex en zegt: “eigenlijk moet ik hem nog uitlaten, maar dat kan ook later nog, ik kom eraan”.

“Mooi ik wacht op je, de weg ken je wel”.

Nog geen drie minuten later staat hij op mijn balkon.

“Wat wil je drinken, cola of sinas?”

“Doe mij maar een cola, thuis krijg ik dat niet zo vaak te drinken” lacht hij speels.

Ik loop naar de keuken en kom even later terug met een literfles cola en drie glazen in mijn hand.

“Hé Frederick, kom je een feestje bouwen op de komende vakantie?” vraagt Twan als hij naakt terug de kamer binnenkomt van het douchen.

“Ja John, heeft gevraagd of ik wat wilde drinken, daar zei ik natuurlijk geen nee op”.

“Het beloofd voor ons alle een mooie vakantie te worden, jij samen met Nico, John en Ad samen en vooral voor Frans en mij”.

“Heb jij een oogje op Frans?” vraagt Twan.

Verlegen antwoord Frederick: “als ik eerlijk ben wel, hij is ook zo mooi, maar ik weet niet eens of hij wel homo is”.

“Daar kom je tijdens de vakantie wel achter, Frederick” zegt Twan.

“Ja, knul als je wilt leren Twan en ik je enkele delen van het verleiden van je vriendje leren”.

“Maar alleen als jij het ook echt wilt” zegt Twan.

Frederick glundert over zijn hele gezicht en vraagt: “zouden jullie mij dat echt willen leren?”

“Ja, daar zijn we toch vrienden voor” zegt Twan.

“Oké, hier komt les één, je weet hoe aftrekken gaat?” vraag ik.

“Nou, eigenlijk weet ik het van horen zeggen, maar hoe het echt gaat weet ik nog niet”.

“Ga maar op je rug liggen Frederick en ontspan je zo goed als het gaat” zegt Twan.

Hierbij kijkt Twan mij aan, ik geef hem een knipoogje, Twan begrijpt me en gaat door.
Heel langzaam trekt hij Frederick zijn voorhuid terug, na verloop van tijd staat zijn piemel als een paaltje overeind.

“Kijk goed wat Twan nu gaat doen, als jij dat straks ook bij Frans doet zal hij genieten dat beloof ik je” zeg ik.

“Oké, ik zal goed opletten John”.

Frederick begint zacht te kreunen, naar maten Twan zijn voorhuid over zijn eikel schuift.

“Weet je wat ook lekker is?”

“Nee, ik ben echt eerlijk tegenover jullie”.

“Als jij je vinger goed nat maakt. Daarna druk je jouw vinger zachtjes tegen zijn gaatje en probeert je vinger in zij hol te duwen” zeg ik.

“Hoe bedoel je dat John?”

“Terwijl jij hem aftrekt, duw jij je vinger zachtjes in zijn kontgatje, maar wel voorzichtig hoor.
En zorg er voor dat jij je nagels echt kort geknipt hebt”.

“Daar begrijp ik niets van, waar is dat goed voor John?”

“Met te lange nagels kan je Frans pijn doen, of zelfs verwonden, zodat hij gaat bloeden”.

“Dat begrijp ik nu. Kijk eens zijn mijn vingernagels, zijn die te lang?”

“Als het gaat mogen ze best wel wat korter, kijk maar eens naar Twan en mijn vingernagels”.

“Wow, zijn die kort geknipt. Maar is dat dan zo lekker om een vinger in je gat te voelen?”

“Wil je dat eens voelen?” vraag ik, terwijl Twan door blijf trekken aan Frederick zijn pikje.

“Maar doet dat geen pijn dan?” vraag hij een beetje angstig.

“Als je het voorzichtig en rustig aan doet niet, maar de eerste keer zal ik mijn pink gebruiken en dat kan je ook beter bij Frans doen”.

“Eigenlijk ben ik er wel benieuwd naar hoe dat aanvoelt” giechelt Frederick verlegen.

Ik ga aan de andere kant naast hem op bed zitten en zeg: “oké, draai je maar op je zij”.

Terwijl Frederick me zijn rug toedraait maak ik mijn pink goed nat.
Dan trek ik zijn mooie strakke bruine billen uiteen. Vervolgens strijk ik met mijn pink tussen zijn billen heen en weer.
Frederick begint zacht te kreunen wanneer ik met mijn pink zijn rozetje aanraak.

Als ik met mijn pink op zijn gaatje druk geeft hij een korte gil en zegt: “oh, wat is dat heerlijk John”.

Ik lach en zeg: “wacht maar af tot ik binnen ben met mij pink”.

“Hè, het voelt nu al heerlijk aan, ik dacht dat jij al erin was?”

Dan druk ik harder en mijn pink gaat gemakkelijk bij hem naar binnen. Ik laat hem er aan wennen en zit met mijn hele pink in zijn holletje.
Wanneer ik merk dat hij zich volkomen heeft ontspannen ga ik langzaam met mijn pink op en neer.

“Oh John, dat is werkelijk te gek” kreunt hij.

Na hem een tijd met mijn pink te hebben gevingerd trek ik de pink uit zijn gat. Verwonderd kijkt hij over zijn schouder en vraagt: “waarom stop je nu, het is zo heerlijk wat je doet?”

“Ik ben zo terug en dan wordt het nog lekkerder, let maar op mijn woorden”.

Terwijl ik naar mijn nachtkastje loop gaat Twan tergend langzaam verder met het trekken aan het pikje van Frederick.
Ik pak een flacon glijmiddel uit de lade en loop terug naar mijn plaats achter Frederick. Ik doe een flinke dot glijmiddel op mijn middelvinger maar vergeet zijn hol niet.
Zijn hol smeer ik met mijn pink in, daarna duw ik mijn middelvinger bij hem naar binnen.

“O, o dit is pas echt lekker” zegt hij wanneer ik zijn prostaat aanraak en deze streel.

“Heb ik je teveel beloofd?” vraag ik en kus hem in zijn nek.

“Nee, zeker niet” kreunt hij.

Niet veel later begint zijn lichaam te trillen, hij verstijft helemaal en spuit een beetje sperma in de hand van Twan.

Verschrikt kijkt hij naar Twan zijn hand en vraagt als hij weer kan praten: “wat is dat, is dit wel normaal?”

“Ja, dat is het Frederick, over een tijdje wordt het nog meer en dan spuit je wel drie of vier stralen sperma” zegt Twan.

“Sperma?” vraagt hij met grote ogen, Twan en mij beurtelings aankijkend.

“Ja Frederick, dit is zaad en als dat bij een meisje in haar vagina komt kan het zijn dat ze een kindje krijgt van jou” vertel ik hem.

“Maar nu weet je hoe je Frans kunt verwennen wanneer jullie samen in het tentje liggen, mits jullie beiden aan het experimenteren willen gaan” zegt Twan.

“Ja maar, hoe kom ik erachter of Frans het ook wil?”

“Nou, als jullie ’s avonds in het tentje liggen begin je gewoon met hem te stoeien. Als hij dan een stijve krijgt ga je langzaam verder en streelt voorzichtig over zijn piemel” zegt Twan.

“Zo is het ook met Ad en mij gegaan en van het een kwam het andere” zeg ik.

“Bij mij en Nico ook, dit is de beste manier om erachter te komen” verzekert Twan hem.

“Oké jongens, bedankt maar ik moet weer eens naar huis. Voordat mijn Ouders thuis komen moet ik Lex nog eerst uitlaten”.

“Vergeet niet om eerst een broek aan te trekken. Na de vakantie krijg je les twee van ons, mocht het nodig zijn en jij het ook echt zelf wilt” zegt Twan lachend.

“Dat wil ik sowieso, of Frans nu homo is of niet. O ja, en wat die broek aangaat, dat vergeet ik nooit” lacht hij en neemt afscheid van ons.

“O ja Frederick, wanneer gaan jullie op vakantie?” vraag ik nog vlug voordat hij weggaat.

“Komende week woensdagmorgen al op tijd”.

“Mooi dan was ik je een fijne vakantie en veel succes met Frans”.

“Jullie ook een mooie vakantie, vooral veel plezier” lacht hij verlegen, zwaait kort naar ons en gaat naar huis.

Als Frederick weg is loop ik naar binnen en zet de PC aan. Daarna loop ik terug naar Twan en samen roken we een sigaret. Even later zien we Frederick met Lex in de tuin, hij heeft enkel een sportbroek en slippers aan. Hij kijkt naar ons en zegt: “ik laat alles gewoon open, jullie letten wel even op hè?”

Ik steek mijn duim omhoog, dan gaat hij met Lex door het tuinpoortje in de richting van de straat.

Frederick en Lex zijn goed en wel weg als opeens zijn moeder de tuin in komt lopen. Zij kijkt rond en roept: “Frederick, ik ben thuis!”

“Goedemiddag buurvrouw, Frederick is Lex aan het uitlaten, hij is ongeveer tien minuten weg!” roept Twan vanaf het balkon naar haar.

Frederick zijn Moeder kijkt naar boven en ziet Twan in zijn nakie tegen de balkonleuning staan. Zij vraagt: “en dan laat hij achter alles gewoon open?”

“Ja, hij heeft gevraagd of wij een oogje in het zeil willen houden” zegt Twan.

“Oké dan, maar dat is niet de bedoeling, hij hoort alles af te sluiten als hij weg gaat” lacht ze.

“Normaal doet hij dat ook, maar omdat wij toch op het balkon zitten en het zo warm is, heeft hij een uitzondering gemaakt”.

“Bedankt jongens, maar toch spreek ik hem daar dadelijk op aan, afspraak is afspraak” lacht zij weer en vervolgens zwaait ze even en gaat naar binnen.

“Mooi weer hè?” horen Twan en ik opeens van de andere kant komen.

Verschrikt slaat Twan zijn hand voor zijn piemel en kijkt naar de buren aan de andere kant. Daar ziet hij Mark, de buurjongen met zijn fiets in de hand bij het tuinpoortje staan. “Ja, ja erg warm stamelt” stamelt Twan met een kleurtje.

“Schaam je maar niet hoor, ik ben ook maar een jongen, het is dat je niets meer kunt uittrekken want zelfs dit is nog te veel vandaag!” roept hij en loopt lachend verder.

Nog steeds zijn piemel bedekt houdende komt Twan naar mij toe gelopen.

Lachend vraag ik: “wie was dat?”

“Een van de buurjongens, ik dacht dat het Mark was de oudste van de twee” zegt Twan.

“En die heeft je gezien?”

“Ja, ik heb er niet bij nagedacht dat ze juist vanaf hun tuinpoortje, zo op ons balkon kunnen kijken”.

“De volgende keer denk je er vast wel aan. Maar als het Mark is dan is het niet zo erg, ik weet dat hij op voetballen zit en die altijd samen in een gezamenlijke douche douchen”.

“Waar weet jij dat van?”

“Van een klasgenoot van mij, hij speelt in het zelfde team als Mark”.

Gesloten