Stille Johnny deel 14

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Stille Johnny deel 14

Bericht door Bingo » ma 22 aug 2011, 11:00

Stille Johnny deel 14


“Wat een eer zeg, normaal doen jullie dat nooit”zegt ze tegen haar broertjes en geeft iedereen een tik op onze billen.

“Dat klopt, maar Ma en Pa zijn er niet, dus vanavond ben jij onze Mama”zegt Richard.

“Oké, dan wens ik jullie ook een goede nachtrust toe, en nu maar snel naar jullie bed kinderen en denk eraan braaf met jullie handen boven de deken slapen” grapt ze.

Hierop roept Ad die al bij de keukendeur staat: “dat gaat niet Mama, bij deze hitte slapen wij toch altijd zonder deken of laken zoals U weet!”

“Och, wat dom van mij dat ik daar niet aan heb gedacht, maar nu snel naar bed morgen moet de tuin gedaan worden” speelt Marieke het spel mee.

Lachend lopen we de keuken in en ruimen alles in de vaatwasser, om vervolgens naar onze kamers te gaan.

Bij onze slaapkamerdeur zegt Richard: “niet te veel herrie maken dadelijk, ik wil namelijk slapen vannacht” lacht hij.

Als we eindelijk alleen zijn laat ik me languit op bed vallen en zeg: “één geluk heb je”.

“Hoezo” vraagt hij.

“Nou uitkleden hoef je me niet meer, volgens mij heb ik qua drank genoeg gehad vanavond, maar mij verwennen mag je me toch nog wel hoor, ik houd gewoon van jouw schat”.

“Ik ook van jou John, maar daar maak ik geen misbruik van, ik heb liever dat je alles merkt wat ik met je doe, dus slaap maar lekker kerel.
Morgen is er weer een nieuwe dag knul, dan ga ik je zeker verwennen”.

Ad drukt zijn lichaam stevig tegen mij aan en dat voelde echt goed, niet veel later vielen we heerlijk in slaap Ad hield woord er gebeurde die avond niets meer.
In de ochtend werd ik wakker rond een uur of vier, ik moest dringend mijn lading bier lossen en ging naar de badkamer waar een tweede toilet was.
Als ik na het plassen terug op onze kamer kwam zag ik mijn Ad op bed liggen, zijn armen en benen wijd uitgespreid het was net of hij aan een kruis hing.
Voor mij was er op dat moment geen plaats in of eigenlijk op bed, dus probeerde ik plaats te maken en draaide hem op zijn zij.
Nadat het me gelukt was, gromde en knorde hij wat in zijn slaap en draaide zich terug op zijn rug.

‘Nou ja, dan moet je het maar zelf weten’ dacht ik en ging op mijn buik op een arm en been liggen.
Slapen wilde ik natuurlijk ook, ik sloeg mijn arm om hem heen en ging quasi half op hem liggen.
Ik voelde hoe mijn piemel die van hem beroerde en mijn jongeheer kwam langzaam overeind,
het duurde dan ook niet lang of hij was stokstijf.
Langzaam begon ik mijn pik over zijn slappe piemel te wrijven, en voelde hoe die ook hard begon te worden.
Opnieuw gromde hij iets onverstaanbaars, dus wist ik dat hij nog sliep.
Ik ging heerlijk verder en voelde dat ik bijna klaarkwam, na nog wat verder te gaan voelde ik hoe mijn spieren samen trokken en ik begon te trillen en spoot mijn zaad op zijn buik.
Bijna tegelijk spoot ook Ad zijn zak leeg, ik voelde hoe zich vijf stralen van zijn nectar tussen onze buiken belanden.
Voldaan viel ik in slaap, de volgende ochtend werd hij als eerste wakker en merkte hoe wij aan elkaar plakten.

Ik lag nog steeds boven op hem, Ad zijn gedachten maalde door zijn hoofd ‘heb ik gewoon een natte droom gehad, of heb ik mijn handen niet thuis kunnen houden en heb ik John toch misbruikt.
‘Maar als dat zo is dan is het in mijn slaap gebeurd, ik kan me er niets van herinneren dat ik ook maar iets heb gedaan’.

Nu werd ik ook wakker en wenste hem een goedemorgen toe en zeg: “wat kijk je beteuterd, is er iets?”

“Ja, schijnbaar heb ik een natte droom gehad, of ik heb in mijn slaap toch iets gedaan met je”.

Ik schiet in de lach en zeg: “nee lieverd, maak je maar geen zorgen, Ik heb mijn handen of eigenlijk mijn pik vannacht niet thuis kunnen houden”.

Hij kijkt me verwondert aan en vraagt: “hoe bedoel je dat?”

Ik verteld hem: “dat toen ik terug kwam van het toilet hij zo verleidelijk op bed lag, dat ik me zelf niet meer in grip had.
Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan, we zijn beiden heerlijk tot een hoogtepunt gekomen, daarna ben ik weer heerlijk in slaap gevallen het resultaat zei je”.

“Jij gluiperd, had je me niet wakker kunnen maken, dan had ik er ook wat van gehad.
Nu heb ik er niets van gemerkt en dacht dat ik in mijn slaap mijn handen niet thuis had kunnen houden” lachte hij.

“Nee waarom, ik ben gewoon een stille genieter, jij lag zo heerlijk te dromen dat ik je niet wilde storen” lachte ik hem toe.

Hij trekt mij boos overeind en zegt: “voor straf ga je nu mee naar de badkamer, daar was je onze geile sporen weg en wie weet wat ik nog met je ga doen.
Want dit kan echt niet zonder een extra straf, mij me zomaar in mijn slaap laten klaarkomen, ik dacht al dat ik mij aan jou had vergrepen in mijn slaap”.

Ik verzet me een beetje en hij trekt me mee richting badkamer, daar draait hij de kraan van de douche open en duwt me naar binnen.

“Schoonmaken en wel nu meteen” snauwt hij me speels toe.

“Ja, ja meester ik zal mijn best doen om ons weer toonbaar te maken” zeg ik lachend.
Terwijl ik onze lichamen in zeep gaat Ad achter me staan met de doucheslang in zijn hand, hij spoelt onze lichamen af en draait de douchekop van de slang.
Dit merkte ik eerst als hij de kraan verder open draaide en de slang tegen mijn rozetje drukte, ik voelde hoe het warme water in mijn jongenskutje liep.
Zacht begin ik te kreunen, het was een heerlijk gevoel om het water in en uit mijn hol te voelen lopen.
Ik draaide mijn hoofd om en kuste hem op zijn mond, onze tongen zochten en vonden elkaar.

Zacht hijg ik en vraag: “wat ben je van plan ad?”

“Wat denk je?
Ik geef je, je verdiende loon en ga je voor je daad bestraffen”.

“Hoe, hoe bedoel je?”

Zonder wat te zeggen neemt hij de shampoo in zijn hand en doet een flinke klodder op zijn stijve pik en ook tussen mijn billen.

Dan zegt hij: “ik ga je neuken John, dit wordt voor jou D-day en zie het als een straf, want wat jij vannacht heb gedaan kan niet onbestraft blijven”.

“Wil jij dat werkelijk gaan doen?” zeg ik met een brok in mijn keel.

Het was een overbodige vraag want ik voelde zijn pik al tussen mijn billen, zijn eikel drukte al tegen mijn rozetje.
Hij drukte met zijn vrije hand een washandje in mijn mond, daarna drukte hij zijn eikel verder in mijn hol.
Even dacht ik dat ik door de grond ging zakken, Jezus wat deed dat pijn de tranen stonden in mijn ogen toen zijn eikel mijn sluitspier voorbij ging.

Als Ad halverwege in me zat hield hij even stil en vraagt hij zacht in mijn oor: “gaat het mijn lieverd?”

Als ik van de pijn ben bekomen, knik ik met mijn hoofd, door het washandje kon ik niets zeggen.
Ad drukt daarop zijn hele pik naar binnen, ik voel zijn zak tegen mijn billen en opnieuw laat hij me even wennen.
Maar al snel begint hij me langzaam te neuken, na verloop gaat hij steeds heftiger neuk bewegingen maken.
Al snel verdwijnt de pijn en ik voel een heerlijk gevoel in mijn hol, ik spuug het washandje uit mijn mond en begin te kreunen.
Terwijl Ad me neukt trekt hij met een hand mijn pik af, de andere hand legt hij op mijn mond zodat ik niet te luid ga kreunen.
Na een paar minuten voel ik hoe Ad zijn pik harder wordt in mijn hol, bijna tegelijk spuiten we.
Hij in mijn hol en ik tegen de douchewand, Jezus zo’n orgasme had ik nog nooit eerder beleefd.
Uitgeput bleven wij nog verstrengeld staan, tot Ad zijn pik slap werd en uit mijn jongenskutje gleed, draaide hij me om en gaf mij meteen een heerlijke tongzoen.

“Hoe was je eerste keer?”

“Heerlijk, eerst deed het pijn maar daarna was heerlijk, ik had deze straf nooit verwacht jij mag me vaker straffen.
Vooral omdat je laats zei dat je dit alleen bij je ware vriend zou doen, dus vanaf nu ben ik echt je vriendje” lach ik.

“Dat ben je zeker, zolang jij me trouw blijft ben ik dat ook en zijn we ware vrienden.
Maar ik hoop dat ik je niet te veel pijn heb gedaan?” informeert hij nog extra.

“Nee Ad, ik heb er echt van genoten, en jij volgens mij ook?”

Opeens worden we gestoord door Marieke ze vraagt: “hebben jullie twee nog lang nodig?”

“Nee, we zijn zo klaar, nog even de douchecel schoon maken!” roept Ad.

“Mooi, dan wacht ik even anders kruipt Richard me voor”.

Wij spoelen de douchecel met koud water uit en gaan er vervolgens nog snel even onder staan, zodat onze half stijve piemels slap worden.
Handdoeken of douchelakens waren we vergeten, met halve stijve piemels willen we ons Marieke niet mee confronteren.
Dus waren we verplicht ons koud te douchen, mijn god dat was echt koud, met kippenvel verlaten we de badkamer.

Marieke lacht en vraagt: “was die koude douche echt nodig, ik ben wel wat gewend hoor mijn vriend heeft ook altijd last van een stijve als hij mij naakt in de slaapkamer ziet”.

“Ja, ja Mammie dat was echt nodig, stel je voor dat U van onze pikken zou schrikken” lacht Ad.

“Ik weet zeker dat jullie beiden niet tegen mijn vriend zijn pik aan kunnen, ik bedoel jullie beiden samen”.

“Overdrijf niet zo, tot nu hebben we je vriend nog nooit gezien” zegt Ad.

“Dat klopt, maar daar komt gauw verandering in, vanavond is hij erbij en blijft ‘s nachts bij me slapen”

“Dus moeten we vanavond gekleed gaan?”

“Nee Ad, hij weet van onze voorkeur, hij is van huis uit nudist dus geen schroom, maar ga nu maar snel koffie zetten na het douchen heb ik daar altijd trek in.
Een paar gebakken eieren waren ook niet verkeerd, maar wel aan beiden zijden gebakken” lacht ze en verdwijnt in de badkamer.
Ad en ik lopen naar onze slaapkamer en maken het bed op en overleggen of wij ons zullen aankleden.
Net als wij onze slips aan willen trekken horen we Richard voorbij lopen, Ad kijkt hem na en ziet dat hij in zijn nakie naar beneden gaat.
Dus besluiten wij zijn voorbeeld te volgen en gaan ook in Adamskostuum naar beneden.
Dit bleek achteraf gezien een foutenbeslissing te zijn, want Richard was naar beneden gegaan om een plasje te doen daar de badkamer bezet was.
In de keuken kijken wij ons verwonderd aan omdat Richard nergens te zien is, zelfs in de woonkamer of op het terras was geen spoor van hem te bekennen.

Terug in de keuken staat Richard opeens in de deuropening van de hal en hij zegt en vraagt: “zo jullie lopen er ook luchtig bij, gaan jullie zo het ontbijt klaar maken?”

“Ja, waarom niet, het is warm genoeg” zegt Ad.

“Nou als dat zo is, dan blijf ik ook meteen beneden, eens kijken hoe Marieke daarop reageert?” lacht hij.

Richard en ik dekken samen de tafel, terwijl Ad voor de koffie en eieren zorgt.

Een kwartier later komt Marieke de keuken binnen, enkel gekleed in haar slip en zegt: “goedemorgen jongens, hadden jullie niet even jullie slips aan kunnen trekken?”

“Hoezo, ik ben kaal dus voor haartjes in het eten hoef je niet bang te zijn?” schaterlachte Ad.

“Daar zit wat in, het beloofd weer een hete dag te worden en na het ontbijt gaan jullie weer in de tuin werken, straf blijft straf nietwaar?”

“Ja, helaas wel” zegt Richard weeklagend.

Gezamenlijk ontbijten wij, Marieke ruimt later de tafel af en wij gaan naar buiten om de tuin te doen, in de garage haalt Ad de zitmaaier naar buiten en vertelt mij hoe dat ding werkt tevens krijg ik te horen dat dit mijn taak zal zijn voor vandaag.
Zij zelf gaan met het snoeien beginnen, terwijl ik het gras maai.
Jee, het was werkelijk een te gek gevoel als ik de maaier startte, ik zette mijn gehoorbeschermer op die Ad mij had gegeven en begon in mijn nakie aan mijn opdracht.
Na enkele minuten reed ik door het vibreren van de maaier al met een stijve over het gazon rond.

Ad zag dat en riep: “als het je te veel wordt stop je maar even John, het bezaaien van het gras is niet nodig hoor!”

Ik reed stug verder omdat ik niet hoorde wat hij zei, maar nu zag Richard het ook en zei lachend tegen Ad: “goh, John heeft het zelfde probleem als wij, wanneer wij het gras maaien”.

Net op het moment dat Ad zijn broer een stomp gaf keek ik naar hen, ik zette de maaier uit en deed mijn gehoorbescherming af en vroeg: “deed ik wat verkeerds?”

“Nee, alles prima hoor, maar ik zei dat als het je te veel wordt, moet je maar even stoppen” en wijst daarbij naar zijn pik.

“Sorry, maar dat ding trilt zo heerlijk” zeg ik met een kleurtje op mijn wangen.

“Ja, dat hebben Richard en ik ondertussen ook gemerkt, lekker gevoel hè?” lacht hij.
“Nou en of, ik denk dat ik maar een pauze houd anders kom ik nog klaar op dit heerlijk ding”.

“Dat geeft niets hoor, je moest onze sportbroeken eens zien na het grasmaaien!” roept nu Richard naar mij.

Opnieuw krijgt hij een opdoffer van Ad.

“Au, het is toch waar, wij komen toch ook altijd klaar als we het gras moeten maaien van Pa?”

“Ja, dat weet ik ook wel, we maken niet voor niets ruzie wie het gras mag maaien en het mooiste is dat Pa het niet weet waarom we zo graag het gras maaien” lacht hij.

Rond twaalf uur komt Marieke naar het terras, ze heef een dienblad met flink wat sandwiches gesmeerd en zet die op tafel en roep: “jongens komen jullie eten!”

Maar al te graag gaven wij daar gehoor aan, wij hadden honger als een paard van het werken vooral Ad en Richard, ik had de hele morgen op de maaier gezeten maar in hun gezelschap smaakte het me toch voortreffelijk.

“John, als je klaar bent met het maaien kom je dan mee boodschappen doen, de anderen werken maar lekker door?” vraagt Marieke onder het eten.

“Dat is goed, maar ik moet nog wel eerst het gras opruimen”.

“Nee John, laat dat maar liggen, dan heeft mijn paard hooi in de winter”.

“Wat, heb jij echt werkelijk een paard?”

“Ja, heb jij John haar niet laten zien Ad?”

Voordat Ad kon antwoorden zei ik: “oh, het is dus een merrie?”

“Hè, eindelijk een kenner in de familie, Ad en Richard wisten niet eens het verschil tussen een hengst en een merrie als ik ze het niet had verteld.
Maar houdt jij dan van paarden, John?”

“Ja, als ik bij mijn Tante en Oom op vakantie ben ga ik altijd naar een vriendje van mij die hebben twee paarden en een pony waar ik vaak op rijdt.
Het zijn wel werkpaarden, maar zijn gewend aan een zadel en de pony berijd ik meestal zonder zadel”.

“Als we terug zijn van de boodschappen doen, dan laat ik je haar wel zien”.

“Mag ik haar dan ook rijden?”

Marieke kijkt bedenkelijk naar mij.

“Toe, mag ik alsjeblief, ik heb een vakantiebaantje bij een manege en krijg daar ook les in plaats van geld het geld krijg ik van de gasten omdat ik hun paarden beweging geef?”
“Wij zullen het wel even bekijken, maar eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht?”

“Ik ook niet van Ad, het verschil is toch duidelijk genoeg” floepte het eruit voordat ik nadacht.

Ad verslikt zich in zijn laatste hap, Marieke schiet in de lach en geeft Ad een zetje.

“Nu hoor je het eens van je vriendje, hoe dom je bent”.

“Ja, ja nu weet ik het verschil, een hengst heeft een slangetje en een zak tussen zijn benen en daar ben ik gek op”.

“Oké, het brood is leeg, jullie weer aan het werk en John jij moet je echt even aankleden hoor zo kun je niet mee boodschappen doen”.

“Moet ik echt mee?” vraag ik klagend maar met een lach op mijn gezicht.

“Ja, dat moet je, want ook jij heb straf”.

“Nou, dit is wel de ergste straf die ik ooit heb gekregen” schaterde ik het uit.

Marieke zegt gespeeld boos: “Ad, Richard aan het werk, en jij naar boven je aankleden John, ondertussen ruim ik de vaatwasser in”.

Met zijn alle staan we op, Ad en Richard gaan richting tuin en Marieke en ik naar de keuken bij de keukendeur roep ik: “hè, wel werken als we weg zijn en niet zwemmen hoor, daar wachten jullie maar mee tot wij terug zijn!”

Marieke geeft mij een tik op mijn billen en zegt: “naar boven jij, over vijf minuten gekleed weer terug zijn”.

“Oké baas, maar zorg jij dan ook dat je gekleed bent?” meteen neem ik een sprint de trap op om niet weer een tik te krijgen.

“Ja, ik zal mijn best doen, mijn kleren liggen lekker al beneden”.

Boven douche ik me even snel af en kleed me aan, daarna ga ik weer naar de keuken en zie nog net hoe Marieke juist het laatste kledingstuk aan doet.

“Ook al klaar baas?”

“Ja, knecht we kunnen gaan”.

Samen lopen we naar haar Moeders wagen, ze rijdt hem naar buiten en ik stap bij haar in.

Onderweg naar de supermarkt vraagt ze me: “heb jij werkelijk zoveel verstand van paarden, of doe je maar zo?”

“Nee, werkelijk ik heb veel geleerd in de manege, ik wil niet opscheppen maar ik zie nu al of een paard wat mankeert of niet.
Ik kijk er ook al naar uit om je merrie te zien, eigenlijk had ik liever in de manege verder gewerkt, maar mijn Pa vond het beter wanneer ik een echte baan zou leren.
Daarbij zou hij eens moeten weten wat je een goed loon kunt hebben bij paarden fokker,
dus het liefst was ik met paarden verder gegaan, dan met die stinkende auto’s”.

Marieke strijkt even over mijn blote benen en zegt: “wie weet, misschien komt hij er nog wel eens achter”.

“Dat hoop ik ook, maar ik ben al blij dat hij onze homoseksualiteit heeft geaccepteerd”.

“Hoezo, jullie homoseksualiteit?”

“Mijn jongere broertje is namelijk ook homo, dus geen kleinkinderen voor hun”.

“Oei, dat is natuurlijk minder leuk voor hen”.

“Och, ze hebben het goed opgevat, ze weten dat het niet aan hun opvoeding of aan ons ligt we zijn gewoon hoe we zijn”.

Zij knijpt even in mijn been en zegt: “ik hoop dat jullie twee gelukkig zullen worden, voor Ad maar ook voor jou John, ik mag je graag als mijn schoonbroer zijnde”.

Dit voelde goed voor mij en ik geef haar vlug een knuffel, ik wilde haar niet afleiden bij het rijden ze begreep wat ik bedoelde en reed de parkeer plaats op van de supermarkt.

Samen gaan we de boodschappen doen, maar zeg tijdens het boodschappen doen wel tegen haar: “let er op dat ik vanavond niet zo veel drink als gisteravond, ik wil nog dat Ad wat aan me heeft”.

Ze knijpt in mijn wang en zegt: “ik zal er op letten, ik geef het ook door aan mijn vriend, die is wel wat gewend op dat gebied en drinkt ook graag een biertje als hij niet meer moet rijden”.

“Ik ben echt benieuwd naar je merrie, maar ook naar je vriend dus laten we maar snel de boodschappen doen des te eerder zijn we weer terug.
Trouwens Ad en Richard vertrouw ik niet echt, volgens mij zijn ze weer aan het zwemmen in plaats van aan het werken”.

“Dat vermoede heb ik ook en André mijn vriend, die komt na zijn werk hij heeft een auto en zal wel op tijd bij ons zijn.
Trouwens vanavond weer eerst de sauna in voor het barbecueën, of heb je daar geen zin meer in na gisteren?”

“O jawel hoor, ik vond het prachtig zelfs dat koude dompelbad viel mij voor 100% mee, dat had ik nooit verwacht, ik moest al rillen als ik er aan dacht” zeg ik lachend.

“Ja, als je nog even wacht dan wordt je nog een echte man”.

“Ben ik dat dan nu nog niet, jij heb mij toch op de grasmaaier zien zitten en mijn Johnny was ineens geen Johnny meer maar een John” zeg ik glimlachend tegen haar er wel op lettende dat niemand ons kon horen.
“Ja, dat klopt ik heb het inderdaad gezien, daarbij is hij niet eens zo klein, hij mag er best wezen hoor, jij hoeft je er echt niet voor te schamen hij pas gewoon bij je grote”.

“Bedankt, dat heeft Ad ook al gezegd tegen mij” en ik geef haar opnieuw een knuffel.

“Hè, hè maak daar geen gewoonte van hoor, dadelijk zijn jou en mijn vriend nog jaloers op ons”.

“Wees maar niet bang, in tegenstelling tot Ad weet ik wel het verschil tussen een hengst en een merrie, daar mijn keuze meer naar een hengst gaat heb jij weinig kans”.

Lachend gaan we verder met de boodschappen, bij het vlees blijven wij even staan kijken en zoeken wat we nodig hebben voor vanavond.
Zoals gebruikelijk nemen we kipfile, kippenboutjes, frikadellen, saté en gehakt ballen mee maar opeens ziet Marieke iets en grijpt er meteen naar.

Ik kijk Marieke aan en vraag: “hé jakkes, wie eet er nu slakken van een barbecue?”

“Mijn André is Fransman en die zijn er echt gek op, maar jij hoeft ze echt niet te eten hoor”.

“Hè, dat zal ik ook zeker niet doen al leg je er een honderdje langs, ik weet zeker dat Ad niets van me wil weten als ik dat eet”.

“Dat geloof ik graag, maar je weet niet wat je mist hoor, het is echt heerlijk man”.

“Nou, Bon Appétit, maar ik bedank er voor ik ga liever normaal dood” lachte ik.

Na het afrekenen laden we de boodschappen in de wagen en breng ik de boodschappenwagen snel terug naar de stalling.
Door het te snel lopen struikelde ik over mijn eigen voeten en viel ik languit op de grond, Marieke zag het en kwam snel naar mij toe gelopen.
Mijn katoenen broek was stuk en mijn knieën waren door de val open geslagen en het bloed was goed zichtbaar, Marieke drukte een paar papierenzakdoeken op de wonden en ondersteunde mij bij het terug lopen naar de wagen.

“Nu zie je dat spoed zelden goed is, waarom moest jij nu rennen met lopen was dat niet gebeurd” zegt Zij.

“Dat weet ik maar ik wil zo snel mogelijk terug naar huis, vooral met die diepvriesproducten in de kofferbak”.

“Hè dommerdje, ze gaan toch vanavond op het vuur en moeten niet in gevroren blijven, dus je knieën open halen was echt niet nodig hoor”.

“Daar had ik niet aangedacht, je heb natuurlijk gelijk Marieke”.

“Maar kom dan gaan we snel naar huis zodat ik je knieën kan verzorgen, de rest van de boodschappen doe ik vanmiddag wel alleen”.

“Ik kom anders graag met je mee hoor, met mijn knieën kan ik toch niet in de tuin werken, ik
Blijf dan in de auto zitten zodat de ramen open kunnen blijven en het niet zo heet wordt in de wagen”.

“Oké, maar eerst bekijk ik je knieën en verzorg ik ze daarna zien we wel verder”.

Thuis parkeerde ze de wagen van haar moeder in de dubbele garage zodat hij uit de zon was, nog voordat we de boodschappen uit de wagen haalde liepen we naar de keuken.
Marieke pakte meteen de verbanddoos en ik moest op de keukentafel plaats nemen, zodat ze er beter bij kon om de wonden schoon te maken.

“Zeg jongeman, zou jij je broek niet eerst even uitdoen, dan kan ik er beter bij” lacht ze.

“Ik kreeg een kleurtje en stamelde, dat gaat niet Marieke”.

“Waarom niet?”

“Nou ik draag normaal alleen maar sportbroeken met een binnenbroek, mijn Ma heeft de tas in gepakt en is vergeten om er ook onderbroeken in te doen.
Vanmorgen kwam ik er achter en in de haast heb ik nu dus geen slip aan, dat is trouwens best een lekker gevoel met deze hitte” zeg ik lachend.

“Dat geloof ik graag, maar wat is het probleem dan, of ben jij vannacht opeens zo veranderd ten opzichte van gisteren?”

“Nee dat niet, maar ik vind het wel raar om met mijn blote billen op de eettafel te zitten”.

“Maf Kees, ik leg wel een handdoek op de tafel, trek nu maar gewoon je broek uit en ga op de handdoek zitten.
Ik beloof je ook om niet te kijken, anders verberg jij je zaakje maar met je hand” lacht ze.

Ik draai mijn rug naar Marieke en zeg gespeeld: “niet kijken hoor voordat ik zit, stel je voor je dat je mijn pikje ziet”.

“Schiet nu maar op clown, we hebben nog meer te doen vanmiddag”.

“Sorry, ik wist niet dat je boos werd”.

“Vooruit, ga nu maar zitten of moet ik je soms helpen?”

“Nee, dat gaat wel lukken, jij wilt natuurlijk alleen maar even kijken hè stiekemerd?”

“Volgens mij valt er niets meer te zien als gisteren” zegt ze lachend.

Marieke maakte met een washandje de papierenzakdoek nat zodat ze niet aan de wonden bleven hechten, gelukkig waren het maar wat schaafwondjes en viel alles nogal mee.
Ze deed op elke knie een pleister nadat ze die had afgewassen en droog gemaakt en de klus was al geklaard.

“Ga maar even boven een sportbroek aantrekken, ondertussen maak ik de wagen leeg en straks kijk ik wel of ik je broek nog kan maken”.
Ik spring van de tafel en loop zo goed als ik kan naar de slaapkamer, daar trek ik de eerste beste broek aan die ik kan vinden.
Hij zat nogal ruim viel me op, maar daar lette ik verder niet op pas als we in de auto zaten merkte ik dat ik een broek van Ad aan had.

Marieke zag het ook en zei lachend: “een beetje aan de grote kant hè John”.

“Ja, een beetje erg groot, maar goed dat ik in de wagen blijf zitten anders sta ik dadelijk nog in het vrije met mijn broek op de enkels” grinnikte ik naar haar.

“Dat zo inderdaad zomaar kunnen gebeuren, o ja, als ik in de winkel ben en jij wilt roken doe dat dan wel buiten de wagen Ma wil niet hebben dat er iemand in haar wagen rookt”.

“Goed dat ik dat weet, maar ik rook nooit in een auto en zeker niet bij voor mij nogal nieuwe mensen”.

“Houd dan wel je broek goed vast”.

“Hoezo mijn broek, ik merk nu pas dat het een broek van Ad is!”

“Dat had ik al meteen in de gaten” lacht Marieke me toe.

“O, dat vertel je me pas als het te laat is?”

“Sorry, ik dacht dat jij dat ook al wist?”

Ondertussen hebben wij de laatste winkel voor die middag bereikt en rijdt Marieke de parkeerplaats op, zij drukt op de knopjes zodat de ramen open gaan en loopt naar de ingang van de winkel.

Ik roep haar na en vraag: “zal ik de boodschappenwagen halen?”

“Nee laat maar, anders val nog eens op je knieën”.

Ik stap uit de wagen en steek een sigaret aan, daarbij houd ik mijn broek goed vast.
Als ik tegen de wagen leun en van mijn sigaret geniet, hoor ik opeens mijn naam roepen en komt Remco op mij toe gelopen.

“Hè John, wat moet jij hier in Velden, zijn de winkels in Venlo al dicht?”

“Nee, ik logeer dit weekend bij een vriend van mij, of eigenlijk bij mijn hulp in de wiskunde”.

Als hij voor mij staat reikt hij me zijn hand, zonder na te denken geef ik hem een hand terug.
Gelijk voel ik hoe mijn broek omlaag valt, even later ligt mijn broek op mijn enkels en sta ik in mijn blootje voor hem.

Remco lacht en zegt: “hopelijk krijg je genoeg te eten, want die broek is schijnbaar iets of wat te wijd?”

“Klopt, ik heb in de haast een broek van mijn hulp aangetrokken” zeg ik met een roodhoofd.

Gesloten