MARNIX deel 7

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

MARNIX deel 7

Bericht door Hans Bernard » wo 22 jun 2011, 22:54

Marnix




7. Als vanouds.



Toen ze binnen kwamen zaten alleen pa en ma in de kamer. Die keken stom verbaasd dat ze al terug waren. Voor ze echter wat konden vragen kwam het hele verhaal van de mislukte avond er met horten en stoten uit. Ma kon niet nalaten te zeggen dat zij haar bedenkingen had gehad maar niets had willen zeggen. En bij het verhaal van Babs, die Marcus had willen verleiden, konden beiden toch niet een lachje onderdrukken. Marcus, die intussen ook de humor er wel van inzag, lachte besmuikt mee. Alleen Marnix was opvallend stil. Hij zat in zijn maag met de reactie van Niels. Zou Niels nu echt niet begrijpen dat het een grapje was geweest. Hij had al geprobeerd hem met een sms’je te bereiken maar Niels antwoordde er niet op. Ma, die wel begreep dat Marnix het erg vond dat Niels zo op hun toch goedbedoelde grap gereageerd had, probeerde hem gerust te stellen en zei:
“Jongen, je zult zien dat hij het morgen al weer vergeten is.”
“Wie wil er nog wat drinken?” Pa was opgestaan en keek de anderen uitnodigend aan.
“Ik niet,” zei Marnix, “ik ga kijken of Niels soms online is," en weg was hij, naar boven naar zijn kamer.
“Dan schenk voor mij maar wat in, dan kan Marnix ongestoord op onze kamer chatten,” zei Marcus.

Marnix had meteen zijn pc opgestart en was naar Messenger gegaan. Ja hoor, Niels was online en Marnix klikte hem aan.
“Dag lieverd, wat ben ik blij dat je er bent.”
“Ik was anders juist van plan af te sluiten, ik zit nu niet direct op je te wachten na vanavond. Bovendien hoe weet ik dat je Marnix bent?”
“Niels, doe niet zo flauw, ik weet nu wel dat je het geen geslaagde grap vond en wij hebben ook spijt dat we het gedaan hebben. Kom nu, je hoeft niet kwaad te blijven, ik heb er spijt van.”
Het bleef lang stil aan de andere kant en Marnix begon al te wanhopen of hij nog wel een reactie zou krijgen toen er plotseling twee elkaar kussende emoticons verschenen. Hij slaakte een zucht van opluchting en typte:
“Lieverd, ik houd van je, dikke kus.”
Op hetzelfde moment versprong het beeld en gingen hun webcams aan. Niels had ze aangezet.
Marnix was dolgelukkig toen hij een lachende Niels in beeld zag. Hij maakte met zijn lippen een kusgebaar en Niels ‘kuste’ terug.
“Ik heb je gemist vanavond, ” typte Niels.
“Ik jou ook.”
“Vertel eens hoe kwam het dat Marcus zo innig met Babs danste. Hij was toch geen gay?”
“Nee, hij weet nu zelfs zeker dat hij hetero is daarom viel hij ook op Babs. Hij had niet in de gaten dat het een travestiet was en ik dacht ook dat het een echte meid was. Ik had Babs nog nooit gezien.”
Marnix zag dat Niels hardop zat te lachen.
“Daar is Marcus dan goed ingetrapt. Hij heeft eigenlijk meer reden om boos te zijn dan ik. Hoe is het nu met hem?”
“Hij is de ergste schrik te boven en kan er nu ook wel een beetje mee lachen.”
De kamerdeur ging open en Marcus stapte binnen: “Als jullie het niet erg vinden kruip ik in bed, ik barst van de slaap. Wat mij betreft chat je maar rustig door, ik slaap er wel doorheen.”
Marcus liep nog een moment in beeld en zwaaide naar Niels. Hij draaide zich om en kuste Marnix totaal onverwachts op zijn voorhoofd. Die kreeg er een kleur van. Temeer toen hij zachtjes in zijn oor hoorde fluisterde dat hij hem het liefste broertje vond en van hem hield. Dan verdween Marcus naar de badkamer.

Niels had ook gezien dat Marcus Marnix kuste. Hij was even verrast als Marnix..
“Fijn voor je Marnix dat het allemaal weer als vanouds is en Marcus niet langer met zichzelf en met jou in de knoop zit.”
“Daar ben ik ook blij mee, Niels.”
“En waar zat nu het punt waarom Marcus zo moeilijk deed?”
“In het feit dat ik hem niet als eerste ingelicht had. Hij zag dat als een gebrek aan vertrouwen tussen hem en mij. Maar er is nu weer een begin van hersteld vertrouwen en de tijd zal leren of het weer als vanouds zal worden tussen ons.”
Marnix lachte verliefd naar Niels, die opnieuw een kusmond vormde.
En zo chatten ze nog een half uurtje samen met op de achtergrond het gesnurk van Marcus. Tot slot wensten ze elkaar een lekkere nacht toe met mooie dromen. En sloten natuurlijk met een dikke kus.

Marnix zette zijn pc uit en schoof zijn stoel onder het bureau. Dan kleedde hij zich uit en liep in zijn
boxer naar de badkamer om zijn tanden te poetsen. Hij voelde zich heerlijk nu alle misverstanden uit
de weg geruimd waren. Hij kon niet nalaten even over zijn pik te wrijven. Die begon zich onmiddellijk te roeren en lichtelijk te groeien. Zou hij hier niet even zichzelf verwennen of toch maar in bed? Hij besloot tot het laatste omdat Marcus toch al lag te slapen. De gedachte aan een bevrijdende ontlading gaf een opgewonden gevoel. Met een flinke bobbel in zijn boxer liep hij terug naar de slaapkamer. Terwijl hij in zijn bed stapte, keek Marcus, die wakker was geworden, door de spleetjes van zijn ogen naar zijn broer en zag diens opgewondenheid. Marnix deed het licht uit. Marcus begreep dat Marnix even zo opgefokt was als hij en Marcus’ hand greep tussen zijn benen. Onweerstaanbaar drong de mooie Babs zich aan hem op. Hij verloor zich in een droom waarin hij haar beminde, zijn handen strelend haar stevige borsten verkenden. Hij de opgezette tepels tussen duim en wijsvinger liet draaien om vervolgens via haar venusheuvel te ontdekken dat zij een stevige pik bezat. Van schrik trok hij onmiddellijk zijn hand terug. Om even later toch voorzichtig opnieuw te voelen. Tot hij in de gaten kreeg dat hij flink aan zijn eigen pik aan het trekken was. Hij was zo geil dat hij niet meer dacht aan waar hij was maar door zijn hunkering naar ontlading door bleef trekken en niet eens besefte dat Marnix hem kon horen. Hij kneep in zijn ballen en strekte rug en benen. Zijn pik zwol nog meer en dan was het daar ineens. Stralen sperma schoten uit zijn pik en belandden op zijn buik. Toen hij weer rustig op zijn rug lag, hoorde hij pas dat Marnix ook in alle staten verkeerde en met een onderdrukte kreet zijn hoogtepunt bereikte. Marcus glimlachte en dacht: ‘het is weer als vanouds, we voelen ons veilig bij elkaar en ieder kan doen en laten wat hem goeddunkt. Op hetzelfde moment schoot een zelfde gedachte ook door het hoofd van Marnix. Die voelde zich gelukkig, het was weer als voorheen.
De volgende morgen liepen ze elkaar voorbij met een betekenisvolle knipoog, die zoveel als ‘ we
begrijpen elkaar zonder er aanstoot aan te nemen.’ Daarmee was het hele gebeuren teruggebracht tot een normaal verschijnsel voor jongeren op weg naar hun volwassenheid.

Het was vakantie en Marnix had van pa een middagje vrij gekregen. Niels en hij hadden tijdens het chatten gisterenavond afgesproken dat ze zouden gaan fietsen. Zodoende verscheen Niels rond één uur in de kapsalon. Hij zette zijn fiets tegen de pui van de winkel en liep naar binnen. Marnix was nog een klant aan het knippen. Maar toen Niels binnen kwam draaide hij zich meteen naar hem toe om hem gedag te zeggen. Niels aarzelde even wat hij nu moest doen. Pa schoot echter te hulp en zei dat hij maar een kop koffie moest pakken. Toen Niels achter Marnix door liep knipoogde die via de spiegel naar hem. Niels voelde zich helemaal warm worden: zo verliefd was hij nog nooit geweest. Bij de wachtruimte aangekomen nam hij een koffie en ging zitten wachten tot Marnix klaar zou zijn.
Het duurde nog een kwartiertje. Marnix verkleedde zich snel en daarna konden ze gaan genieten van een heerlijke middag. Omdat Niels goed de weg wist in de bossen reed hij voorop. Marnix kon volop genieten van het sexy zicht dat hij had op het lekkere kontje van Niels. Het weer was heerlijk en binnen een mum van tijd besloten ze hun T-shirts uit te trekken. In hun korte broek reden ze over de aangelegde fietspaden.
“Zullen we even een drinkpauze inlassen?”
Het was Marnix die dit voorstel deed.
“Nog even doorfietsen, ik weet een lekker rustig plekje waar we niet gestoord worden”.
Niels lachte geheimzinnig bij deze mededeling.
“Vooruit dan maar,” zuchtte Marnix, die verging van de dorst.
Gelukkig dat hij er aan gedacht had gauw iets uit de voorraad van de kapsalon mee te nemen. Naast wat blikjes cola had hij ook wat lekkers door een van de meisjes laten halen.
Ineens zag hij geen Niels meer rijden en toch was er geen pad naar links of rechts. Hij reed nog een stukje door tot waar hij hem plotseling kwijt was geraakt. Hé, daar liep naar links zowaar een smal paadje en hij zag in de verte Niels fietsen. Marnix racete zo snel als hij kon om hem in te halen. Opnieuw verdween Niels opeens in het niets. Links en rechts om zich heen kijkend probeerde Marnix hem te ontdekken. Al snel ontdekte hij een smal, met gras begroeid, fietsspoor. Hij sloeg af en na een honderd meter fietsen lag voor hem een rimpelloos vennetje. Niels had zijn fiets al neergegooid en
lag languit op zijn rug in het gras.

Marnix gooide zijn fiets naast die van Niels en liet zich ook in het gras vallen naast Niels. Hij lag op zijn buik en sloeg een arm om Niels heen. Zo lagen zij een tijd naast elkaar uit te puffen van het fietsen. Dan boog Marnix zich over Niels heen en kuste hem volop op zijn mond. Niels beantwoordde de zoen door meteen zijn mond te openen en zijn tong langs de lippen van Marnix te laten glijden. Binnen de kortste keren zoenden ze dat het een lieve lust was. Marnix liet zijn arm, die over Niels lag, naar beneden glijden. Zijn hand bereikte vanzelf het bovenbeen van Niels, Hij aarzelde even maar liet dan zijn hand in de pijp van Niels zijn korte broek glijden. Niels begon te kreunen van genot. Hij trok Marnix nog steviger tegen zich aan en streelde zijn rug. Marnix kroop met zijn hand omhoog en voelde dat zijn vingers de ballen van Niels raakten. Nu verdween alle schroom en bleef alleen een hevig lustgevoel over. Hij keek vol liefde naar Niels, die hem met een knik van zijn hoofd aanmoedigde om verder te gaan. Marnix liet zich dit geen tweede keer zeggen en schoof zijn hand verder omhoog zodat zijn vingers zich konden sluiten om de stijve pik van Niels. Hij was zo opgewonden dat hijzelf bijna klaar kwam. Om dit te voorkomen drukte hij zijn onderlichaam tegen het gras. Niels had zich intussen ook niet onbetuigd gelaten en had zijn hand in de korte broek van Marnix laten glijden en kneep zachtjes in zijn billen. Zo lagen ze enige tijd hevig strelend, knijpend en kussend in het gras. Dan ging Marnix rechtop zitten en keek lachend neer op Niels, die nog steeds op zijn rug op de grond lag. Hij stond op en liep naar zijn fiets om twee blikjes drinken en wat lekkers om te eten, te pakken. Toen hij terugkwam bij Niels was die ook rechtop gaan zitten. Samen keken ze over het vennetje en snoepten van de versnaperingen. Marnix legde zijn arm om de schouder van Niels. En zo, de hoofden tegen elkaar, genoten zij een hele tijd in stilte van elkaar.
Hun verliefde gevoelens deden opnieuw het vuur in hen oplaaien, maar zij wilden hun relatie langzaam laten groeien en niet alleen laten ontaarden in louter seksueel genoegen. Hun lippen vonden elkaar en al kussend beloofden ze elkaar trouw te zijn en te bouwen aan hun verhouding.

Na een half uurtje rust stapten ze weer op de fiets en reden nog een flink eind voor ze richting huis keerden. Tot hun verrassing had Maria op hen beiden gerekend met het avondeten. Niels kon nu meteen ook kennis maken met de andere broers en zus van Marnix. Hoewel hij wel wat opzag tegen die kennismaking, hield hij zich flink, belde zijn moeder dat hij hier bleef eten en ging met Marnix naar boven om zich op te frissen. Marnix keek eens op zijn horloge en zag dat zij nog ruim de tijd hadden voor ze gingen eten en voordat Marcus thuis zou komen.
De kennismaking van Niels met de anderen verliep vlotjes en hij zuchtte opgelucht toen dat achter de rug was. Iedereen had positief gereageerd, ook Marcus. Na het eten hadden ze met z’n allen nog een uurtje in de tuin gezeten. Toen was het toch echt tijd om op te stappen. Met een algemeen ‘tot ziens” nam Niels afscheid nadat hij Marnix beloofd had nog even op Messenger te komen.
Een kus tot slot en Niels verdween om de hoek.

Marnix wachtte die avond tevergeefs op Niels.
2011 © Hans Bernard

Gesloten