Vakantie op de boerderij deel 5

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Vakantie op de boerderij deel 5

Bericht door Bingo » do 29 jan 2009, 17:41

Vakantie op de boerderij deel 5

Nadat Willem een tijdje was blijven liggen om bij te komen bond hij me los, hij kuste mij nog even en we vielen voldaan en moe in slaap.
De volgende morgen riep de vader van Willem van onderaf de trap ( hij was slecht te been ) “jongens komen jullie eten, de zeug heeft niet geworpen vannacht maar vanavond moet het gebeuren anders halen we de veearts er bij”.
Geschrokken werd ik wakker en voelde de arm van Willem over mij liggen, ook voelde ik hoe zijn piemel tegen mijn billen lag . Willem reageerde niet op het roepen van zijn vader, dus zei ik maar vlug “ja we komen er aan, zo gauw ik Willem wakker heb gekregen” en lachte hard.
Ja zei zijn vader “dat probleem is bij ons bekend, ik zie jullie dan zo bij het ontbijt in de keuken”.
“Oké zei ik tot dadelijk” ik draaide me om en schudde aan de schouder van Willem.
Nadat hij zijn ogen op had geopend greep hij me vast en drukte zijn naakt lijf tegen me aan en zei zachtjes “en vond jij het ook zo lekker gisteravond”.
Met mijn hoofd knikte ik en zei, “ja ik heb er echt van genoten, het was tien keer mooier als die middag er voor”.
Maar kom zei ik, “we moeten nu echt naar onderen gaan en ontbijten, anders merkt de rest nog wat”.
Als we onze overall’s aan hadden getrokken liepen we naar de keuken, Willem had zijn slipje in zijn zak gedaan.
Even later toen we langs de wasmand liepen smeet hij die er in, en zei lachend “die heb ik voorlopig niet meer nodig”.
In de keuken zat de rest aan de tafel te ontbijten, de vader zei, “ik zei dat jij ook onze slaapkop wakker heb gekregen”.
Tegenover Frans waren nog twee stoelen vrij, de rest waren alle bezet dus namen we naast elkaar plaats.
Frans keek een paar keer boos naar Willem, hij was nog steeds niet vergeten wat hij en zijn vrienden met mij hadden gedaan.
Na het ontbijt zei de vader, “jongens jullie hebben de laatste dagen echt goed gewerkt”.
Hij na een slokje koffie en ging verder “het beloofd vandaag echt heet te worden en daarom mogen jullie drie vandaag gaan zwemmen, in plaats van te werken”.
Verwonderd maar blij keken we elkaar aan en wilde al opstaan, maar de vader gebaarde ons nog even te blijven zitten.
Ik ben nog niet klaar zei hij, “ik heb Poly al ingespannen, moeder heeft voor jullie al eten en drinken in de kar gedaan’.
Nu nam de moeder het over en zei, “en denk er aan we willen jullie de hele dag niet meer zien, vanmiddag breng ik jullie weer nieuw eten”.
En ze gaf vader een knipoogje, weer keken we elkaar aan en begrepen er niets meer van.
Bij het opstaan zei Frans, “kunnen we Frieda niet meenemen, dat is veel leuker?”.
Maar zijn vader zei, “nee die heb ik zelf nodig vandaag”.
We liepen naar de stal, onderweg daar heen zei ik,”Frans, Willem en ik hebben het uitgepraat wat er gistermiddag is gebeurt alles is weer goed”.
En de ander jongens dan vroeg hij?
Willem zei, “dat regel ik wel zogauw ik ze weer zie, dan praat ik wel een hartig woordje met ze”.
In de stal aangekomen keken we op de kar, en zagen we twee tassen staan een met eten en drinken en de andere met handdoeken en een groot laken.
Terwijl Willem de staldeur opende namen Frans en ik plaats op de bok, en toen Willem achterop de kar zat reden we naar het veld bij de sloot.
Daar aangekomen legde we het laken op de grond, terwijl Willem de pony vrij liet in de wei.
We trokken onze overall’s uit, en gingen lekker naakt op het laken in de zon liggen.
Frans stond als eerste op en liep naar het water, hij voelde even maar kwam gelijk weer terug.
Hij zei, “het water is me nog te koud hoor”.
Och zei ik, “wat ben jij toch een held” en stond op rende naar het water in sprong er gelijk in.
Met een harde kreet kwam ik weer boven water, gelijk zwom ik naar de kant en klom er weer uit.
Als ik weer terug kwam bij hun zei ik, “je had gelijk hoor Frans, het is echt koud”.
Willem zei lachend, “dat zie ik, van jou piemel is niet veel meer over” en wees ernaar met zijn vinger.
Zonder me af te drogen liet ik me tussen hun beiden in vallen, ze schreeuwde het uit van mijn nat en koud lichaam.
Frans greep een handdoek en begon mijn rug hard af te drogen, hierdoor kreeg ik het weer lekker warm.
Ook Willem nam een handdoek en wreef daar mee mijn benen droog, hij kon het niet laten om van mijn billen af te blijven.
Vooral tussen mijn kont deed hij goed zijn best, ik draaide me op mijn rug.
Dit was voor hun het teken dat ze verder konden gaan, Willem kreeg het voor elkaar dat mijn piemel weer normaal werd.
Hij werd zelfs helemaal stijf, ze zagen het en moesten lachen.
Frans zei lachend, “Kijk nou eens Willem, wat jij heb gedaan”.
Daarop zei deze, “daar zullen we dan maar eens wat aan gaan doen”.
Hij pakte me bij mijn voeten en trok me van het laken af, ik lag nu in het gras.
Willem kwam naast me liggen in het gras en pakte mijn pik vast, en begon me langzaam af te trekken.
Nu kwam ook Frans naast me liggen en die begon me te aaien, zijn vingers draaide rond mijn tepels.
Soms pakte hij ze vast met de duim en wijsvinger en kneep er zachtjes in, ondertussen had Willem mijn pik in zijn mond genomen en was begonnen met te zuigen.
Met gesloten ogen lag ik te genieten, Frans kneep en trok zachtjes verder aan mijn tepeltjes.
In mijn lichaam kwam een tintelend gevoel op zetten, ik begon zacht te kreunen.
Willem merkte dat mijn benen begonnen te trillen en mijn pik dikker werd in zijn mond.
Een minuut later spoot ik hard kreunend mijn zaad in zijn mond, een deel slikte hij in en een deel hield hij in zijn mond.
Hij kroop over me heen en kuste zijn broertje op de mond, terwijl ik zijn stijve pik op mijn buik voelde zag ik hoe hij mijn zaad in de mond liet lopen van Frans.
Frans liet mijn tepels los, ik kroop onder Willem vandaan en pakte nu de pik in de mond van Frans.
Die werd in mijn mond nog harder dan dat hij al was, ik merkte dat Willem het sterretje van Frans met zijn vingers aan het bewerken was.
Even later ging hij achter Frans liggen in duwde zijn pik in het holletje van zijn broertje, deze vertrok zijn gezicht iets.
Op de neukende bewegingen van Willem pijpte ik Frans verder, na een tijdje kwam Frans in mijn mond klaar.
Hij spoot zoveel zaad dat ik me bijna verslikte, en ook Willem kwam bijna tegelijk in het hol van Frans klaar.
Moe maar voldaan draaide we ons op de rug, en keken naar de strak blauwe lucht.
Nadat we zo een tijdje hadden gelegen besloten we te gaan zwemmen, tijdens het zwemmen stoeide we flink met elkaar.
Ongeveer een uurtje later lagen we weer op het laken, en lieten ons terwijl we aten en dronken opdrogen door de zon.
Op een gegeven moment Zei ik, “doen jullie vaker zoiets samen, als broers onder elkaar”?
Willem zei, “Frans is eigenlijk niet mijn broer maar een neef, zijn ouders zijn een paar maanden na zijn geboorte dodelijk verongelukt”.
“En sinds die tijd zorgen mijn ouders voor hem”, ging hij verder.
Het werd even stil ik keek naar Frans en zei,”sorry maar dat wist ik niet” terwijl ik dat zei aaide ik zacht over zijn arm.
“Hier in het dorp zijn er ook maar weinig die dat weten” zei Frans op zijn beurt weer.
In de verte zagen we de moeder aankomen, we konden gewoon bloot blijven zitten. Het was toen de normaalste zaak dat de jeugd naakt of in een onderbroekje in de sloot zwommen, Frans stond op en liep zijn moeder tegemoet.
Samen kwamen ze naar ons toe gelopen en gingen beide op het laken zitten,”hé, hé zei hun moeder dat is nogal een stuk lopen”.
We dronken om de beurt uit de fles met drinken, eten deden we nog niet daar we dat pas hadden gedaan.
Willem zei,“en toch weet ik niet waar die heilige dag vandaan komt dat pap ons vrij geeft”.
De moeder kreeg een kleurtje en zei,“vader en ik vonden het beter dat jullie er niet bij waren als Frieda wordt gedekt”.
Willem begon hard te lachen en zei,“alsof wij niet weten hoe dat gebeurt”.
Frans en ik moesten er ook om lachen en Frans zei,“maar het is toch wel fijn om een extra dagje vrij te hebben”.
Nadat de moeder uitgerust was, stond ze op en zei,“denk er om niet voor half acht thuis komen”.
“Is goed zeiden we bijna in koor” en zwaaide naar de moeder.
Als ze uit zicht was gingen we weer het water in om te zwemmen en stoeien, na drie kwartier zagen we Herman en zijn vrienden aan komen lopen.
We gingen uit het water en gingen op het laken liggen, Herman en zijn clubje gingen iets verder op liggen.
Wij keken toe hoe ze zich uittrokken en eveneens naakt op een laken gingen liggen.
Willem stond op en zei,“ik ga even met ze praten en ben zo terug”.
En inderdaad na vijftien minuten kwam hij met de jongens naar ons toe gelopen, als eerste kwam Herman naar mij toe.
Hij zei,“sorry John van gisteren, het is echt uit de hand gelopen” en stak mee zijn hand toe.
Nadat ik zijn hand had aangenomen kwamen ook de andere en zeiden alle,”sorry
en gaven me een hand”.
Hierna hebben we met zijn alle nog lekker gezwommen en flink met elkaar gestoeid, later toen we uit het water waren gegaan zijn ze bij ons komen liggen.
Wat als gevolg had dat het op een complete orgie uitliep, de ene trok de andere af.
Er werd gevingerd, geneukt en veel getrokken, we zijn verder goede vrienden geworden en over de verkrachting van mij werd geen woord meer vuil gemaakt.

Zo lieve lezers dit was deel 5
Er komt nog een deel als slot
Kan nog wel even duren groet Bingo

Gesloten