Betrapt door mijn halfzus deel 22

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Betrapt door mijn halfzus deel 22

Bericht door Bingo » za 08 jan 2011, 16:41

Betrapt door mijn halfzuster deel 22


“jullie weten het vijf minuten, en geen seconde langer hoor.
Want dan kom ik jullie hoogstpersoonlijk uit bad halen”.

Jos wordt nerveus en haast zich met het scheren van mijn rug, maar vooral van mijn billen en wat er tussen zit.
Wij zijn op tijd klaar en gaan terug naar onze slaapkamer, waar ik natuurlijk meteen voor de spiegel ga staan om me zelf te bekijken.

Eindelijk zaterdag D-day voor Petra en mijn nieuwe familie.

“Hoe krijg jij het klaar om mij niet te snijden, ik zie nergens ook maar een wondje, Jos?”

“Jij bent ook veel te lief om je op welke manier dan ook pijn te doen, Max”.

Terwijl Jos dat zegt, drukt hij zich stevig tegen me aan en ik voel hoe zijn stijve pik tegen mijn billen drukt.
Ik draai mijn hoofd om en onze lippen vinden elkaar, wij vervallen in een diepe tongzoen zijn handen glijden over mijn borstkas en spelen uiteindelijk met mijn tepels.
Hij leidt me voorzichtig naar ons bed en wij laten ons daar op neervallen, meteen voel ik hoe zijn vingers op zoek gaan naar mijn pas geschoren bilnaad.
Terwijl zijn vinger op zoek gaat naar mijn rozetje, laat ik mijn hand over mijn kaal geschoren pik glijden.

“Jos, je heb echt gelijk hoor.
Het voelt inderdaad veel beter aan om met je hand over een gladde pik en zak te glijden, dan over een behaarde pik”.

Op dat moment voel ik hoe Jos zijn vinger de ingang heeft gevonden, eerst voel ik even een pijnscheut door mij lijf gaan.
Maar die maakt al snel plaats voor een heerlijk gevoel, Jos vindt het toch beter om een glijmiddel te gaan gebruiken.
Hij trekt mijn nachtkasje open en vindt gelijk wat hij zoekt, ik voel hoe hij mijn holletje met het glijmiddel insmeert.
Het duurt niet lang voordat ik voel, hoe hij meteen met twee vingers tegelijk mijn holletje in gaat.
Hij duwt ze er zo ver mogelijk in en laat me er eerst even aan wennen, dan begint hij me langzaam te vingeren.
Ik begin te kreunen van genot, al snel volgt de derde vinger en daardoor kreun ik nog luider.
Jos vertrouw ik volkomen en dat weet hij, met zijn vrije hand smeert hij zijn stijve pik in met het glijmiddel.
Voor ik er erg in heb drukt hij zijn pik in mijn kontje en begint me te neuken, ik strijk met mijn hand opnieuw over mijn pas geschoren pik en balzak.
Jos begint nu ook te kreunen, ik draai mijn hoofd naar die van hem en we tongen er vol op los terwijl hij me neukt.
Langzaam trek ik me af, maar het genot is te groot en daarom laat ik mijn stijve piemel met rust.
In de hoop dat hij me nadat hij klaar is gekomen mij ook tot een hoogtepunt zal brengen, Jos kennende zal hij dat zeker doen.
Ik draai mijn hoofd heen en weer en voel dat Jos niet meer lang nodig heeft, voordat hij klaar komt.
Verschrikt zie ik dat mijn web nog aanstaat, gelukkig was iedereen nog steeds geblokkeerd behalve Jos dan.
De web is op het bed gericht en ik kan op de monitor zien hoe Jos me aan het penetreren is, hiervan wordt ik nog geiler als ik al ben.
Nog geen twee minuten later ontlaadt Jos zich in mijn darmen, nadat hij klaar is ziet hij nu ook dat de web nog aanstaat.

“Shit Max, ik hoop niet dat mijn broertje zoals gebruikelijk achter mijn PC zit”.

“Hoezo, weet hij dan niet dat je homo bent?”

“Ja, dat weet hij wel, maar stel dat hij nu ziet wat wij aan het doen zijn?”

Ik geef Jos een kus en zeg lachend: “dan zal hij misschien vannacht last hebben, van zijn eerste natte droom”.

Jos lacht eventjes en vergeet dan de web.

Hij neemt mijn pik in zijn mond en begint me te pijpen, na een paar minuten stopt hij en zegt: “Max jou pik is nu werkelijk een waar genot, eindelijk heb ik geen last meer van jouw lastige haartjes”.

Meteen gaat hij door met zijn taak, hoe dichter ik bij mijn hoogtepunt kom des te harder begin ik te kreunen.
Schijnbaar ben ik echt te luid, want wij horen niet hoe mijn Pa aan de deur klopt.

Hij komt zonder op antwoordt te wachten naar binnen en vraagt: “moeten jullie werkelijk zo luid zijn, denk in Godsnaam aan onze buren Max je weet hoe gehorig de woningen zijn”.

Jos laat van schrik mijn pik uit zijn mond glijden, Pa ziet mijn stijve en krijgt een kleurtje.

Hij stamelt: “sorry, jongens dat ik stoor, maar alsjeblieft kunnen jullie wat stiller zijn”.

Gelijk gaat hij weer weg en trekt de deur achter zich dicht.

“Zijn we te ver gegaan?” vraagt Jos.

“Ben je gek? Ga maar gewoon door met waar je mee bezig was, ik zal me proberen in te houden.
Het is veel te heerlijk om nu te stoppen”.

Opnieuw komt er een glimlach op Jos zijn gezicht, en hij gaat gelukkig verder met pijpen.

Ondanks de schrik kom ik al snel klaar en spuit zijn mond vol met mijn nectar, hij kust me en ik open mijn mond om te gaan tongen.
Gelijk voel ik hoe mijn eigen nectar in mijn mond loopt, onze tongen spelen met elkaar en
mijn zaad wordt heen en weer door mijn mond gespoeld.
Uiteindelijk slikken we beiden het zaad van mij door, uitgeput laten we ons op de rug vallen en proberen we om bij te komen van de inspanning.

Jos vraagt op een gegeven moment: “wat denk je krijgen we morgenvroeg nog een standje van je Pa?”

“Ik denk het niet, volgens mij is hij net zo erg geschrokken van ons, als dat wij van hem zijn geschrokken”.

Even later vallen we beiden voldaan in slaap, terwijl zijn hand over mijn gladde buik en piemel streelt, geniet ik er van hoe zijn piemel tegen mijn billen drukte. Het liefst had ik natuurlijk gehad dat hij in mijn kontje zou zitten, maar dat kon nu helaas niet meer.

De volgende morgen werden we door mijn Pa rond tien uur gewekt, ook nu weer zonder eerst te kloppen.

Wij liggen beiden naakt boven op de dekens, Jos ligt met zijn buik tegen mijn rug en heeft mijn stijve piemel vast, zoals gebruikelijk hebben wij beiden een flinke ochtenderectie.

Zijn excuses klinkt wel aannemelijk, hij zei: “sorry jongens, maar ik heb als een gek aan jullie deur geklopt, maar van jullie kwam geen reactie en nadat ik jullie gisteravond bezig heb gezien vind ik het niet zo erg om nu zomaar binnen te vallen”.

Beiden krijgen we een kleur en zeggen bijna in koor: “excuses aanvaard, maar nu moeten we echt snel het toilet opzoeken hoor”.

“Dat kan ik zien, verder uitleg is echt niet nodig. Maar sta eens op Max, ik wil het resultaat van Jos zijn scheerbeurt nu eindelijk eens bewonderen” zegt hij lachend.

“Moet dat nu echt, kunt U niet gewoon wachten tot wij klaar zijn met plassen.
Maar trots sta ik op en laat me door hem bekijken en vraag: “nou, wat vindt U er van heeft Jos goed werk geleverd?”

Pa komt naar mij toe gelopen en zegt: “draai je eens om je as, zodat ik kan zien of hij je niet heeft gesneden”.

Hij voelt over mijn billen en bekijkt me aandachtig, na de controle zegt hij met een lach en knipoogje: “prima werk Jos, misschien krijg ik ook nog de neiging om me kaal te scheren.
Zou jij me daarbij kunnen helpen?”

Jos lacht en zegt: “wie was dat toch die Max gisteravond uitmaakte voor LAFAARD, was dat niet de held die nu mijn hulp nodig heeft?”

“Zo kan hij wel weer, ik zal je nog eens om een gunst vragen Jos” en Pa verlaat onze slaapkamer.

Nadat Pa weg is, lopen we snel naar de badkamer.
Wij hebben beiden een zodanige hoge nood dat we bijna lachend ruzie krijgen om wie er het eerst zijn plasje mag doen.
Uiteindelijk besluiten we om samen onze blaas te ledigen, wij richten onze stijve leuters op de pot en trekken voor zover het nodig is onze voor huiden naar achteren.
Twee stralen pis vermengen zich in de WC pot, en we moeten in ons zelf glimlachen om hoe we daar staan te pissen.
Als we klaar zijn, gaan we samen in het douchehok en beginnen we met het ochtend tafereel.
Wij wassen elkaars ruggen maar ook de voorkant vergeten we niet. Nadat we klaar zijn kom ik er achter dat wij onze handdoeken zijn vergeten.

Ik roep naar mijn vader en vraag: “Pa, zou U zo vriendelijk zijn om ons een handdoek aan te geven, wij zijn die vergeten doordat we hoge nood hadden?”

Even later verschijnt pa in de deuropening en zegt: “dat heb ik graag, omdat jullie zo dom zijn om de handdoek te vergeten kan ik extra naar boven komen”.

Ik probeer het goed te praten en zeg: “daarvoor zullen wij U dan ook bij het barbecueën helpen”.

“Dat is jullie ook geraden ook, eigenlijk moet ik jullie verplichten om een koude douche te nemen.
Zeker nu ik zie dat jullie piemels nog steeds naar voren wijzen” zegt hij lachend.

Met een rood hoofd beginnen wij ons af te drogen, als we eenmaal droog zijn lopen we naar de slaapkamer terug.

Jos wil zich aankleden en ik vraag: “wat ga jij nou doen, je bent toch niet van plan om aangekleed te gaan ontbijten hé?”

Jos kijkt me verwonderd aan en vraagt: “jij bedoeld toch niet dat we zo naar beneden gaan?”

“Ja natuurlijk, dat was wel mijn bedoeling.
Waarom zouden we ons nu aankleden, en over een paar uur weer uitkleden, daar zie ik echt het nut niet van in hoor?”

Ik draai me om en loop naar de deur daar vraag ik: “Jos, kom je mee of niet?”

Jos twijfelt even maar volgt mij dan toch naar de keuken, op de trap geef ik hem trots een klapje op zijn blote billen.
Hij lacht naar mij en geeft me een vette kus op mijn mond.
Als we in de keuken aankomen, zit mijn Pa al op ons te wachten in zijn adamskostuum.

“Och, daar is ons verliefd paartje dan ook eindelijk” zegt hij wanneer we binnen wandelen.

Lachend en met een lichte blos op onze wangen nemen we plaats aan de keukentafel, Pa heeft de tafel uitgebreid gedekt.
Er staat werkelijk van alles op de tafel zoals brood, ontbijtkoek en zelf cornflakes ook staat er een kan met thee en eentje met koffie.

“Ja, ik weet natuurlijk niet wat Jos bij het ontbijt wil drinken” zegt hij.
“Ik drink het liefst koffie” zegt Jos.

Wij genieten gezellig met elkaar van het ontbijt, na afloop ruimen we de tafel af en gaan we buiten op het terras zitten.
Het beloofd een hete dag te worden, nu is het al vijfentwintig graden in de schaduw.
Nadat we onze sigaret op hebben, gaan Jos en ik naar binnen om de vaat te doen.
Ondertussen zet Pa alles klaar voor de barbecue, en ook zet hij extra stoelen neer op het terras.

Hij klapt in zijn handen en zegt: “laat de gasten maar komen”.

Jos kijkt bedenkelijk en vraagt: “kunnen we onze gasten werkelijk zo bloot ontvangen?”

“Natuurlijk Jos, jij bent in een echte naturisten familie beland, Jenny en haar kinderen gaan al jaren naar een naturistencamping in hun zomervakantie.
Zelfs de vriend van Lotte is naturist en zij hebben elkaar ontmoet op camping < Elsendorp> dus maak jij je maar geen zorgen” zegt Pa.

“Ja, dat klopt, en Petra had ik ook in No time uit de kleren” lach ik naar Jos.

“Enkel de grootouders van Max hebben er zo hun problemen mee, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar ook zij zullen er wel ooit aan gewend raken” gaat mijn Pa verder terwijl hij het vuur aansteekt in de barbecue.

Op het zelfde moment gaat de tuindeur open en komen Jenny en Dirk de tuin in gelopen.
Dirk ziet ons meteen naakt op het terras en rond de barbecue staan, hij weet niet hoe vlug hij zijn kleren uit moet doen, nadat hij zijn Ma vragend aan kijkt.

Jenny knikt met haar hoofd als goed keuring, waarop hij meteen zijn kleren uit trekt.

Hij begroet ons vluchtig nadat hij zijn kleren uit heeft.

“Ik vraag waar zijn Lotte en Peter?”

“O, die komen later, zij moesten nog even op de camping iets ophalen.
Ik verwacht ze wel elk moment, maar vertel eens waar is Petra eigenlijk?”

“Die moet nog komen, ik weet niet hoe laat ze komt zij moest vanmorgen nog werken zei ze”.

“Als ze maar niet te laat komt, ik ruik het vlees al straks is alles op als zij komt”.

“Nou daar hoef jij niet bang voor te zijn, Pa heeft genoeg vlees in geslagen voor vandaag”.

“Gelukkig maar, ik krijg al honger, en dat alleen al bij de reuk”.

“Wat jij ruikt zijn nog alleen maar de vuurkruiden, er ligt nog geen vlees op de grill knaapje”.

“Begin je nu weer, met me te kleineren”.
“Sorry, grote vent.
Ik zal het niet meer doen, althans ik zal het proberen”.
Van tijd tot tijd hou ik de post in de gaten, en kijk geregeld naar de voordeur.

Jos valt het op en vraagt: “wat is er verwacht je post of zo?”

“Je mag nooit meer raden, ik heb namelijk wat per internet besteld en wil je daarmee verrassen straks”.

“Dat klinkt verlokkend, mag ik weten wat het is?”

“Nee, laat je verrassen, als het goed is komt het vandaag nog aan en dan zul je het weten ook”.

“Ik ben benieuwd, wat jij in petto heb voor mij?”

“Nee, dat zeg je verkeerd.
Je bedoeld voor ons beiden, want wij zullen er samen van genieten”.

Oma en Opa bellen aan de voordeur aan, Pa opent de deur en laat ze binnen.
Als ze ons ziet zegt Oma: “ik moet er echt aan wennen hoor hoe jullie rond lopen,
waar heb jij dat in Godsnaam vandaan. Zo zou jij vroeger nooit mogen rond lopen van ons, jongen”.

“Och Moedertje, de tijden veranderen nu eenmaal, ik vind het eigenlijk wel grappig” zegt Opa lachend.

“Wat een viezerik ben jij” zegt Oma en schudt met haar hoofd.

“Ik denk dat ik ook maar mee ga doen, en hij begint aan zijn broeksriem te frunniken”.

“Nee, je waagt het niet, ik ga meteen weer naar huis hoor” zegt Oma.

Opa lacht en slaat op zijn benen: “denk je nu werkelijk dat ik me zou uitkleden?” vraagt hij aan oma.

“Jij bent tot alles in staat de laatste tijd, ik weet gewoon niet meer wat je nu meent of niet”.

Opa geeft Oma een kus en zegt: “ik ben niet gek hoor, trouwens zij zullen er echt niet naar uitkijken om hun Opa en Oma naakt te zien”.

“Hoezo?”
In de naturisten wereld is iedereen gelijk, of je nu een professor of een eigen baas bent. Zelfs als je een been of arm mist, of je mooi of lelijk bent, dik of dun bent, het maakt niets uit?” zegt dirk.

“Nou in dat geval moet ik er nog maar eens een nachtje over slapen, misschien moeten Oma en ik het thuis eerst eens uitproberen” en kijkt daarbij speels naar Oma.

“Haal je maar niets in je hoofd kereltje, wij houden onze kleren gewoon netjes aan.
Ik zie me al in mijn blootje rond lopen, en vooral in het bijzijn van mijn kleinkind en zoon”.
Ondertussen komen Lotte en Peter vergezeld door Petra, de plaats op gelopen.
Ze begroeten ons allemaal, Petra kijkt iets verlegen naar al die naakte mensen en neemt dan plaats naast mij.
Jos zit links van mij, Petra gaat rechts van me zitten, maar houd nog wel haar kleren aan.
Lotte en Peter daar in tegen lopen naar binnen waar ze hun kleren op de bank in de woonkamer leggen en komen naakt weer naar buiten.

Ondertussen zitten Oma en Opa met Petra te praten en Oma zegt: “gelukkig ben jij aan onze kant, en houdt jij je kleren aan”.

Petra krijgt een kleur op haar wangen en zegt verlegen: “ik durf me nog niet uit te kleden, de meeste zijn nog vreemden voor mij.
Normaal heb ik er geen enkel probleem mee, aan het strand ga ik meestal ook naar het naakt gedeelte. Daar is het rustiger en schoner dan op het textielstrand, maar in deze kleine kring is het toch even wennen”.

Er stopt een bestelbusje van DHL voor de raam, even later gaat de bel van de voordeur en ik vlieg overeind om de deur open te maken.

Opa houdt me tegen en zegt: “Max, het lijkt me beter dat een van de weinige geklede de deur open maakt, de koerier zal wel vreemd opkijken als jij de deur in je nakie open zou maken”.

Ik loop rood aan: “oeps, daar heeft U gelijk in Opa, zou U zo vriendelijk zijn om het pakje in ontvangst te nemen?”

Maar Petra staat al op en zegt lachend: “ik loop wel even, ik heb jongere benen”.

Even later komt ze terug met een pakket in haar handen: “het is voor jou Max” en reikt het me toe.

Ik neem het aan en wil het naar mijn kamer brengen als Pa vraagt: “maak je het niet open en laat je ons zien wat je heb gekocht?”

“Och, dat is niet zo belangrijk, het kan wel wachten tot vanavond” zeg ik met een lichte blos op mijn gezicht.

Pa trekt zijn schouders op wanneer ik het pakje naar boven breng, als ik weer terug ben is het eerste vlees al klaar.

“Heerlijk ik heb al echt trek gekregen” en leg een stuk vlees op mijn bordje.

De anderen volgen mijn voorbeeld, het wordt een echte gezellige namiddag en avond.
Petra wordt door iedereen geaccepteerd vooral toen ze later op de avond ook haar kleren uit deed, en zodoende staat er niets meer in de weg voor haar intrek bij ons in huis.
Wel moet ze natuurlijk nog wachten tot de verbouwing klaar is, maar dat zal niet meer lang duren.

Later op de avond als ik denk dat niemand het in de gaten heeft stoot ik Jos met mijn knie aan en geeft hem een hint dat hij me onopvallend moet volgen naar onze slaapkamer.
Ik sta op en ga naar binnen, in de keuken begin ik met het afwassen van de eerste afwas.

Pa komt even later achter me aan en zegt: “dat is lief van je jongen, maar Jenny en ik doen het straks wel samen als de rest weg is”.

“Dat hoeft niet Pa, Jos komt me zo wel helpen” bijt ik iets te agressief van me af.

Pa schrikt eerst even van mijn reactie en lacht dan: “het pakje, neem ik aan?”

Ik knik en zeg: “Ja Pa, sorry voor mijn overdreven reactie, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de inhoudt ervan”.

“Ik begrijp je volkomen Jongen” en Pa gaat weer naar de gasten terug.

Buiten zegt hij tegen Jos: “jou hulp wordt binnen verlangd, beloofd is beloofd. Weet je nog wat jullie beiden vanmorgen hebben beloofd?” en geeft hem een knipoogje.

“Hoe zou ik dat kunnen vergeten, Pa” fluistert hij glimlachend in zijn oren.

Pa kijkt hem trots aan en glimlacht terug naar hem.

Jos staat op en loopt de keuken in, hij ziet me staan voor de afwasbak en geeft me speels een tikje op mijn billen: “afdrogen neem ik aan?”

“Ja, graag Jos het is toch meer dan ik had gedacht en als we klaar zijn gaan we eventjes naar onze kamer.
Daar wil ik je mijn nieuwe aanwinst laten zien, ik kan niet wachten tot later”.

“Vertel me, wat is het?”

“Dat zal je dadelijk wel zien, jij moet net als ik even geduld hebben.
Het wordt er alleen maar spannender door, ik wil jou reactie dadelijk wel eens zien”.

“Max, pasop dat ik niet stijf wordt, jij maakt het wel heel erg spannend.
Kan je niet een tipje van de sluier op lichten?”

“Nee, dat doe ik niet!” zeg ik gespeeld boos.

Lachend gaan we verder met ons werk, Jos staat wel erg dicht tegen me aan.
Daarom kijk ik snel even over mijn schouder naar het terras om te kijken of niemand wat in de gaten heeft.
Maar iedereen is in nog steeds in gesprek met elkaar, ze hebben ons zelfs nog niet eens gemist.

Wij nemen de kans dan ook waar en gaan naar mijn kamer, daar wijs ik naar het pakje op mijn bed en zeg: “daar ligt mij verrassing voor jou”.

Jos en ik nemen plaats naast het naturel verpakt pakje, met trillende vingers begin ik het pakje open te maken.
Het eerste wat ik zie is een brief met de tekst: ‘als eerste bestelling hebben wij U er als dank
een verrassing bij gedaan, hopelijk is dit naar U zin’.

Ik pak mijn bestelling uit en leg deze even op mijn bed neer, op het laats komt de verassing te voorschijn. Het is een paarse dildo van ongeveer twintig cm lang en heeft ongeveer een doorsnee van drie cm.
Als eerste trek ik het setje aan met het netdraad hemdje en slip.

“Wouw Max, dat staat je echt super geil, vooral jouw tepels komen er mooi in naar buiten. Maar je pik mag er ook zijn, zeker nu hij zo mooi glad geschoren is”.

“Probeer jij die zwarte slip eens aan, volgens mij moet hij jou ook passen, Jos?”

“Nee, laten we dat straks doen, dadelijk worden we nog beneden gemist, en komen ze ons zoeken”.

“Ja, daar heb je gelijk in als wij niet oppassen, worden we nog betrapt ook. Jenny en Pa zullen er geen problemen mee hebben, maar Petra denk ik wel”.

Lachend gaan we weer naar beneden nadat ik mijn setje heb uitgetrokken, en voegen we ons weer in het gezelschap.

Oma en Opa zijn de eerste die naar huis gaan Oma bedankt haar bij hun zoon en zegt: “we zijn blij dat we er nu een kleindochter bij hebben, ook al is ze niet meer echt klein”.

Pa slaat zich binnen een handdoek om zijn middel en laat Oma en Opa uit, Lotte en Peter staan ook op het punt om te gaan wanneer Pa terug is. Zij nemen ook afscheid en bedanken voor de leuke middag, nadat ze weer aangekleed achter op het terras verschijnen.

Als wij weer bij elkaar aan de tafel zitten zegt Jenny: “Petra, waarom blijf jij hier niet slapen, ik vind het maar niets als een zeventien jarig meisje alleen over straat moet en zeker om deze tijd”.

“Hoe stel jij je dat voor, de zolder is nog niet klaar zoals je weet?” vraagt Pa.

“Ik dacht, Dirk kan voor een nacht wel bij ons op de kamer slapen, wij pompen voor hem een luchtbed op.
Petra krijgt Dirk zijn kamer voor vannacht, Jos en Max slapen gewoon in hun kamer”.

“Dat is een mogelijkheid, de keuze is aan Petra”.

Dirk begint te mopperen en zegt: “ik kan toch ook op een luchtbed bij de jongens slapen?”

“Kom op Dirk, het is maar voor een nachtje, ik weet dat wanneer jij bij hun op de kamer slaapt, er niets van slapen terecht komt” zegt zijn Moeder.

Petra kijkt Dirk veelvragend aan en vraagt: “zou jij dat voor een nachtje willen doen, uit liefde voor je toekomstige zus?”
“Nou, het is dat jij het zo lief vraagt, want anders had ik geweigerd om samen met mijn Ouders op een kamer te slapen”.

Petra staat spontaan op en geeft Dirk een vette knuffel. Dirk krijgt er zelfs een kleur van, want daar had hij nu echt niet op gerekend.
Petra gaat weer zitten en wij nemen alle nog wat te drinken als afzakkertje, het eten was op en de vaat was bijna klaar enkel de laatste borden en het rooster moesten nog gedaan worden.
Pa en Jenny hebben gezegd dat zij dat na afloop wel zullen doen, want Jos en ik hebben al zoveel gedaan die avond.

Gezellig kletsen wij nog een tijdje door met zijn zessen, onder het genot van enkele drankjes en sigaretten tot ik aan Jos vraag: “wat denk je Jos zullen we maar niet eens naar bed gaan?”

“Ja Max, Dirk slaapt al half maar wij pompen nog wel eerst het luchtbed op voor hem,
zodat hij dadelijk meteen kan gaan slapen, hij valt nu al bijna om van de slaap”.

“Prima jongens, neem hem maar gelijk mee naar boven, zodat hij dadelijk meteen kan
gaan slapen, wanneer jullie klaar zijn” zegt Pa.

Jos is de sterkst van ons beiden en draagt de half slapende Dirk naar boven. Jenny, Pa en Petra blijven nog wat zitten, om na te praten.

Boven legt Jos Dirk voorzichtig op het bed van mijn Ouders en wij pompen het luchtbed op voor Dirk.
Als we ermee klaar zijn leggen we over het luchtbed een laken en leggen de nu al vast slapende Dirk er op neer. Tot slot stoppen we hem onder een laken, want warm genoeg is dat zeker bij de zwoele temperatuur buiten.
Daarna gaan Jos en ik naar onze slaapkamer en pakken daar de spullen om nog even te gaan douchen.
In de badkamer besluiten we toch maar om het bad vol te laten lopen, tijdens het vol lopen van het nemen we alvast plaats in het bad en beginnen we elkaar te tongzoenen.
Na verloop van tijd dreigt het bad over te lopen en draai ik de kraan snel dicht, net op het moment dat we braaf in bad zitten gaat de deur open en Petra komt binnen om zich te wassen.

Petra kijkt wel wat vreemd naar ons maar zegt dan: “goh, wat zitten jullie daar gezellig in bad, doen jullie dat vaker?”

Jos wil wat zeggen, maar ik stoot hem met mijn voet onder het schuim aan.
Hij begrijpt mijn hint en zegt: “soms wel, maar niet al te vaak hoor”.

Petra stap in het douchehok, trekt de deur dicht en begint zich te douchen. Zonder ook nog maar een woord verder tegen ons te zeggen, maar aan haar blik konden we zien dat het niet echt naar haar zin was.
Nog voordat ze klaar was met douchen, hebben wij ons al afgedroogd en de badkamer verlaten.

Als we in onze kamer zijn moeten we beiden lachen en ik zeg: “Jos, maar goed dat je mijn hint meteen heb begrepen.
Ik moet er niet aan denken, dat ze op de een of andere manier argwaan zou hebben gekregen”.
“Nee, het is maar goed dat je mij al van te voren heb gewaarschuwd voor haar antipathie tegenover homo’s en lesbische mensen, anders was het zojuist goed verkeerd gegaan”.

Zonder verder aandacht te besteden aan mijn nieuwe lingerie, kruipen we in bed en knuffelen we nog samen met elkaar.
Maar ook bij ons komt de vermoeidheid bovenwater, en vallen we tenslotte in een diepe slaap.

De volgende morgen word ik gewekt door het kloppen op de deur, in de veronderstelling dat het Pa of Jenny is zeg ik: “ja, komt U maar binnen”.

Als echter de deur opengaat en Petra binnen komt, wil ik onze blootheid maar vooral de ochtenderectie verbergen.
Maar omdat we beiden boven op het deken liggen gaat het niet, opnieuw krijgen we een minderwaardige blik van Petra.

“Sorry Petra, maar daar zal je echt aan moeten wennen hoor.
Het is heel normaal dat jongens en mannen wakker worden met een stijve pik, wij noemen zoiets een ochtenderectie, dat betekend dat we snel naar het toilet moeten om te plassen”.

“Ja, ja dat zal wel, maar Pa en Jenny vragen of jullie komen ontbijten, ik moet Dirkje ook nog even roepen” zegt ze.

“Oké, dan zal je zien dat hij zelfs een stijve pik zal hebben, en dat heeft dus echt niets met seks te maken” zeg ik boos en als verdediging tegen haar.

Jos wordt nu ook wakker en vraagt: “wat is er in godsnaam aan de hand, het lijkt wel oorlog”.

Petra is al op weg naar Dirk en ik zeg: “die trut heeft onze ochtend erectie gezien, en zoekt er natuurlijk gelijk iets achter”.

“Nou en, wat dan nog, eens zal ze er toch achter komen dat we meer als vrienden zijn”.

“Ja, maar dat hoeft toch niet meteen de eerste de beste dag te zijn?” zeg ik boos.

“Nee, dat niet maar ik denk dat ze toch al een vermoeden heeft.
Dus hoe eerder ze het weet, hoe beter het voor ons is”.

Wij staan op en gaan naar de badkamer, deur staat open en is dus vrij.

Op weg daarheen komt Petra net uit de kamer van mijn Ouders en ik vraag haar nog steeds boos: “en had Dirk nu een ochtenderectie of niet?”

Verlegen kijkt ze naar haar voeten en zegt: “sorry, maar je had gelijk ook hij heeft er eentje”.

“Zie je nu dat ik gelijk heb gehad?”

“Ja, maar je hoeft toch niet meteen zo kwaad te worden, het lijkt wel of jij je op de een of andere manier aan het verdedigen bent”.

“Wat dan nog, het zou dan nog altijd ons leven zijn geweest?”
Jos trekt me aan mijn arm de badkamer in, om te voorkomen dat ik nog te veel zou zeggen.

“Max bedaar nu maar, je heb ons al bijna verraden door je reactie” zegt hij als we alleen zijn.

“Is toch waar, waar bemoeit ze zich eigenlijk mee, ze komt hier notabenen net kijken.
Waar haalt ze het recht vandaan, om ons gelijk te gaan veroordelen alsof we criminelen zijn”.

Ik wil nog verder gaan, maar de badkamerdeur gaat open en Dirk kop nog half slapend binnen lopen.

Hij wrijft in zijn ogen en vraagt: “wat is er eigenlijk aan de hand, ik ken je helemaal niet meer terug, Max?”

“Laat maar Dirk, dat vertel ik je wel als Zij weg is jongen”.

Hij trekt zijn schouders op en stap voor ons in het douchehok en draait meteen de thermostaat kraan open.

Jos trekt hem hierop meteen er uit en zegt: “wel op je beurt wachten, hé vriendje”.

“O sorry, ik dacht dat jullie een ligbad wilde nemen.
Maar wat zie ik nu Max, sinds wanneer ben jij daar beneden geschoren en wijst op mij piemel?”

“Sinds gisteravond Dirk, maar neem jij maar het lig bad, dan douchen wij ons ondertussen wel” zeg ik alweer wat rustiger tegen hem.

“Zo ken ik je weer.
Maar ik ben klein zou er echt geen plaats voor ons drieën zijn in het douchehok?”

Jos en ik lachen om zijn opmerking en proberen we het uit of we genoeg plaats hebben.
Elkaars rug wassende komen we erachter dat er inderdaad plaats voor ons drie is, na afloop drogen we ons af en gaan naar beneden om aan te schuiven aan de ontbijt tafel.

Petra is in geen velden of wegen te bekennen, Pa vraagt dan ook meteen; “wat er boven is gebeurt, Petra was geheel overstuurd naar beneden gekomen.
Ze vertelde dat ze te laat was en meteen weg moest?”

In het kort vertel ik wat er gebeurt is, en dat ik vermoedelijk te overijverig had gereageerd op haar.

“Nou dat kan dan nog leuk worden, ik denk dat je haar toch een excuus moet maken Max” zegt Jenny.

“Zou U denken?” vraag ik lichtelijk beschaamd.

“Ja Max, dit is het minste wat jij kunt doen, ook al heeft zij zich met dingen bemoeid die haar eigenlijk niets aangaan” valt Pa haar bij.

“Dat heeft ze ook gedaan, maar ik zal over mijn hart strijken en haar mijn goede wil tonen”.

Gesloten