Vakantie op de boerderij deel 6 en tevens het slot

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Vakantie op de boerderij deel 6 en tevens het slot

Bericht door Bingo » wo 28 jan 2009, 23:38

Vakantie op de boerderij deel 6 en tevens het slot


Rond een uur of zeven haalde Willem Poly uit de wei en spande hij haar voor de kar, Frans en ik pakte de boel bij elkaar en gooide het achter op.
Het eerste stuk zaten we nog alle drie naakt op de bok, maar zogauw de eerste boerderij in het zicht kwam trokken we toch maar onze overall’s aan.
Bij de boerderij van Frans en Willem aangekomen stond de moeder al te kijken waar we bleven, ze zei “mooi op tijd zijn jullie het is bijna kwart voor acht, dus niet te vroeg maar ook niet te laat ” lachte ze.
Nog voordat we stil stonden sprong ik van de wagen, met mijn overall nog open hangende bleef ik met mijn kontzak ergens achter haken.
Hierdoor belande ik op de grond voor de voeten van hun moeder, met gevolg een flinke winkelhaak in mijn overall.
“Wat een haast heb jij ”zei hun moeder lachend, ik hield met mijn hand het stuk stof wat gescheurd was vast en bedekte zo mijn blote kont.
Ja, zei ik “ik moet snel naar mijn tante om te vragen of ik vannacht nog een keer kan blijven slapen “ ik wilde tenslotte er bij zijn als de biggen kwamen.
“O, als dat alles is zei ze, dat is al geregeld hoor ik heb jou tante in de winkel getroffen en het is goed ”.
“je mag hier blijven eten en slapen ”zei ze ik moest er wel op letten dat jij je ook behoorlijk deed wassen.
Maar ging ze verder “trek dadelijk op de stal maar eerst je overall uit, zodat ik die kan naaien ”, met een rood hoofd keek ik haar aan.
“Ja maar ik kan toch niet in mijn nakie naar de keuken komen, stotterde ik zachtjes ”.
Weer moest de moeder lachen en zei “daar komt toch nog even het stadse jochie boven, maar Frans leent jou wel even zijn overall ”.
Opgelucht liep ik achter de kar aan en liet het stof van mijn overall los, hierdoor kwam mijn rechter blote bil helft te voorschijn.
De moeder moest weer opnieuw lachen als ze me zag lopen, en met haar hoofd schuddend liep ze het huis binnen.
In de stal spande we de pony uit en verzorgde haar, toen we klaar waren trok Frans zijn overall uit en gaf die aan mij.
Hij stond nu dus naakt voor mij zei “hier heb je die van mij en geef me die van jou maar”.
Nu was het mijn beurt om mijn overall uit te doen, even later stond ik ook naakt in de stal.
Net op dat moment kwam het zusje de stal binnen lopen, ze was net een jaar jonger dan ik.
Ze bekeek me eens goed en zei “o, daar zit dus geen verschil in, of je nou uit de stad komt of van het dorp ze zijn het zelfde ”en lachte hartelijk.
Snel bedekte ik mijn piemel met mijn handen, en stond daar met een rood hoofd.


Even later verliet ze de stal giechelend, toen ze weg was zei Frans “wat had je nou, ze ziet ons vaak genoeg in ons blootje hoor ”.
“Dat is het nou zei ik, bij ons in de stad is het ook normaal om in je blootje te zwemmen in de maas ”.
Maar ging ik verder “we zijn dan wel gescheiden de jongens en de meisjes, zelfs de scholen zijn apart ”.
Willem schaterlachte en zei “Jezus wat een preutse bedoeling ”.
Wat anders ging ik verder en zei “ik heb mijn beide broers zelfs nog nooit naakt gezien ”.
Frans keek me verwonderd aan en zei “dat meen je toch niet echt hé, dan kom ik nooit bij jou logeren hoor ”.
Moet er niet aandenken ging hij verder en zei “dat ik met een pyjama aan moet slapen, een onderbroek is al te veel zeker in de zomermaanden ”.
Willem nam het nu over en zei “zelf in de winter slapen we naakt, tenzij het echt streng vriest en dan nog hebben we alleen ons ondergoed aan ”.
Nadat ik de overall van Frans had aan getrokken liepen we naar de keuken, ik wilde niet nog eens naakt voor hun zusjes staan (er waren er nog twee maar die waren een stuk jonger).
Frans trok zich nergens wat van aan, en liep zo in zijn blootje de keuken binnen.
Hij ging zelfs zo aan tafel zitten, maar de blik van zijn moeder zei genoeg.
Frans stond op en liep naar de badkamer, even later kwam hij terug met een handdoek om zijn middel.
Hij keek zijn moeder aan en zei “is dat goed genoeg of moet ik ook nog een stropdas om doen”.
Alle begonnen te lachen en zijn moeder zei “nee jongen dat is goed genoeg, maar je weet als we bezoek hebben wil ik dat niet hebben”.
Frans keek rond en zei “hebben we dan bezoek vandaag ? ”
Zijn moeder keek hem streng aan en vervolgens naar mij, en zei “zo is het wel goed hé Frans ”.
Frans protesteerde en zei “dat is toch geen bezoek, dat is John uit de stad en die hoort quasi bij de familie hij loopt hier al drie weken in en uit ”.
Weer braak er een gelach los, zelfs ik kon er om lachen.
Maar ineens werd ik stil en keek sip op mijn bord, “wat is er mijn jou jongen ”? zei de moeder opeens.
Nou begon ik “wat Frans daar zei klopt en dat betekend dat mijn vakantie er bijna op zit ”.
Het liefst zou ik hier in het dorp blijven, vooral nu ik na de vakantie naar de land en tuinbouw school ga.
De vader keek me verwonderd aan en zei “dus jij wil echt boer worden ”.
Knikken met mijn hoofd van ja zei ik “dat komt door mijn oom, hij zegt steeds dat hij geen opvolger heeft niemand van de kinderen wel het over nemen ”.

Frans zijn vader ging verder op het onderwerp in en zei “jullie in de stad hebben zeker al telefoon hé ”.
Hierop gaf ik hem een bevestigend antwoord en zei “ja dat hebben we, gelijk vragend hoezo vraagt U dat ”?
“Nee zo maar na het eten praten we wel verder ” zei hij.
We begonnen met een heerlijke soep vooraf daarna kregen we aardappelen met spinazie en braadworst en als nagerecht was er botermelk met rozijnen of als we liever een stuk fruit hadden kon dat ook.
Na het eten ruimde de meisjes de tafel af en kwam er een asbak op tafel, de vader stopte een pijp en moeders lag een pakje sigaretten op tafel.
Ze keek ons om de beurt aan en knikte zo van ja als jullie willen mogen jullie er ook een nemen, nou Frans en Willem waren er snel bij.
Voor mij was het mijn eerste sigaret trots na ik er ook een, Frans en Willem staken hun sigaret aan en gaven mijn ook vuur.
Gelijk na de eerste trek begon ik al te hoesten, de jongens lachte en rookte verder.
Nadat ik uit mijn hoest aanval was spraak ik de vader van de jongens aan, en vroeg waarom hij naar de telefoon had gevraagd.
Hij haalde diep adem en zei “wat zou jij er van denken om hier stage te komen lopen en niet naar school ”. “Dan ben ik jou mentor en geef jou les in plaats van naar school te gaan, jij leert van mij alles wat je moet weten”.
Ja ging hij verder “jij hoeft maar twee dagen in de week naar school voor theorie en de rest breng ik jou dan bij ”.
Dat is een nieuwe regel in de scholingswet en ik bent een proefpersoon, nou zei ik “als dat zou kunnen, ik denk dat ik wel bij mijn oom en tante kan slapen”.
Nee zei hij ”jij krijgt hier kost en inwonen vrij en iedere maand vijftien gulden zakgeld extra”.
Lachend keek ik hem aan en zei “ik heb me net aangemeld op school, hoe gaat dat nu verder ? ”
“Tja, ik heb een goede band met de school, en regel verder alles met hun ” zei hij, denk er eens even over na.
Nadat ik het telefoonnummer had gegeven van thuis gingen we naar de hooizolder, en zei “dat ik dat zeker mooier vond dan naar zo’n saaie school te gaan ”.
Frans gooide zijn handdoek in de wasmand toen we er langs liepen en liep naakt verder richting hooizolder, boven trokken we ons ook uit.
Naakt kropen we in het hooi dicht tegen elkaar aan, ik voelde Willem zijn piemel tegen mijn billen en Frans lag met zijn gezicht naar mij toe.
Dus voelde ik hoe zijn piemel tegen die van mij aanlag, en zo zouden we eigenlijk moeten inslapen.
Maar dat gebeurde niet ik voelde hoe Willem zijn handen over mijn billen wreven en mijn sterretje bewerkte.
Ook voelde ik hoe Frans zijn piemel stijf werd en tegen mij aan begon te rijden, dus die van mij werd ook stijf (logisch toch ? ).
Frans nam mijn pik in de mond en begon me te zuigen, terwijl Willem mij begon te vingeren.
Eerst een vinger daarna twee en tot slot drie, even later voelde ik hoe zijn pik in me drong.
Frans had zich ondertussen om gedraaid, nu kon ik zijn pik in mijn mond nemen terwijl hij mij pijpte kon ik hem pijpen en Willem me weer neukte voor de zoveelste keer die dag.
Nadat we alle drie klaar waren gekomen sliepen we ook snel in, om twee uur werden we wakker geschud door hun zusje.
Ze zij dat de zeug op gang kwam, gelijk toen ik haar zag ging mijn hand voor mijn pik.
Ze lachte en zei “als jij het voorstel van pap aanneemt dan zal ik jou nog wel vaker zo zien ”.
Snel duwde ik haar opzij en ging in mijn blootje naar onderen, zo mag ik het zien zei de dierenarts “geen schroom als het om het vee gaat, jij word een goede boer ”.
Nu pas viel me binnen dat ik bloot voor een wild vreemde stond, maar toen de biggen kwamen werd het me toch even te veel en moest ik overgeven door dat bloederige gebeuren.
Dus rende ik naar buiten waar ik rustig kon overgeven, even later kwam Frans naar buiten hij kon nog net alles binnen houden.
Voor mij was het de eerste keer, maar Frans die had het wel vaker gezien en zei “ik weet niet maar voor mij is dat niets, ik word zeker geen boer ”.
Daar in tegen zei ik “als mijn ouders akkoord gaan neem ik het voorstel van jou vader aan ”.
Nu pas zag ik dat ook Frans nog net als ik volkomen bloot was, ik nam hem stevig vast en drukte hem tegen me aan .
De volgende ochtend aan het ontbijt zei de vader “jongen wat jij nu vannacht heb mee gemaakt dat word later de gewoonste zaak hoor ”.
Daarop zei ik “daar maak ik me ook geen zorgen om hoor, maar dat die slaapkop van ene Willem er niets van heeft meegekregen dat snap ik niet dat is toch het mooiste wat het geeft ”.
Na het ontbijt liep ik met mijn keurig genaaide overall naar mijn tante, ik vertelde wat boer Thielen me had aangeboden, en hoe blij ik er over was.
Ook mijn oom was blij en knipoogde naar me, en zei “dan heb ik dus toch een opvolger”.
Daarna pakte ik mijn boeltje te samen, en reed met de fiets naar Venlo waar ik toen woonde .
Thuis aangekomen kreeg ik gelijk te horen wat boer Thielen me had aangeboden, en mijn ouders gingen gelijk akkoord met het voorstel daar stond ik zelfs van te kijken.




Zo lieve lezers ik hoop dat jullie er van hebben genoten
Er komt zeker nog eens een vervolg van.
Alleen wanneer dat kan ik jullie niet beloven, als trucker
Heb ik zo weinig tijd lieve groeten van BINGO

Gesloten