Betrapt door mijn halfzus deel 20

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Betrapt door mijn halfzus deel 20

Bericht door Bingo » zo 19 dec 2010, 16:56

Betrapt door mijn halfzuster deel 20


“Maar hoe voelt het zich eigenlijk aan om enkel in een peniskoker rond te lopen?”

“Nou als je het wilt uitproberen, ik hou je echt niet tegen hoor.
Ga jij je gang maar, hij hangt ervoor”.


De bewuste Barbecue avond komt er nu echt aan!

“Hé Mark, jij bedoelt toch hopelijk niet, dat ik mij moet gaan uitkleden en de peniskoker gaan aanproberen?”

“Jij was het toch, die het wilde weten hoe het aanvoelt.
Jij hebt A gezegd en de B volgt hierop, schaam je maar niet voor mij ik ben het toch gewend en weet hoe het aanvoelt?”

“Ja maar, ik kan me toch niet zomaar voor je ogen gaan uitkleden?”

“Waarom niet.
Op school, na de gymles en het schoolzwemmen hebben we ons toch ook al naakt gezien tijdens het douchen, en vergeet vooral niet dat we met zijn allen naakt in het meertje zijn gaan zwemmen, terwijl we pauze hadden bij onze baas?”

Ik kijk hem aan en denk ‘meent hij dit nu werkelijk of houdt hij me soms voor de gek?
Maar wat maakt het eigenlijk ook uit, hij heeft gelijk tijdens het douchen en bij het meertje heeft hij mij ook bloot gezien’.
Dus begin ik me langzaam uit te kleden, als ik eenmaal zover ben dat ik nog enkel mijn boxer aan heb kijk ik hem vragend aan.

“Is al goed ik zal niet kijken, maar als het niet lukt wil ik je graag helpen” zegt hij.

Ik laat hierop mijn boxer zakken, en sta nu geheel naakt voor Mark.

“Hoe werkt zo’n koker eigenlijk? vraag ik hem verlegen met de peniskoker in mijn hand.

“Mag ik me nu dan omdraaien?”

“Natuurlijk, anders kun je mij geen advies geven”.

Mark komt naar mij toe gelopen en zegt: “ kijk de koker schuif je gewoon om je piemel, de bovenste koordjes knoop je om je middel en vervolgens trek je het onderste koordje door je bilnaad omhoog en maakt deze vast aan het koord wat om je middel zit”.

Voor het eerst voel ik Mark zijn handen echt op mijn huid. In het water bij het meertje was het wat anders, daar waren de andere jongens erbij en het was toen maar gewoon een stoeipartijtje.
Nu gaat er echter een enorme tinteling door mijn lichaam, vooral als hij het koordje tussen
mijn bilnaad strak omhoog trekt.
Het ergste, maar ook tevens het heerlijkste vind ik echter wanneer hij het koordje tussen mijn billen recht legt met zijn vingers.
Mijn piemel komt met schokken overeind als ik zijn vingers over mijn bilnaad voel glijden, en vult gelijk de hele koker.

Op dit moment denk ik: ‘Hopelijk merkt Mark dat niet, ik zou niet weten hoe ik het hem dit moet verklaren’.

Maar mijn gedachten waren echter voor niets geweest, Mark merkte het meteen en zegt: “kom op Max, schaam je maar niet, toen ik voor de eerste keer de koker om kreeg gebeurde bij mij het zelfde.
Maar ik weet hoe pijnlijk dit kan zijn, jou pik dreigt dan om de koker te laten openbarsten. Ik ken het weten, ik spreek uit ervaring. Door de jongens uit het dorp weet ik daar wel een middeltje tegen en daarbij drukt hij me op zijn bed, dit heb ik toen ook moeten doorstaan”.

Gelijk na deze zin, laat hij zijn handen over mijn borst glijden.
Zacht speelt hij met mij tepels, en laat langzaam zijn handen omlaag zakken.
Als hij eindelijk de peniskoker heeft bereikt, rukt hij deze opeens van mijn stijve pik. Ik voel op dat moment enkel een opluchting!
Maar dat gevoel gaat al snel voorbij, Mark neemt mijn pik in zijn hand en begint me af te trekken.
Eerst tergend langzaam, en verwacht hij eigenlijk een soort van afwijzing.
Maar als ik hem zijn gang laat gaan, dan begint hij me steeds ruwer af te trekken.
Met het gevolg dat ik vrij snel klaar kom, ik spuit mijn sperma op mijn buik, de eerste golf komt zelfs op mijn gezicht terecht.

“Kom jij wat te kort, bij Jos?” vraagt hij lachend terwijl hij mijn gezicht teder afveegt, en de vingers in zijn mond stopt.
Als ik na een paar minuten ben bij gekomen van mijn orgasme, draai ik me op mijn zij en kijk Mark aan.
Hij ligt ook op zijn zijde en kijkt naar mijn naakte lichaam, ik steek mijn hand uit en trek zacht aan zijn shirtje.
Mark veert overeind en trekt het gelijk over zijn hoofd uit.
Hij gaat terug op zijn rug liggen.
Ik streel zijn borstkast en begin met zijn tepels te spelen, Mark laat het toe en begint zacht te kreunen.
Nu laat ik mijn hand naar de rand van zijn korte jeansbroek glijden, en begin zijn riem los te maken. Van de zenuwen lukt het me niet goed, hij helpt me een beetje.
Ik maak het knoopje van zijn broek los, de ritssluiting volgt meteen daarna en open zijn broek.
Zijn pik springt er meteen uit, ik schrik er een beetje van omdat hij geen onderbroek aan heeft.

Mark ziet mijn schrikreactie en zegt lachend: “Thuis draag ik nooit een slipje of boxer onder mijn broek, net als op het werk.
Daar heb ik ook nooit een slipje aan in mijn sportbroekje. Maar dat weet jij sinds korte tijd ook al”.
Ik kijk opnieuw naar zijn stijve, en zijn ontblote eikel valt me gelijk op.
Voorzichtig aai ik over zijn pik, en knijp zachtjes in zijn eikel vervolgens strijk ik over zijn volle zak en ballen.
Opnieuw begint hij zacht te kreunen, met mijn hand omklem ik zijn schacht en begin hem af te trekken.
Mark kreunt steeds luider. Ik weet niet hoe het kon, maar voor ik er erg in heb buig ik me voorover en heb ik zijn pik al
in mijn mond en begin hem te pijpen.

Het gekreun gaat over in steunen en opeens zegt hij steunend: “Max stop, ik kom zo klaar”.

Maar ik kan me niet meer inhouden, en geef me nu volledig.
Steeds sneller ga ik met mijn mond op en neer, ik heb ze niet geteld, maar binnen enkele seconden spuit hij zijn zaad in mijn mond.
Ik heb er moeite mee om alles te kunnen doorslikken. Een beetje loopt er dan ook uit mijn mondhoekjes op mijn kin.

Mark kijkt me voldaan aan en zegt nadat hij weer is bedaard: “Max jongen, zo heftig ben ik nog nooit klaar gekomen”.

Hij kust me op mijn mond en likt daarbij gelijk zijn spermarestjes van mijn kin.

Ik zeg: “sorry Mark, ik weet niet wat mij overkomen is.
Nog nooit eerder heb ik iemand anders gepijpt, buiten Jos.
Geloof me, ik heb echt een slecht geweten tegenover Jos, ik hoop dan ook dat jij er met niemand over praat”.

“Natuurlijk niet, buiten mijn familie weet het zo hoe zo niemand dat ik homo ben”.

“Dat klopt niet helemaal Mark?”

“Hoezo?” vraag hij me verwonderd.

“Nu weet ik het ook. Daarbij heb ik al een paar dagen mijn twijfels, of jij nu wel of niet homo bent”.

“Is dat dan op de een of andere manier te zien aan mij?”

“Nee, maar ik voel zoiets gewoon aan, als het waren heb ik een zevende zintuig voor zulke dingen”.

In het kort vertel ik wat er die middag nog meer gebeurd is tussen Jeffrey en mij, en ook dat hij zich geen illusies in zijn hoofd moet halen, het is gewoon een uitschieter geweest, en dat ik al in de vaste handen van Jos ben.
Daarbij heb ik hem verteld over mijn vermoeden over jou, en dat hij maar eens zijn voelsprieten moest uitsteken.
Hij heeft zich bedankt en wel met de woorden, ‘ik heb al een tijdje mijn oog op hem laten vallen, Mark vind ik echt een lekkere en leuke jongen’.
Jeetje, ik voel me nu net echt een koppelaar, maar wat vind jij eigenlijk van Jeffrey? Ik zelf vind hem persoonlijk best een stuk en daarbij is hij ook nog eens sympathiek.
“Dus met andere woorden Jeffrey is net zoals wij, en daarbij is hij ook nog eens in het geheim verliefd op mij?”

“Ja, die indruk heb ik tenminste.
Het zijn echt letterlijk zijn woorden, die ik je zojuist vertelde”.

Mark valt me om mijn hals en zegt: “nu moet ik jou ook bedanken, ik kijk ook geregeld naar Jeffrey, en hoe vaker ik naar hem kijk, des te meer vlinders krijg ik in mijn buik.
Ik denk dat ik ook verliefd op hem ben, natuurlijk heb ik ook van jou genoten”.

“Dat geeft mij een goed gevoel Mark, wat ik zojuist heb gedaan is voor mij ook een raadsel? Ik houd echt van Jos, dus laten we het vergeten.
Dat is voor jou en voor mij het beste, laten wij het gewoon als een vergissing beschouwen”.

“Oké Max, niemand hoeft dit gebeuren te weten, het blijft iets tussen ons beiden”.

“Goed Mark, maar het word nu langzamerhand tijd dat ik naar huis ga.
Ik moet mijn huiswerk voor morgen nog maken, en onderweg ergens een frietje pikken mijn Pa heeft geen zin om bij deze warmte te koken” zeg ik lachend.

“Max, mag ik je een voorstel doen?”

“Ik luister, wat heb jij bedacht?”

“Jij heb toch je schooltas bij je? Wat zou je ervan denken als ik voor ons een pizza in de oven schuif?
Daarna help ik je met het huiswerk, en aansluitend laat ik je onze kelder nog zien.
Ik ben dat voorheen helemaal vergeten, de kelder is compleet ingericht als sportzaal tevens is er een echte sauna.
Niet zoals die stomme stoomsauna op badkamer, nee beneden in de kelder hebben wij nog een echte sauna en vooral ook nog een zwembad die deels binnen en deels buiten in de tuin uitkomt”.

“Wat! jullie hebben, echt een zwembad in de kelder! Die wil ik wel eens zien. Maar je helpt me dus echt met mijn huiswerk, anders moet ik een andere keer terug komen.
Trouwens hoe komt het dat ik dat voorheen niet heb gezien?”

“Omdat het aan de zijkant van het huis ligt en jij heb net enkel de achter- en voortuin gezien. Natuurlijk help ik je bij het huiswerk, ik weet toch dat je problemen heb met wiskunde”.

“Oké, maar laat me het wel eerst zelf proberen, ik heb namelijk bijles gehad van Lotte haar vriend.
Hopelijk heb ik alles begrepen, zo niet dan mag je me alsnog helpen”.

Samen lopen we naar de keuken, de moeite om ons aan te kleden doen we natuurlijk niet, zeker daar nu we het rijk voor ons alleen hebben.

In de keuken vraagt Mark: “nog een cola of liever een biertje?”

“Een flesje bier kan ik wel drinken maar meer ook niet, ik moet dadelijk nog een stuk fietsen.
Omdat ik het nog niet zolang drink, lijkt het me verstandiger om het bij eentje te houden”.

“Mag het ook een blik bier zijn? Ik vind het echt verstandig van je om zo te denken, vooral omdat we de sauna niet kunnen gebruiken.
Het duurt namelijk een tijd voordat hij opgewarmd is”.

“Wat heeft de sauna daarmee te maken?” vraag ik hem.

“Door de hitte van de sauna, breekt de alcohol namelijk eerder af dan normaal”.

Mark haalt twee blikken bier uit de koelkast, en geeft mij er eentje van.
Samen lopen we vervolgens de tuin in en nemen plaats op de rotan stoelen die op het terras staan.
Hij trekt een lade open van de terrastafel en haalt er een pakje sigaretten met aansteker uit.

“Ik weet, het is niet jou merk niet maar wil je er toch eentje hebben?”

“Ja graag, die van mij liggen nog boven op je slaapkamer”.

Na het bier te hebben genuttigd, en we ieder twee sigaretten hebben gerookt, lopen we terug
naar de keuken, Mark is van mening dat de oven nu wel genoeg is voorverwarmd.

Hij schuift de pizza’s er in en zegt: “zo over vijftien minuten kunnen we eten”.

Uit de keukenkast neemt hij twee borden en het bestek.
Buiten dekt hij de tafel, ik voel me ondertussen net een Pasja.
Ik word van alle kanten bediend, en hoef zelf niets te doen.

Ik vraag: “kan ik nog een sigaret nemen?”

“Natuurlijk Max, ze liggen ervoor, dus bedien je maar”.

Zelf neemt hij er ook een, net als we de sigaretten uitdrukken zegt de oven: “ping”.

“Wij worden geroepen door de oven, ons eten is schijnbaar klaar” zegt hij lachend.

“Moet ik mee komen om je te helpen Mark?”

“Nee hoor, blijf maar lekker zitten.
Ik ben zo terug met onze pizza’s, en daarna beginnen we aan het huiswerk”.

“Maar wanneer wil jij dan de afwas doen?” opper ik.

“Daar hebben we geen omkijken naar, dat doet de vaatwasser wel voor ons”.

‘Ja, natuurlijk wat dom van mij, hoe kan er nu in zo’n moderne keuken een vaatwasser ontbreken’ denk ik bij mezelf.
“hebben jullie dan geen vaatwasser?”
“Jawel hoor, de ene keer ben ik de vaatwasser en de volgende dag mijn Pa”.

Mark loopt lachend de keuken in, en even later komt hij met twee pizza’s weer naar buiten.
Hij zet de borden op tafel, snel loopt hij terug naar binnen en komt terug met twee blikjes bier.

“Jij ook nog eentje om af te leren?”

“Nou vooruit dan, maar dit is echt de laatste hoor, dadelijk moet ik nog naar huis lopen” zeg ik met een lachje.

Wij wensen elkaar smakelijk eten, en werken onze pizza naar binnen.
Als we klaar zijn ruimt Mark alles netjes in de vaatwasser, daarna storten wij ons op het huiswerk.

Mark kijkt me verbaasd aan en zegt: “jij heb een goede leermeester gehad, aan die vriend van je stiefzuster.
Ik hoef je helemaal niet te helpen, jij kent het nu allemaal zelf al”.

Opgelucht sla ik mijn boek dicht en zeg: “dat klopt inderdaad, hij legt het tenminste begrijpelijk uit”.

“Wat heb jij nog meer op aan huiswerk?”

“Ik moet straks enkel nog wat aan mijn maatschappijleer doen, verder hadden we geen huiswerk op.
Maar dat is begrijpelijk, de examens staan voor de deur.
Ik maak me nergens zorgen voor, zeker niet nu ik wiskunde onder de knie heb”.

“Zo vergaat het mij ook, eigenlijk had ik best wat hoger kunnen kiezen.
Wat ik voor een hogere school ga doen na mijn examen, weet ik nog niet.
Komt tijd, komt raad”.

Wij roken nog een sigaret samen, als ik opeens vraag: “Laat je me de kelder nog even zien?”

“O ja, dat was ik bijna vergeten.
Kom maar mee, dan zal ik je onze fitnessruimte laten zien.
Ik moet echt zeggen, dat we er trots op zijn en er veel gebruik van maken”.

Wij gaan naar binnen, terwijl we naast elkaar lopen legt Mark vriendschappelijk zijn arm over mijn schouder heen.
Ik leg mijn arm om zijn middel, en zo lopen we naar de kelderdeur.

Mark draait de sleutel om en rukt de deur met een zwaai open “treed binnen in ons heiligdom” zegt hij lachend.

Wat ik daar opeens te zien krijg, verslaat mijn stoutste dromen.
Er staat echt van alles, een halterbank, twee loopbanden met grote spiegels ervoor, aan de muur hangt een klimrek en van die trekveren die op sterkte instelbaar zijn ook staat er een rekje met gewichthalters in allerlei gewichten.
Dan valt mijn oog op het zwembad, en niet zomaar een zwembadje nee binnen in de kelder bevindt zich een bad van naar schatting tien bij vijftien meter via een schuifdeur kom je buiten terecht waar de zelfde grote van het bad zich in de tuin herhaald.
Ook zie ik nu de echte sauna, het is een houtenhokje van vijf bij vijf meter.

“Heb ik je teveel gezegd?” vraag Mark.

Als ik uit gestaard ben zeg ik: “nee, het is echt geweldig, vooral het zwembad spreekt me aan.
Maar ook de sauna spreekt me aan hoor, ofschoon ik nog nooit in een sauna ben geweest”.

Wij lopen naar de sauna en Mark laat mij de binnenkant zien, ook legt hij uit hoe het werkt en wat je allemaal moet doen.
Mark maakt de deur weer dicht en we lopen een paar stappen achteruit, opeens laat hij zich, mij nog steeds om de schouder vast houdende achterover vallen.
Voor ik er erg in heb liggen we al in het zwembad, proesten kom ik weer bovenwater.

“Als we de sauna weer eens opwarmen bel ik je wel, dan zal ik je de saunaregels leren als je daar zin en interesse in heb”.

“Meen je dat werkelijk?”

“Ja natuurlijk, maar denk er wel aan het sauna gebeuren is altijd in je blootje.
Als wij de sauna opwarmen maakt ook de rest van mijn familie er gebruik van, dus houdt daar wel rekening mee.
Jij ziet mijn familie naakt, maar ook zien zij jou naakt”.

“Daar zit ik niet mee, Jenny en haar kinderen zijn naturist en hebben ons aangestoken.
Ofschoon ik altijd al graag naakt in huis rond liep, maar mijn Pa wilde dat niet hebben.
Maar door Jenny is hij op andere gedachten gekomen, en van de ene dag op de andere is hij veranderd”.

“Dan pas jij goed in ons straatje, door Nieuw Guinea zijn wij ook nudisten geworden.
Omdat wij als kinderen veelal naakt rond liepen, vooral ik zegt de gek zelf. Zijn mijn Ouders daar ook toe overgegaan, steeds vaker liepen ze in en rond huis bloot rond en nu willen ze niets liever dan dat”.

“Mark, je moet nu niet boos worden, maar ik moet nu echt naar huis.
Misschien moet ik nog boodschappen gaan doen, overmorgen hebben wij namelijk een barbecueavond. Om mijn halfzus aan de rest van de familie voor te stellen, alleen als iedereen ermee akkoord gaat mag ze bij ons komen wonen”.

“Natuurlijk dat begrijp ik.
Maar heb jij dan een halfzuster? zegt hij.

“Ja, maar dat is een lang verhaal.
Dat vertel ik je nog wel eens, ik moet nu echt gaan”.
Wij lopen naar de trap en klimmen uit het zwembad, Mark loopt naar een kast waar verschillende badlakens in liggen.
Hij gooit er eentje naar mij toe, en zelf neemt hij er natuurlijk ook eentje.
Wij drogen ons af, en lopen weer naar zijn slaapkamer waar ik me aankleedt.

“Dus Mark, wat er vanmiddag is voorgevallen tussen ons blijft onder ons?” vraag ik.

“Daar kan je vergif opnemen, ik wil mijn homo zijn nog even geheimhouden voor de buiten wereld”.

“Waarom eigenlijk, als ik het mag vragen?
Wacht er niet te lang mee, later krijg je er spijt van”.

“Ook dat is een verhaal apart, en vertel ik je de volgende keer.
Jij moet nu toch snel naar huis, of niet dan?”

Mark kleed zich niet eens aan, en blijft gewoon naakt als we samen naar de voordeur lopen.

“Ik bedank hem voor alles, maar vooral voor de leuke en gezellige middag”.

“Eens gelijk, ik heb ook van deze middag genoten.
Doe morgen op school iedereen die het verdienen de groeten van mij, en als je Jeffrey treft, moet je hem extra de groeten doen.
Zeg maar dat hij eens op bezoek moet komen, maar laat hem wel eerst een mail sturen”.

“Ben jij eigenlijk ook op MSN?” vraag ik hem.

“Ja, hoezo?”

“Als jij me jou MSN adres geeft, vraag ik aan Jeffrey of ik je zijn adres ook mag geven.
Dan kunnen jullie met elkaar op MSN spreken, en misschien wel met de web” zeg ik met een knipoogje.

“Dat zou helemaal te gek zijn man, zeg er maar bij dat ik kijk er al naar uit”.

Lachend nemen we afscheid van elkaar, en ik fiets naar de poort.
Als ik er bijna ben, gaat de poort open.
Ik zwaai zonder te kijken, maar vermoed dat er wel ergens een videobewaking camera staat opgesteld.

Als ik naar huis fiets begin ik te meimeren ‘is het wel goed geweest, wat we hebben gedaan?
Normaal vertel ik Jos werkelijk alles, maar hoe zal hij reageren als ik hem vertel dat ik Mark heb gepijpt?
Of zal ik gewoon vertellen dat we elkaar hebben afgetrokken? De afspraak is dat we alleen met elkaar zouden neuken en pijpen, verdomme waarom heb ik me nou zo laten gaan?’
De ene vraag roept de andere op, ik word er gewoon raar van in mijn hoofd.
Ik zet mijn fiets bij een bankje neer en neem plaats op de bank, en pak een sigaret uit mijn pakje en steek die aan.
Na de eerst trek aan de sigaret begin ik opnieuw na te denken.
‘He verdorie, wat moet ik nu doen, kan ik hem gewoon reine wijn inschenken of is het toch maar beter om hem een leugentje voor de bestwil te vertellen.
Ik weet toch zeker dat hij de enige is waar ik van houd, ja toch of zit ik er naast?
Mark en Jeffrey zijn natuurlijk wel een stuk knapper dan Jos, maar Jos zijn karakter spreek me wel meer aan, dan die van Mark en Jeffrey.
Terwijl ik een tweede sigaret op steek, besluit ik om het Jos toch maar gewoon eerlijk te vertellen.
Het is de enige mogelijkheid ik wil eerlijk zijn tegenover hem, en dan is het maar gewoon afwachten hoe hij erop zal reageren’.
Ik stap weer op mijn fiets nadat ik de tweede sigaret op heb, en zet mijn weg naar huis voort.
Als ik thuis aankom is Pa nog steeds niet thuis.
Ik loop meteen naar mijn kamer en kleed me uit, door het fietsen ben ik behoorlijk bezweet en douche me voor de zoveelste keer die dag.
Na het douchen loop ik met mijn maatschappijboek naar beneden, in de keuken neem ik een blik bier en ga buiten op het terras zitten leren.
Bijna twee uur later vind ik het goed geweest, wat er nu niet inzit, komt er dan ook nooit meer in te zitten.
Daarbij komt, dat ik me niet echt zorgen hoef temaken over het vak maatschappijleer.
Ik heb er nog steeds een ruime voldoende voor gehad, waarom zou dat nu opeens veranderen.
Het boek wordt dus dicht geslagen, en ik ga naar mijn kamer.
Op mijn kamer start ik de PC op en als die klaar is meld ik me offline aan op MSN.
Ik zie meteen dat er verschillende vrienden online zijn, waaronder ook Jos.
Meteen begin ik ze allemaal tijdelijk te blokkeren behalve Jos natuurlijk.

‘Hoi Schat, ik ben er’
Meteen meld hij zich en schrijft: ‘jij staat op offline’
‘Dat weet ik, maar ik moet zeker zijn dat jij met niemand anders bezig bent’
‘Ik ben met niemand bezig, de rest heb ik tijdelijk geblokkeerd’
Daarop stuur ik hem twee lachende emoticons, ‘ik ook want ik moet je wat opbiechten’
‘Zo, wat dan, ben je soms vreemd gegaan?’
‘Ja, en eigenlijk ook weer niet, ik weet niet hoe ik je het moet vertellen?’
( Het duurt even voor ik een antwoord krijg van Jos)
‘Daar ben ik niet echt blij mee, maar vertel het me toch maar’
‘Jij weet dat ik vanmiddag op bezoek ben geweest bij Mark?’
‘Ja, dat heb je me verteld, weet je nog dat ik zei dat ik graag was meegekomen?’
‘Dat weet ik, was jij er maar bij geweest, dan was dit misschien nooit gebeurd’
‘Maak het niet zo spannend, vertel nu maar wat er gebeurd is’
( In het kort vertel ik Jos wat ik heb gedaan bij Mark, weer is het even stil)
Opeens krijg nu ik twee lachende emoticons van hem terug, ik begrijp er even niets van.
Ik vraag hem, ‘vanwaar die emoticons?’
‘Eigenlijk loop ik ook al een tijd te tobben, ik heb het zelfde gedaan bij mijn neef.
Ik weet tot op de dag van vandaag, nog niet hoe het kon gebeuren.
Nu jou het zelfde is overkomen, is het voor mij gemakkelijker om het je te bekennen’
‘Nou leuk is dat, ik zit al de hele middag te tobben, hoe jij zou reageren op mijn verhaal.
Maar nu wat anders, heb jij je voor dit weekend al wat voor genomen?’
‘Nee, waarom vraag jij dat?’
‘Zaterdag houden we een barbecueavond, en ik mag jou daarvoor uitnodigen’
‘Ik maak daar graag gebruik van, maar wat is de rede van deze avond of is dat gewoon spontaan op gekomen?’
‘Nee, op die avond leer jij namelijk mijn halfzuster kennen, trouwens je kunt gewoon blijven
Slapen hoor.
Alleen, we moeten wel oppassen dat mijn halfzus niets merk, zij heeft namelijk een hekel aan lesbische vrouwen en aan homo’s’.
‘Dat is minder leuk, maar sinds wanneer heb jij een halfzus?’ vraagt Jos.
‘Pas sinds kort, maar dat vertel ik je wel een andere keer onder vier ogen’.


PS: Mijn probleem is bij jullie bekend, de winter inval speelt ons allen parten, maar als
chauffeur zijnde denk ik toch wel het meeste.
Vandaar ook dit keer een korte versie van mijn vervolg, hopelijk genieten jullie er niet
minder van.
Ik doe mijn best voor jullie!
Mogelijk komt het volgende deel pas in week 52.


Ik wens mijn lezers prettige Kerstdagen en een gelukkig maar vooral een
gezond Nieuwjaar toe.

En vergeet vooral niet om te stemmen, of het nu op mij is of op de andere schrijvers.
Moge de beste winnen.

Gesloten